COLDMAN Публикувано 12 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2005 http://faqlight.carpassion.info/Ето на този сайт може да прочете възможно най-добрите обяснения що е Xenon Light, какъв е принципа на работа, как се вгражда в стари коли, експерименти и съответно постигнати резултати.Хубаво е да се знаят всички тези факти преди да се пристъпи към действие по закупуване и монтаж на ксенонова инсталация в колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 12 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2005 мога да добавя още около 20 сайта барабар с тия на Hella и Philips но не смятам че всяко нещо което някой е написал в интернет трябва да се приема за "чиста монета" (ако така беше израза) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 24 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2005 Да се похваля и аз съм вече с ксенонки светят невероятно!Да питам Ngoro. На по-новите коли всички са със синьо или лилаво до розови отенъци съм виждал това значи ли че са 8000К, 10 000К + ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 24 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2005 Мисля, че всички фабрични ксенони са на 4300 К или там колкото беше. Всички нагоре не са фабрични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 24 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2005 (Редактирано) godo да, не са фабрични. ако синее или ти лилавее значи е 6000К, 8000К или повече.Макар че филипс сега пуснаха едни сини крушки на 5000 и малко келвина.Ти какъв ксенон сложи ? А релета? Щото твоя модел (А6-тицата) няма релета. само празни цокли на номер 9 и 10 (там трябва да са).че после почват изненадите при контактния ключ от 20-та ампера стартов ток.ти какъв цвят сложи ? Е сега как е ? съвсем друго нали ? дай снимки как стои в тъмното на снега Редактирано 26 Декември 2005 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 26 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2005 (Редактирано) Снимки все забравям да направя.Ксенона е 8000К. Нямаше друг по-малко. Релета не съм слагал, но ще сложа при първа възможност. Разликата е огромна! Все още немога да му се нарадвам.. Редактирано 26 Декември 2005 от godo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 27 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2005 Слагай релета за да не плачеш, в момента на включване на ксенона (в който крушките за един момент светват като светкавица) тока може да дойде до 3 пъти над този за който е правен контакта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HF Публикувано 27 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2005 Един въпрос - как се отразява на сток фаровете по-голямата топлина от ксеноновите лампи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 27 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2005 Ксенона излъчва повече светлина, но топлината която разсейва е наполовина на нормалните крушки - комплекта на Мишо е с мощност 30 вата на крушка при стандартни 55/60 вата от халогени. Кпд-то на ксенона е по-добро, вече ако си сложиш китайска крушка 100-110 вата и може и пилета да печеш на нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 27 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2005 няма по висока топлина.даже е по малко топлината.При халогенните крушки имаш нажежаема жичка.тука си е волтова дъга в газова среда.а и отделяната паразитна топлина при производството е доста по малко.ще взема да мерна с една термосонда какви са температурите пред и в фара при халогенни крушки и при ксенонови и ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 Ето и снимка с голямо закъснение, но по-добре късно от колкото никога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4life Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 Градски, без да се заяждам ама ако ми блестиш насреща така както на снимката ще пусна тежката артилерия и ще търсиш къде е пътя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 Колега кажи каква марка е ксенона ?Скоро правих сравнение на моя с един уж "оригинален Hella" и китайски крушляци. Е светлината от тях е като бяла мътилка.Миналата седмица си смених "шапките" на H4-ките щото дългите не бяха съвсем дълги. Винаги има компромис със дългите ако машинката не връща достатъчно и/или ако прозорчетата на шапките не са на правилното място и/или ако шапката закрива прекалено много от крушката и се е изместил фокуса на фара.Сега с новите "шапки", дългите са дълги, късите са перфектни и дават повече светлина в ниско отпред и от страни и нямам нужда от халогени.И то без да заслепявам насрещните колеги които да имат желание да ми шокат репата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gambini Публикувано 24 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2006 ако ми блестиш насреща така ←Колега снимката съм я правил аз и съм клекнал затова се е получило такова заслепяване...ксенона свето просто перфектно но за да се увериш в това трябва да го видиш на живо. И те уверявам, че не засляпява а тези с нерегулираните фарове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 25 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2006 (Редактирано) днес гледах сеира на китайски ментак при минус 11 сутринта.