Jump to content

Монтиране на борд компютър А4 Б5


Recommended Posts

Всичко е ток и жица. Не знам защо излиза тази грешка но лапмата ми светва за малко и после изгасва. както трябва да си е по принцип.

Всичко по таблото бачка на 6.

Много благодаря за помоща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте като си монтирах таблото и ми излезна същата голяма удивителна като на колегата рейстар и АБС. Как мога да я премахна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , изпадна ми табло със фис и ръчка за чистачките от една и съща кола но незнам дали всичко ще пасне таблото е от 97 г. Седан 2.6 бензин а колата ми 96г. Дизел афн...таблата на вид са едни и същи от първата генерация , дали ще тругне само със прекодиране с вагком? Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше нещо което не ставаше от дизел на бензин или обратно, някой по запознат колега ще каже, тъй като аз продавам старото си табло от дизел а един колега го искаше за бензин. Има приблем със връзването на оборотомера, но нека все пак по-вещите да се изкажат. Иначе като търсиш гледай цветовете на буксите да са еднакви и броя пинове в тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз така знам , че от дизел на бензин нестава заради оборотомерана но обратното можело..дано да се включат колеги дето са пробвали :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като за последно имам един въпрос...проводника който е за консумация на гориво излизащ от буксата на компа жълт на цвят ли е пак както при бензиновите двигатели и дали е единствен по цвят , дефакто да не може да се бърка. Става дума за 96г. АФН..компа е с една голяма букса не е с две както при бензиновите..Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че света е същият само виж при теб коя е буксата и номера на пина, имаше някаква разлика в буксите. Колегата KSV може да ти прати схема за твоята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
On ‎11‎.‎6‎.‎2010‎ г. at 0:43 PM, REISTAR said:

днес ще поръчам букси и датчици . 20 пинова за фиса, 4 пинова за температура на маслото, и 6 пинова за ръчката, датчици два броя за казанчето на чистачките и за маслоохладителя температурен.Ако някои са сеща за още някои букси и датчици нека сподели. Като ги купя ще кача снимки. :icon_arrow:

Колега, на мен ми трябва 6 пиновата букса, от къде да си я поръчам?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да се похваля, вече и аз съм с бордови компютър на а4 б5 - с ADR чак от далечната 1995. Имам още неща за оправяне (като трепване на стрелката на скоростомера, зумера не работи, не ми показва налягането на маслото и станциите на радиото ми се появяват на борда малко след като се покара колата, т.е. не се сменят веднага...)  като за някои неща ще ми трябва помощ. Надявам се някои от колегите да помогнат, като да добавя, че все още не съм я закачал на компютър.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За температурата на маслото трябва да сложиш датчик. Над охладителя на маслото има една пробка, тя се развива и там се навива датчика, който трябва да намериш, най добре е оригинален от колата донор на таблото. Кабела за този датчик при мен беше в снопа който е за датчика на налягането на маслото, на една педя назат и прихванат със свинска опашка. Намерих го с опипване и после рязане и опъване до датчика, цвета на проводника мисля че беше БЯЛ-СИН, но мисля че теглих после допълнителен проводник до таблото от клемореда от колоната - лявата. Същото беше и с проводника за разхода на гориво, пусках допълнителен проводник от буксата под компа до таблото. За температурата външната използвах само един проводник от съществуващата букса на старото табло и я свързах към новото за да излезе температурата на фиса. Относно станциите на радиото при мен си излязоха веднага но след определено време изчезват, трябва да натисна копче на радиото и да се появят, а когато свири на Хоризонт си седят на дисплея. Този проблем не съм го решил. Смених радиото с друго и същата работа, или проблема е в таблото или в излъчването на станциите в Плевен и региона, но на дисплея на радиото станцията си седи изписана без да изчезва. За това ми трябва по-квалифицирана помощ. Да уточня само че моето табло е с 32пиновите букси и може да има разлика в пиновете с 28те пина.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за температурата на маслото, температурата на въздуха, разхода на горивото - оправени. След закачане на ВАГКОМ (стр. 52) и смъкване на петцифреният софткодинг от старото табло и записване на новото - оборотомера и скоростомера оправени. Не ми работи зумера и не показва налягането на маслото(За това ще ми трябва помощ). На радиото ще сменя зелената букса, понеже моето е правено и мисля, че не прави хубава връзка с буксите на таблото. Въпрос имам към 18(terminal 31) и 19(terminal 31) пин на жълтата букса на таблото - какво представлява модула за проверка на крушки и къде се намира.  

95_1.JPG

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎6‎.‎7‎.‎2010‎ г. at 2:07 PM, martinich said:

Аз имам следния бъг след интервенцията - стрелката на скоростомера притреперва (хода е един два милиметра) за около 2 - 3 секунди след даване ан контакт или отваряне на врата. Имаш лки подобен проблем и как си го решил?

Колега и аз имам същият проблем, как си го решил? Не ми работи зумера и не ми показва, че е качил масло... Идеи?

On ‎26‎.‎6‎.‎2012‎ г. at 0:20 AM, X_4e said:

и аз да питам малко за тоя фис :rolleyes:

таблото е от англичанка, производство 07.95, колата и тя 95-та. Software code стана 04144, WorckShop code беше 65535 смених с кода от старото табло 02819 и до тук :birthday:

1. на местото на индикатора за габарити отзад на таблото има някакъв вид тапа..тогава по какъв начин показва, че са включени гбарити?

2. датчика за температура на маслото го купих от ауто плюс, същия който и колегата REISTAR е показал на снимка, намерих и свободен кабел, син с бяла лента, движи в един шлаух с кабела за налягане на маслото. Кабелчето е с обикновена кабелна обувка а датчика е някакъв особен тип завършек, дали има ли някакъв преходник или нещо подобно към обувката и къде вътре в купето да му търся другия край?

3. предполагам тези ранните фис-ове не показват отворени врати или да?

4. искам да проверя дали таблото отчита коректно, като разкачих кабелите на датчиците за нивото на маслото и налягането...но нито една лейка не светна <_< , само като замостих двата пина в буксата към казанчето за охладителна течност отчете нередност, как да проверя маслените датчици?

5. има ли някаква яснота по помпата за пръскалките, какъв номер е, че в моята влизат три кабела за разлика от снимката на колегата?

и все пак :respekt: за темата и другите разяснения колеги

:bia:

Software code смених, трябва ли да сменям и WorckShop code ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля , че нямаш такъв модул, преди показвало ли ти е сигнализация за изгоряла крушка. Ако нямаш такъв модул и датчик за нивото на течността за чистачки тези изводи ги даваш на маса и компа не ги търси, аз така направих, защото нямам датчик за нивото в казанчето за чистачките и модул за проверка за изгорели светлини.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е, че при прозвъняване 18 пин на жълтата букса дава на маса, а 19 пин не дава, а и двата сигнала се водят терминал 31 и са с кафяв цвят. За това ми е интересно какво представлява този модул - някаква платка, или нещо друго... Който има такъв модул да снима па да го видим ко представлява... ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох темата, но не ми стана ясно дали дизеловите табла са взаимозаменяеми. Моето е от 1,9 със синя и зелена букса и номер 8D0 919 861 F. Намерих от 2,5 пак със синя и зелена букса, но автоматик и с номер 4B0 919 881.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават , но трябва да се прекодира с данните на твоето табло, другото което е ако е с аналогов часовник твоето трябва да търсиш също такова, с цифровия няма да стане. или обратно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за включването! С аналогов е. От моето трябва да си извадя пина, имобилайзера и километрите и да ги прехвърля на другото. Значи го поръчвам.

Редактирано от papi92
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, papi92 написа:

Благодаря за включването! С аналогов е. От моето трябва да си извадя пина, имобилайзера и километрите и да ги прехвърля на другото. Значи го поръчвам.

Мнението на колегата KCV е по миродавно от моето. Преди да поръчаш, консултирай се с него.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...