lz1kka Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 Интересува ме как най-безболезнено мога да вдигна колата с 2-3 пръста? Могат ли да се сложат само планки или се сменят целите пружини? Бях чул от познат за някакъв метод при който ги откалявали, разпъвали и после пак си ги закалявали? Ако трябва да се сменят пружини, то какво и къде да търся, понеже по сервизите ми говорят такива глупости, че свят да ви се завие. И в ebay порових, но безуспешно.Колата или съм я купил с някакво спортно окачване или поради някакви други причини е слезнала долу на ниското и изобщо не може да се кара така по нашите пътища. За легнали полицаи да не говоря изобщо... Дори подемниците в сервизите не я хващат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 30 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2010 (Редактирано) Смени пружините с нормални. Новите оргинални са по 260 - 280 кинта, а в морга сигурно с радост ще се оттърват от 4 броя за общо 200 лв.Морги с А8 има около Горна Баня колкото щеш. Ако си от СФ.Мда - не си. Редактирано 30 Юли 2010 от зеФс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 30 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2010 Смени пружините с нормални. Новите оргинални са по 260 - 280 кинта, а в морга сигурно с радост ще се оттърват от 4 броя за общо 200 лв.Морги с А8 има около Горна Баня колкото щеш. Ако си от СФ.Мда - не си.Пуснал съм запитвания на 1-2 места в интернет, та ако нямат ще се наложи явно да се поразходя... Ако пружините са спортни не трябва ли да са оцветени в някакъв цвят? От дълга експлоатация ли омекват иначе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 30 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2010 (Редактирано) Трябва да е карана смачкана от тежест и така с години. По-скоро са и резнали пружините или нещо подобно. С каква цел не знам.С нормалните гуми 245/45 - 18, предницата седи някак надигната. Просвета между най-високата част на гумата и външния ръб на калника отзад е около 3 см, а отпред около 7 см. Ей сега го премерих, за да сравниш със свйта кола. Като меря не допирам линията до гумата, а приклякам и слагам нулата на такава височина, че мислено да е на едно хоризонтално ниво със средната част на грайфера, която е най-висока. (Защото гумата се заобля към краищата). От земята до калника е около 68 отзад и 73 отпред. Което е странно, защото излиза, че предните ми гуми в диаметър са по-голями със сантиметър от задните, а пък те са видимо по-износени, а и мотора тежи и ги мачка повече. Другото е, че колата в момента е паркирана накриво и върху камъчета, така че измерванията (земя - калник) са неточни с около сантиметър. Довечера ще спра в подземния паркинг на Фантастико и ще измеря по-точно. Все пак, дано да съм ти от полза.А за новите пружини от Юнитрейд, чиито цени ти цитирах, ми казаха, че има различни видове, не знаят кой е за моя модел и трябвало да кажа оргиналните цветни означения. Не им излизали на компа????Ето как седи мойта отстрани, но тук е на бордюр. Редактирано 30 Юли 2010 от зеФс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 30 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2010 ОТ полза си ми при това много! За съжаление обаче моята е в сервиза и не мога в момента да премеря нищо, така че ще го оставя за другата седмица... Сега друг проблем ми е в главата, но за него в друга тема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 30 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2010 Там работата с валовете приключи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 30 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2010 Ето и мойта как седи.Сложи на твойта снимка да видиме как е.Може да бартеросаме пружините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 31 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2010 Ето и мойта как седи.Сложи на твойта снимка да видиме как е.Може да бартеросаме пружините.В понеделник ще ти покажа снимка, понеже нямам на този компютър, а нямам и възможност да я снимам.Проблемът с валовете не сме го решили... Качили сме ги както си бяха, пък да видим какво ще става. Според мен не са чак толкова зле на този етап... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 2 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Ето и обещаната снимка на моята. Интересното е че трудно се различава разликата и май ще трябва да прибегна до използването на измервателни уреди, като рулетка и шивашки метър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Отпред са и резнали пружините.Явно не само аз се дразня от вирнатата предница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Отпред са и резнали пружините.Явно не само аз се дразня от вирнатата предница.На теб и подутко ви казАх кво е решението, бах ви в стиснатите масони. Цлицк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Само да питам за протокола, като ви срежат пружините, после не ви ли стържат при завой в неравност? Щото те си имат определен ъгъл на лягане в макферсона и непасването на тоя ъгъл води до такива аномалии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Аз не давам да ми режат нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Коилоувъра е уникално "съоражение" , ако ви се дават мангизи, колегата е посочил най-добрия вариант!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Твойта е наведена напред,май не е много добре.Аде немам нужда такава Мъчи ме фейслифтаСамо предполагам ,че се реже точно една или две врътки и пак си ляга на местото си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 3 Август 2010 Доклад Share Публикувано 3 Август 2010 Да, това ясно, но ъгълът на пружината там вече у друг. Спрямо предходната намотка да кажа е друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 (Редактирано) Явно не само моята е по-този начин, което не знам дали е добре но и при мен абсолютно същото... отзад клекнала отпред вирната Редактирано 9 Август 2010 от dolarch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Явно не само моята е по-този начин, което не знам дали е добре но и при мен абсолютно същото... отзад клекнала отпред вирната Така е фабрично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 10 Август 2010 Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 (Редактирано) От това да си смъкнеш колата като и резнеш пружините, по-глупав начин няма.Ето нагледен пример, какво представляват пружините на стоков Голф 4 и какво представляват тези които смъкват 35/40мм съответно отпред и отзад. Отделно, задните амортисьори са по-къси от стоковите, разликата в предните е незначителна, като размери. Ясно се вижда на снимката, че дори спортните пружини да са по-ниски, то броя на намотките е по-голям. Представете си каво се случва, ако стоковата пружина се отреже до големината на спортната пружина.Общо взето рязани пружини със стокови амортисьори на 10 години = няма такава каруца, за стабилност също неможе да се говори, няква визия се докарва и толкова. Редактирано 10 Август 2010 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Август 2010 Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 От това да си смъкнеш колата като и резнеш пружините, по-глупав начин няма.+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 14 Август 2010 Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 +1колега незнам за +1 ама "цък ТУК" избива рибата сори за спама хахахахахаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 Колега, какво направи с пружините?Че аз взех да се интересувям за по-ниски. Дразни ме, как аудито ми е като вдигнато на крик отпред.Дали да не си ги смениме, ако пасват.колега незнам за +1 ама "цък ТУК" избива рибата сори за спама хахахахахахаКакво "цък ТУК"??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 Че аз взех да се интересувям за по-ниски. Дразни ме, как аудито ми е като вдигнато на крик отпред.Имам флексове и зегета секви, ела да ги оправиме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 Не се бъзикай, Масоне.Пружините са със сложна форма в краищата. Не става с ножовка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 А може ли фейслифта да е просто с по-ниски калници?Защото като сменя пружините, зимата може ли да се пързалям по снега по корем. Бобслей 1,2 тд.Ти ша каеш, че не става, ти кви бегачки им резАаа пружините, та на твоя атмосферник нема ги резнем Викаш да извадим една намотка от средата на пружината и да я снадим с телоподаващото.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване