mexikaneca_ Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Много ти благодаря, колега! Благодарение на темата дългите светлини се завърнаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 (Редактирано) Само да спомена за едно нещо с което да се внимава !Ограденото е леко кекаво, и при малко невнимание се чупи ..Три пъти сглобих и разглобих ключа докато разбера че двете части всъщност са едно цяло Не мога да си обясня как са решили това да е подложено на постоянно чекнене от ръчката за мигачите, и да издържи ...То издържа де, но нещо баш при мен се счупи Та се обзаведох с нова такава Новото си е друго де - мигача се изключва много безшумно в сравнение със старият оригинален !Отделно от това нагар по пластините нямах - само дето като мина от къси на дълги, после късите зачезваха !Ся си имам всичко, някоя година ще сваля и този за чистачките !Тааа, внимавайте с този елемент ! Редактирано 18 Септември 2012 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dildo2 Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 Хиляди благодарности на "ksi1" за страхотния материал Освен с дългите светлини имах проблем и със степените на чистачките(работеха само бързо)и като започнах да разглабям ключа за светлините и го почистих реших да отворя и този на чистачките-той е значително по-лесен.Имаше доста мръсотия и там,след почистването му вече всичко работи и дългите и степените на чистачките(а аз се бях оплашил,че е реле или моторчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 и аз да добавя нещо освен с оградения от колегата Vitcig елемент да се внимава и с кафявия плъзгач от другата (горната част) на лостчетата (където е ръчката за фаровете)... въпросния кафяв плъзгач се чупи изключително лесно и от 2те страни на плъзгането... като изхвръкне тънкия плъзгач с пружинката натиснеш малко повече да може да влезе и айдееее... аз лично тях не ги свалям ... само после при събирането на двете части е малко пипкава и изнервяща работа защото от долния панел двете страни влизат в горния и трябва да застанат точно при плъзгачитеуспех и много спокойствие пожелавам на тези които се захващат аз до сега съм чупил 2 такива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 28 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2012 Колеги правя всичко което е описано в темата и по снимките и като дам ляв мигач цъка бързо и лампата не свети.Иначе дълги и къси си имам?Незнам от какво може да е ключът е изчистен перфектно също и като пусна късите и натисна педала на спирачките пак прекъсва заден ляв стоп и цъка нещо в малката черна кутийка до стопа?.Защо прави така незнам.Ако някой може да помогне нека пише ще сум благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 2 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2013 При теб проблема не е в ръчките,провери кабелите които влизат във вратата на багажника,да не са прекъснати и да замасяват.Най-вероятно там е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivchosi6 Публикувано 27 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2013 Как се свалят капаците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexivandeni Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 Ами така,изчезнаха ми дългите светлини и разглобих панела с ръчките да видя къде е проблема.Ето и малко снимки дано е полезно на някой.1.маха се капака на волана,с камък 24 се развива централната гайка и се сваля волана.2.развиват се двете видии от долна страна на кутията с ръчките и се сваля горната й част3.бърка се със шестограм 4мм през дупката на долната част и се разхлабва болта4.целият панел заедно с долната част на кутията се издърпват напред и се разкачат трите букси5.вече панела е свободен развиват се 4-те болта за да се отдели долната част на кутията от него6.панела се разделя на две през средата и взимаме лявата част7.развиват че 4-те еврейски звезди и се маха капака му8.изважда се първо ръчката за габарити и къси светлини,след това бялата пластмаса и черната накрая,като се внимава да не хвръкнат пружинките9.обръща се панела от другата страна и се маха металната скоба10.след което се издърпва внимателно капака нагоре като се внимава за пружинките да не се загубят и ключа е разглобен вече11.лявата пластина е за дългите светлини,дясната е за светкавицатапри мен се беше изместила пластината за дългите след наместването и почистването й,това е крайния резултат сглобяването-по обратния ред.снимките не се отварят а искам да ги вида Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 4 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 десен бутон върху нея и даваш отваряне във нов раздел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexivandeni Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 (Редактирано) благодаря ти Редактирано 7 Ноември 2013 от alexivandeni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Колеги, някой дали има схема на пиновете на буксата за мигачи и къси/дълги кой за какво е? Искам да си сложа устройство за автоматично пускане на фаровете, но незнам кой кабел за какво е. Ръчките са от ръбавите, колата е Б3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lontan Публикувано 23 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2013 Много благодаря за всички колеги. Вече имам нормални светлини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Темата е хубава и за съжаление на мен сега ми се налага да я ползвам, но за нещастие снимките не се виждат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts