KPACEH Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 Всичко е ток и жица. Не знам защо излиза тази грешка но лапмата ми светва за малко и после изгасва. както трябва да си е по принцип. Всичко по таблото бачка на 6. Много благодаря за помоща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varel komfort Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 Здравейте като си монтирах таблото и ми излезна същата голяма удивителна като на колегата рейстар и АБС. Как мога да я премахна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seher Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Здравейте , изпадна ми табло със фис и ръчка за чистачките от една и съща кола но незнам дали всичко ще пасне таблото е от 97 г. Седан 2.6 бензин а колата ми 96г. Дизел афн...таблата на вид са едни и същи от първата генерация , дали ще тругне само със прекодиране с вагком? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Имаше нещо което не ставаше от дизел на бензин или обратно, някой по запознат колега ще каже, тъй като аз продавам старото си табло от дизел а един колега го искаше за бензин. Има приблем със връзването на оборотомера, но нека все пак по-вещите да се изкажат. Иначе като търсиш гледай цветовете на буксите да са еднакви и броя пинове в тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seher Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Да и аз така знам , че от дизел на бензин нестава заради оборотомерана но обратното можело..дано да се включат колеги дето са пробвали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seher Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 И като за последно имам един въпрос...проводника който е за консумация на гориво излизащ от буксата на компа жълт на цвят ли е пак както при бензиновите двигатели и дали е единствен по цвят , дефакто да не може да се бърка. Става дума за 96г. АФН..компа е с една голяма букса не е с две както при бензиновите..Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Мисля че света е същият само виж при теб коя е буксата и номера на пина, имаше някаква разлика в буксите. Колегата KSV може да ти прати схема за твоята кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 И на мен ми предстои тази интервенция... Набавил съм си таблото с фиса и ръчката за управление... ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 On 11.6.2010 г. at 0:43 PM, REISTAR said: днес ще поръчам букси и датчици . 20 пинова за фиса, 4 пинова за температура на маслото, и 6 пинова за ръчката, датчици два броя за казанчето на чистачките и за маслоохладителя температурен.Ако някои са сеща за още някои букси и датчици нека сподели. Като ги купя ще кача снимки. Колега, на мен ми трябва 6 пиновата букса, от къде да си я поръчам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Да се похваля, вече и аз съм с бордови компютър на а4 б5 - с ADR чак от далечната 1995. Имам още неща за оправяне (като трепване на стрелката на скоростомера, зумера не работи, не ми показва налягането на маслото и станциите на радиото ми се появяват на борда малко след като се покара колата, т.е. не се сменят веднага...) като за някои неща ще ми трябва помощ. Надявам се някои от колегите да помогнат, като да добавя, че все още не съм я закачал на компютър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 (Редактирано) За температурата на маслото трябва да сложиш датчик. Над охладителя на маслото има една пробка, тя се развива и там се навива датчика, който трябва да намериш, най добре е оригинален от колата донор на таблото. Кабела за този датчик при мен беше в снопа който е за датчика на налягането на маслото, на една педя назат и прихванат със свинска опашка. Намерих го с опипване и после рязане и опъване до датчика, цвета на проводника мисля че беше БЯЛ-СИН, но мисля че теглих после допълнителен проводник до таблото от клемореда от колоната - лявата. Същото беше и с проводника за разхода на гориво, пусках допълнителен проводник от буксата под компа до таблото. За температурата външната използвах само един проводник от съществуващата букса на старото табло и я свързах към новото за да излезе температурата на фиса. Относно станциите на радиото при мен си излязоха веднага но след определено време изчезват, трябва да натисна копче на радиото и да се появят, а когато свири на Хоризонт си седят на дисплея. Този проблем не съм го решил. Смених радиото с друго и същата работа, или проблема е в таблото или в излъчването на станциите в Плевен и региона, но на дисплея на радиото станцията си седи изписана без да изчезва. За това ми трябва по-квалифицирана помощ. Да уточня само че моето табло е с 32пиновите букси и може да има разлика в пиновете с 28те пина. Редактирано 24 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 (Редактирано) Датчика за температурата на маслото, температурата на въздуха, разхода на горивото - оправени. След закачане на ВАГКОМ (стр. 52) и смъкване на петцифреният софткодинг от старото табло и записване на новото - оборотомера и скоростомера оправени. Не ми работи зумера и не показва налягането на маслото(За това ще ми трябва помощ). На радиото ще сменя зелената букса, понеже моето е правено и мисля, че не прави хубава връзка с буксите на таблото. Въпрос имам към 18(terminal 31) и 19(terminal 31) пин на жълтата букса на таблото - какво представлява модула за проверка на крушки и къде се намира. Редактирано 25 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 On 6.7.2010 г. at 2:07 PM, martinich said: Аз имам следния бъг след интервенцията - стрелката на скоростомера притреперва (хода е един два милиметра) за около 2 - 3 секунди след даване ан контакт или отваряне на врата. Имаш лки подобен проблем и как си го решил? Колега и аз имам същият проблем, как си го решил? Не ми работи зумера и не ми показва, че е качил масло... Идеи? On 26.6.2012 г. at 0:20 AM, X_4e said: и аз да питам малко за тоя фис таблото е от англичанка, производство 07.95, колата и тя 95-та. Software code стана 04144, WorckShop code беше 65535 смених с кода от старото табло 02819 и до тук 1. на местото на индикатора за габарити отзад на таблото има някакъв вид тапа..тогава по какъв начин показва, че са включени гбарити? 2. датчика за температура на маслото го купих от ауто плюс, същия който и колегата REISTAR е показал на снимка, намерих и свободен кабел, син с бяла лента, движи в един шлаух с кабела за налягане на маслото. Кабелчето е с обикновена кабелна обувка а датчика е някакъв особен тип завършек, дали има ли някакъв преходник или нещо подобно към обувката и къде вътре в купето да му търся другия край? 3. предполагам тези ранните фис-ове не показват отворени врати или да? 4. искам да проверя дали таблото отчита коректно, като разкачих кабелите на датчиците за нивото на маслото и налягането...но нито една лейка не светна , само като замостих двата пина в буксата към казанчето за охладителна течност отчете нередност, как да проверя маслените датчици? 5. има ли някаква яснота по помпата за пръскалките, какъв номер е, че в моята влизат три кабела за разлика от снимката на колегата? и все пак за темата и другите разяснения колеги Software code смених, трябва ли да сменям и WorckShop code ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Никак не съм го оправил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Аз си мисля , че нямаш такъв модул, преди показвало ли ти е сигнализация за изгоряла крушка. Ако нямаш такъв модул и датчик за нивото на течността за чистачки тези изводи ги даваш на маса и компа не ги търси, аз така направих, защото нямам датчик за нивото в казанчето за чистачките и модул за проверка за изгорели светлини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Ако отговора ти е към мен, всички функции на таблото ми работят, изключае станциите на касетофона. Сменен е с неоригинален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Отговора беше за колегата CyberKing, но явно не го пуснах както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Интересното е, че при прозвъняване 18 пин на жълтата букса дава на маса, а 19 пин не дава, а и двата сигнала се водят терминал 31 и са с кафяв цвят. За това ми е интересно какво представлява този модул - някаква платка, или нещо друго... Който има такъв модул да снима па да го видим ко представлява... ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Изчетох темата, но не ми стана ясно дали дизеловите табла са взаимозаменяеми. Моето е от 1,9 със синя и зелена букса и номер 8D0 919 861 F. Намерих от 2,5 пак със синя и зелена букса, но автоматик и с номер 4B0 919 881. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Стават , но трябва да се прекодира с данните на твоето табло, другото което е ако е с аналогов часовник твоето трябва да търсиш също такова, с цифровия няма да стане. или обратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 (Редактирано) Благодаря за включването! С аналогов е. От моето трябва да си извадя пина, имобилайзера и километрите и да ги прехвърля на другото. Значи го поръчвам. Редактирано 1 Февруари 2017 от papi92 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Едното 8D0 е за А4, а другото 4В0 е за А6. Не са вазаимозаменяеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Преди 3 часа, papi92 написа: Благодаря за включването! С аналогов е. От моето трябва да си извадя пина, имобилайзера и километрите и да ги прехвърля на другото. Значи го поръчвам. Мнението на колегата KCV е по миродавно от моето. Преди да поръчаш, консултирай се с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Търсенето продължава. Благодаря колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberKing Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 On 24.1.2017 г. at 8:00 PM, martinich said: Никак не съм го оправил. Аз го оправих, със смяна с друго табло. ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts