Kissman Публикувано 7 Август 2010 Доклад Share Публикувано 7 Август 2010 Колеги,имам такъв въпрос-наложи се сериозен ремонт ( не по моя вина) на двигателя на моята А4,Б6,2.0 бензин,2002 год.,много взе да харчи масло,започна да работи на 3 цилиндъра,зацапва свещи и т.н. и се наложи да се отвори двигателя.Оказа се криви биели,надран един цилиндър,не много но се усеща ма едно място с нокът,сегменти за смяна и т.н.и майстора ми предложи да сменим направо мотора с друг втора употреба ( нов струва около 5000 лв.)...целия блок,без главата понеже нея я ремонтирахме отделно.Лошото е обаче че вероятно това ще е свързано с пререгистрация на големия талон с друг защото там пише номера на дигателя..Някой знае ли как става това,колко ще струва и какво ще стане ако не го направя и си карам така....нали номера на рамата си остава същия или не е така....?Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 7 Август 2010 Доклад Share Публикувано 7 Август 2010 Рама - Двигател нямат нищо общо помежду си ...За жалост в България все още двигателя не е придобил качеството си като на запад "Резервна Част"И при смяната на стария с новия ще се наложи да отидеш в КАТ да извадиш нов талон,нов преглед мисля че всичко както си е като при първоначална регистрация.Но с реда и документите не съм запознат как стоят нещата.п.п вероятно ако не направиш това е наказуемо по някакъв начин деянието че не си регистрирал новия мотор ако може така да се каже ... щото един вид се едно друга кола караш според закона в БГ,а не че си сменил само двигателя (резервната част ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanaki74 Публикувано 7 Август 2010 Доклад Share Публикувано 7 Август 2010 Според мен най-добре е с тия работи да не си правиш експерименти,защото никога не се знае(например при ГТП,особено ако имаш и каско,че тия само това и чакат да ти намерят и 100 причини после,ако не дай си боже опреш до тях за нещо по-дебело).Ще има малко бягане насам -натам,но "вържи попа да е мирно селото".Колко ще струва ,не знам...,но според мен няма да е нещо фрапиращо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobrinb Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Регистрацията на нов двигател в КАТ е нещо съвсем безпроблемно, особено ако слагаш същия като показатели двигател, както е при теб.Трябва ти писмен договор (не е нужно да е нотариално заверен) за покупка на новия двигател и копие от талона на автомобила, от който си го купил. Принципно на него искат да пише бракуван, което е нормално, ако си взел двигателя от катастрофирал автомобил. Естествено, това в 90 % от случаите е така, но не винаги. Та ако е така, няма да имаш проблеми.Попълват ти документите в КАТ на гишето, после задължително минаваш канал, там сверяват и си вземаш после новия талон. Всичко едва ли ще ти струва повече от 20-30 лева. Помагах на един приятел с документите да мине през това, но не знам колко точно плати, даже минах с него и каналите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 8 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Колеги,допълнителен проблем възникна....двигателя който слагам се оказа с заличен номер.....какво да правя??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 (Редактирано) Най-безпроблемното е да останеш с твоя блок тоест да смениш счупените неща с здрави но да остане твоя блок!Ако трябва да се направи една риза на единия цилиндър и това е според мен най-разумния вариант...Иначе с простотията в бг,може и колата си да загубиш ако я караш с този мотор без номера... Редактирано 8 Август 2010 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Пич,отиди в КАТ и ги питай най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lachoni Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Пич,отиди в КАТ и ги питай най-добре.+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BANANA1 Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 пич карай си колата с новия мотор и хич дане ти пука ..... като тръгнеш да я продаваш никой нема ти гледа номера на мотора ... който я купи в кат ше си намери връзки и шсе оправи , кво толкова! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 пич карай си колата с новия мотор и хич дане ти пука ..... като тръгнеш да я продаваш никой нема ти гледа номера на мотора ... който я купи в кат ше си намери връзки и шсе оправи , кво толкова!Или тръква с ъглошлайф номера на мотора, маже с киселина отгоре и като иде, пишат- НЕ СЕ ЧЕТЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Колега от къде ги знете тез неща (тънкоси) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankataa73 Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Колега,ходи най-добре в КАТ и ги питай,не се занимавай с глупости,преди 5-6 години едва не останах без кола от такъв двигател.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 9 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 пич карай си колата с новия мотор и хич дане ти пука ..... като тръгнеш да я продаваш никой нема ти гледа номера на мотора ... който я купи в кат ше си намери връзки и шсе оправи , кво толкова!точно като тръгвам да я продавам някой ден ще гледат номера на двигателя в КАТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankataa73 Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Абсолютно, три пъти минава през канала на КАТ и когато я продадох видяха,че има интервенция по двигателя и стана МНОГО сложно...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Колега от къде ги знете тез неща (тънкоси) ? Крадях коли едно време ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BANANA1 Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 (Редактирано) точно като тръгвам да я продавам някой ден ще гледат номера на двигателя в КАТТОЧНО когато ще гледат колата в кат ти вече нема да си и собственик , нъл тъй!? на канала в кат ще видят заличен или силно корозирал номер и кво !?? ако искат на 18 канала да я качат , в талона накрая ше напишат НЕ СЕ ЧЕТЕ!!сега ако имаш много свободно време отиди и питай в кат и после ела да ревеш тук , че не мое да стане тва дето го искаш Крадях коли едно време ...и ти ли колега ??аз не си играех да им заличавам номерата на моторите, само на рамите променяхме! Редактирано 9 Август 2010 от BANANA1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 (Редактирано) Моята като я регистрирах в КАТ , инспекторите се дзвериха , изредиха се всичките и накрая ми казаха давай напред за номера . В документите пише не се чете, в талона в графата за номер на двг. няма нищо. А по италиански документи има номер.А между другото колегата АCE сега е откраднал една A4 B6. оня ден се разминах с него! Редактирано 9 Август 2010 от vancho20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 10 Август 2010 Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 А между другото колегата АCE сега е откраднал една A4 B6. оня ден се разминах с него!На волана са ти сложили едно нещо, вика се клаксон, следващия път го ползвай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Август 2010 Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 Само да добавя в темата, че в последните две години, на всички познати, извършвали подмяна на двигателя са им искали договор за покупко - продажба на двигател, при положение, че автомобилът е бил регистриран в страната и снет от отчет. (Бракуван) Ако не - фактура и обикновен писмен договор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Август 2010 Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 ТОЧНО когато ще гледат колата в кат ти вече нема да си и собственик , нъл тъй!? на канала в кат ще видят заличен или силно корозирал номер и кво !?? ако искат на 18 канала да я качат , в талона накрая ше напишат НЕ СЕ ЧЕТЕ!!Имат право да задържат колата. После да се търси предния собственик по-талон и да му се иска обяснение. Един вид открива се преписка и започва разследване.Нещата не са както преди година (години).Не си играйте с огъня. Накрая ще изгорят хора, които са чули в кафето или прочели във форума, че нещо се правело така или иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Август 2010 Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 (Редактирано) Трийте темата,че ще стане беля,ББ и ЦЦ ще ни разседват всички от форума че ще ни вземат и колите,защото номерата на двигателите им не се четат и ще ги дават по ТВ-операция ЗАЛИЧЕНИТЕ Редактирано 10 Август 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване