Inkozi Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) Здравейте колеги,От два дена си имам проблем с паленето на колата при студен двигател.Снощи проблема беше преодолян след откачане и закачане на акумулатора. Колата студена запали от раз.Но, тази сутрин отново не поиска да запали. Повторих операцията с акумулатора и запали но малко по-трудно този път, може би от третия или четвъртия опит. Това, което се случва е, че при подаване на контакт мотора припалва, но угасва веднага.Прочетох ето тази тема. В нея са описани доста възможни проблеми и проблемни детайли. /бензинова помпа, регулатор на налягане на бензиновата помпа, датчик на коляновия вал, датчик на Хол, кабели, свещи, бобини/Открих и тази полезна тема : http://www.audi.org.ua/materials/2847.htmlГрешки на първи канал на климатроника няма /освен 8.7 и 15,5, които са свързани с клапите на климатроника/.Нуждая се от малко помощ или насочване, къде да отида, за да се види кое от всичките неща може да е проблема. Редактирано 29 Април 2010 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 А като е загряла няма проблем така ли ? Пали и веднага гасне или трудно пали и после угасва ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) Когато е загряла няма проблем. Пали веднага и не гасне. Пробвах я преди 10 минути още докато е топла.Снощи - след откачането и закачането на акумулатора запали от разДнес сутринта - не поиска да запали при първия опит, откачих, изчаках малко и закачих акумулатора и след втория или третия опит малко трудно но запали. Редактирано 28 Април 2010 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fastv6 Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 А на Vagcom закачва ли я има ли някакви грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Предстои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinox Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Един от, или двата датчика за температура на охлаждащата течност и темп. на въздуха... При мен имаше спорадични грешки и от двата. Димо (TheSaint) ми ги достави и от тогава съм ок... G62 и F76! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spedera Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) не е лошо и имобилаизера си да огледаш.Може и тои да е проблемен Редактирано 28 Април 2010 от spedera Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Двигателя пали когато колата е топла от раз. Няма как да е от имобилайзера.Грешките от температурните датчици излизат ли на екрана на климатроника на канал 1? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinox Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) Двигателя пали когато колата е топла от раз. Няма как да е от имобилайзера.Грешките от температурните датчици излизат ли на екрана на климатроника на канал 1?Не в конекста на темата, а иначе на климатроника излизат данни от температурни датчици, но за съжаление не тези :-)http://12v.org/maintenance/repairs/ect.php Редактирано 28 Април 2010 от dinox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) Ето къде беше драмата с паленето при мен.Абсолютно същите симптоми П.С. Първо провери това: Редактирано 28 Април 2010 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) Кво има да ги проверявам. Подкарвам ги наред. Бал съм ги.Тоя двигател трябва да пали студен, топъл, хладък .. Значи да изброим елементите.G40 - датчик на Хол /забелязах днес, че куплунга му е счупен/F76 - температурен сензор за температурата на въздуха G62 - температурен датчик на охлаждащата течност /това, което Динков показва на снимка/EGR клапан - това трябва да е регулатора от темата на Динков.Бензиновата помпа за сега я изключвам, /но все пак ще я проверя/, макар че при форсиране на двигателя не усещам недостиг на гориво.Свещите и кабелите предстои да се проверят.Пропускам ли нещо ? Редактирано 29 Април 2010 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) Датчика на Хол в 99,98% от случайте е със счупена букса.Включително и моя.Крехка пластмаса, малки законтрящи зъбчета, големи температурни амплитуди и голямо усилие да се извади буксата от датчика.Две- три откачвания на буксата и е аут.Може да се направи, понеже вътре се пълни с прахоляк и мръсотия, но при следващо откопчаване на куплунга, пак ще се измъкне.Първо мини на диагностика.Ланда сондите не е зле да ги видиш и тях дали не са във вечните кислородни полета ЕДИТ: G62 е датчика от снимката. Редактирано 28 Април 2010 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) А този EGR ако се затапи като при печките, дали няма да подейства положително ? Мен ме съмнява, че е тоя G62 и дава сигнал на компа, че мотора е топъл, ама да видим... Редактирано 28 Април 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 За датчика на хол аз бях виновен снощи, пророкувах, че е счупен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Това е един много хубав форум с хубави хора.Много си ви обичам и ще почерпя като оправя дреболиите.Благодаря, колеги.За датчика на хол аз бях виновен снощи, пророкувах, че е счупен. Вероятно пророчеството ти е базирано на твърди факти. Така, че не се прай на врачка.Ми ела довечера да разчетем бракмата с ВАГ-КОМа. Или кажи къде да дойда аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fastv6 Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 И да не забравиш да пишеш какъв е бил проблема, че има и други хора с този вид двигател да значт за в бъдеще какво им предстои Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Миналата есен една сутрин като каза, че няма да пали и се закучи гадината. Може би 20 опита и изобщо не дава никакви признаци на живот. Взех Ваг-Ком кабела включих го в лаптопа и направих аутоскан и нито една грешка по контролерите. Извадих кабела и запли от четвърт на първия опит. Така и неразбрах какво и стана тогава. Само веднъж го е правила този проблем и не разбрах какво и беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 А ако не желае да се логне в контролера на мотора, какво правим?Логвам се във всички други контролери, освен в този на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Яворе, не съм убеден, че ЕГР- то е регулатора на налягането.Виж го на снимката къде е регулатора, а ЕГР- то го дават под пластмасата над дросела: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 А този EGR ако се затапи като при печките, дали няма да подейства положително ? Мен ме съмнява, че е тоя G62 и дава сигнал на компа, че мотора е топъл, ама да видим...Клемите на буксите и на двата бяха окислени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Ради, какъв преходник ползвате за диагностичните букси, може в него да е проблема.При теб връзваш ли се към двигателния модул?Пуснах едно търсене и излезе, че явно ЕКУ- то на Хела не е много комуникативно - цък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) При едни и същи условия, при мен се връзва без проблем, при Явор не. Работи надежно дори със "трудни" управляващи модули като: 1991-1994 1Z Audi TDI и 1993-1994 Audi 2.6L със Hella ECUИнтересното е, че моят също е НЕLLA при Сумиста ясно си излезе, аз също се логвам без проблеми в него с обикновения кабел ... 401 ли какъв беше там.Виждам идентичен проблем... http://audibg.com/forum/index.php?s=&s...t&p=1194406 Редактирано 28 Април 2010 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Датчика,който Иво Динков показа на снимката и при мен се оказа проблем.Моят мотор е друг,но такова нещо имам отзад на главата под делкото.Докато не го смених с нов от магазина(защото все вземах стари оригинални и уж работещи),колата не само,че трудно палеше,но и като все пак запали не може да нареди цилиндрите.Като поработи малко и идваше на себе си,но трябваше да я поддържам с педала на газта.Иначе и при мен беше счупен куплонга на датчика на Хол,но както Динков беше писал в една друга тема:"Искам си колата перфектна.",за което го пздравявамСмених датчика с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fastv6 Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Съжелявам че ползвам темата на колегата но аз имам един друг въпрос. Един път ми падна акумулатора и след като я запалих с подаване на ток в момента в който запали поработи около 5мин. и двигателя почна рязко да вдига оборотите с около 500об/мин сам и да си ги сваля за много кратко време. Не ми стана ясно на какво се дължи това явно започна нещо да се обучава? След като я загасих и запалих нещата си дойдоха на мястото. Тази екстра става и на Вагкома обаче още не ми е оставало време да я търся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Интересното е, че моят също е НЕLLA при Сумиста ясно си излезе, аз също се логвам без проблеми в него с обикновения кабел ... 401 ли какъв беше там.Мисля, че 94-95 година са Хела и след това са Бош...Не съм сигурен, но първото поколение са май с по-малко контролери и комуникацията е по-трудна при тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване