Jump to content

Амортисьори за А4 Б5 авант какви да са???


svilko83

Recommended Posts

Здравеите колеги имам следния проблем колата ми е нисичка отпрет и вирната от зад и отпред доста се мята по неравности та ако можете да ми кажете които е сменял предни амортисьори какви да си взема газови или маслени,ас искам малко да се повдигне и да вози нормално какви да са?? БЛАГОДАРЯ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sachs. Това са твоите, вземи си каквито трябва да бъдат за твоят модел и двигател. С тях не може да вдигне каросерията. За този модел слизат само с газови от завода производител. За повдигане вече си помисли за пружини. Като се сменят амортисьорите си смени опорите горе на макферсона, ударните тампони и прашниците, може и пружините в твоят случай. Аз си смених без пружините всичко преди две години и съм забравил за тях от тогава. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята кола са Боге, червени, 1BE окачване, не знам дали това са оригиналните. Заден десен изпусна и смених задните с Боге Аутоматик, сини, 2 г. гаранция. Много съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си БОГЕ,колега.

Аз от няколко месеца съм с 4 газови на гореспоменатата фирма.

С две думи,качих се в груга кола :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 years later...

Да съживя темата на колегата. Предстои ми смяна на прашници+шокови тампони+обикновени тампони на предните амортисьори. Какви инструменти ще ми трябват освен скоби за пружината и има ли начин да се нанижат отгоре новите без да свалям целия амортисьор? Ще го действам на крик в гаража. Колата е 96г авант 1.9 ако има значение 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 5.08.2010 г. at 15:20, recaro_7 написа:

Вземи си БОГЕ,колега.

Аз от няколко месеца съм с 4 газови на гореспоменатата фирма.

С две думи,качих се в груга кола :flipoff:

По -меко ли вози

На 19.04.2021 г. at 14:57, railfan написа:

Да съживя темата на колегата. Предстои ми смяна на прашници+шокови тампони+обикновени тампони на предните амортисьори. Какви инструменти ще ми трябват освен скоби за пружината и има ли начин да се нанижат отгоре новите без да свалям целия амортисьор? Ще го действам на крик в гаража. Колата е 96г авант 1.9 ако има значение 

Сменял съм задните и двата. Премахва се целия амортисьор и тогава се сменят. Има две или три гайки в багажника под корите(трябва да ги махнеш) и отдолу се маха болта. Та и предните ще са на подобен принцип само дето отпред няма кори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Манипулацията е извършена успешно. Ако ще се прави в гараж, и колата ще е повдигната само от едната страна, приготвяте си и щанга кози крак, за да се подпира шенкела при ваденето и слагането обратно после, защото е под напрежение цялата предница така, иначе няма изкарване на магарето. 

Инструментите: камък/ключ 16, 18, лула 18,  шестограм 6, скобите, секач, щанга, майки и много болки в кръста+втори крик

 

Последователността: повдига се колата, откача се гумата, развива се  магарето(големия болт, държащ амортисьора за долния носач, 18, който се закучва защото има напрежение и трябва повдигане нанякъде за да освободи със щангата), избиваш се назад, откачат се горните 2 носача, които влизат в шенкела(държи ги дълъг болт 16, ако скоро не е избиван тук също ти се разказва играта), едва след като тези неща са освободени, отваря се капака и се развиват горните 3 болта държащи цялата конзола на амортисьора. След това се опитвате да го извадите, става с доста таманене. След като го имате изваден, свивате пружините и гайката на горния тампон е на лула 18, като се държи с шестограма на контра, иначе няма да се развие и ще се върти с цялото стъбло. Сменя се и се сглобява по обратния ред. Обратно конзолата с амортисьора влиза много трудно и пак с много майки на долния носач(тук пак играе щангата ;). С втория крик се надига шенкела, за да може да се вкарат горните носачи обратно. Повтаря се и за другата страна. Накрая  реглаж задължително. 

Няма друг начин да се сменят. В сервизите за подобно нещо взимат около 100-15 лв труд, в гараж отнема едни 4-5 часа на двама среднотехнически подготвени 


Дано темата е полезна за колегите, на които това предстои. 
 

ПС ако се прави на подемник е по - лесно, но тогава ще трябва да се повдига с висок хидравличен крик шенкела, за да се нанижат горните носачи. 

Редактирано от railfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...