Караконджул Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Не бях виждал до 'са дизелово АВК, 'ма щом си казал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 (Редактирано) Не бях виждал до 'са дизелово АВК, 'ма щом си казал явно пак се е скапал стептроника на тройкажията и сега е замаян. По темата за 4500-5000 лв колата е Б4. Покупна цена 2500-3000 лв и остатъка за обслужване. Редактирано 10 Април 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Верно ли бе то че от ПеЛник са таланти ок ама колата все пак е дизелова .това не го разбрах, извинявам се, за което. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Но и хранително го раздава де Иначе е точно така. Покупка за около 3 и другото да я направи, като свят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Не бях виждал до 'са дизелово АВК, 'ма щом си казал това не го разбрах, извинявам се, за което. Мислих че коментираш колата от линка на 'mitsubishi galant' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Много мислиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 понякога в желанието си да използваме бърз отговор може да се получават недвусмислици! случва се, не съм искал да го направя нарочно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 явно пак се е скапал стептроника на тройкажията и сега е замаян. Ела де да видиш как се е скапал По темата и двете коли са старички една френска баВничарка на 3 години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Здравейте!...Колега, между А4 и Б4, с този бюджет който си си определил - търси Б4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sacheto Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 И аз така мисля,но все пак момчето ще си реши сам.Успех в избора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceci145 Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 (Редактирано) Както казва баща ми: Стара кола и млада жена си иска работа по нея Майтапа на страна. При бюджета, с който разполагаш наистина търси Б4 тъй като А4 в прилично състояние много трудно може да намериш. Мога да ти кажа, че и 2-те коли ги имам във версия седан и не съжалявам.Б4 ми беше 1-вата кола с АБК двг. Приличен разход (на бензин) евтини части (като има много от тях 2-ра употреба както и нови разбира се).Карах я 4 години и съм сменил всичко по предницата и все имаше нещо което почуква, а мен това ме влудява.А4 си взех в последствие и също не съжалявам Мита че имат слаби предници и кво ли не съм слушал, чел и т.н. къде ли не. Зависи от това дали си приятел с дупките или не както и от това дали ще случиш на кола при покупката. Аз я карам вече 1г+. и имам един скъсан накрайник на рейка, който е за смяна. Сменил съм водачите за стъклото само на шофьорската врата разбира се и мека връзка на генерацията. По колата абсолютно нищо не се е обадилоА4 е по-широка, но пък е купе с 4 врати т.е. имаш задни врати, но реално мястото е доста малко, за да пътуват нормално хора на дълъг път. Интериора лично на мен ми допада, но пък съм фен на по-старите машини и Б4 ми е повече на сърце.Частите като цени имат доста разлика и определено А4 е по-скъпа за поддръжка като цяло. Успех в избора! Редактирано 10 Април 2010 от ceci145 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Ако може да намери що годе добро А3 за тези пари, ще е най-добре . А и за млад човек най-приляга. Окачването е достатъчно здраво и е много по-съвременен автомобил от В4. Отделно разходите са по-малко от колкото по В5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_a Публикувано 10 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Гледам темата доста се е разляла А как смятате ако вложа 6 бона ж Б5 дали ще е кадърнов смисъл да се вземе за 5 и за още 1000 лв да се пипне каквото има да се оправя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceci145 Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 (Редактирано) Ако може да намери що годе добро А3 за тези пари, ще е най-добре . А и за млад човек най-приляга. Окачването е достатъчно здраво и е много по-съвременен автомобил от В4. Отделно разходите са по-малко от колкото по В5.Може да послушаш съвета на колегата "в смисъл да се вземе за 5 и за още 1000 лв да се пипне каквото има да се оправя?" - Ето ти нещо за тези пари ТУКА ако не държиш да е 4Х4 има и по-евтини и добри вариянти Редактирано 10 Април 2010 от ceci145 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Всичко зависи конкретно от състоянието на автомобила. В този финансов диапазон , бюджетните решения са В4,С4 и А3 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Може да послушаш съвета на колегата "в смисъл да се вземе за 5 и за още 1000 лв да се пипне каквото има да се оправя?" - Ето ти нещо за тези пари ТУКА ако не държиш да е 4Х4 има и по-евтини и добри вариянти Това А3 куатро в Сливен стои от доста време, не знам защо. В конкретния случай не е много добър избор, защото освен турбо мотора, който предвид ниската цена носи известни рискове в себе си, а и автомобила не е регистриран, което допълнително ще утежни финансово цялото начинание. Според мен 1.8 е достатъчен като динамика за млад шофьор, цената им е по-ниска и обслужването е непретенциозно, като е добре да се провери състоянието на обтегача на веригата, защото цената му не е никак приятна. Окачване, съединител също е добре да им бъде обърнато внимание и ако са в добро състояние и автомобила е регистриран и с всички необходими застраховки, може да се мине с минимални разходи и евентуално с останалата сума да се монтира газов инжекцион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_a Публикувано 10 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Теми като тази защо се пускат не ми е ясно?! Ако можеш да си позволиш по-новия автомобил - отговора е ясен. Ако не можеш да си го позволиш - отговора пак е ясен.Това се опитвам да си изясням, какво мога да си позволя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
incretion Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 да се провери състоянието на обтегача на веригата, защото цената му не е никак приятна.Верно е, ~150лв, преди по-малко от година го взех за 151 с 30% отстъпка. Препоръчва се да се смени с първото обслужване, поне аз направих така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_a Публикувано 10 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Между другото гледах из интернет от мобиле.бг масови цени между 5000 и 6000 лв на модела до 99', това как ви звучи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 (Редактирано) в смисъл да се вземе за 5 и за още 1000 лв да се пипне каквото има да се оправя? Смяна на ремъци, ролки, филтри, масла и накладки на мен ми излязоха 900 лв Предницата е 450-1000 лв. Четири гуми 16-ки са 400-1000 лв. Съединителя ако е с демферния маховик и 1100 лв. Помпа и рейка са 300-800 лв. Бубините са 60 - 450 лв. Ако колата е с турбо цената му е 500-1500 лв. Направи си добре сметката ако имаш само 6000 лв, А4 не е кола за теб. Редактирано 10 Април 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Направи си добре сметката ако имаш само 6000 лв, А4 не е кола за теб.Да ве, верно, за да караш Б5 трябва да имаш поне 40 000 лева в джоба нали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 (Редактирано) Да ве, верно, за да караш Б5 трябва да имаш поне 40 000 лева в джоба нали купуваш за 3-4 х.лв и после тел, пирони и анкерпалст решават всички проблеми. Редактирано 10 Април 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dri Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 ми да. да си дадеш всичките пари за кола, освен ако не си на 18-20 години е тъпо. По принцип - аз смятам така максимум една десета от спестяванията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_a Публикувано 10 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 ми да. да си дадеш всичките пари за кола, освен ако не си на 18-20 години е тъпо. По принцип - аз смятам така максимум една десета от спестяванията.Човек с пари си явно Аз не съм казал какъв процент от запасите си ще давам просто съм си наумил някакъв лимит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 ми да. да си дадеш всичките пари за кола, освен ако не си на 18-20 години е тъпо.Значи ако си на 18-20 е рядко хитро да си изръсиш всичките пари за кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване