sashocos Публикувано 19 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 Утре сменям маслото.Днес ходих при маслара,човека ми препоръча някакво 10W40,налива го от един сив варел на който пише БМВ и каза,че е страшно,било тъпкано с присадки-13 лв литъра.Вносител била некаква силна фирма.Масларчето досега не ме е подвеждало ,така,че мисля да му се доверя.Ако некой има да казва нещо за последно,да казва................ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 19 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 аз бате карам АЕл-а дизелов 5-ак с такова и за 10 000 не го пипна.Са гони 5000 и пак не е мръднало.Моторетката и турбото му се радват много.Ама и след ръчка си чакам колата да охлади на студено не я ребрим и сичко е точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 20 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 някакво 10W40,...недей да си мъчиш мотора с такова масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 20 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 Утре сменям маслото.Днес ходих при маслара,човека ми препоръча някакво 10W40,налива го от един сив варел на който пише БМВ и каза,че е страшно,било тъпкано с присадки-13 лв литъра.Вносител била некаква силна фирма.Масларчето досега не ме е подвеждало ,така,че мисля да му се доверя.Ако некой има да казва нещо за последно,да казва................някакво масло/някаква силна фирма/тъпкано с присадки за 13лв/л - май доста рискуваш да си прецакаш турбото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 Утре сменям маслото.Днес ходих при маслара,човека ми препоръча някакво 10W40,налива го от един сив варел на който пише БМВ и каза,че е страшно,било тъпкано с присадки-13 лв литъра.Вносител била некаква силна фирма.Масларчето досега не ме е подвеждало ,така,че мисля да му се доверя.Ако некой има да казва нещо за последно,да казва................Полусинтетика на турбомотор и то наливна. Май не и се кефиш много на колата. Смени си маслара и ходи си купи запечатано масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 20 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 Утре сменям маслото.Днес ходих при маслара,човека ми препоръча някакво 10W40,налива го от един сив варел на който пише БМВ и каза,че е страшно,било тъпкано с присадки-13 лв литъра.Вносител била некаква силна фирма.Масларчето досега не ме е подвеждало ,така,че мисля да му се доверя.Ако некой има да казва нещо за последно,да казва................ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 20 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2010 Аз ли съм си въобразил или наистина колегато просто се шегува за "някво" масло?Според мен е меко казано несериозно на този двигател такова масло да се сложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 21 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 Е по добре да го смени отколкото да кара със същото. Кат събере пари ще си купи нормално масло и готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 недей да си мъчиш мотора с такова масло...Що да го мъча?! В менуала на колата 10W40 е посочен като възможен вариянт,а и по всички каталози за масланякакво масло/някаква силна фирма/тъпкано с присадки за 13лв/л - май доста рискуваш да си прецакаш турбото!Оказа се ,че марката е Castrol,фирмата "Даскалов",относно цената от 13 лв,мисля е нормално в предвид разфасовката(мотула 10W40 e 12 лв!!)Полусинтетика на турбомотор и то наливна. Май не и се кефиш много на колата. Смени си маслара и ходи си купи запечатано масло.Виж к'во брат ми,тоя мотор е конструиран(измислен) 80 -те години,тогава и полу-синтетика не е имало,камоли пълна(каквато явно смяташ за подходяща за 2.2Т),сещаш се на какви норми са отговаряли маслата 87г,примерно!И още 100% ли е сигурно,че маслата от 50л или 200л варели са с по ниско качество от тези в 1,4,5 литрови туби?!Ти па к'во се мориш?!? Аз ли съм си въобразил или наистина колегато просто се шегува за "някво" масло?Според мен е меко казано несериозно на този двигател такова масло да се сложи. Не разбирам силните ти чувства,с "такова масло"(не е М10Д нали разбра)на този "високотехнологичен" двигател.............,Е по добре да го смени отколкото да кара със същото. Кат събере пари ще си купи нормално масло и готово.Прав си!По същество ,Маслото го смених в вторник! Сложих EDGE 10W60 FORMULA RS, Взимайки в предвид съвета на колегата AUDIMANIA, но не съм убеден че както казах по горе на техника от 80-те ,трябва да се слага такова HI-TEC масло предвидено за най-новите мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 ! Сложих EDGE 10W60 FORMULA RS, Взимайки в предвид съвета на колегата AUDIMANIA,хубаво си направил колега. то и в противния случай пак хубаво щеше да си направил, САМО ако след това си кажеш за колко километра го изяде 10w40.ако имаш сервизна книжка можеш да видиш какво е сипвано с купуването на автомобила може да споделиш как я чувстваш колата като вибрации, като температура на маслото и налягане. моята е с 5w40 мотул x-clean и температурата на маслото седи на междинната тънка черта на прибора между 130 и 60 градуса.. ако я ръчкам много качва до средата между същата черта и 130. а налягането на студен двигател е макс, на загрял една мисъл под 2 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 10W-60 масло би трябвало да загрява повечко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 може да споделиш как я чувстваш колата като вибрации, като температура на маслото и налягане. моята е с 5w40 мотул x-clean и температурата на маслото седи на междинната тънка черта на прибора между 130 и 60 градуса.. ако я ръчкам много качва до средата между същата черта и 130. а налягането на студен двигател е макс, на загрял една мисъл под 2 бара.след като смених маслото отпраших в провинцията,движих се по Хемус,навън темп.беше около 32-3 градуса,стрелката на уреда беше на около 2мм. под първата черта(която би трябвало да е 90 градуса)скороста на движение беше 130-150 км.А за налягането на маслото незнам къде го гледаш ,аз нямам такъв уред! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Тая кола заслужава хубаво масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Тая кола заслужава хубаво масло Тая кола заслужава някой като мен да я барне и да си види роднините от зор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 след като смених маслото отпраших в провинцията,движих се по Хемус,навън темп.беше около 32-3 градуса,стрелката на уреда беше на около 2мм. под първата черта(която би трябвало да е 90 градуса)скороста на движение беше 130-150 км.А за налягането на маслото незнам къде го гледаш ,аз нямам такъв уред!трите уреда не са ли при теб волтметър, температура и налягане на маслото? десните три уреда над централната конзола?иначе мисля че говориш за температура на водата в горния пост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 трите уреда не са ли при теб волтметър, температура и налягане на маслото? десните три уреда над централната конзола?иначе мисля че говориш за температура на водата в горния пост?Не! най десния е Волтметър,средния мери темп на маслото ,а левия е часовник!Говоря за темп. на маслото,за водата ми е най в ляво до оборотомера,вдига 90 гр. за 3 мин.след като запаля и не мърда грам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ithilieth Публикувано 22 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 (Редактирано) Яяя, колко се е развила темата Сложих 5W40 на Castrol и съм със смесени чувства. След като загрее, налягането на празех ход пада под 2-а бара. Това е по уреда на таблото. С предишното масло (неясно какво е било) държеше 2 бара. Освен това, след около 1000 км долях това което ми остана от 5 литровата туба, че беше "изчезнало". Добре че се оказа, че гарнитурата на картера сълзи Така или иначе целта беше да измия малко двигателя. След около 2000 км ще сложа 10w60 на Мотул да видя как ще се държи.Иначе в Autodata дават по SAE 5W30 и 5W40. Вместимост 4,5 литра.П.П. При мен са часовник, температура масло, налягане масло. Някой знае ли на показателя за температурата на маслото втората стрелка (между 50 и 130) каква стойност има? Редактирано 22 Юли 2010 от ithilieth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 и на мен това ми е интересно за температурата на маслото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Някой знае ли на показателя за температурата на маслото втората стрелка (между 50 и 130) каква стойност има?Според мен е 90, но пък се губи логиката между 90 и 130 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Според мен е 90, но пък се губи логиката между 90 и 130 Според мен е 70 Тъпи аудита, вместо да го направят както си трябва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Според мен е 70 Тъпи аудита, вместо да го направят както си трябва!Моята логика е, че са разделили скалата на две части, като в лявата граничните стойности имат разлика 80, деленията между тях са със стъпка 40 и до 130 са нормалните температури, а в дясната разликата между граничните е 40 и стъпката е 20. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Към 90 градуса е втората черта, при мен нормално варира между 60 и нея, но миналото лято при много газ до морето малко я надвиши. За колегата сипал 5W40 - както писах по-горе това масло е редичко, затова ти е паднало под 2 бара налягането, а и по-лесно го изгаря /издухва през турбото/Свали си маркуча между дебитомера и турбото и пипти входа на турбото, провериш колко масло има, и радиалния и аксиален луфт на оста/. S4 e с уред за налягане на маслото, S6 не е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 (Редактирано) Моята логика е, че са разделили скалата на две части, като в лявата граничните стойности имат разлика 80, деленията между тях са със стъпка 40 и до 130 са нормалните температури, а в дясната разликата между граничните е 40 и стъпката е 20.Като се правят уреди на интуитивен принцип, средата е граничната стойност, тук средата са вече некви критични температури. Верно много дебилно са го разграфили. Редактирано 22 Юли 2010 от KYPO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Към 90 градуса е втората черта, при мен нормално варира между 60 и нея, но миналото лято при много газ до морето малко я надвиши. За колегата сипал 5W40 - както писах по-горе това масло е редичко, затова ти е паднало под 2 бара налягането, а и по-лесно го изгаря /издухва през турбото/Свали си маркуча между дебитомера и турбото и пипти входа на турбото, провериш колко масло има, и радиалния и аксиален луфт на оста/. S4 e с уред за налягане на маслото, S6 не е.Ако е наред мотора и турбото не трябва да го гори колега! Зъбара /Yavor 20V/ караше купето като беше 300 + КОНЯ с 5w40 магнатек и каза, че е много доволен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 То и аз съм доволен, за зимата е перфектно, ама лятото е редичко, от което на празен ход държи ниско налягане, а иначе моята не го харчи, но двигателя е на 20000км откакто съм го сглобил с нови лагери, сегменти, гарнитури, сервизирана глава, с нови повдигачи и т.н., Буталата когато ги взех бяха на реални 86000км. Но колегата кара кола на която нищо не е правено, не се знае какво е дереджето вътре, а е долял към 500гр., което не е малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване