MosT_WanTeD Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Здравехте отново Ауди маняци,аз съм ТОТО може така да се обръщате към мен.Днес куихме Ауди 100 за мой приятел,но има някой проблеми и ако можете да дадете акъл от вас ще е най добра информацята.Аудо има следните проблеми,в главата цъка нещо клапан или пул.Каква е операцята там за да се премахне проблема?При ниски обороти прекъсва но след подаване на газ се оправя във високи,кабели,свещи или стъпково моторче?Колата се изпъва след 3000 оборота,двигателя ли и е слаб или има проблем?Това са му по сериозните проблеми другите са козметични и консумативни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 А какъв е мотора, нещо данни да дадеш, газ има ли, на газ прави ли го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ple Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 като гледам проблемите мисля че е механична инжекция най-вероятно АЦЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MosT_WanTeD Публикувано 19 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Оп извинявам се! Колегата PLE е прав да механична инжекция 2.0 115 най малкя бензиновза това купе,до колкото знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 АCE е 2,0/140 к.с. и не е механичен инжекцион! ААД е 2,0/115к.с. предполагам за него говориш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 АCE е 2,0/140 к.с. и не е механичен инжекцион! ААД е 2,0/115к.с. предполагам за него говориш.Е как пък да не е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MosT_WanTeD Публикувано 19 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 AAD да 115 точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 КЕ-Мotronic според теб каква гориво-впръскваща и запалителна система е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 КЕ-Мotronic според теб каква гориво-впръскваща и запалителна система е?Meханични дюзи, нищо, че има електроника. Инжекциона на AAD и ACE e на 100% еднакъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MosT_WanTeD Публикувано 19 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Проблема с прекъсване може ли да е от компютъра,някакви грешки да има?Ако има комютър колата е 1992г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Зависи какво имаш в предвид под прекъсване? Играят ниските обороти или трудно се форсира до 2000 оборота? Огледайте добре гофрирания маркуч на инжекциона да не е хлабав/сцепен/скъсан - най-малкия пропуск на въздух ще влоши работата на двигателя. Колкото до "цъкането" - зависи колко силно се чува, предполагам не "цъка" като на искра от кофти кабел примерно . Действително има ЕКУ (компютър), но от наличие на грешки в него не може да прекъсва. Все пак не е лошо да я закачите на VAG-COM за да видите какви грешки има записани в контролера на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MosT_WanTeD Публикувано 19 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Еми цъкане като,нз не мога да дам определение но е бая по силно от искра от кабел.Прекъсва в под 2000 оборота,с дори леко докосване на газта и престава,форсира се бавано,ряза му е след 3000оборота,вече можеш да осетиш че дърпа.Но това мисля,че е от слабя двигател на това купе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 (Редактирано) Дрън-дрън. Слаба е баба ти. Ако е ACE двигателя така работи. Отгоре пише DOHC 16V. 140 кобили. Ако можеш да ги изстискаш.След 3500 оборота се отпушва. Ако не държи обороти на празен ход -> дебитомер. Редактирано 19 Април 2010 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MosT_WanTeD Публикувано 20 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Не е колега 115 е ААД.Цъкането спря сменихме маслото и заспа,обаче прекъсването не спира утре ще сменяме стъпково моторче,дебитомер и свещи,дано се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirrax Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Този двигател започва да "дърпа" след 2500 оборота и никак не е слаб за това купе. Ако искаш на старт да се гониш с разни бегачки няма да стане. Но на дълъг път е просто фантастичен. Набира без да се замисля. Мойта съм я пробвал до 200- без никакъв проблем. Просто я закарай да я види някой печен майстор на мех. инжекция и не си блъскай главата излишно. Този двигател е много здрав, просто има калпави и неразбиращи майстори на мех. инжекциони.Ето ти тел. на сервиз изпитан -944 18 08/София/. Росен е диагностика. Ако не може да ти я направи поне няма да я развали.Успех колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Поддържам мнението на колегата по-горе . Двигателя се държи прилично за кубатурата си и тежкото купе на С4-ката. Е, винаги може и още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 а ако търсиш добър майстор за тази инджекция отиди в мотоман бош на данаил николаев за диагностика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MosT_WanTeD Публикувано 21 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2010 Благодаря ви колеги за добрата информаця. Прекъсването се прекрати с нови кабели на свещите .Колата ще я закараме да и видят инжекциона задължително.Но за мен лично този мотор си е муден,за собственика на колата му е много добре,дори прекалено като се има напредвид,че до сега е карал Мерцедес 124 2.0 автоматик на МЕТАН :steinigung: :lol: :lol: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване