Vath Публикувано 11 Май 2010 Доклад Share Публикувано 11 Май 2010 Здравейте,След поредната смяна на селеновите втулки които издържат има няма 5-6 хил км. ми дойде идеята за изработка на същите от по устойчив материал от рода на полиуретана, полиамида и др. подобни. Въпроса е някой който има опит да сподели от каквъв материал би билa най-сполучлива изработката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 11 Май 2010 Доклад Share Публикувано 11 Май 2010 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 11 Май 2010 Доклад Share Публикувано 11 Май 2010 Как се съсипват за толкова малко километри не мога да разбера?! Аз вече близо 30к карам и не са мръднали. При смяната на тампоните, след като се набият новите е добре да се провери дали са съосни, защото често има деформации в носача и след монтажа на носача тампоните остават напрегнати, което вероятно скъсява живота им малко или много. А що се отнася до изработката на тампони, мисля, че едва ли ще е удачно имайки предвид на цената на новите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 12 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 И аз се чудя защо заминават толкова бързо? Може би като мина два пъти през Петрохан и вече са тръгнали. Другия вариант е да са криви носачите. Иначе ги сменям с втулки така че няма удари с чука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 Смени марката на тампоните и при следващата смяна провери дали отворите са на една линия. Моите и двата бяха криви. Проверявах ги, като пъхам едно калибровано желязо с диаметър колкото отвора на вътрешната втукла на тампона и гледам отклонението спрямо втулката на отсрещния тампон. Наместих ги приблизително така, че според желязото да сочат един срещу друг и така си карам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoo Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 Материал лесно ще измислиш.Трудните неща са няколко.Трябва да разбереш селеновите втулки на какво натоварване издържат - температура , усукване , каква якост и коравина имат и още няколко подобни характеристики.След това си намираш материал с минимални такива характеристики на добри пари и някаде трябва да ти ги направят/произведат.Цялата история не трябва да струва повече от 2 смени на селенови втулки щото реално ако струва повече новия материал трябва да издържа най-малко 12-13хил. км. А за полиуретани полиамиди и такива пластмаси идеята не е лоша ама нз каде в БГ ще намериш с добро качество и нужните характеристики такива материали.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogobogo Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 (Редактирано) + да не предавават(предпазват) шум от ходовата част към купето.Само да вметна, че май се наричат сайленови (от англ. silent- тих, обезшумен) и доколкото знам нямат общо със селен, материал за направа на полупроводници. Редактирано 12 Май 2010 от gogobogo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 Смени марката на тампоните и ... Колега,предложи някоя марка за тези втулки,понеже и моите бързо заминават и не знам къде да търся причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 Колега,предложи някоя марка за тези втулки,понеже и моите бързо заминават и не знам къде да търся причината.Внос от Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 да само нещо сложено/купено/ от там ще свърши добра работана мойта 6 год. не пипах нищо по ходовата част ама си дойде от немско стегната перфектноминалата год. смених по предницата всичко и имам чувството че си тропа яко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Май 2010 Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 (Редактирано) малко инфо по темата:къде продават:http://www.oblicos.com/http://www.baktrade.com/bg/index.htmlhttp://www.duraflex-bg.com/коментари:http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopi...38a7102b1f49f94http://www.motoforum-bg.com/index.php/topic,3475.0.htmlвъв VW форума също съм чел голяма тема.в България е достъпен всякакъв материал, но аз лично не знам кой е най-подходящ.Някой коментира цената на изработката, което е смешно предвид сложността на детайла.edit: намерих тема във VW форум, която дава достатъчно информация: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f...B4&start=15цитатът е от нея: "червеният материал е с твърдост около 65 по рокуел и е удачен за мотора, но жълтия е около 35 и е препоръчителен за носачите" Редактирано 13 Май 2010 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Май 2010 Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 Колега,предложи някоя марка за тези втулки,понеже и моите бързо заминават и не знам къде да търся причината.Aз лично съм доволен от Febi. Тампоните на задния мост също са ми Febi и вече над 3 години карат и са още здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 13 Май 2010 Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 малко инфо по темата:къде продават:....И в трите фирми няма да намери подходящ материал. Първата работи само на едро и полиуретан няма !!! Втората има налични само полиамид. Третата ползва само млянка т.е. не става за целта. Мога и с факти да подкрепя написаното но не ми се впуска в подробности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Май 2010 Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 Едва ли някой ще тръгне да спори . По-добре насочи къде има подходящ материал.Едно уточнение - Феби е пакетажна фирма и няма гаранция, че всяка партида не е с различни тампони (даже е по-скоро правило). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 13 Май 2010 Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 Ако държи на полиуретан, мога да уредя нещата но цената няма да му хареса (килограма мисля беше 60 лева) като от парчето което ще вземе, хвърля поне 50% . Това е цена за мен от фирма занимаваща се с производство и продажба на хидравлично и пневматично оборудване и аксесоари но не предлагащи свободно необработен материал. Като редовен клиент могат да ми направят услуга за някакво малко количество. Не мисля обаче че си струва хамалогията и риска да не се получи желания ефект. Колегата uni предлагаше готови тампони за носачите на доста прилична цена, която обезсмисля цялата разправия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване