Jump to content

audi a4 b5 vs 80 b4


Recommended Posts

  • Отговори 164
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не бях виждал до 'са дизелово АВК, 'ма щом си казал :smilie_colors1:

явно пак се е скапал стептроника на тройкажията и сега е замаян. :)

По темата за 4500-5000 лв колата е Б4. Покупна цена 2500-3000 лв и остатъка за обслужване.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях виждал до 'са дизелово АВК, 'ма щом си казал :smilie_colors1:
това не го разбрах, извинявам се, за което. :)

Мислих че коментираш колата от линка на 'mitsubishi galant' :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понякога в желанието си да използваме бърз отговор може да се получават недвусмислици! :smilie_colors1: случва се, не съм искал да го направя нарочно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно пак се е скапал стептроника на тройкажията и сега е замаян. :)

Ела де да видиш как се е скапал :)

По темата и двете коли са старички една френска баВничарка на 3 години :smilie_colors1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва баща ми:

Стара кола и млада жена си иска работа по нея :smilie_colors1: Майтапа на страна. При бюджета, с който разполагаш наистина търси Б4 тъй като А4 в прилично състояние много трудно може да намериш. Мога да ти кажа, че и 2-те коли ги имам във версия седан и не съжалявам.

Б4 ми беше 1-вата кола с АБК двг. Приличен разход (на бензин) евтини части (като има много от тях 2-ра употреба както и нови разбира се).Карах я 4 години и съм сменил всичко по предницата и все имаше нещо което почуква, а мен това ме влудява.

А4 си взех в последствие и също не съжалявам Мита че имат слаби предници и кво ли не съм слушал, чел и т.н. къде ли не. Зависи от това дали си приятел с дупките или не както и от това дали ще случиш на кола при покупката. Аз я карам вече 1г+. и имам един скъсан накрайник на рейка, който е за смяна. Сменил съм водачите за стъклото само на шофьорската врата разбира се и мека връзка на генерацията. По колата абсолютно нищо не се е обадило

А4 е по-широка, но пък е купе с 4 врати т.е. имаш задни врати, но реално мястото е доста малко, за да пътуват нормално хора на дълъг път. Интериора лично на мен ми допада, но пък съм фен на по-старите машини и Б4 ми е повече на сърце.

Частите като цени имат доста разлика и определено А4 е по-скъпа за поддръжка като цяло. Успех в избора!

Редактирано от ceci145
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да намери що годе добро А3 за тези пари, ще е най-добре . А и за млад човек най-приляга. Окачването е достатъчно здраво и е много по-съвременен автомобил от В4. Отделно разходите са по-малко от колкото по В5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам темата доста се е разляла :)

А как смятате ако вложа 6 бона ж Б5 дали ще е кадърно

в смисъл да се вземе за 5 и за още 1000 лв да се пипне каквото има да се оправя? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да намери що годе добро А3 за тези пари, ще е най-добре . А и за млад човек най-приляга. Окачването е достатъчно здраво и е много по-съвременен автомобил от В4. Отделно разходите са по-малко от колкото по В5.

Може да послушаш съвета на колегата :)

"в смисъл да се вземе за 5 и за още 1000 лв да се пипне каквото има да се оправя?" - Ето ти нещо за тези пари ТУК

А ако не държиш да е 4Х4 има и по-евтини и добри вариянти :)

Редактирано от ceci145
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи конкретно от състоянието на автомобила. В този финансов диапазон , бюджетните решения са В4,С4 и А3 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да послушаш съвета на колегата :)

"в смисъл да се вземе за 5 и за още 1000 лв да се пипне каквото има да се оправя?" - Ето ти нещо за тези пари ТУК

А ако не държиш да е 4Х4 има и по-евтини и добри вариянти :)

Това А3 куатро в Сливен стои от доста време, не знам защо. В конкретния случай не е много добър избор, защото освен турбо мотора, който предвид ниската цена носи известни рискове в себе си, а и автомобила не е регистриран, което допълнително ще утежни финансово цялото начинание. Според мен 1.8 е достатъчен като динамика за млад шофьор, цената им е по-ниска и обслужването е непретенциозно, като е добре да се провери състоянието на обтегача на веригата, защото цената му не е никак приятна. Окачване, съединител също е добре да им бъде обърнато внимание и ако са в добро състояние и автомобила е регистриран и с всички необходими застраховки, може да се мине с минимални разходи и евентуално с останалата сума да се монтира газов инжекцион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теми като тази защо се пускат не ми е ясно?! Ако можеш да си позволиш по-новия автомобил - отговора е ясен. Ако не можеш да си го позволиш - отговора пак е ясен.

Това се опитвам да си изясням, какво мога да си позволя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да се провери състоянието на обтегача на веригата, защото цената му не е никак приятна.

Верно е, ~150лв, преди по-малко от година го взех за 151 с 30% отстъпка. Препоръчва се да се смени с първото обслужване, поне аз направих така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в смисъл да се вземе за 5 и за още 1000 лв да се пипне каквото има да се оправя? ;)

Смяна на ремъци, ролки, филтри, масла и накладки на мен ми излязоха 900 лв Предницата е 450-1000 лв. Четири гуми 16-ки са 400-1000 лв. Съединителя ако е с демферния маховик и 1100 лв. Помпа и рейка са 300-800 лв. Бубините са 60 - 450 лв. Ако колата е с турбо цената му е 500-1500 лв. Направи си добре сметката ако имаш само 6000 лв, А4 не е кола за теб.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си добре сметката ако имаш само 6000 лв, А4 не е кола за теб.

Да ве, верно, за да караш Б5 трябва да имаш поне 40 000 лева в джоба нали :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве, верно, за да караш Б5 трябва да имаш поне 40 000 лева в джоба нали :respekt:

купуваш за 3-4 х.лв и после тел, пирони и анкерпалст решават всички проблеми.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми да. да си дадеш всичките пари за кола, освен ако не си на 18-20 години е тъпо. По принцип - аз смятам така максимум една десета от спестяванията.

Човек с пари си явно :hilezh:

Аз не съм казал какъв процент от запасите си ще давам просто съм си наумил някакъв лимит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми да. да си дадеш всичките пари за кола, освен ако не си на 18-20 години е тъпо.

Значи ако си на 18-20 е рядко хитро да си изръсиш всичките пари за кола? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...