Jump to content

Повдигане окачването на Audi A8 2001г. Как?


lz1kka

Recommended Posts

Интересува ме как най-безболезнено мога да вдигна колата с 2-3 пръста? Могат ли да се сложат само планки или се сменят целите пружини? Бях чул от познат за някакъв метод при който ги откалявали, разпъвали и после пак си ги закалявали? Ако трябва да се сменят пружини, то какво и къде да търся, понеже по сервизите ми говорят такива глупости, че свят да ви се завие. И в ebay порових, но безуспешно.

Колата или съм я купил с някакво спортно окачване или поради някакви други причини е слезнала долу на ниското и изобщо не може да се кара така по нашите пътища. За легнали полицаи да не говоря изобщо... Дори подемниците в сервизите не я хващат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени пружините с нормални. Новите оргинални са по 260 - 280 кинта, а в морга сигурно с радост ще се оттърват от 4 броя за общо 200 лв.

Морги с А8 има около Горна Баня колкото щеш. Ако си от СФ.

Мда - не си.

Редактирано от зеФс
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени пружините с нормални. Новите оргинални са по 260 - 280 кинта, а в морга сигурно с радост ще се оттърват от 4 броя за общо 200 лв.

Морги с А8 има около Горна Баня колкото щеш. Ако си от СФ.

Мда - не си.

Пуснал съм запитвания на 1-2 места в интернет, та ако нямат ще се наложи явно да се поразходя... Ако пружините са спортни не трябва ли да са оцветени в някакъв цвят? От дълга експлоатация ли омекват иначе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е карана смачкана от тежест и така с години. По-скоро са и резнали пружините или нещо подобно. С каква цел не знам.

С нормалните гуми 245/45 - 18, предницата седи някак надигната. Просвета между най-високата част на гумата и външния ръб на калника отзад е около 3 см, а отпред около 7 см. Ей сега го премерих, за да сравниш със свйта кола. Като меря не допирам линията до гумата, а приклякам и слагам нулата на такава височина, че мислено да е на едно хоризонтално ниво със средната част на грайфера, която е най-висока. (Защото гумата се заобля към краищата). От земята до калника е около 68 отзад и 73 отпред. Което е странно, защото излиза, че предните ми гуми в диаметър са по-голями със сантиметър от задните, а пък те са видимо по-износени, а и мотора тежи и ги мачка повече. Другото е, че колата в момента е паркирана накриво и върху камъчета, така че измерванията (земя - калник) са неточни с около сантиметър. Довечера ще спра в подземния паркинг на Фантастико и ще измеря по-точно. Все пак, дано да съм ти от полза.

А за новите пружини от Юнитрейд, чиито цени ти цитирах, ми казаха, че има различни видове, не знаят кой е за моя модел и трябвало да кажа оргиналните цветни означения. Не им излизали на компа????

Ето как седи мойта отстрани, но тук е на бордюр.

Редактирано от зеФс
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОТ полза си ми при това много! За съжаление обаче моята е в сервиза и не мога в момента да премеря нищо, така че ще го оставя за другата седмица... Сега друг проблем ми е в главата, но за него в друга тема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и мойта как седи.Сложи на твойта снимка да видиме как е.

Може да бартеросаме пружините.

В понеделник ще ти покажа снимка, понеже нямам на този компютър, а нямам и възможност да я снимам.

Проблемът с валовете не сме го решили... Качили сме ги както си бяха, пък да видим какво ще става. Според мен не са чак толкова зле на този етап...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и обещаната снимка на моята. Интересното е че трудно се различава разликата и май ще трябва да прибегна до използването на измервателни уреди, като рулетка и шивашки метър.

154821632414136024612807336787aAIT925YKqhoILjhFTs.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред са и резнали пружините.

Явно не само аз се дразня от вирнатата предница.

На теб и подутко ви казАх кво е решението, бах ви в стиснатите масони. :hilezh:

Цлицк :hilezh::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да питам за протокола, като ви срежат пружините, после не ви ли стържат при завой в неравност? Щото те си имат определен ъгъл на лягане в макферсона и непасването на тоя ъгъл води до такива аномалии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твойта е наведена напред,май не е много добре.

Аде немам нужда такава <_<

Мъчи ме фейслифта

Само предполагам ,че се реже точно една или две врътки и пак си ляга на местото си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не само моята е по-този начин, което не знам дали е добре но и при мен абсолютно същото... отзад клекнала отпред вирната :hilezh:

Редактирано от dolarch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не само моята е по-този начин, което не знам дали е добре но и при мен абсолютно същото... отзад клекнала отпред вирната :rolleyes:

Така е фабрично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това да си смъкнеш колата като и резнеш пружините, по-глупав начин няма.

post-18769-1281439452.jpg

post-18769-1281439461.jpg

Ето нагледен пример, какво представляват пружините на стоков Голф 4 и какво представляват тези които смъкват 35/40мм съответно отпред и отзад. Отделно, задните амортисьори са по-къси от стоковите, разликата в предните е незначителна, като размери. Ясно се вижда на снимката, че дори спортните пружини да са по-ниски, то броя на намотките е по-голям. Представете си каво се случва, ако стоковата пружина се отреже до големината на спортната пружина.

Общо взето рязани пружини със стокови амортисьори на 10 години = няма такава каруца, за стабилност също неможе да се говори, няква визия се докарва и толкова.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво направи с пружините?

Че аз взех да се интересувям за по-ниски. Дразни ме, как аудито ми е като вдигнато на крик отпред.

Дали да не си ги смениме, ако пасват.

колега незнам за +1 ама "цък ТУК" избива рибата сори за спама :rolleyes: хахахахахаха

Какво "цък ТУК"???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че аз взех да се интересувям за по-ниски. Дразни ме, как аудито ми е като вдигнато на крик отпред.

Имам флексове и зегета секви, ела да ги оправиме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли фейслифта да е просто с по-ниски калници?

Защото като сменя пружините, зимата може ли да се пързалям по снега по корем. Бобслей 1,2 тд.

Ти ша каеш, че не става, ти кви бегачки им резАаа пружините, та на твоя атмосферник нема ги резнем

:rolleyes:

Викаш да извадим една намотка от средата на пружината и да я снадим с телоподаващото....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...