mishoval Публикувано 23 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 Колеги, днес ми направи впечатление, че помпата на хидравликата работи доста време, след като заключа вратите с централното! Колата е от подписа ми. Отворих багажника, открих помпата в десния калник, разкачих маркучлето - духа си /не мога да преценя повече или по малко от нормалното/. Отново го сложих - същото: централното си работи, заключва вратите, но помпата се чува поне минута, ако не и 2 след това! При отключване няма такъв проблем. Каква може да е причината? Помпата ли е тръгнала, какво може да ми се случи, освен да изгори и да не мога да си заключвам колата? Да изгори бушон, късо? Предстои ми пътуване и трябва да съм наясно! Благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1 Публикувано 23 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 Колега провери си маркучи те по които заклучва от някаде ти дърпа въздух и затова ти прави така работи 2 мин след като я заключиш. неможе да направи вакум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishoval Публикувано 23 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 Това означава сваляне на корите на вратите, проследяване на цялата система? Баф маа му! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishoval Публикувано 23 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 Колега провери си маркучи те по които заклучва от някаде ти дърпа въздух и затова ти прави така работи 2 мин след като я заключиш. неможе да направи вакум.Не съм на "ти" с техниката, но ако е нарушен вакуума по системата, няма ли да се отрази и на отключването, т.е. и при отключване помпата да работи повече от нормалното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zero_koold Публикувано 23 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 колегата по горе е прав сигорно имаш пробив в системата някаде , може би при надуване дупката се запушва , провери в маншоните на вратите от кадето минават марку4ите на централното , и механизмите във вратите , в противн слу4ай рано или късни компресор4ето ще изгори . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishoval Публикувано 25 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2010 Явно в Пловдив няма кой да се занимава с търсене на пробив във вакуума на централното, пък и аз нямам време!!!Сериозно се замислям дали да не го изключа от бушона и направо някой алрмаджия да ми сложи електрическо централно? Та питам - удачно ли е, цени, съвместимост със стара аларма, предимства и недостатъци, препоръчван майстор в Пловдив? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho89 Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 Колега по добре отдели време да поправиш компресора и/или системата му . Ел. централно ще ти стъпи минимум 100 кинта , 20 лева на врата + багажника . Един компресор на моргата е около 40 лева . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishoval Публикувано 27 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Вчера едно приятелче намери проблема - за 2 мин. Оказа се помпичката, заключваща капачката на резервоара-това ставало най-често. Изкормихме я, вързахме системата на байпас и сега всичко е тип-топ. Единствено ключаря /приятел е/ видя зор да ми направи ключ на капачката на резервоара - около 3 ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Явно в Пловдив няма кой да се занимава с търсене на пробив във вакуума на централното, пък и аз нямам време!!!Сериозно се замислям дали да не го изключа от бушона и направо някой алрмаджия да ми сложи електрическо централно? Та питам - удачно ли е, цени, съвместимост със стара аларма, предимства и недостатъци, препоръчван майстор в Пловдив?колега ако беше казал че си от пловдив щях да ти кажа да дойдеш при нас в ТОЯГА КАР САУН ТУНИНГ на кукленско шосе до бош сервиза. ние се занимаваме с такива работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 При мен,като си отключвам с дистанционното,се получава отключване и веднага заключване и като отключвам, като видя че онази джаджа се издига нагоре,веднага дърпам вратата,иначе пак заключ.Някой път отварям и затварям всичките врати и багажника,но не всеки път помага,каква ли може да е причината затова?Дори някой път като угася двигателя,колата не се отключва,както беше в началото,трябва да отключа отвътре,но се отключва само моята врата и чак като я отворя,се отключват всички останали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 При мен,като си отключвам с дистанционното,се получава отключване и веднага заключване и като отключвам, като видя че онази джаджа се издига нагоре,веднага дърпам вратата,иначе пак заключ.Някой път отварям и затварям всичките врати и багажника,но не всеки път помага,каква ли може да е причината затова?Дори някой път като угася двигателя,колата не се отключва,както беше в началото,трябва да отключа отвътре,но се отключва само моята врата и чак като я отворя,се отключват всички останали Колега изключи си алармата и пробвай с ключа , може в нея да е причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване