Jump to content

Тунинг на Форд Фокус


Recommended Posts

Фокуса се сдоби с 260cc инжектори от 1.8Т-то ми, както и с по-голям MAF Housing, резултата е AFR  - средни 11-ки.

 

http://www.clip4e.com/play_ford_focus_1_6_t_0_200.htm

 

 

 

Kато вървене, средни 15-ки на 400м, 0-100 за 8,0 сек. 0-100Mph(161Km) за 21 сек

 

.  

 

Поздравления, много добре набира сравнение с първото ти клипче :)

 

Ще качиш ли някоя снимка под капака ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Като разреждах мотора преди няколко месеца, маистора е зацепил ангренажа без необходимия чоп за коляновия вал(на око), аз си изработих чоп и зацепих наново ангренажа...колата тръгна повече от преди, не съм я замервал на уреда още, но днес направихме две яки гонки с БМВ Е60 530D, и в двете коли само шофиорите.

бавареца леко ми бягаше - от 20-тина км до 200 някъде бавареца ми направи 5-6 дължини. Като спряхме след гонките и поговорихме, другия беше доста изненадан че съм с 1.6 мотор.

Тея 5-6 дължини на колко секунди преднина би трябвало да се равняват при 0-200?

Как върви A3 1.8Т(сток и чипнато) срещу такова bmw, че имам съмнения че форда върви повече от сток 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мноoго ме съмнява 1.8т сток 150 Hp да върви повече от Е60 530D! Други мнения?

 

На A3 1.8т 150Hp му дават във zeperfs 0-180 за 31,5 сек, аз преди да презацепя ремъка правех 0-180 за 30 сек по уред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес направих един рън с уреда, и съм много доволен от резултатите. Освен че презацепих както трябва ангренажа, преди няколко дни смених и пробития blow-off клапан с по-корав, оригинален, засега ще е с този...по-нататъка ще е c афтърмаркет, че ми писна от пробитите пластмасови боклуци!

Сега пиква за секунда на 0.9 бар и задържа до 6,5к на 0,7 барa, преди задържаше на 0,5...тея 0,2 бара съм ги губел от пробития клапан! Смесите са перфектни: средни 11-ки.
Старта ми беше доста кофти, но свалих 3 десети (на 402m) от предишно наи-добро време, а терминалната ми вече е 149км...с 5 км повече от предишния ми наи-добър резултат! Но наи-голямото ми подобрение е във високите, преди за 30 сек вдигах 180, сега за 30 сек вдигам 200!!!

Уреда ми отчете average мощност: 142 коня на гуми, което прави 163 на вала.

Моята А3-ка като я купих, я замервах със същия уред и със същите настроики даваше същото време: 15,3 и терминална:148км, беше без чип, но с премахнат катализатор, спортна генерация на 63 мм и без blow-off клапан.

Следващата стъпка е генерация на 60-63мм, че сегашната е на 54мм и е не особено добре огъната - посплескана е по извивките и смятам че с нова генерация ще тръгне още колата...

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Клипа от гореспоменатото замерване на фокуса на 17.03:
 

http://vbox7.com/play:eed58536ca

 

След като вдигнах 200 за 30-31 сек, нещо взе да ме чoвърка...някакво дежавю за тея 30 сек...и в последствие се сетих...на аудито нямам замервания с уред на друго освен 1/4 миля, обаче имам клипове на които след чипването му прави 200 за...30 сек по километраж, това е със чипа от Богомил, спортна генерация на 63 мм, без катализатор, със същата турбина която е в момента на форда....та може да се каже че успях да постигна целта си: да постигна времената на Аудито ми след чипването, на 400м форда дава времето и терминалната на аудито ми без чип, но до 200 успява да навакса с времето!

и двете ми коли са по 1220 кг като ходя по замервания и гонки, но форда има по-добра аеродинамика от аудито. :flehan:

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Края на мин.година най-накрая се наканих да сложа хубав челен кулер (MB C200-Kompressor)

7848163l.jpg

 

7848166b.jpg

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес около Хасково отпрах една фалшива M-ка (е36 купе)...според мен беше 323. водача и беше нещо нервен на светофара и понеже малко се забавих, ме освирка ...изчаках да излезем на широкия път, и след като тръгна да ме изпреварва, му направих две коли (100-180)...отказа се чак на 180, бях с пълна кола, и холд 1 бар...на газ. :hilezh:

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нанесъл си му траен "демидж" на крехкия душевен мир крепящ се на това че е по-топличко и е успял да изпълзи от зимната си стоянка.....  :hilezh:

 

Не прави така повече...

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време ми се върти една идея в главата - да сложа 300 мм предни дискове(от focus ST 170) сегашните са 258мм, и спира много добре с тях, но не ми харесва джантата да е толкова празна, ако ме разбирате. Притесняваше ме че с по-големи спирачни апарати които са и с по-големи цилиндри, педала ще потъва много...но преди дни покарах един фокус като моя, с предни и задни дискове от ST и педала е съвсем малко по-нисък, и абс-а си работи коректно. А джантата - 16-ка беше запълнена от диска...много ми хареса как изглежда. Та сега единственото което ме притеснява, е прочетеното в съседна тема - че 1 кг въртяща се маса се равнявала на 6 кг добавена маса към автомобила. Като гледам колко са по-големи 300 мм дискове от моите...а май са и по-дебели, излиза че слагайки такива дискове само ще си спъна колата...въпроса е колко ще я спъна...и май няма да мога да слагам 15-ки...

Та тези неща умувам, иска ми се да чуя/видя и други мнения по темата, за да реша да слагам ли големи дискове.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми парви си сметката естетика или динамика търсиш. Съмняваме чак толкова пагубно да се отрази. Пък и вземи някой по изпилени втора употреба които са се самоолекотили с времето :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време ми се върти една идея в главата - да сложа 300 мм предни дискове(от focus ST 170) сегашните са 258мм, и спира много добре с тях, но не ми харесва джантата да е толкова празна, ако ме разбирате. Притесняваше ме че с по-големи спирачни апарати които са и с по-големи цилиндри, педала ще потъва много...но преди дни покарах един фокус като моя, с предни и задни дискове от ST и педала е съвсем малко по-нисък, и абс-а си работи коректно. А джантата - 16-ка беше запълнена от диска...много ми хареса как изглежда. Та сега единственото което ме притеснява, е прочетеното в съседна тема - че 1 кг въртяща се маса се равнявала на 6 кг добавена маса към автомобила. Като гледам колко са по-големи 300 мм дискове от моите...а май са и по-дебели, излиза че слагайки такива дискове само ще си спъна колата...въпроса е колко ще я спъна...и май няма да мога да слагам 15-ки...

Та тези неща умувам, иска ми се да чуя/видя и други мнения по темата, за да реша да слагам ли големи дискове.

Спирането ще се подобри.

15- ка няма да влиза (нали в момента си с 16- ки ... предполагам, че няма да се върнеш на 15- ки)

Доста хора, правят ъпгрейд на спирачките (дискове, апарати), но не сменят помпата и са ОК

Ще има положителен ефект и смяната на маркучите (с метална оплетка) и течността

Ако не ти хареса резултата... след това мини на по- големи дискове

Ако е и заради визията... направо минавай на големи дискове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 288мм. диск не може да се сложи вече по-малка джанта от 16-ка. 288мм. е максимума за 15-ка, като и тук вече зависи много от самата джанта и също има вариант да закача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и предполагах - че 15 - те ми няма да влязат. А нямам 16 - ки, и като претеглих всички плюсове и минуси, се отказвам от големите дискове.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та сега единственото което ме притеснява, е прочетеното в съседна тема - че 1 кг въртяща се маса се равнявала на 6 кг добавена маса към автомобила....

Има голямо значение и как е разпределена тази маса - дали в центъра (както са дисковете) или по периферията - както са обикновено едни 18"+джанти.

Какви джанти влизат на 300мм дискове трябва да пробваш. При ауди наистина 288 е максимума за 15-ки, но апаратите са други, а следващата стъпка при ауди обикновено е 312мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

258мм дискове се събират даже и в 14-ски джанти. Дълги години карах служебна фиеста с такива дискове дори новата фиеста е същата.

Провери дали имаш вариант да монтираш 278мм. дискове от мондео 3 (1996-2000). Събират се в 15-ски. Моят фокус (2009) е с такива дискове само че с 5 дупки и спира доволно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се занимава с по-малки, иначе ще си карам с оригиналните - спират много добре и от висока скорост.

7858451w.jpg

7858441i.jpg

Това е 300мм диск от SТ в 16-ка на Ford Puma, ето какво коментира един в темата от която взех снимките:

 

15's with a little grinding to the carrier's to avoid catching the inner rim but will fit most 16's without any grinding but I've also heard some had to fit wheel spacers in case the carriers caught the inside face of the wheel on both 15's & 16's.
Mine fitted with plenty of spare room all round for my 16's.
 
Значи 15-ки може да влязат с малко пилене на  carrier's(какво значи?), може да се сложат и фланци...аз поне така го разбрах

 

 

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW комбинират даже 302мм диск с 15-ска джанта ама там ЕТ-то на джантата е около 20 и диска май изобщо не влиза в джантата а стои от вътрешната страна. т.е. ако изкараш джантата 2-3 санта с фланци ще се получи нещо подобно но такива големи фланци не са много добра идея. Всичко е въпрос на правилно комбиниране но ще е твърде голяма играчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Ауди 321mm влизат с достатъчно запас в 16" джанта Борбет с ЕТ35 при фабрично ЕТ45.

Не би трябвало да е проблем 300м (което е 0.82" по-малко) диск да се събере в подобна 15" джанта.

 

Колко е фабричното ЕТ на Фокуса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 , а моите джанти са от Мондео и са 40

Все пак имам някакъв вариант и с фланци, примерно 10 мм.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
Публикувано (Редактирано)

Дайте акъл, струва ли си да взема тая оригинална Форд генерация от неръждавейка за Фокуса с цел да върви повече колата? Гърнето е проходно, тръбите са 55 мм външно, с дебелина на стената 1,2 мм. В момента на колата имам почти същата, взех я втора употреба в отлично състояние, но дългата тръба е 50 мм, а след гърнето е 52мм. Неръждавейката ако ще я взема, ще e с цел дада тръгне повече колата...чудя се ще има ли осезаема разлика ако сложа неръждавейката?

Все пак мотора е 1.6 макар и около 170 коня. Тоя пич от който взех дисковете и накладките, ми дава генерацията за 80 кинта, струвала около 400 ми каза.

 

8143971r.jpg

 

8143976d.jpg

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...