swindler Публикувано 30 Март 2010 Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 колега .... направи си една екскурзия до Хисаря... качваш се на мойта ако искаш изпили един чифт гуми в опити да я поднесеш... даже ако дойдеш ти подарявам 1 маркуч който ще ти е нужен и 1 опаковка 450мл спирачна течност ... за теб остава още 1 маркуч само да си вземеш и си готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_80_1.8s Публикувано 30 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 незнам за поднасянето ама ако има и абис зимата ще си е бомба в снега и леда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 30 Март 2010 Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 колега ти си с барабан отзад нали такаако си с диск и без кантар,друго ше говориш майтва кантарче не напразно са го сложили в завода на АУДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Март 2010 Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 Тъй като колегите разбират от АБС и регулатор на налягане(кантарче) аз със моя скромен стаж на водач от 24год. и хиляди километри искам да попитам защо моята кола като има четири дискови спирачки има и АБС,има и регулатор на налягане(кантарче) и то монтирани заводско и всичко си работи коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 30 Март 2010 Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 така е с барабан съм ... но той също е с барабан ... диска променя изцяло ситуациятане казвам че регулатора на налягането (кантарчето) е излишно ... дори функцията му е супер НО когато работи коректно... не случайно ново е сума си пари... втора ръка ме съмнява да намери читаво.... дори да намери не се знае колко ще изкара. аз съм без кантарче вече почти 4 месеца и проблеми не съм имал... опити съм си правил за да съм сигурен че спирачките са ми надеждни (все пак не съм камикадзе.... веднъж съм се блъскал знам кво е и не ми се ще да се повтаря) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ridle Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Доколкото се сещам спирачната система е с 2 кръга,първият кръг са предните спирачки, а вторият са предни и задни едновременно,много ми е странно как не работи това кантарче.По прнинцип това кантарче служи,когато колата е по натожварена, да се усилва спирачната система на задните колела,ако греша,някой любезно да ме поправи НЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА РАБОТИ ЕДИНИЯТ КРЪГ ЗА ПРЕДНИТЕ А ДРУГИЯТ ЗА ЗАДНИТЕ КОЛЕЛА,НЕ СЪМ чУВАЛ ЗА ТАКАВА СИСТЕМА, ЕДИНИЯТ КРЪГ АКТИВИРА ПРЕДНО ЛЯВО И ЗАДНО ДЯСНО КОЛЕЛО А ДРУГИЯ КРЪГ АКТИВИРА ПРЕДНО ДЯСНО И ЗАДНО ЛЯВО КОЛЕЛЕО КАТО ИДЕЯТА Е ПРИ АВАРИЯ НА ЕДИНИЯ КРЪГ ,ДА СЕ ОСИГУРИ РАВНОМЕРНО СПИРАНЕ НА ПРЕВОЗНОТО СРЕДСТВО... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Проблем ! Решен ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 хаха браво едно добро решение пробва ли се да я поднесеш ? че аз вече 4-5 години се опитвам и още не мога кви ли не сутиации имах ама със спирачка не съм си въртял задницата я дай пресни отзиви за спирачките след манипулацията ... преди - сега ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Не можаш да я поднеса от 120км/ч до 0км/ч на асвалт !Първо предните блокират !Но си имам 1 на ум все пак при завой с по-висока скорост !На сняг и на дъжд в завой не съм тествал ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agr3SsoR Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 (Редактирано) Да не отварям нова тема. Колеги, дайте идея, на прав път със сух асфалт с 50 60 км при рязко натискане на спирачките първата и работа е да блокира колелата и да си продължи да се плъзга, дали е възможно това кантарче и при мен да е отказало или е нещо друго. ПП гумите ми са на 2 сезона Клебер ако има значение, кажете мнение че градско е кошмар да се кара така ПП2 всички накладки са сравнително нови дисковете и барабаните не са износени. Благодаря предварително Редактирано 2 Март 2014 от Agr3SsoR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 (Редактирано) Имаш в предвид задните гуми ли?Ако е така не е добре. Редактирано 2 Март 2014 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agr3SsoR Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Ами усещам че предните блокират със сигурност, предполагам че и задните и те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Едва ли и задните ти блокират , точно когато задните спират много слабо спирачното усилие отива на предните и като натиснеш по - рязко педала на спирачките предните блокират и колата се пързаля а не спира ... Отиди в някой пункт за ГТП и виж как спират предна и задна ос , гаранция че отзад са ти слаби спирачките . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване