Jump to content

Audi A6 на 4 год., Audi A4 на 2 год. ili Opel Insignia нова?


Recommended Posts

  • Отговори 121
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А6 е по-добрия автомобил и по-разумната покупка.

За по-добрият автомобил съм съгласен, но "разумна покупка" не мисля, че е точното определение. Аз съм в абсолютно същата дилема от доста време и изводът, до който стигнах е, че разумният избор е нова кола. Лошото е, че ние като фенове не държим много на разумните неща - емоционалната страна е по-важна. Разбира се, стои въпросът за какво ще се ползва колата. Ако ще се кара яко, задължително нова. Ако ще се киселее по заведенията и ще се минават 10 000 км. на година - А6.

Спор няма колко по-класна кола е шестицата. Лошото е, че ВИНАГИ има риск при покупката на кола втора употреба - както да си напазаруваш нещо на 300 000+ км., така и сериозно удряна/давена. Когато инвестицията в кола е 35 000 - 50 000 лв. този риск не се поема лесно. Аз обаче май ще го поема, защото просто ми се кара нещо, което да ме радва всеки ден. Дано да е така и рулетката на пазара на автомобили втора ръка да е в моя полза :stupid: Желая го и на теб! :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съветвам всички да си купувате коли от официален дилър. Всичко друго е рулетка както каза колегата.

Rolin, за 45к може да си вземеш много хубава А6 Седан. Потърси в audi.de

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

веднага щях да се метна на А4 Б8 с 3.0ТДИ мотор - естествено СЕДАН

Същтата оферта като по-горе - къде са тези Б8-ци?

Колега, за 45к може и да няма - обаче съм сигурен, че за 50 ще се намери доста прилична и читава такава. Ето един пример:

А4 3.0ТДИ

Редактирано от audi4life
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто нова кола еле па орел изобщо не си заслужава, първите 30% обезценяване ги поемаш именно ти

Заслужава си пак нова кола (на 1-2 месеца) но:

- САМО от Германия

- само от дилър (там няма шанс за измама щото никой нема си рискува договора за цигански номера) или немски търговец - гледайте кой е собственика на дилърството/автокъщата в Impressum

- само с немски документи - щото се изхитриха, секаква паплач вади немски транзитки и влачи кочини от цела Европа на германския пазар и кат ги питаш ти показват немски бриф и немски номер (ма транзитен), контрата е да познаваш немските транзитки и мангала нема шанс

Пример - първата Х5-ца я купих на 100 км на 2 месеца, вече извадена от магазина, ударих я 2 пъти и ударена на 2700 км я дадох на Камор които я изкупиха на цената на която съм я купил и си взех чисто нова щото нямах избор. Т.е някой беше поел обезценяването при изкарването от магазина.

Редактирано от Audi_90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вуйче, дай да ти дам да удариш и моята, че да я продадем на колко съм я взел.. пък ша почерпим след това :hilezh:

Вуйче, говоря за нова кола на 2 месеца

Редактирано от Audi_90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
можеш ли да приемеш леко грозноватичък интериор?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details

От БМВ ме кефи единствено най-новата 5-ица, и то ме кефи повече от всяко Ауди. Става въпрос за дизайн.

Иначе май нищо друго на БМВ не ми харесва - нито отвътре, нито отвън.

Редактирано от rolin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто нова кола еле па орел изобщо не си заслужава, първите 30% обезценяване ги поемаш именно ти

Заслужава си пак нова кола (на 1-2 месеца) но:

- САМО от Германия

- само от дилър (там няма шанс за измама щото никой нема си рискува договора за цигански номера) или немски търговец - гледайте кой е собственика на дилърството/автокъщата в Impressum

- само с немски документи - щото се изхитриха, секаква паплач вади немски транзитки и влачи кочини от цела Европа на германския пазар и кат ги питаш ти показват немски бриф и немски номер (ма транзитен), контрата е да познаваш немските транзитки и мангала нема шанс

Пример - първата Х5-ца я купих на 100 км на 2 месеца, вече извадена от магазина, ударих я 2 пъти и ударена на 2700 км я дадох на Камор които я изкупиха на цената на която съм я купил и си взех чисто нова щото нямах избор. Т.е някой беше поел обезценяването при изкарването от магазина.

Абсолютно вярно, вуйче.

Васко, чисто нов автомобил не е разумния ход. Разумното е да го вземеш на няколко месеца или година. И както казва вуйчето - някой вече да е отнесъл шоковото обезценяване за изкарването от магазина. Разбира се, колата да е от дилър и само от немско.

Ама, хайде стига, че си повтарям вуйката нагоре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто нова кола еле па орел изобщо не си заслужава, първите 30% обезценяване ги поемаш именно ти

Интересно е, че гледайки обявите в мобиле.бг тва правило за А4 и Инсигниа не важи. Знам цените при дилърите в момента. Ауди А4 на година и половина свалят макс 15%, за 2 години - към 20%. За Инсигниа даже още по-малко, но там не щото автомобила е хубав, просто големите отстъпки сигурно са отскоро и хората са купували скъпо.

- САМО от Германия

- само от дилър (там няма шанс за измама щото никой нема си рискува договора за цигански номера)

Ами ще ми се да избягна все пак ходенето до там.

БТВ, някой ще препоръча ли използването на посредници като Caragent и APEX 3?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е, че гледайки обявите в мобиле.бг тва правило за А4 и Инсигниа не важи. Знам цените при дилърите в момента. Ауди А4 на година и половина свалят макс 15%, за 2 години - към 20%. За Инсигниа даже още по-малко, но там не щото автомобила е хубав, просто големите отстъпки сигурно са отскоро и хората са купували скъпо.

Ами ще ми се да избягна все пак ходенето до там.

БТВ, някой ще препоръча ли използването на посредници като Caragent и APEX 3?

Разликата е че ти гледаш мобиле.де а аз сека седмица от вторник до събота съм в Германия.

Отделно 10 години съм автомобилния бранш - Renault Trucks

На Порше БГ им показах оферта за Б8 на 25 км с квото се сетиш вътре и се почна - ма недей ве, и ние ше ти напрайме цена. Направиха я, само дет най-скъпите екстри ги бяха махнали, иначе цената беше същата :birthday:

От ,,дилърите,, в бълХария нищо не купувам освен ако не съм кат с Х5-цата - 2 пъти ударена за 3 дни

Редактирано от Audi_90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васко, чисто нов автомобил не е разумния ход. Разумното е да го вземеш на няколко месеца или година.

Защо ли си мисля, че ако имам бюджет 50 000 лв. с тия пари мога да взема чисто нова Инсигния, добре оборудвана, НОВА. За същите пари ще ми е леко тегаво да купя А6 на няколко месеца или година :hilezh: По-скоро ще е на 4-5 години.

Честно казано, не съм се занимавал никога с немските дилъри, но при мен винаги ще има доза съмнение, че кола, дори на 1000 км., може да е удряна или прегрявана, например. Не, че не знам случаи с нашите мили дилъри, които продаваха удряни чисто нови коли, паднали от автовоза <_< Ако щеш само психологическият момент, че нещо МОЖЕ да се е случило с колата, си струва разликата, поне за мен. И от друга страна, само човек, който не е конфигурирал кола и не я е изкарал от салона не знае каква е емоцията :love:

Пак искам да подчертая - аз се отказах от варианта Опел и ще се оглеждам за А6, но с ясното съзнание какъв риск поемам и че това НЕ Е разумният избор, а емоционалният ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ли си мисля, че ако имам бюджет 50 000 лв. с тия пари мога да взема чисто нова Инсигния, добре оборудвана, НОВА. За същите пари ще ми е леко тегаво да купя А6 на няколко месеца или година :hilezh: По-скоро ще е на 4-5 години.

Честно казано, не съм се занимавал никога с немските дилъри, но при мен винаги ще има доза съмнение, че кола, дори на 1000 км., може да е удряна или прегрявана, например. Не, че не знам случаи с нашите мили дилъри, които продаваха удряни чисто нови коли, паднали от автовоза <_< Ако щеш само психологическият момент, че нещо МОЖЕ да се е случило с колата, си струва разликата, поне за мен. И от друга страна, само човек, който не е конфигурирал кола и не я е изкарал от салона не знае каква е емоцията :love:

Пак искам да подчертая - аз се отказах от варианта Опел и ще се оглеждам за А6, но с ясното съзнание какъв риск поемам и че това НЕ Е разумният избор, а емоционалният ;)

Че моята ударена Х5-ца камор я бяха продали като ,,тестова, без удари,,. Дори не си бяха дали труда да сменят корите на номерата, като я видях беше оправена и с немските кори.

Те затва не купувам нищо оттука, да не говорим че тука цените са по-дебели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че моята ударена Х5-ца камор я бяха продали като ,,тестова, без удари,,.

<_<

И аз нямам намерение да купувам оттук :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за въздушното окачване на А6 някво инфо? Да го избягвам ли?

Знам че е скъпо, ако се счупи и на Алроада май си се чупи, но при нормално каране как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото съм запознат драми имаше само на стария allroad

за новия за момента нямам нищо продадено, ама според мен тези коли още са в дилърските сервизи, та е по-добре да се вземе инфо от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Един бърз ъпдейт.

Отказах се от Инсигниата, главно заради притеснения за надеждността на ръчната кутия, кормилната система и спирачките. Има доста оплаквания по чуждите форуми, не мога да преценя каква извадка са, но не ми се проверява от собствен опит.

От А4 не съм се отказал, но няма изгодни оферти за добре оборудвани дори и по немско.

Остава А6 3.0ТДИ, след фаселифта края на 2006. Интересно ми беше как ще е този двигател на ръчка, но в България няма нито една такава оферта, така че не мога да пробвам и явно ще е типрроника.

Сега гледах една с много читав салон, която е доста добре оборудвана, но има парктроник само отзад и то само звук.

Въпроса ми е може ли сравнително лесно да се ъпграйдне до визуалния с датчици и отпред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една от автокъща Ремакс, но май са я отнесли. Беше с доста екстри и за 47к лева.

За предните датчици се сменя броня, правиш окабеляване, слагат се пищялки + компа се сменя. Общо взето голяма играчка и струва пари. Търси си с готова преден и заден пък графиката се слага лесно.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега гледах една с много читав салон, която е доста добре оборудвана, но има парктроник само отзад и то само звук.

Въпроса ми е може ли сравнително лесно да се ъпграйдне до визуалния с датчици и отпред?

Макар да имам само 3 години опит в шофирането и почти никакъв с големи коли като 4F досега никога не съм имал проблеми с липсата на датчици на предната броня при тази кола, а съм я набутвал в доста тесни места, вярно че съм доста висок и имам поглед над предницата, но все пак. Задните са абсолютно задължителни, по звук е достатъчно да се оправиш, но вече има опит по форума как се прави графично :respekt:

Така че липсата на предни датчици според мен не трябва да те отказва от колата, виж задните вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...