едната крушка запали ама с мнооооого зор, а другата не поиска.След 3-4 рестарта на фаровете тая дето не искаше да пали почна да работи като светкавица на фотоапарат Усмивка - щрак - 1 секунда мрак - Усмивка - щрак - 1 секунда мрак Явно пича ще си ползва фаровете, ама лятото.дали пък тогава няма да прегреят ? а моите вчера на -16 сутринта грейнаха като слънчице и ми стоплиха душичката Редактирано 25 Януари 2006 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poceh Публикувано 25 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2006 Те хората са си го казали, че по-евтиното винаги излиза по-скъпо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 25 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2006 @audilife, градски..без да се заяждам мислиш ли, че ще те бавя много, ако ми опънеш дългите..а мисля да сложа ксенонови халогени @Ngoro Корейски е от Дубай си го взех. Марка не помня..Моите и днес сутринта и вчера сутринта си запалиха без проблем.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4life Публикувано 28 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2006 Явно факта, че е снимал клекнал създава впечатлението, че заслепява. Иначе нямам намерение да влизам в словесни битки с който и да е от форума... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
altunian Публикувано 24 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2006 Може ли малко конкретна информация: Откъде сте си купили ксеноновите комплекти, там доколко може да се разчита на гаранцията, на кой производител са? Защото сериозно си мисля да си купя такъв комплект, ама не ми се гърми насляпо, а после да сажалявам. 10х Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poceh Публикувано 24 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2006 Моят комплект е закупен и монтиран от Мишо, дава 1 година гаранция, производителя е KDG Engineering (Корейска фирма) и освен че джоба ти доста ще олекне, ще ти олекне доста и на очите, направо ще се преродиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coolice Публикувано 24 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2006 (Редактирано) Масторите при които ходя ми намериха ксенона ( генератори + крушки Н1 + 1 фар (струва около 100 лв) + монтаж ) 600 лв. Нови крушки казаха чеще ми намират по 150 лв (дано не се налага скоро ( дават им живот около 2000 часа)) Недостатъкът че не е с фактура което може да е проблем за пред засрахователите. Имамги от малко повече от месец досега нямам никакви проблеми ( Иначе ми разпраяха за някакъв пич на които му били монтирали същия ксенон преди 3 месеца не го гасял въобще ( нали трябва да се киселят хеитърите - използвам лафчето на Nasti ама е мого добро ) и също нямал проблеми. Ако някои иска може да ви дам телефон.Иначе ксенон на филипс струва около 1500лв (крушки + генератори) Н1 нови крушки по 300 лв в онова магазинче срещу гаража на съпруга на Надка. Продавача се опитваше да ме убеди че моят ксенон не бил чак толкова истиски, а като му казах че може в бъдеще да си сложа крушки на филипс без да си сменям генераторите взе да разпарвя че можело да не паснат хубаво на буските - смех нали е Н1 (много му се искаше да ми продаде два генератора за 900 лв ама няма пък )И ако не ти работи ел регулация на фаровете не слагаи щото много заслепяваТъкмо бях сложил ксенона излизам от сервиза и фаровте ми на 1 и като почнаха да ми свиркат веднага ги свалих на 2 и няма проблеми. ПС: откакто съм с ксенони редуцирах скачаемоста си в дупки с около 2/3 (карам предимно вечер а нямам халогени) вече не ми и трябват. Редактирано 24 Февруари 2006 от coolice Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 24 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2006 (Редактирано) То врътката не е в цокъла на H1 ами във високоволтовия кабел който излиза от H1-то и отива към стартера и/или баласта в зависимост дали си с вграден стартер в баласта или отделен.Та като дойде момента за смяна (най-рано след година ако караш по 5-6 часа на ден на фарове) гледай да съвпаднат буксите, щото да няма 25 киловолта разхождащи се из коша на двигателя Успех П.С. Моите са със фактура, застраховах си ги в Булстрад и си имам още 10 месеца гаранция. Редактирано 24 Февруари 2006 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedi Публикувано 6 Март 2006 Доклад Share Публикувано 6 Март 2006 страшно му отиват тези светлини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pushka Публикувано 6 Март 2006 Доклад Share Публикувано 6 Март 2006 не ме кефи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joyrex Публикувано 6 Март 2006 Доклад Share Публикувано 6 Март 2006 здравейтеОт миналия петък съм едно B4 и много се радвах особено защото имах възможността да го пробвам веднага на дълъг път. Проблема е , че фаровете са му малко слабички.Та се замислих за ксенонови фарове. Ще ме насочите ли моля ви къде е адреса и какви трябва да са Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване