vancho20 Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 Има ли канал на килматроника който да показва температурата от датчика на интейка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 23 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 По-вакумите остава като се разходя къде София с някой от Вас ако има време да погледнем за какво иде реч с подръчните сгоди.Даже в Понеделник мисля да идвам натам някой дали ще е свободен да ударим някъде една среща ... може би на НИМ ако му е удобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 5 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 (Редактирано) Днес смених термостата ... с новия заспа за сега колата но:По-късно вечерта забележих че колата взе да мени оборотите на празен ход ту на 1000 застане ту на 900 ту на 800 и не мога да разбера какво стана тоя път???Също така все още продължава да върви горе-долу добре когато си поиска в повечето моменти не върви ами само бучи ... а разхода на гориво се е повишил осезаемо.Също така съм сигурен,че проблема с едната от двете ламбда сонди си седи,а именно това,че на празен ход трябва да отчита стойности -10 до +10 а тя отчиташе -19 до към - 22???Да отбележа,че свалях тръбата от кулера до колекторите преди дросела и ненадейно на пробната лампа с която си светих (+) жичката се допря до колектора непосредствено преди дросела който се управлява от моторче (електронен) незнам дали това е повлияло нещо.Ако имате някакви съвети или предположение по проблемите споделете ги ... че вече незнам къде и как да търся проблема.Мерси предварително. Редактирано 5 Ноември 2010 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 Днес: Проверка с ВАГ КОМ2-на брой грешки - колегата който тества ще ги приложи но по негови думи Пропуски по турбо пътищата и това,че във високи обороти е държана колата.Изтрихме грешките,адаптирахме дросела,прегледах главния маркуч от интеркулера до колекторите защото го бях свалял при смяната на термостата (беше си на мястото нямаше пробив по него) и покарахме 10-20 мин. по-ръчкахме явървеше добре ... оборотите спяха във всеки един момент на празен ход 800 точно по ВАГ-КОМ.Закачихме пак след това нямаше повече грешки но не остана време да тестваме и да погледнем показанията на празен ход на л.сондата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 14 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 Това са грешките след като смених термостата.След като ги изтрихме колата върви много добре ... може би на моменти има зачудване но не е като преди подобрението е осезаемо разхода също незнам как така от нищото се пооправи.VAG-COM Version: Release 311.2-NControl Module Part Number: 4B0 906 018 R Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002 Software Coding: 11701 Work Shop Code: WSC 06435 Additional Info: ...2 Faults Found:17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 35-00 - -16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 35-10 - - - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 14 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 мисля че след като си сменил термостатът ще ти падне разхода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a26 Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Малко стара темата, но да не правя нова - в крайна сметка какъв се оказа проблема или просто не е понесъл двигателя Карера 100? След като пишеш, че се е оправила - пробвал ли си пак Карера 100 или повече не си слагал. Питам, щото ми изскочи и на мен проблем (двигателят е ARE). В петък реших да сложа Карера 100, щото щях да пътувам - да видя как се държи. Напълних почти цял резервоар (имаше не повече от 1/3 преди това) и след около 10 км без да съм издевателствам започна тъпнята - при около 2000 оборота неравномерна работа на двигателя, притрисане и невървене и ми светна "check engin" а. Като й набиех кик дауна - яко невървене (без да тресе) - все едно 100 коня ги няма. На връщане към София бях изгорил 1/3 и донапълних с 95 от Лукойл - сякаш малко се пооправиха нещата, а като я напънех след 4 000 оборота - чека почваше да примигва и се усеща как на моменти все едно се "отпушва" и после пак се затлачва. Днес пак така - ако я галя си върви нормално, ако дам повече газ - почва да притриса на ок. 2000 оборота. Пали си от раз, на място работи с ок. 800 оборота за няколко минути и ако постоя на място за повече от няколко минути почва леко да притриса. Иначе горивният филтър е сменян, турбините, ламбдите, дебитомер и т.н. са гледани сравнително скоро - нямаше никакви проблеми. Прилича ми като да се бъгва я ламбда, я дебитомер от по - силното гориво и да дава грешна информация и да подава постоянно ту богата ту бедна смес. Много се надявам да е от карерата и да се оправи като я изгоря. Иначе ще почне филма (недай си боже тая карера да е разбутала някоя гняс по горивните пътища и да се задъни нещо...). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване