Jump to content

Монтиране на борд компютър А4 Б5


Recommended Posts

необходимите материяли са ясни табло ,ръчка,и букси 20 пинова,6 пинова,и 4 пинова ,имаги приложени като снимки.като цена 180лв от колега от форума. 4 пиновата е пояснено по горе не може да се обърка има само една позиция пуска се кабел от таблото до масленият филтар-там се слага датчик температурен -това е само за уреда за температура на маслото този в ляво. 6 пиновата тя ти е за управление на ауточека и задна чистачка като я обърнеш с кабелите към теб се виждат номерца на пиновете от 1до 6 1 позиция е рестарт (сив цвят) ,2 позиция обща маса (кафяв) 3 позиция нагоре редуване на показанията на борда(син) 4 позиция надолу (зелен) 5 и 6 позиция затварят веригата за задната чистачка. 20 пиновата 1 позиция на червената буксата е жълт кабел .Отваряш предният капак горе в дясно ти се намира компа затворен в пласмасова кутия с 4 болта .Компа има две букси (поне при мен) вадиш буксите и точно зад голямат букса има няколко малки 6 пинови средната има само проводник с жълт цвят като я извадиш ще забележиш че на долнат подложка на буксата на жълтия проводник няма краче (значи е този) прозваняваш го за всеки случаи с голямата букса с позиция 18. режеш запояваш термошлаувка и си готов. 2,3,4 позиция са свободни.5 позиция е за външна температура на червената букса кабела е с цвят кафяв с жълта лента него го свързваш с кабел със същият цвят от 10 пиновата букса от твоята инсталация .по горе има снимки на буксата.ако си нямал уред за външна температура се вързва към Б2 на климатоника(тва е от форума) :hilezh:

6 позиция цвят черен с кафява лента се вързва към общата на 6 пиновата букса от лосчето.7и 8 празни.9 цвят червен с кафява лента е за нивото затечност за чистачките от сондата на казанчето до буксата се пуска кабел (при мен сондата е с два проводника и не съм го свързал-проучвам го).10 празна (хидравлично налягане-сигорно за автоматиците)11 позиция проводник с сив цвят рестарт към лосчето.12 е за радиото.13 също.14 кабела е син на цвят към 6 пиновата на лосчет редуане напред.15 пак за радиото (12,13,15 са за радио ако е оригинално показва го на борда)16 се доблира сив кабел тои е за фаровете (светлини) тои и кабел от позиция 19 (червен) се дават на маса за да не мига ин дикатор за изгоряли лампи.17 празна.18 зелен към лосчето.20 празна.Аре за сега толкова утре още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от много време искам да си сложа табло с ФИС, даже бях намерил едно от като моята (А4 АDR '97 )за 100лв, но агренажа беше за смяна и така си остана...

Твърдо съм решил да го сменя обаче не ми е ясно дали става табло от '99+ моделите, такова с километраж с мили и дали има как да се провери дисплея ('щото почти сиг че ще е от морга... :))

Ако някой е наясно да драсне някой ред, и обещавам, ако се натъкна на някоя "находка" ще има снимки и туториал как се извършва трансплантацията (и най-накрая ще му затворя устата на съседа с Passat-а :respekt: )

Редактирано от Georgi Neykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчик за температура на маслото 6.5 лв италянски 32 лв оригинален немски. ще пробваме с италянски като се развали немски -(и двата са от ауто плюс)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам следния бъг след интервенцията - стрелката на скоростомера притреперва (хода е един два милиметра) за около 2 - 3 секунди след даване ан контакт или отваряне на врата. Имаш лки подобен проблем и как си го решил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я аз да питам как стои въпроса с монтирането на табло от S4 B5 на модел преди фейслифта??? Тва http://cgi.ebay.de/Orig-Audi-S4-8D-B5-Tach...f1#ht_500wt_928

