yulianco Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Здравейте колеги!С молба за помощ!Преди няколко месеца започнах да забелязвам капки масло под колата ,които прогресивно се уголемяваха.Отидох в сервиз и ми казаха че течът е от някакви филтри на картера. Смениха филтрите и ме одрусаха здраво. Течът видимо намаля в смисъл капките бяха мънички, и аз имах надеждата че "се доизцежда от корите". Да ама не. Просто те са изчистили корите и те докато се понапълнят пак е текло малко.В крайна сметка отидох в препоръчан сервиз и хората много грамотно ми обясниха че тече масло от турбото и ми обясниха колко опасни последствия може да има това. Следователно аз спрях колата от движение, добре че имам втора. Течът бил от компрометирани вече уплътнения и т.н. Понеже този сервиз не ремонтира турбокомпресори ме насочиха към техни колеги които да видят турбото и да ми предложат ремонтен комплект.Въпроса ми най-вече каква е цената според вашия опит на такъв ремонтен комплект заедно с труда по демонтаж имонтаж на турбото и т.н.Насочиха ме към Моторкрафт на Околовръстен път, но приемам и други предложения.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Не е лошо да кажеш какъв е мотора.Ако е ТДИ ремонта на втулките е към 300-800 лева в зависимост от поразийте и сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yulianco Публикувано 4 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Не е лошо да кажеш какъв е мотора.Ако е ТДИ ремонта на втулките е към 300-800 лева в зависимост от поразийте и сервиза.Разбира се за мотора, извинявам се! 2,5 TDI 150 к.с. Хубаво е, че зависи от това колко поразии са се случили, както разбирам. Да разбирам ли, че подлежи на проверка какви са поразиите и оттам каква да е цената на ремонта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 По добре смени колата, че с тоя двигател това е едва началото на филма. А той е ужасно дълъг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 По добре смени колата, че с тоя двигател това е едва началото на филма. А той е ужасно дълъг.Ти ако имаш проблем и някой така се изцепи ще ти стане ли приятно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Ти ако имаш проблем и някой така се изцепи ще ти стане ли приятно ?Цял ден сере из форума, вече се замислям да хакна нечий модераторски акаунт и да го пратя в отпуск до второто прОизшествие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Колко масло харчи колата, примерно на 10000км? Принципно е нормално да има омасляване по турбо пътищата на TDI-та, особено като са по-старички и са карани повечко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Все пак провери и ново турбо колко струва, че това с ремонта нещо не му вярвам много. Ти ако имаш проблем... ?А мислиш ли че той няма? До тва състояние, неговото не се достига лесно, треа си бачкане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Ти ако имаш проблем и някой така се изцепи ще ти стане ли приятно ?Викаш по добре е да се правиме, че не знаеме какъв кенеф е тоя двигател ? На него може и да му се размине. Според мен е по добре да си знае. Па не е малък сам да реши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 ...За теб нещо по-хубаво от С5 с 1.8Т на тръц без куатро има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 (Редактирано) .....тъп съм съжалявамП.П. yulianco провери в Реал турбо как стоят нещата като цени Редактирано 4 Август 2010 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yulianco Публикувано 4 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Колко масло харчи колата, примерно на 10000км? Принципно е нормално да има омасляване по турбо пътищата на TDI-та, особено като са по-старички и са карани повечко.От появата на проблема съм изминал ок. 3 000км. и загубата на масло е минимална. Примерно ако между минимума и максимума на отметките по пръчката е 1 литър, загубата ми е ок. 15%. Имам колата от Юли 2008, като проблема се появи към декември 2009. През това време нямаше течове. А и експлоатацията на автомобила не е интензивна, в смисъл по ок. 8-9 хиляди за периодите 07.2008 - 07.2009 и 07.2009 - 07.2010.Имам сериозни основания да мисля че е и на реални километри, защото имам сервизната книжка и малко преди вноса ѝ в България се е "отчитала" редовно в сервиз за обслужване и са записвани километрите. Сега е на двеста четиридесет и няколко си км. Мисълта ми е че тук не я чупя от каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yulianco Публикувано 4 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 По повод на кенефния двигател...ЧУвах доста мнения особено след като я купих, че двигателя е проблемен.Без да се впускам в спора, проблемен ли е или не, съм сигурен в това:Колата с този мотор се държи изключително добре, което означава, че я изтегля балансирано, уверено и бързо и при старт и при изпреварване. Все пак имам това мнение сравнявайки я с другата ми кола - БМВ с V8 4,4i с 286 к.с. За да продължавам да оценявам това у С5 TDI, значи знам какво сравнявам! Харча за това представяне което има колата и в градски условия и при "дълъг път" е повече от приемлив!НАКРАТКО: като искаш колата да ти върви добре, да харчи малко и т.н., ще ѝ дължиш и съответното обслужване! Всички искаме "да не пипаш". Няма такъв филм. Ако на някой му е скъпо и не си е направил сметката при покупката, съжалявам! Много такива колеги неприятно се изненадаха като накупуваха А8-ици с 2,5 TDI и изпаднаха в проблеми. Просто повече елементарна мисъл и подръжка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 (Редактирано) Викаш по добре е да се правиме, че не знаеме какъв кенеф е тоя двигател ? На него може и да му се размине. Според мен е по добре да си знае. Па не е малък сам да реши.Защо се чувстваш ти разпоредника,който трябва да каже всичко на всеки ? И аз не го харесвам особена този мотор,но темата е съвсем друга.Ако беше "да си купя ли 2.5ТДИ ? " тогава можеше да се изкажеш както ти си знаеш,но при положение,че човека е дал пари за тази кола,харесва му,поддържа я и си е направил труда да пусне читава тема за да получи отговори нямаш право да го порязваш така.Също не ми е ясно с какви очи коментираш толкова колите на хора,караш А6 на 10+ години с почти най-малкия мотор и то на газ. Tези,които карат 4Ф-ки,Б7-8 или Q7 си мълчат и не искат да се изтъкват,а ти се изтъкваш с нещо......даже незнам как да го нарека. Редактирано 4 Август 2010 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 .. човека е дал пари за тази колаПри това къде - къде повече от цената, която е била платена за газифицираната камера за екзекуции на Методи.Методи, забележи - БМВ с V8 4,4i с 286 к.с.Очаквам сега да ни обясниш как и този въпросния автомобил е плюнка в дъждовна локва, в сравнение с твоя ... звездолет.Ако го направиш, те оставям на мира, да знаеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Защо се чувстваш ти разпоредника,който трябва да каже всичко на всеки ? И аз не го харесвам особена този мотор,но темата е съвсем друга.Щото всички си траете. Също не ми е ясно с какви очи коментираш толкова колите на хора,караш А6 на 10+ години с почти най-малкия мотор и то на газ. Tези,които карат 4Ф-ки,Б7-8 или Q7 си мълчат и не искат да се изтъкват,а ти се изтъкваш с нещо......даже незнам как да го нарека.Това не мога да го разбера Ако нямам 4ф не мога да коментирам ли ? Те да не би да са нещо кой знае какво ? Същите кенефи са. Ебати слезни на земята, това че караш някакъв дизелов кенеф по нова година не те прави нито разбиращ, нито с технически грамотен. Са ако на тебе ти вдига пишката, че караш б6 си е твоя работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Чисто практически погледнато се оливаш. От сутринта те следя - 4 теми осра безобразно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Всички искаме "да не пипаш". Няма такъв филм. Ако на някой му е скъпо и не си е направил сметката при покупката, съжалявамАми след като си си направил сметката защо питаш за рециклаж на турбина. Това което говориш не се връзва с темата която си пуснал. Като си баро отиваш и си купуваш нова турбина от порше. Всичко друго са празни приказки, както е цялата тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Обясни му как трябва да и вземе 1.8 Т и да му сложи ГИ, понеже с него върви повече от на бензин и да се приключва сложнотията в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 (Редактирано) От появата на проблема съм изминал ок. 3 000км. и загубата на масло е минимална. Примерно ако между минимума и максимума на отметките по пръчката е 1 литър, загубата ми е ок. 15%. Имам колата от Юли 2008, като проблема се появи към декември 2009. През това време нямаше течове. А и експлоатацията на автомобила не е интензивна, в смисъл по ок. 8-9 хиляди за периодите 07.2008 - 07.2009 и 07.2009 - 07.2010.Имам сериозни основания да мисля че е и на реални километри, защото имам сервизната книжка и малко преди вноса ѝ в България се е "отчитала" редовно в сервиз за обслужване и са записвани километрите. Сега е на двеста четиридесет и няколко си км. Мисълта ми е че тук не я чупя от каране.Колега колата ти не гори много масло - макар че тоя мотор заради филтъра на картерните не би трябвало да го барва грам-при мен поне е така.Впрочем какво е маслото.Турбото може да се провери като свалиш колектора и видиш с ръка оста колко луфт има и лопатките в кво състояние са.Според мен обаче просто колата ти е леко протекла и се нуждае от човек който разбира да го види.Не тия при които си бил и са дали свободни разсъждения.Просто компресора уплътненията му се наричат втулки и не изтичат навън по мотора .Освен това смяната на филтъра не би трябвало да ти струва повече от 200 лева барабар с филтъра-незнам колко ти зеха.Огледаи мотора от къде точно тече-имам преположение ,че е от уплътненията на главите и дюзите. Редактирано 4 Август 2010 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Обясни му как трябва да и вземе 1.8 Т и да му сложи ГИ, понеже с него върви повече от на бензин и да се приключва сложнотията в темата.Това па за кфо му е ? Той си е направил сметката и като има някакви проблеми вади и плаща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Това не мога да го разбера Ако нямам 4ф не мога да коментирам ли ? Те да не би да са нещо кой знае какво ? Същите кенефи са. Ебати слезни на земята, това че караш някакъв дизелов кенеф по нова година не те прави нито разбиращ, нито с технически грамотен. Са ако на тебе ти вдига пишката, че караш б6 си е твоя работа.Много добре разбираш ама се правиш ! Аз не коментирам колата на никой,просто защото всеки си харесва своето и малко или много се засяга като му кажеш,че е гроб.И да карах най-уникалното Ауди пак нямаше да го правя,за разлика от теб,който не стига,че караш страшен отпадък ами и плюеш на хората колите.Моя дизелов кенеф не го мисли,само си припомни,че търсеше такъв и не намери.Да обеснявам ли,че заради този моя дизелов кенеф ми пращаше лични да го закачаш на компютър щот си бил знаел,че е читав.Явно комплексите ти идват в повече,най-малкото си готов да привличаш негативно внимание върху себе си като се правиш на заядлив шут. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yulianco Публикувано 5 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Колеги да забравим отклоненията, всички сме съгласни по принципните въпроси Аз продължих моето проучване по рециклажа на турбокомпресори и видях че има богато предлагане.Обще взето всеки вика "няма проблеми пич, ела сваляме, ремонтираме, даваме гаранция, няма проблем, НО ок. 100-150 за монтаж демонтаж и 800-900 за ремонт" Все в тоя диапазон.Това е от проучване с 2-3 обаждания, незнам дали още варианти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 При хора който дори не са видели проблема няма смисъл да ходиш - това са цени на изуст.Скоро с един колега от форума спорихме за сервизите за турбо ,че казват сваляй и носи и ремонтират ,а той ми разпшравяше че съм параноик.Ма ето ти си потвърждението .Иди да ти погледне колата някой разбиращ.Не мога да ти препоръчам майстор в София ,но има един колега от форума victordobrho - иди да я погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yulianco Публикувано 5 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 При хора който дори не са видели проблема няма смисъл да ходиш - това са цени на изуст.Скоро с един колега от форума спорихме за сервизите за турбо ,че казват сваляй и носи и ремонтират ,а той ми разпшравяше че съм параноик.Ма ето ти си потвърждението .Иди да ти погледне колата някой разбиращ.Не мога да ти препоръчам майстор в София ,но има един колега от форума victordobrho - иди да я погледне.буквално от Реал Турбо:питам ги ок, 900 за пълен рециклаж, но има ли вариант в който все пак да не е пълен след като се установи конкретно с турбото на място?Отговора: "все по-малко има такива случаи"Почваш да разбираш притеснението ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване