nuri_3556 Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Идеята на по големия хаузинг е правилно измерване от сензора на по-големия поток въздух. Сензорите са еднакви, хаузингите са с различен диаметър и за да мериш 150 гр/с или нещо не е наред в показанията на дебитомера или си няма и 200 коня Колега грешиш,оригиналния хаузинг е (например 60мм) и показва 170гр,то на 70мм ще показва около 140 пак казвам примерно.Смяташе се там с проценти с колкото си увеличил и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuri_3556 Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 Жоро почти на всичките клипове тръгваш 3500-4000 оборота,пробвал ли си на 2000-2300 оборота как ще е?И забелязах че на първа не я чакаш да зацепи и тогава да удариш втора,или така даваш по добро време? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 7 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2015 Идеята на по големия хаузинг е правилно измерване от сензора на по-големия поток въздух. Сензорите са еднакви, хаузингите са с различен диаметър и за да мериш 150 гр/с или нещо не е наред в показанията на дебитомера или си няма и 200 коня Показанията не са в ред тъй като до колкото разбрах софт-а му не е скалиран за новa хаузинг и съответно показва по-малко коне, отделно от тук следва и аванса да му е с едни 4-5 градуса в плюс. Интересно ми е дали и кола градуса връща кнок контрола на ЕКУ-то при този вариант (логвано през VCDS) . Sk. константата е дадена от Ross-tech като ориентировъчна но работи само за фабрични или правилно скалирани МАФ-ове. Here's a good sanity check for the status of your MAF. Do a full-throttle run all the way to redline in a single gear (second works fine). Group 002 usually shows air mass in g/s (in many modern ECU's, consult your Factory Repair Manual for the specific group for your particular vehicle). Your peak airflow should be roughly 0.80 times your horsepower if you are close to sea level. So, if you have a stock 150 hp 1.8T, expect around 120 g/s. Жоре, за дa придобиеш горе-долу представа (до колкото може да е вярна) умножи тези 150г/с по разликата на МАФ хаузингите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 8 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 (Редактирано) Nuri, много варианти на стартиране съм пробвал, решил съм да е този по една или друга причина...Понеже съм увеличил хаузинга с 36%, като сметна 150+36%, се получават 204 гр. 204 : 0,8 = 255 к.с. Редактирано 8 Януари 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Май сметките не са точно така, защото аз съм с 76 мм. хаузинг и ми дава около 163-165 гр/с, което означава че трябва да съм към 300 коня, което е абсурд. Трябва да се конфигурира наистина софта на еку-то към по-големия хаузинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 76мм вътрешен или външен диаметър ? Сметката е само ориентировъчна, не е 100% точна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 (Редактирано) Nuri, много варианти на стартиране съм пробвал, решил съм да е този по една или друга причина...Понеже съм увеличил хаузинга с 36%, като сметна 150+36%, се получават 204 гр.204 : 0,8 = 255 к.с. Жорка между 70мм и стоковия 63мм хаузинг разликата не е 36%, малко бъркаш според мене.Май сметките не са точно така, защото аз съм с 76 мм. хаузинг и ми дава около 163-165 гр/с, което означава че трябва да съм към 300 коня, което е абсурд. Трябва да се конфигурира наистина софта на еку-то към по-големия хаузинг. 76mm хаузинг е 1.2 пъти по-голям от стоковия 63мм 163 гр/с по 1.2 са 195 гр/с, което далеч не са 300 коня Редактирано 8 Януари 2015 от MK4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 А разликата в площта е 45%, между двата, кой ще сметне какво трябва да показва датчика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 (Редактирано) Взима се разликата от лицата на двата дебитомер-а , но както казах не е 100% точно Редактирано 8 Януари 2015 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 8 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 (Редактирано)  Жорка между 70мм и стоковия 63мм хаузинг разликата не е 36%, малко бъркаш според мене. 76mm хаузинг е 1.2 пъти по-голям от стоковия 63мм 163 гр/с по 1.2 са 195 гр/с, което далеч не са 300 коня   Всъщност бъркаш ти! Стоковия хаузинг е леко конусовиден, макс е 62мм на входа, и то ако махнеш скарата на входа му. А на изхода е дори под 60мм, никъде няма 63мм! Плюс това оная скара е толкова рестриктивна, че даже повече от 36% трябваше да добавя...но това за скарата ти няма как да го знаеш...това го знаят хора които си цапат ръцете по коли. Редактирано 8 Януари 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 DLS е прав! Стоковия ако приемем, че е с диаметър 60-63 мм. то площта му е 28,26 - 31,16 кв.см. Моя е от VR6 води се 3" или 76 мм. и съответно площта му е 45,58 кв.см. което си е около 50% по-голяма площ. Как да изчисля сега мощността по метода гр./с делено на 0,8. Със сток хаузинга имах 172 гр./с , сега имам 163 гр./с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Аз мисля, че не са толкова просто сметките за тия потоци и няма как само с един коефициент да се приравнят нещата, освен ако формите не са абсолютно еднакви и няма никакви рестрикции от двете страни. А то май има... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 (Редактирано) Така е, аз не съобразих че лицето е важно, а не диаметъра Редактирано 8 Януари 2015 от MK4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 8 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 (Редактирано) DLS е прав! Стоковия ако приемем, че е с диаметър 60-63 мм. то площта му е 28,26 - 31,16 кв.см. Моя е от VR6 води се 3" или 76 мм. и съответно площта му е 45,58 кв.см. което си е около 50% по-голяма площ. Как да изчисля сега мощността по метода гр./с делено на 0,8. Със сток хаузинга имах 172 гр./с , сега имам 163 гр./с Ти сигурен ли си че вътрешно новия ти хаузинг е 76мм а не 70 както при мен? Мерил ли си го с шублер или с каквото и да е? Моя големия хаузинг е от крайслер вояджър - дизел и вътрешно е 70 мм. Стоковия нали се води 2,5 инча...ама реално е 61mm усреднено, а трябва да е 63,5mm след като се води 2,5 инча, ама не е. Редактирано 8 Януари 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Не съм, но така се води. Утре мога да го премеря и ще пиша. Но дори и 70 мм. да е, пак ми се струва че сметките ще са бакалски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 В крайна сметка едно дино е 100тина лв, ходете замерете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 8 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 (Редактирано) При мен си изглеждат напълно правдоподобно сметките по тая формула. Имам си и уред, с който си замервам на 402м и 0-100, 0-200, който ми изчислява и мощността, и мощността която получавам по изчисленията се намира между average и пиковата мощност която ми показва уреда.Най-добре измери точно колко мм е хаузинга и тогава смятай.В крайна сметка колко точно коня ми е колата, явно не ме вълнува достатъчно силно за да дам 100 лв и да разбера дали е 240 или 260. Много повече ме вълнува как се представя колата ми спрямо коли правени с доста повече пари от моята, с динота-минота по 250 коня и после...ко стана....гонките със голфа на Митко, Сеата и S3-та са нагледни примери за това! Има клипове и с трите коли по-напред в темата. Редактирано 8 Януари 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuri_3556 Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 240 не може да е,виж 260 по може колега .Жорка не те познавам дали си майстор или не,но определено си в час с мотора 1.8тС пощенски чип(както каза ти) ефекта е налице,динота минота падат от теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Това с парите е доста измамно. Реално, ако си сметнеш колко човеко часа си "инвестирал" в проекта, ще установиш, че средствата наляти и при теб не са никак по-малко. Иначе казано, дали полагаш 250 часа труд или заплащаш 1000лв кеш е едно и също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 8 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 2008 като си взех аудито, даже не бях разбрал че съм го купил без блоу-офф клапан...сега малко ме е срам от това, но тогава толкова разбирах. Но пък много бързо вниквам в нещата, когато ме влече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 8 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 (Редактирано) Sk, да, аз влагам много повече труд, отколкото пари и по двете ми коли, обаче...първо че имам доста свободно време и по кафета не ходя много, но по-важното за мен е че аз решавам какви подобрения да направя по колите си, аз ги реализирам с двете си ръце, на улицата, щото дори гараж нямам. Не знам дали може си представиш какъв кеф ми е като се пускам с правената от мен кола, с пощаджийския чип на масово отритнатия от разбирачите в ауди форума(пишман-разбирачите) Богомил, срещу коли в моята категория, направени с една торба пари от тунинг майсторите и настройвани на дино и ги точковам....дали можеш да разбереш какъв кеф ми е тогава...Да не говорим че си турбинирах фокуса за 250 лв...да, правилно прочете. за тея пари даже мапване на дино няма да ми направят, кво да говорим за реденето на железата, и го направих за един месец, в почивките след нощните смени....така че аз пари не съм губил затова че съм работил по него в почивките, щото ако не се занимавах с това, просто щях да си почивам. Колкото и да е скромен проект, пак е по-добре от аудито ми чипнато и със същата турбина, така че мен резултата ме устройва. Редактирано 8 Януари 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 11 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 (Редактирано) JoroM, ако не ти е проблем може ли да направиш и пуснеш лог на канали 001 и 013 от vagcom/vcds, примерно на 3-та от 2000 до прекъсвач. Интересно ми е дали и колко аванс дърпа кнок конторла. Метода с инжекторите и диаметъра на МАФ хаузинга решава горивния проблем, обаче така според мен аванса става с много голямо предварение защото отчитания товар е по-малко (и то доста, заради не скалирания МАФ) от реалния и следствие на това от аванс таблиците се чете аванс за много по-нисък товар т.е. едни 7-10 градуса повече (според мен). Редактирано 11 Януари 2015 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 11 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 Скоро няма да стане. Кабела ми прави номера, май е прекъснат. Освен това аудито зимата не го карам, напролет ще мога да пробвам това. Колко трябва да е макс аванса според теб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 (Редактирано) Няма идея твоята колко трябва да държи, моята тръгва от 15 градуса при ~3000 оборота и стига до 18 градус при ~6500 на 1.4 - 1.5 бара като кнок корекциите са 0 и на 4-та цилиндъра (МАФ-а ми е скалиран). Товара ми пиква до 12.7мс при 5000 оборота и пада до 11.1-11.2мс след 6000 (иначе турбото почва да качва над 1.5бар ако искам на задържа по-висок товар). Доколкото съм чел е приемливо кнок контрола да връща до 3-4.5 градуса . П.П. сетъпа ми е т3 супер 60 (А/р .48), 3" маф, 380сс/мин инжектори, челен кулер, изпускателна на 63мм с два резонатора. Редактирано 12 Януари 2015 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 12 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Ок, като почна да карам аудито, ще проверя това което те интересува. Мотора ти агу ли е? Колко коня е колата ти и къде е мапвана...може и на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване