Jump to content

Тунинг на Форд Фокус


Recommended Posts

добре де защо ви беше да слагате по голямо фи от фланците това е местно съпротивление на потока :steinigung:

не знам дали е от него но това определено е безмислено ти сещаш ли се тоя поток газове (1,6 баси потока) как преминава през тоя ръб на фланеца ?

според мен не трябва да има по голям диаметър от фланеца това е съпротивление което бърка потока и създава вредни импулси

мини на тръба с вътрешен диаметър колкото е отвора на фланеца 55 и след тея фланци остави новата генерация там не е страшно стига прехода да е на конус не с фланец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за 10 мин се отделих от майстора и той беше заварил дебелата тръба за фланеца и за гърнето като се върнах...

И аз тва си мисля че този ръб може да бърка нещата...утре ще сменим 60 милиметровата тръба м/ фланеца и първото гърне със 54 мм...ще се получи така: колектора с мека връзка на 60мм, директно заварена на фланец 55мм и оттам през първото гърне до края на 54мм...пак ще им ръб в предната част на фланеца....как да го избегна тва???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Дано да е от тоя ръб....аз чак преди малко се сетих че майстора сложи по-дебела тръба...след като ти ме пита на колко мм са фланците, че тия фланци се явяват препятствие за газовете...ама аз като не съм съобрзил, тоя трябваше да съобрази...тва му е работата все пак. :steinigung:

Утре наблягаме на фланците, и ако не се получи отново, чак тогава ще възстановявам стоковия колектор.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вие ся колектора освен крайната събиратлна дето е като съксия не сте го пипали рънърите са си както са били ?

прехода между тая саксия дето в нея влизат всички рънъри и е на 60мм до колкото разбрах и фланеца освем с 60 милиметров фланец ме съмнява да стаене и след фланеца с отвор 60 мм конус до 55 и сте вие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Рънърите до събирателната не сме ги пипали, събирателната е отрязана малко по-високо за да пасне на 60 милиметровата тръба, понеже събирателната е конусовидна.

Утре ще ги накарам да сложат 60мм фланец откъм колектора, а откъм гърнето 55мм но ще му направим фaска на струг.

Обаче, сега се сетих че тия фланци бяха стари, отворите бяха за 55 мм тръба, но вътре във фланците бяха останали пръстените от старите тръби към които са били заварени и всъщност най-тясната част на фланеца не е била 55мм а 52мм, А меката връзка не се сещам на колко мм беше вътрешно, ако е била 60 външно, минус 3мм се получава ръб на фланеца около 2,5мм което ми се вижда доста... :steinigung: И се получават две стеснения на пътя на газовете:

първия на фланеца, и втория след фланеца, на входа на гърнето... :):):D

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:steinigung:

оправете ги тея работи утре и да видим какъв е резултата ,нали парите са твой :) маитапя се успех и да пишеш по развитието :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от тъпия фланец, ще имам да черпя... :):alien:

Аз ти казах някои неща по телефона. И какъв е тоя дет' му викаш майстора, то се оказва 4е ти знаеш по-добре от него как професионално да си върши работата.

Ето един преход на моя даунпайп:

419796.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе добре заварява, ама не мисли нещо :) ...аз ти казах, ако знаех че ти се занимаваш с това, щях теб да потърся, не онези...ама минало вече. Сега ще гледам да оправим нещата...ти как мислиш от тези стеснявания ли е цялата работа? Или щото сме разширили колектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,кви са тея работи дето сте ги правили?много труд буквално за нищо

и аз си правих генерация и стана отлична

колектора за къв дявол си го пипал изобщо?на по-малък мотор твърде отворена генерация демек генерация с голяма ФИ примерно 60 не е много добре,щото не може да напълни тая голяма тръба

най-правилния вариант според мен е да въстановиш оригиналния колектор,след него да сложих тръба с ФИ 50,най-много 55 и резонатор на мястото на катализатора.От там до средното гърне напълно права тръба,пак ФИ 50 или 55 и на мястото на средното гърне също слагаш резонатор,от там си правите извивката над задния мост и слагате крайното гърне.

даже не виждам смисъл от меки връзки и т.н.

виж как е при мен с тръба на 55мм. :

http://prikachi.com/users/akulata/27U.jpg

http://prikachi.com/users/akulata/28j.jpg

http://prikachi.com/users/akulata/29T.jpg

http://prikachi.com/users/akulata/30a.jpg

Редактирано от akulata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам но при атмосферка за разлика от турбо мотор прекаленото "разширяване" на генерацията има леко обратен ефект. По добре виж някой дето разбира, а не да го правиш с проба грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Няколко часа мислих по въпроса и реших че утре(ако работят магазините) ще купя едно крайно гърне за дизелов Фокус 1.8TDDI и слагам него...те са с тръби на 55мм външно че не ме кефи колата ми да е много шумна. Един приятел имал три резонатора и крайно спортно Walker и колата му била малко по-тиха от мойта. :bia: И най-вероятно ще си възстановя оригиналния колектор...то като се замислих, и задния ми резонатор има вътрешно стеснение общо 3мм...просто така се изработват повечето резонаторни гърнета - имат заварени парчета тръба в двата края, и да я отрежеш вътре си остават пръстени от тръбата...и него ли тряя да го сменям баси :rolleyes: ...евентуално ако успея да убедя тея в сервиза да пробваме да махнем фланеца и с тръба 60 към 54 да пробваме какво ще стане в комбинация с нормално крайно гърне.

А че съм се набутал, то е ясно... :rolleyes:

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глей ся,недей да съжаляваш и да се ядосваш.Няма да постигнеш нищо най-много да дигнеш кръвно

опитай се да въстановиш стоковия колектор и тая тръба на 60 мм я махай и си сложи на 55 МАХ.

за крайно гърне си сложи каквото/ако изобщо/си си купил

щом прайш по-отворена генерация то при всички положения ше е по-шумна

Редактирано от akulata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

След провала вчера, днес на поправителния имаме 6...поне като звук ми харесва много, може да се каже че исках нещо такова...по-тих е от аЛдито. Вчера не се траеше. :hilezh:

Бях тръгнал за задно гърне от дизелов Фокус, но се сетих че в избата съм хвърлил ориг. катализатор от аЛдито на 55мм...благодарение на него станаха нещата както трябва като звук. В перфектно състояние е. метален e, и били доста по-здрави от обикновените катализатори.

Оказа се че проблема за НЕвървенето не е във фланеца...затова взех от моргата половината колектор, и с остатъка от моя колектор направихме един цял оригинален колектор като спазихме всичко да е както си е било. Завaручния шев също стана както исках - без прокапвания вътре в тръбата и без каквито и да било препятствия по пътя на газовете.

Като динамика не мога да преценя дали е по-добре от сток, колата. въздушния филтър е за смяна...направо един двоен конус ще бучна...и след това ще се замеря с Г-таимера да видя какви са ми данните спрямо предното замерване при всичко сток.

Имам клип, но го направих с фотоапарата, а на него явно не му понасят ниските честоти от генерацията :banned: и само пука на басите :hilezh: ....нищо не може да се прецени от записа....утре ще направя запис с камерата, тя проблем със ниските честоти няма. :banned:

Резонатора го заварихме за катализатора, щото по-назад канала се стеснява и щеше да се удря странично гърнето...

Набутвацията с колектора ми излезе стотак...да ми е за урок друг път как се бъзика колектор. :freak:

Ето малко снимки:

Гърнетата които ползвах

Възстановения колектор

Катализатора+резонатора 1

Катализатора+резонатора 2

първия и втория резонатор

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагах че е от голямата 'саксия' не знам що се хвана за тоя фланец ? За напред да знаеш че тея колектори се смятат ! Зависи с какво пълнене е мотора с каква горивна камера.......

Иначе много резонатори много катализатори много нещо трябваше малко по изчистено да е според мен !

С филтър без гориво ефекта ще е отрицателен не си давай парите за глупости !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се наложи да мина около 5-6 километра с отрязана генерация след меката връзка...адския рев, и нищожно вървене...тва беше резултата

Занапред ще знам да не барам изобщо квито и да било колектори...тва ми е обеца на ухото. :wall: Да ти кажа, в три форума пуснах такава тема: в тунинга, във форд форума и тук...в тунинга никoй не ми отговори, във форд форума имаше 2-3 отговора, ама точно нищо полезно нямаше...единствено тук темата имаше развитие :( ...което много ме учуди щото все пак не става дума за Ауди...но аз си знаех че така ще стане, затва и пуснах и тук темата...щото тва е най-активния форум от трите в които пиша. :hilezh: проблема е обаче че като се обърне колата пътища много...трябваше по-рано някой да напише да не пипам колектора...сега е късно....за мен де...други дето са чели, ще знаят да не барат колектори, особено на двувалки.

Относно броя на гърнетата...на пръв поглед са много, но всичките са проходни - резонаторни, а катализатора е от 1.8Турбо...предполагам е доста по-пропусклив от нормалните катализатори. И независимо че ти се виждат доста гърнетата, колата си бръмчи доволно. като кача запис ще се убедите че е така. Както по-напред бях писал, един приятел е имал 3 резонатора+спортно крайно Remus и колата му е била по-шумна от мойта СЕГА.

А относно спортния филтър, не си прав...правил съм проби преди на Фокуса със филтър двоен конус, със около 0,25 по-бързо ускоряваше до 100 спрямо обикновнения панелен филтър...проверено е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=54&t=194975 Виж тука как се правят колектори за спънати коли като наще !

Филтъра добре пуска повечко въздух обаче ако не дойде и гориво какво става със сместа ???

Колега от VW форума прави рънове на диното със и без спортен филтър на стокова моно джетроник караджейка като моята ние нямаме дебитомери и нямаме варианти за регулиране количеството входящ въздух и гориво (стоково) ами сместа му обеднява веднага и колата се спъваше !

При фордчето предполагам име дебитомери ала бала и като се осети повечкото въздух помпата ще позасили инжекторите ? Или бъркам нещо ?

Аз лично не подкрепям тоя тип филтри без други манипулации от към засилване ! Минусите в повечето случаи като твоя са повече от плюсовете, пробваи и покараи една седмица да видиш как ще се отрази на мотора и на разхода и прецени дали си заслужава ! Не давай зверските пари за скъп филтър всичките ги правят в една фабрика в китаи купи си двоен конус на YED с гумената армировка съотношението цена качество е на ниво !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С дебитомер е Фокуса, с жичка няква, не е с пластина като на аЛдито.

Няма да взимам марков филтър, един китаец от 20-тина кинта, или YED...един спрей за филтри и съм готов. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали ако не напръскам със специалното масло филтъра, той няма да задържа най-малките частици прах, и те си отиват директно в цилиндрите...

Като казвам пръскам, имам предвид точно пръскам, а не оливам, щото един дебитомер вече издумка - на аудито, като беше със спортен филтър стана, и него го заподозрях. Оттогава пръскам доста по-малко филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе ти ше я позасилваш ли или ще я правиш вечна.... финни частици прах ми тея със ITB тата какво да кажат тогава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе от тая гледна точка си прав, ама...за всеки случай ще си пръсна леко филтърчето :hilezh: че има филтри, и филтри, през дупките на някои по-рехави филтри може да влезе от тея малките винени мушици...няма да го храним маторя с мезета сега :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...