Jump to content

Какво масло за AUDI S4 2.2T?


Recommended Posts

Утре сменям маслото.

Днес ходих при маслара,човека ми препоръча някакво 10W40,налива го от един сив варел на който пише БМВ и каза,че е страшно,било тъпкано с присадки-13 лв литъра.Вносител била некаква силна фирма.Масларчето досега не ме е подвеждало ,така,че мисля да му се доверя.Ако некой има да казва нещо за последно,да казва................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

аз бате карам АЕл-а дизелов 5-ак с такова и за 10 000 не го пипна.Са гони 5000 и пак не е мръднало.Моторетката и турбото му се радват много.Ама и след ръчка си чакам колата да охлади на студено не я ребрим и сичко е точно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре сменям маслото.

Днес ходих при маслара,човека ми препоръча някакво 10W40,налива го от един сив варел на който пише БМВ и каза,че е страшно,било тъпкано с присадки-13 лв литъра.Вносител била некаква силна фирма.Масларчето досега не ме е подвеждало ,така,че мисля да му се доверя.Ако некой има да казва нещо за последно,да казва................

някакво масло/някаква силна фирма/тъпкано с присадки за 13лв/л - май доста рискуваш да си прецакаш турбото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре сменям маслото.

Днес ходих при маслара,човека ми препоръча някакво 10W40,налива го от един сив варел на който пише БМВ и каза,че е страшно,било тъпкано с присадки-13 лв литъра.Вносител била некаква силна фирма.Масларчето досега не ме е подвеждало ,така,че мисля да му се доверя.Ако некой има да казва нещо за последно,да казва................

Полусинтетика на турбомотор и то наливна. Май не и се кефиш много на колата. :steinigung::hilezh:

Смени си маслара и ходи си купи запечатано масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре сменям маслото.

Днес ходих при маслара,човека ми препоръча някакво 10W40,налива го от един сив варел на който пише БМВ и каза,че е страшно,било тъпкано с присадки-13 лв литъра.Вносител била некаква силна фирма.Масларчето досега не ме е подвеждало ,така,че мисля да му се доверя.Ако некой има да казва нещо за последно,да казва................

:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли съм си въобразил или наистина колегато просто се шегува за "някво" масло?Според мен е меко казано несериозно на този двигател такова масло да се сложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недей да си мъчиш мотора с такова масло...

Що да го мъча?! В менуала на колата 10W40 е посочен като възможен вариянт,а и по всички каталози за масла

някакво масло/някаква силна фирма/тъпкано с присадки за 13лв/л - май доста рискуваш да си прецакаш турбото!

Оказа се ,че марката е Castrol,фирмата "Даскалов",относно цената от 13 лв,мисля е нормално в предвид разфасовката(мотула 10W40 e 12 лв!!)

Полусинтетика на турбомотор и то наливна. Май не и се кефиш много на колата. <_<:bia:

Смени си маслара и ходи си купи запечатано масло.

Виж к'во брат ми,тоя мотор е конструиран(измислен) 80 -те години,тогава и полу-синтетика не е имало,камоли пълна(каквато явно смяташ за подходяща за 2.2Т),сещаш се на какви норми са отговаряли маслата 87г,примерно!И още 100% ли е сигурно,че маслата от 50л или 200л варели са с по ниско качество от тези в 1,4,5 литрови туби?!

:)

Ти па к'во се мориш?!? :)

Аз ли съм си въобразил или наистина колегато просто се шегува за "някво" масло?Според мен е меко казано несериозно на този двигател такова масло да се сложи.

Не разбирам силните ти чувства,с "такова масло"(не е М10Д нали разбра)на този "високотехнологичен" двигател.............,

Е по добре да го смени отколкото да кара със същото. Кат събере пари ще си купи нормално масло и готово.

Прав си!

По същество ,Маслото го смених в вторник! Сложих EDGE 10W60 FORMULA RS, Взимайки в предвид съвета на колегата AUDIMANIA, но не съм убеден че както казах по горе на техника от 80-те ,трябва да се слага такова HI-TEC масло предвидено за най-новите мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

! Сложих EDGE 10W60 FORMULA RS, Взимайки в предвид съвета на колегата AUDIMANIA,

хубаво си направил колега. то и в противния случай пак хубаво щеше да си направил, САМО ако след това си кажеш за колко километра го изяде 10w40.

ако имаш сервизна книжка можеш да видиш какво е сипвано с купуването на автомобила :blink:

може да споделиш как я чувстваш колата като вибрации, като температура на маслото и налягане.

моята е с 5w40 мотул x-clean и температурата на маслото седи на междинната тънка черта на прибора между 130 и 60 градуса.. ако я ръчкам много качва до средата между същата черта и 130. а налягането на студен двигател е макс, на загрял една мисъл под 2 бара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да споделиш как я чувстваш колата като вибрации, като температура на маслото и налягане.

моята е с 5w40 мотул x-clean и температурата на маслото седи на междинната тънка черта на прибора между 130 и 60 градуса.. ако я ръчкам много качва до средата между същата черта и 130. а налягането на студен двигател е макс, на загрял една мисъл под 2 бара.

след като смених маслото отпраших в провинцията,движих се по Хемус,навън темп.беше около 32-3 градуса,стрелката на уреда беше на около 2мм. под първата черта(която би трябвало да е 90 градуса)скороста на движение беше 130-150 км.А за налягането на маслото незнам къде го гледаш ,аз нямам такъв уред!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като смених маслото отпраших в провинцията,движих се по Хемус,навън темп.беше около 32-3 градуса,стрелката на уреда беше на около 2мм. под първата черта(която би трябвало да е 90 градуса)скороста на движение беше 130-150 км.А за налягането на маслото незнам къде го гледаш ,аз нямам такъв уред!

трите уреда не са ли при теб волтметър, температура и налягане на маслото? десните три уреда над централната конзола?

иначе мисля че говориш за температура на водата в горния пост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трите уреда не са ли при теб волтметър, температура и налягане на маслото? десните три уреда над централната конзола?

иначе мисля че говориш за температура на водата в горния пост?

Не! най десния е Волтметър,средния мери темп на маслото ,а левия е часовник!

Говоря за темп. на маслото,за водата ми е най в ляво до оборотомера,вдига 90 гр. за 3 мин.след като запаля и не мърда грам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Яяя, колко се е развила темата :flipoff:

Сложих 5W40 на Castrol и съм със смесени чувства. След като загрее, налягането на празех ход пада под 2-а бара. Това е по уреда на таблото. С предишното масло (неясно какво е било) държеше 2 бара. Освен това, след около 1000 км долях това което ми остана от 5 литровата туба, че беше "изчезнало". Добре че се оказа, че гарнитурата на картера сълзи :hilezh:

Така или иначе целта беше да измия малко двигателя. След около 2000 км ще сложа 10w60 на Мотул да видя как ще се държи.

Иначе в Autodata дават по SAE 5W30 и 5W40. Вместимост 4,5 литра.

П.П. При мен са часовник, температура масло, налягане масло.

Някой знае ли на показателя за температурата на маслото втората стрелка (между 50 и 130) каква стойност има?

Редактирано от ithilieth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли на показателя за температурата на маслото втората стрелка (между 50 и 130) каква стойност има?

o633501000043216250.jpg

Според мен е 90, но пък се губи логиката между 90 и 130 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е 70 :lol:

Тъпи аудита, вместо да го направят както си трябва!

Моята логика е, че са разделили скалата на две части, като в лявата граничните стойности имат разлика 80, деленията между тях са със стъпка 40 и до 130 са нормалните температури, а в дясната разликата между граничните е 40 и стъпката е 20.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към 90 градуса е втората черта, при мен нормално варира между 60 и нея, но миналото лято при много газ до морето малко я надвиши. За колегата сипал 5W40 - както писах по-горе това масло е редичко, затова ти е паднало под 2 бара налягането, а и по-лесно го изгаря /издухва през турбото/Свали си маркуча между дебитомера и турбото и пипти входа на турбото, провериш колко масло има, и радиалния и аксиален луфт на оста/. S4 e с уред за налягане на маслото, S6 не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята логика е, че са разделили скалата на две части, като в лявата граничните стойности имат разлика 80, деленията между тях са със стъпка 40 и до 130 са нормалните температури, а в дясната разликата между граничните е 40 и стъпката е 20.

Като се правят уреди на интуитивен принцип, средата е граничната стойност, тук средата са вече некви критични температури. Верно много дебилно са го разграфили. :lol:

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към 90 градуса е втората черта, при мен нормално варира между 60 и нея, но миналото лято при много газ до морето малко я надвиши. За колегата сипал 5W40 - както писах по-горе това масло е редичко, затова ти е паднало под 2 бара налягането, а и по-лесно го изгаря /издухва през турбото/Свали си маркуча между дебитомера и турбото и пипти входа на турбото, провериш колко масло има, и радиалния и аксиален луфт на оста/. S4 e с уред за налягане на маслото, S6 не е.

Ако е наред мотора и турбото не трябва да го гори колега! Зъбара /Yavor 20V/ караше купето като беше 300 + КОНЯ с 5w40 магнатек и каза, че е много доволен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз съм доволен, за зимата е перфектно, ама лятото е редичко, от което на празен ход държи ниско налягане, а иначе моята не го харчи, но двигателя е на 20000км откакто съм го сглобил с нови лагери, сегменти, гарнитури, сервизирана глава, с нови повдигачи и т.н., Буталата когато ги взех бяха на реални 86000км. Но колегата кара кола на която нищо не е правено, не се знае какво е дереджето вътре, а е долял към 500гр., което не е малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...