Jump to content

А3 1.8Т AGU без чип, с чип и с K04-0402


Recommended Posts

Лънч на предно с малка турбина е абсолютно безмислено.

Ако кола с К04 на един мост лагва на старта има по сериозни проблеми от липсата на лънч.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нее, колата ми изобщо не лагва, тя се окопава на старта!

 

 

 

 

Знам че има риск да счупя мотора с лънча.
Вчера разбрах за 300 коня 1.8т със тотално потрошен мотор от неправилни настроики на лънча!

имам и друг варянт: предните ми гуми са 205/55/16 а задните ми са 225/50/16 така че мога да ги разменя за пробата поне и ще видя какво ще покаже уреда ми.

225-те са само с 1 см по-голям диaметър от 205-те. Не знам обаче като мина на по-широки и високи гуми, дали няма да претоваря съединителя...а тои е стандартен LUK, на няма 15 к км е...не искам да го прецакам.
Какво мислите за този варянт?

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено си в тежко положение.

 

Ако сложиш хубави гуми ще гръмнеш съединителя. Същото важи и за лънч-а.

 

Имах този проблем с S3-ката. Дълго нямах възможност да си купя гуми и карах със сток съединител, които държеше. Събрах си пари за гуми, сложих ги и моментално гръмнах съединителя. Чак след като оправих и съединителя вече можеха да се правят стартове от място. Само че пък се оказа, че аз не ги умея. (просто нямах практическа подготовка с подобен автомобил. Халдекса също има няколко особености, които нямаше как да ги знам).

 

Общо взето процеса по усъвършенстване на стартовете е доста дълъг и скъп и крайният резултат никога не е гарантиран :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че съм в тежко положение: опитвам се да си подобря старта без да прецакам съединителя...

Със сигурност прeдпочитам колата ми да продължaвa да е със слаб старт от място, вместо да направя няколко по-добри старта и да хвърля съединителя! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммне, ако ще сменям съединителя, то ми остана да сменя и бензиновата помпа и съм готов за по-голяма турбина...не ми трябват повече от 320-330 коня (колкото държат стоковите биели). Инжекторите ми са 350 кубика, мисля че ще са достатъчни за 350 коня дори, кулер имам, генерация също имам на 63mm...тръгна ли със съединителя няма спиране...

Няма смисъл от по-здрав съединител за К04-та само заради по-добри стартове от място, виж ако обаче сгъне...тогава вече слагам съединител които да държи над 300 коня, тaя К04 я слагам на фокуса, и т.н. по реда на нещата.  :stupid:

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммне, ако ще сменям съединителя, то ми остана да сменя и бензиновата помпа и съм готов за по-голяма турбина...не ми трябват повече от 320-330 коня (колкото държат стоковите биели). Инжекторите ми са 350 кубика, мисля че ще са достатъчни за 350 коня дори, кулер имам, генерация също имам на 63mm...тръгна ли със съединителя няма спиране...

Няма смисъл от по-здрав съединител за К04-та само заради по-добри стартове от място, виж ако обаче сгъне...тогава вече слагам съединител които да държи над 300 коня, тaя К04 я слагам на фокуса, и т.н. по реда на нещата.  :stupid:

Ето ти евтино решение на проблема http://prodavalnik.com/toyo-proxes-r-888-205-55-16-semi-slik-leti-dzhanti-zhelyazni-dzhanti-i-dr-i33558309 съединителя ти ще изкара, нали го сменя преди известно време, виж Митака Голфъра колко време тормози неговия стоков съединител със сликове и още не е умрял, а той дори не го е сменял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма да дам 350 лв само за да си подобря старта ОТ МЯСТО. Тва е за драг маняци, не е за мен. 402-тa метра не са ми приоритет!

Благодаря за предложението все пак. Ще пробвам с 225-те как e.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма да дам 350 лв само за да си подобря старта ОТ МЯСТО. Тва е за драг маняци, не е за мен. 402-тa метра не са ми приоритет!

Благодаря за предложението все пак. Ще пробвам с 225-те как e.

Не мога да схвана тогава за какво ти е тоз глупав лънч, като не искаш да си подобряваш старта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да си подобря старта, но не на такава цена(350). За лънч не бих дал повече от 150 лв, а 150 не са 350 нали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да схвана тогава за какво ти е тоз глупав лънч, като не искаш да си подобряваш старта?

 

Лънча поне пука и прави сеир :-) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Значи мога да ти кажа че колата е страшна от към перформънс и едно голямо бравоо .От каква кола мога да намеря такова турбо като твоето или поне к04-001,още със твоите дюзи си доколкото разбрах и без ремап след смяната на турбото нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Откъм перформънс за тунинг за 1500 лева бива. :flehan:  Нямам идея от каква кола можеш да намериш турбо като моето понеже както предполагам си разбрал, моето не е стандартно, освен това съм му сменил и топлата и студената част, тоест е хибрид някакъв. От няколко месеца не съм със стоковите дюзи 260 cc, а със 350 cc. Имам и по-голям MAF Housing. И да, все още съм с чипа от Богомил за AGU - 192 коня които имам от 2008 година.
Единствения ти варянт за втора употреба според мен е да си намериш К03S турбина.

 

Като стана въпрос за дюзи...преди седмица видях един голф 4 с AGU мотор и К03S турбина които беше със стоковите дюзи, правен на диното във Варна, които бил 240 коня на вал :stupid: ...та се чудя кви смеси е имал голфа понеже аз със стоковите дюзи като сложих иновеита и ми показа средни 14-ки смеси и веднага ги разкарах стоковите 260 cc!

 

На AGU-то дюзите са 260 кубика, а не 290 както бях прочел някъде в нета и заради това не ги бях сменил....докато не сложих иновеита да си видя смесите...

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам с колко баров FPR беше голфа...моята кола с 3 баровия регулатор беше със смеси средни 15-ки, а с 4 баровия - средни 14-ки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам че тавана на К03S e 220-230 коня а на К04-001 е 240...видях я турбината, действително беше К03S -модела със заглушител...ама със стоковите инжектори какви смеси ще има тая кола не ми се мисли...все пак е дал 500 кинта за тая работа. Скоро са я правили колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де... 250кс... То бива, то може, ама чак пък толкоз.....

 

Не ми се чете целия пост, който си метнал, ама на графиката пише 180bhp... и тез хубавци май си смятат 70 коня загуби, та ги добутват до 250++ на мотор... Честно казано, това са 35% загуби, което е абсолютно немислимо за 1.8Т на предно, задно, странично и 4х4. Загубите би трябвало да варират от 10-12-20... та да кажем 22 примерно. Тия избиха рибата с тези 250кс на мотор и 180кс на гуми! :D :D :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Да, това е голфа на Митко.

Мойта тройка е преднячка, и съответно отзад е с греда което ме дразни, ама много, особено като сляза от фокуса и се кача в аудито. Ебем ти премиум марката, с греда кат опел! Мога ли да сложа заден мост от квадро...без дифа разбира се...само каквото е необходимо да стане с независимо окачване отзад. Знам че на квадрото багажниците са по-плитки и дотам...друго не знам. Захващането към купето същото ли е, на същото място ли е...много бих искал да е болт-он и да изхвърля тъпата греда. Помагайте.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...