Jump to content

Проблем ли е? И на какво се дължи?


MAPTO7007

Recommended Posts

  • Отговори 131
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По-вакумите остава като се разходя къде София с някой от Вас ако има време да погледнем за какво иде реч с подръчните сгоди.

Даже в Понеделник мисля да идвам натам някой дали ще е свободен да ударим някъде една среща ... може би на НИМ ако му е удобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес смених термостата ... с новия заспа за сега колата но:

По-късно вечерта забележих че колата взе да мени оборотите на празен ход ту на 1000 застане ту на 900 ту на 800 и не мога да разбера какво стана тоя път???

Също така все още продължава да върви горе-долу добре когато си поиска в повечето моменти не върви ами само бучи ... а разхода на гориво се е повишил осезаемо.

Също така съм сигурен,че проблема с едната от двете ламбда сонди си седи,а именно това,че на празен ход трябва да отчита стойности -10 до +10 а тя отчиташе -19 до към - 22???

Да отбележа,че свалях тръбата от кулера до колекторите преди дросела и ненадейно на пробната лампа с която си светих (+) жичката се допря до колектора непосредствено преди дросела който се управлява от моторче (електронен) незнам дали това е повлияло нещо.

Ако имате някакви съвети или предположение по проблемите споделете ги ... че вече незнам къде и как да търся проблема.

Мерси предварително.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес: Проверка с ВАГ КОМ

2-на брой грешки - колегата който тества ще ги приложи но по негови думи Пропуски по турбо пътищата и това,че във високи обороти е държана колата.

Изтрихме грешките,адаптирахме дросела,прегледах главния маркуч от интеркулера до колекторите защото го бях свалял при смяната на термостата (беше си на мястото нямаше пробив по него) и покарахме 10-20 мин. по-ръчкахме я

вървеше добре ... оборотите спяха във всеки един момент на празен ход 800 точно по ВАГ-КОМ.

Закачихме пак след това нямаше повече грешки но не остана време да тестваме и да погледнем показанията на празен ход на л.сондата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са грешките след като смених термостата.

След като ги изтрихме колата върви много добре ... може би на моменти има зачудване но не е като преди подобрението е осезаемо разхода също незнам как така от нищото се пооправи.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 906 018 R

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002

Software Coding: 11701

Work Shop Code: WSC 06435

Additional Info: ...

2 Faults Found:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-00 - -

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.

P0507 - 35-10 - - - Intermittent

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко стара темата, но да не правя нова - в крайна сметка какъв се оказа проблема или просто не е понесъл двигателя Карера 100? След като пишеш, че се е оправила - пробвал ли си пак Карера 100 или повече не си слагал.

Питам, щото ми изскочи и на мен проблем (двигателят е ARE). В петък реших да сложа Карера 100, щото щях да пътувам - да видя как се държи. Напълних почти цял резервоар (имаше не повече от 1/3 преди това) и след около 10 км без да съм издевателствам започна тъпнята - при около 2000 оборота неравномерна работа на двигателя, притрисане и невървене и ми светна "check engin" а. Като й набиех кик дауна - яко невървене (без да тресе) - все едно 100 коня ги няма. На връщане към София бях изгорил 1/3 и донапълних с 95 от Лукойл - сякаш малко се пооправиха нещата, а като я напънех след 4 000 оборота - чека почваше да примигва и се усеща как на моменти все едно се "отпушва" и после пак се затлачва. Днес пак така - ако я галя си върви нормално, ако дам повече газ - почва да притриса на ок. 2000 оборота. Пали си от раз, на място работи с ок. 800 оборота за няколко минути и ако постоя на място за повече от няколко минути почва леко да притриса.

Иначе горивният филтър е сменян, турбините, ламбдите, дебитомер и т.н. са гледани сравнително скоро - нямаше никакви проблеми. Прилича ми като да се бъгва я ламбда, я дебитомер от по - силното гориво и да дава грешна информация и да подава постоянно ту богата ту бедна смес. Много се надявам да е от карерата и да се оправи като я изгоря. Иначе ще почне филма (недай си боже тая карера да е разбутала някоя гняс по горивните пътища и да се задъни нещо...).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...