Jump to content

ще купувам 80тка quattro


Recommended Posts

Пичове, решил съм да си взема 80тка quattro. (манияк съм зимата да дрифтя по витоша)

Единствените ми изсквания са да е 4 цилиндрова, 4х4 !!

Искам съвет от вас, кой е най-здравоят 4 цилиндров мотор за тази машина? Не ме интересува мощност, само здравина. Механик съм (по мерцедеси) и ми е писнало от тежки ремонти. ПИСНАЛО.

искам да ми препоръчате сервиз, някъде из центъра на софия (може и в Банишора), в който сте сигурни че има човек, който като я вдигне, зне къде да гледа по 80тките.

Изчетох доста от форума за 80тките, но не разбрах задния диф как блокира? хидравлично ли? магнитно ли??

Всеки съвет ще ми е от полза. По принцип си харесах няколко от мобилето, но ще се повлияя най-вече от вашето мнение.

Днес пробвах едно, което беше 2.0мотор, Б4, с електрически инжекцион (предполагам MOTRONIC) и като се замисля, май е по добре от 2.0 16V 140коня, щото той пък е с механичният KE-Jetronik, който създава ядове.

Кой мотор носи най-добре на газифициране с обикновенна газова? 100% ще карам на газ!

Имат ли тези мотори проблеми с гърмежи на газ ? (както при мерцедесите..)

Ще съм ви много благодарен. (предишната ми тема беше изтрита, предполагам съм объркал раздела, дано този път-всичко е ОК, )

приемам и оферти за 80тки, но с перфектна механика! външни забележки--ще понеса... това което пробвах днес, уж перфектно, ама тропаше, съединителя отделяше горе, тропаше... ама пък на 1600лв...

Редактирано от lorinser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Управлението по блокажа на задния диф е вакумно, ако ще взимаш б4, най - без проблемен и икономичен мотор е Abk но е слабичък за купето когато е с куатро, може би по добре е с нг, но пък той подхарчва повечко, като гледаш колата, обърни внимание на състоянието на висящия лагер на кардана и състоянието на окачването на задния мост, че са по скъпички като части, трудно се намират такива запазени коли, успех с търсенето :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ooo, aaaa, повече НЕ поглеждам 16V моторите. Жалко, те са най-масови. Okops, emsi, благодаря, това беше ценно!

Простете за невежеството ми, не съм наясно кой мотор е АБК и кой НГ.

Не ме интересува колко са слаби, аз само на сняг ще ги насилвам. Не ме вълнува и харча-ще ги правя на газ.

Интересува ме само кой е най-безпроблемен, с най-сполучлив инжекцион и да носи на газ. и да е 4 цилиндров.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ooo, aaaa, повече НЕ поглеждам 16V моторите. Жалко, те са най-масови. Okops, emsi, благодаря, това беше ценно!

Простете за невежеството ми, не съм наясно кой мотор е АБК и кой НГ.

Не ме интересува колко са слаби, аз само на сняг ще ги насилвам. Не ме вълнува и харча-ще ги правя на газ.

Интересува ме само кой е най-безпроблемен, с най-сполучлив инжекцион и да носи на газ. и да е 4 цилиндров.

ABK мотора е 2.0 с 8 клапана и 115 коня - ел. инжекция и се поддава на газифициране, а NG e 5 цилиндъра, редови със 133 коня, но е с механична инжекция и също за газ е проблемен като ACE. Според мен ако ще искаш да е quattro, препоръчвам ти ABC мотора с обем 2.6 и 6 цилиндъра + газов инжекцион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като искаш да дрифтиш предимно на сняг/лед и ABK-то ти е напълно достатачно. Там единствения проблем за газифициране а и вобще проблем на концепциите на Ауди (Бош) от тези години е калпавия дебиломер/дебитомер на който с времето му се изтъркват пистичките в зоната на малкото натоварване или отслабва натиска на пластините. И при евентуален гърмеш ще трябва малко да се по ремонтира. Но като изключиме това слабо звено мотора е здрав и без драми. Доколкото бях чел вече се продава и потенциометъра (не съм сигурен) и там проблемите се решават. За повечко инфо Radi_B4 по този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само Б4 с мотор АБК е твоето спасение. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...ünmetallic. тази е готина но му свети аербега и май му се е отварял сякш е залепено на волана.но пък и не се намират вече такива така че побързай с търсенето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не правя реклама, не разбирам от бензинови двигатели, просто прочетох темата, и току що видях във ФВ форума едно куатро да се продава, ето линка

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=56&t=213612

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи в твоя случай наистина 115 коня АБК е варианта, но е много рядка комбинация с 4х4.....така, че ако колата дето си я нарочил е с добър мотор и приемливи забележки, участвай :respekt:

Викаш, че ти е писнало от ремонти на Мерцедес-и :hilezh: ....е тука има някои хора дето ще се "зарадват" :bia:

Та по темата.....аз имам стандартно АБК, с предно предаване на газ и търкалям 25 000 км.....само веднъж ми плякна и изкриви дебитомер, но колегата RaDi_b4 ме спаси като брат човека :hilezh::lol: Като цяло е много добра машина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш, че ти е писнало от ремонти на Мерцедес-и :D ....е тука има някои хора дето ще се "зарадват" :respekt:

Да имаш мерцедес бензин се едно да караш ферари дизел :D

А и мога да ти кажа че в тоя клас мб са доооста по идиото устойчиви.

Викаш, че ти е писнало от ремонти на Мерцедес-и :D ....е тука има някои хора дето ще се "зарадват" :hilezh:

Да имаш мерцедес бензин се едно да караш ферари дизел :D

А и мога да ти кажа че в тоя клас мб са доооста по идиото устойчиви от ауди.

lorinser абк-то найстина може да ти е слабо въпреки че... зависи какво търсиш.

Може би 2.3 ще е ок гледай покарай и прецени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кво разбирам ама.... нема да сменям селенови втулки на 6 месеца - 1 година нема да сменям биалетки или биелетки или квот е там с тях.

Няма да се чудя дали ше запаля на газ или на безин и да ходя да се занимавам с глупости по колата. Просто караш :respekt:

А и от време на време зареждаш гориво :D

Аудито си има и плюс обаче и то е един но голям 4х4 :D)

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кво разбирам ама.... нема да сменям селенови втулки на 6 месеца - 1 година нема да сменям биалетки или биелетки или квот е там с тях.

Mи всеки има приоритети, един иска да му скърца и тропа друг не... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да чуеш мерцедес да тропа трябва от както е кола да не е сменяно нищо

Докато ауди ..... в което и да се качиш тропа няма такова дето да не тропа просто няма :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи в твоя случай наистина 115 коня АБК е варианта, но е много рядка комбинация с 4х4.....така, че ако колата дето си я нарочил е с добър мотор и приемливи забележки, участвай :hilezh:

Викаш, че ти е писнало от ремонти на Мерцедес-и :D ....е тука има някои хора дето ще се "зарадват" :hilezh:

Та по темата.....аз имам стандартно АБК, с предно предаване на газ и търкалям 25 000 км.....само веднъж ми плякна и изкриви дебитомер, но колегата RaDi_b4 ме спаси като брат човека :D:hilezh: Като цяло е много добра машина.

Благодаря на всички за съветите!!!

Явно ще е АБК.

Колата която набелязах имаше нещо особено. Има газ. Като го изфорсирам, оборотите му падаха МНОГО бавно. Това нормално ли е за този мотор на газ? Доколкото знам от теорията във Вилхелм Пик, това е признак за слаба компресия, но може и конструкцията да си е такава. Та въпроса ми е и при другите АБК ли е така?

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=56&t=213612 това ауди ми се види нещо поизтормозено и потдържано от мърляв собственик, само като видях нитовете по висналата предна броня...

http://www.mobile.bg/11252307344026452 тази Б3-йка ми хареса, и се надявам да е с АБК мотор. Но пича си е изключил телефона от 4 дни. Колата на снимките е добра. Ако някой я знае--моля да сподели.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...ьnmetallic тази е супер, но нямам пари за нея. С газ, регистрация и застраховки, ще прехвърли 5 бона.

PS: за мерцедесите--- принципно са здрави машини, но мърлячи ги съсипват и после ми ги карат да ги оправям....та затова ми е писнало от развалени кочини.. без значение каква марка са. Попаднат ли на идиоти---айде за мотор...

... 5таци--неща, щото си е 1 цилиндър повече, демек повече разходи, а мощност--не ме вълнува толкова. Както казах, само на сняг ще дрифтя, а там и 80коня да е, пак ще върти 4-ката :hilezh: Всъщност, колата ми трябва за подарък за приятелката ми, а зимата, аз ще и се кефя :lol: с един коршум--всички ще са доволни.

Аз лично имам една омега А за всеки ден, и една пура 500.. такаче на вървене--вече съм се нарадвал. искам и да не затъвам :lol:

Редактирано от lorinser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да чуеш мерцедес да тропа трябва от както е кола да не е сменяно нищо

Докато ауди ..... в което и да се качиш тропа няма такова дето да не тропа просто няма :hilezh:

:hilezh:

Ела да се повозиш да кажеш как тропа...

А към колегата със запитването:Търси 2,3 10в!Желязен мотор!Евтина поддръжка!1 цилиндър повече се равнява на 7-8 лв за свещ и 10-тина лв за кабел!Разходът на читав петак в София е 12-13/100( лятото) и 14-15/100 ( зимата ), чувството е невероятно особено зимата...Истинско ауди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и една пура 500.. такаче на вървене--вече съм се нарадвал. искам и да не затъвам :hilezh:

вечният :hilezh:

http://www.mobile.bg/11252307344026452 тази Б3-йка ми хареса, и се надявам да е с АБК мотор. Но пича си е изключил телефона от 4 дни. Колата на снимките е добра. Ако някой я знае--моля да сподели.

Според мен е 1.8 DZ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б3 няма АБК, а ААД- мотори, т.е. механична инжекция.....Обаче доколкото успях да я видя тази синята 80-ка.....отзад ауспуха ми се види светлокафяв, което ще рече много добра работа на мотора.....ама на место трябва да се гледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на вашите съвети, сега поне знам какво ТОЧНО търся ^_^

Всички горни вариянти отпаднаха. Щом Б3 нямат АБК мотор--отпадат!

спрях се на тези 2те, само дето са на над 100км от София.. :dance:

http://www.mobile.bg/11278524005438436 тази е малко над бюджета, но изглежда добре, отворила луфт под преден ляв фар, но на 3000лв ще е добре. ...няма и снимки на мотор и салон...

http://www.mobile.bg/11272467741976758 а тази също е супер. и пак с малко снимки.

Ако някой ги знае колите- да сподели..

А към колегата със запитването:Търси 2,3 10в!Желязен мотор!Евтина поддръжка!1 цилиндър повече се равнява на 7-8 лв за свещ и 10-тина лв за кабел!Разходът на читав петак в София е 12-13/100( лятото) и 14-15/100 ( зимата ), чувството е невероятно особено зимата...Истинско ауди!

Принципно си прав, но нали е с механична инжекция, и като думне на газ и ще му обърне и дбитомери и маркучи и стават ненужни проблеми... това ме спира. Искам мотор със сигурна и стабилна работа на газ. Омегата ми е с такъв инжекцион и е доста прост и надежден на газ

Редактирано от lorinser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как пък за 90к км не ми думна веднъж на газ петака :dance:

колега 2.3 10V (NG) няма нищо общо с 2.0 16V (ACE) и носи спокойно газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как пък за 90к км не ми думна веднъж на газ петака :dance:

колега 2.3 10V (NG) няма нищо общо с 2.0 16V (ACE) и носи спокойно газ

Абе и аз за това бях пуснал тема за газовите уредби при 2.3 и 2.0 16V.....ей много ме човърка това НГ :dance: много искам да се повозя в кола с такъв мотор, ама нямам такъв познат.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си прав, но нали е с механична инжекция, и като думне на газ и ще му обърне и дбитомери и маркучи и стават ненужни проблеми... това ме спира. Искам мотор със сигурна и стабилна работа на газ. Омегата ми е с такъв инжекцион и е доста прост и надежден на газ

Принципно не съм почитател на газовите, но имахме едно НГ на газ, не правеше проблеми.Верно за периода му на експлоатация повечко се караше на бензин,но колата нямаше грижа.Дори и сега се кара на газ.Дефакто проблема на газовата идва от майсторите... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...