или http://cgi.ebay.de/S4-FIS-MFA-Tacho-AUDI-S...#ht_1314wt_1138

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен всичко пасна без адаптация (говоря само за стрелките) това трептене според мен е вид утечка (токов удар) обикновенно се дължи на хлабава маса.-(това е само мое мнение). ;) колкото до таблото от С4 несъм запознат но сигорно няма да има проблем .Колкото до моето табло абиесат ми е изгорял и сега на дисплея има удивителна предружена с звук от зумера (три пъти писука) Моментният разход и температурата се показват само са секунда преди да запаля. ;) -имам проблем с намирането му :hilezh: . И колеги сега просто пробвам да направя трансплантацията на таблата може и да не се получи ,ако всичко е наред ще пусна нова тема по изчистена от тази . :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика за температурата преди и след , отвън и отвътре :rolleyes: добре че вземах от 6.80 лв -не се стяга много ,аз се подлъгах от дифтунгата (стяга се до скъсване и четвърт назад :rolleyes: )

post-2735-1278791681.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

А табло с FIS от А6 C5 98год става ли за А4 B5 като размери, букси и т.н?

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

никой ли не знае? :unsure:

тогава да попитам самия ФИС може ли да се маха както при борда на Б4?

т.е от табло на англичанка или дизеларка да се сложи на бензинка?

какви са вариантите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

адаптацията става като от старото табло се запише пет цифреният софт код и се прехвърли на новото подробно е описана в ръководството на вак ком страница 52 http://www.tupalka.com/bulgarian/module.se...tails/id.504391

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги искам да ви запитам следното нещо. Днес ходих да гледам едно табло с фис. Като го закачих всичко светна, но на фиса светнаха само трите ленти които го разделят , нищо друго. Таблото е от а4 1.8Т 96 лето което пасва идеално за мен. Пробвах тестове с VAGCOM нещото което не ми хареса е ч на теста със зумера не чух нищо, трябва ли да се прекарат кабели за да се проведе нормален тест на таблото с ваг ком. Видях 1е на автора като го е закачил са му уизлезли символи. Прочетох че удивителната му е излязла защото и на старата е излизала. Аз нямам опция за изгорели крушки, но все пак няма ли нещо да светне освен черите. Колкото до теста стрелките мърдат, фиса светна целия , няма черти линии или нещо от сорта. Само зумера не го чух. Адаптация не е нужна поради простата причина че отчете всичко, температура, бензин, волтове, само светна инспекция две което ще се нулира то си е от таблото.

Е посъветвайте ме какво да правя да копувам ли да не копувам ли. Като го закача трябва ли да излезе нещо без допълнителните букси или не трябва. Това със зумера достоверно ли е като тест. На мойто табло на теста зумера пищи., таблото ми е UK-NSI, новото се VDO.

Е моля дайте си съветите.

Редактирано от KPACEH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

задължително изкарва някакви синволи ,изгоряла крушка ,натисни спирачките за проверка на светлини ,температура на околната среда даже и среден разход без да е закачена жълтата жица.Или тва табло не е за теб (друга година е) или е развалено адаптацията е задължителна ,при проверка в бош сермиз на налягането на маслото отчита по малко налягане ,и нали се сешташ някои път няма да имаш масло а таблото ще ти покаже че имаш .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен изкара само три черти каквото и да правих, с ваг ком правих тестове - само зумера не се чу, а фиса светна само дисплея с всичките му пиксели, но така и не изкара нищо друго освен 3 черти.

И двете табла бяха като твоето - 8D0 190A , само отзад след това се различава малко в другите 3-4 символа.

Моето табло е от 6.95 , а това табло е от 12.96 . Колко и сервиза да съм обиколил никой не се наема с адаптация, а и все пак аз имам ваг ком и ако знам какво трябва да се направи ще го направя, но и двете са с 00142 инициали във ваг ком и затова реших, че не е нужна адаптация.

Ще ме посъветваш ли какво да направя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

монтирах го без допълнителни букси -не светва лампата за аибега на контакт

аз днес приключих монтажа, но и при мен лампата не светва!

не е от крушката, а пиновете на таблата са си абсолютно еднакви!

някой да има обяснение или решение на проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

при мен таблото е свалено пак от ADR и soft coding-a е абсолютно еднакъв...

Няма как според мен предишния да е бил без airbag?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...