Jump to content

Помогнете при избора на А4 B5


Recommended Posts

  • Отговори 298
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

е то карето се чува .. и да не ти каже джамбазина ..

може пък да ти е късмет .. и да нямаш толкова разправия като мен ..

Редактирано от marsianec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 колега каза тия,които са си взели а4-ка за 4-5к и не са сменяли нищо да пуснат снимки та ето на.Не е първа прелест нито е хипер запазена,но двигателя си мърка,не трака нищо, и за 14к км съм дал 100лв за ремонт-каре+труда другото е консумативи-масло+3те филтъра около 100лв излезе.А и си взех едно сони експлоуд за 140лв.Иначе има а4-ки с джанти и много по-запазен салон,но вече зависи какво иска човек от колата и колко средства може да отдели за нея.

dsc00954bv.jpg

dsc01043d.jpg

Редактирано от qckk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се коментира чисто 1,8 125 коне, че не ми се връща напред и 5 000 са и много освен ако не е фейс!

Ако имаш още 2 и потърсиш упорито има и 3.0 ТДИ 2005-та... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае на мойта гробница нема пускам снимки щото не се вмествам в тая ценова категория ... аз се набутах цели 10000 хиляди лева миналата година Март-Април месец само за колата :):lol::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае на мойта гробница нема пускам снимки щото не се вмествам в тая ценова категория ... аз се набутах цели 10000 хиляди лева миналата година Март-Април месец само за колата :):D :D

дай , дай ..... дай да я видим ..

за 10 к няма да е някоя счупилетина .. ти не дей

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо особено човече гола като пушка нема тунинг нема нищо ... а толко пари се набутах ама беха още скъпи ...

018984920.jpg

018984921.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е само това едни лайстни и що годе-стегната за 17000 тина хиляди до тука не е тропнала по окачването па знам ли ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е само това едни лайстни и що годе-стегната за 17000 тина хиляди до тука не е тропнала по окачването па знам ли ...

:dance: 17 ми се вижда доста ..

но всичко е възможно ..

ти нещо по мотора правил ли си

да сменяш турбини кулери .. т.н

да не е нкоя резачка и да си правиш майтап с мене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:dance: 17 ми се вижда доста ..

но всичко е възможно ..

ти нещо по мотора правил ли си

да сменяш турбини кулери .. т.н

да не е нкоя резачка и да си правиш майтап с мене

Нищо освен Техническо обслужване не съм и правил и 2 пъти масло и филтри ... това е за сега ... съединителя и на мене отделя горе но като му дойде времето ще го сменя ... друго нищo ... и не е никаква бегачка ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха колега последен ОФФ сигурно от мене за темата ...

казах че съм изминал 17000 хиляди километра от както съм купил колата и че не съм пипнал нищо по нея.

а цената на която я купих е 10000 лева ... сега мисля че трябва да си ме разбрал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да вмъкна мнение....читавите Б5-ци се броят на пръсти вече, повечето от останалите съсдават впечатлението на супер изтормозени гробници действително, прекалено опърпани и със захабен вид. Вчера едни мой приятел се връща с мен от София, думите му бяха, че колата ми е абсютно като нова и като държание и като изглед на салона - нямам нищо потропващо, седалките ми са без следа от протъркано, абсолютно всички малки ектрички работят отлично. Мисълта ми е, че макар и много трудно все пак се намират все още запазени б5-ци, които да могат все още да покажат какъв е бил замисъла на швабите при създаването на тая кола.

Относно вървежа на турбо мотора по оборотите мисля, че има доста заблудени - турбо или не всяка кола си върви повече на обороти. Логиката е проста, въртящ момент или не колата върви повече където са конете (мощност, свършена работа), ако беше иначе и дизелите щяха да вървят на 2000 и на 3500об еднакво.

Мойто 1,8Т надува около 2000об, малко по-късно от АЕБ, обаче се иска съвсем малко да е захапала турбината и си катеря баирите съвсем скокойно и с малко газ. Оттам нагоре ускорението е плавно увеличаващото се с по оборотите като най-сериозно става около 5к оборота, явно там турбото ощв държи налягане, което в съчетание с повечкото клапани и обороти май обеснява нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя мотор е аеб ..

и турбината включва късно ..

някъде след 3500 ..

но като включи ..

все едно някой със шут ме рита отзаде ..

направо като снаряд става колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запазена над 10 годишна кола не може да се намери.ДЛС колкото и да ме ме обезждаваш не мога да приема,че нямаш нито 1 забележка по колата и е като нова...времето си казва думата,а не изминатите километри с колата понеже на повечето неща в салона им е се тая дали колата се движи или не като изключим седалките понеже стоят хора на тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..

Да не би и ти да искаш да я продаваш, че толкова си я фалиш колата?

моя мотор е аеб ..

и турбината включва късно ..

някъде след 3500 ..

но като включи ..

все едно някой със шут ме рита отзаде ..

направо като снаряд става колата

Това със сигурност не е нормално и на сток кола не трябва нито толкова високо да спуулва, нито да е толкова осезаемо. Да не би да имаш някакъв чип ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с новата електроника е ,

за чипа не съм сигурен .. уж има ,

но това може да се провери само на динотест ..

ако се нелъжа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запазена над 10 годишна кола не може да се намери.ДЛС колкото и да ме ме обезждаваш не мога да приема,че нямаш нито 1 забележка по колата и е като нова...времето си казва думата,а не изминатите километри с колата понеже на повечето неща в салона им е се тая дали колата се движи или не като изключим седалките понеже стоят хора на тях.

Ами салона ми е запазен да кажем колкото на нова кола станала на 3 години да кажем, незнам дали мода да го опиша по друг начин <_<

Нямам проблеми с никои от слабите места типички за модела - таблото ми не е навдигнато изобщо по краищата, никъде нямам отлепени тапицерии, волана си е екстра, подлакътника дори не е омазнен където се обляга ръката, изтъркани копчета или дръжки няма никъде също. Единствените забележки са две малки протрити места на жабката до ръчната и отзад на пепелника, това е заради сивото покритие на някои пластмаси, което е леко недомислено от немците според мен.

Купих си колата с малки външни забележки заради рядката модификация и защото освен малките външни забележки просто нямаше за какво да се хвана - неудряна кола без никакви луфтове между различните детайли и едноцветна :flipoff:

Обичам да ми е свежа колата и никога не бих взел нещо с изтормозен салон и повяхнал вид, в случая можех да взема и някое Б6 примерно, но нещо ме кефи в тия б5-ци (читавите!) и така...

Пожелавам успех на колегата в търсенето, но просто го съжалявам като знам какво е положението на пазара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с новата електроника е ,

за чипа не съм сигурен .. уж има ,

но това може да се провери само на динотест ..

ако се нелъжа

Какво значи с новата електроника ?

Според мен не ти е наред чип, не може да спуулва толкова късно. Дори на сток чипа е по рано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

водих я на един специалист .. който уж се занимава с туниг на аудита ..

та той така се изказа , че електрониката била сменена с по новата .

а й аз не съм толкова в час та да ти отговоря на всички въпроси ..

в мойта глава ги има подобни ..

иначе относно късното спулване на турбото .. не знам защо е така ..

аз така я усещам .. определено е бъзикана нещо и не е такава в базовия вариант ..

аз допускам , че има връзка и ламдата .. щото там дава някаква грешка .. а и май ограничитела е вдигнат по високо ..

бе още не съм я карал достатъчно за да мога да кажа със сигурност ..

за сега само по сервизи ходя .. и я стягам ..

дано дойде време и да карама :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...