Jump to content

Проблем ли е? И на какво се дължи?


MAPTO7007

Recommended Posts

Аз смятам,че е проблем в ламбда сондата.След смяната на филтъра грешката бие на проблем в бобината.Идвай до София и при Мишо.

Иначе незнам от какво зависи,но от няколко коли,които съм имал само на една(Рено Меган) е текла такава гадост от филтъра.Сменям ги на всяка смяна на маслото и от тях си изтича напълно бистра течност.Незнам от какво зависи и каква е закономерността.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 131
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Възможно е и от нея да е ...

Но пък защо наби в един момент подобна грешка за Запалването на 3-ти цилиндър това ме учудва много?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи чип и всичко ще се оправи.

Другия вариант е да отидеш до Мишо да те набута да смениш 5-6 неща докато излезе проблема. Това след като са те предредили всички с по нови коли от твоята. Варианти много както виждаш.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи чип и всичко ще се оправи.

Методи не усирай темата ве ... а поне да реша проблема пък тогава се лигавете.

Кво се праиш не мога да разбера.

п.п Е ако ше сменям наред мерси от такива майстори. :steinigung:

п.п (1) мисля,че това бяха новите 2-грешки при теста след изтриването на първите.

16684 - Липсва запалване на цилиндрите

16687 - 3 цилиндър - Липсва запалване

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е толкова ли е трудно сам да се решиш великия проблем ?

Разменяш бобините със съседния цилиндър, после и свещите. Ако пак той не работи е комутатора. Ебаис сложната диагностика.

ЛЕЛЕЛЕЛЕЛЛЛЕЛЕ

Ама си ела до Мишо де.

Аз залагам на 100% на комутатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сложно утре така ще направя ... интересното е,че ги изтрихме и пак тествах.

Резултата: Вървеж отново никакъв.

На моменти този път между 3000-4000 оборота отново придърпване и тресене неможе да поеме всякъш.

Но този път лампата не примигна на чека и грешки нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви грешки от комутатор или бобина ? АЕБ-то леко не става за диагностика през ваг-а.

И като смениш комутатора му смени и охлаждането, че е ебати пикливото. Той и затова гори най вероятно.

АКо беше помислил 10 мин преди да пишеш като за последно отдавна да си разбрал кое е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Методи моя мотор е малко по особен и кекав от безпроблемното АЕB затова сигурно е тая олелия.

Да разбирах да кажа или изразя мнение,а вместо това търся помощ както сам виждаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда великата разлика с АЕБ е софта и още кфо беше. Съвсем нормален мотор е. Ти кфо искаш 1000 години нищо да не се счупи. Да не е милиони комутатора или бобината.

А и бобина можеш и сам да си направиш. Показано е как в раздела направи си сам. Скоро и в сайта ще го кача.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда великата разлика с АЕБ е софта и още кфо беше. Съвсем нормален мотор е. Ти кфо искаш 1000 години нищо да не се счупи. Да не е милиони комутатора или бобината.

А и бобина можеш и сам да си направиш. Показано е как в раздела направи си сам. Скоро и в сайта ще го кача.

Аз не съм казал,че няма да се счупи или излезне дефект.

Ти все още визираш друг мотор не и моя но конкретно разликите с точност не ги знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си няма тема ... изглежда причината е,че само аз и още един колега е с такъв от форума.

Всичко останало е с друга марка и с този мотор и затова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз би пробвал в този ред:

-Размяна на бобини (проба с друг комутатор, ако колата има такъв)

-Нови/други свещи

-Проверка на дюзите (най-добре на стенд или с "полеви тест" - извадени от колекторите да пръснат малко върху един лист хартия)

-проба с друг регулатор на налягането на горивото

-проверка бензинова помпа (може да се монтира манометър на горивопровода)

-Проба с друг дебитомер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз би пробвал в този ред:

-Размяна на бобини (проба с друг комутатор, ако колата има такъв)

-Нови/други свещи

-Проверка на дюзите (най-добре на стенд или с "полеви тест" - извадени от колекторите да пръснат малко върху един лист хартия)

-проба с друг регулатор на налягането на горивото

-проверка бензинова помпа (може да се монтира манометър на горивопровода)

-Проба с друг дебитомер

Първото ще се осъществи ...

Пробата с друг комутатор ама незнам от кой да взема.

Свещи може би ще намеря също за проба.

Проверка на дюзите на стенд тука няма такива екстри,а за другото много не смея да развивам и да пипам.

Пробата за регулатора пак така незнам откъде и от кой да ги сменим за проба.

Бензиновата помпа как да я тествам.

Дебитомер пак незнам от кой да взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След днешните тествания:

(1.) Отвих и проверих свещите ... бяха си оригиналните и бяха в много добро състояние (нямаха нито нагар нито захабени ръбове и пр.)

(2.) Закачихме на Ваг-Ком и решихме да видим показанията на дебитомера по метода който НИКО е описъл в неговата тема за 1.8Т.

Подкарахме я и на 2-ра предавка я настъпихме до прекъсвач но по висока стойност от 70-80 грама не можа да отчете :hilezh: при положение,че мисля трябваше да отчете към 110-120 грама в тези обороти пак съдейки от темата на НИКО.

(3.) Свалихме дросела за чистене и като го видях в какво състояние е направо си изкарах акъла 1 час съм търкал докато се изчисти гняста която беше стегнала яко навсякъде ... лъснах го до огледален блясък ... върнах го на колата ... адаптирахме го с Ваг-Ком и какво да установя педала стана по чувствителен и по адекватно реагиращ ... вървежа на колата осезаемо се подобри (нямаше придръпвания,притрисания,зачудване докато я настъпвах) за разлика от онези дни когато беше плачевно положението.

Но все още си мисля,че нещо липсва понеже има още накъде да върви ... притеснява ме факта,че дебитомера не отчита тези стойности 110-120 грама при яко натоварване???

Притеснява ме и това,че един приятел ми препоръча след като дросела и бил мазало и толко гняс най-вероятно и Турбото се е затлачило и има нужда от чистене и адаптиране??? (очаквам вие да се произнесете тук)

Сега прикачам файловете от тестовете за дебитомера и съответно питането за някой неща.

10194322.jpg

Това са стойностите му при пълно нотоварване на 2-ра в прекъсвач както казах повече от 70-80 грама не отчита колкото и пъти да пробвах.

43406961.jpg

Това тук не си спомням какво беше но искъм да попитам този показател в ограденото дали е в нормални стойности.

24025152.jpg

Това са показанията на ламбда сондите на празен ход и не са еднакви менят се така ли трябва да е?

41208972.jpg

Това е за дросел клапата показанията.

Очаквам да се произнесете вие и да дадете нови напътствия какво да правя.

При 5-6 теста при настъпване колата не отчете нито една грешка никъде. (с Бензин Екстра Форс 96)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпуснал съм и не съм разбрал - какъв е двигателя?

1.8Т с код: AWT

Монтиращ се най-често на Шкода и Пасат (В5.5) или Ауди А6 (С5) Фейслифт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AWT мисля, че няма комутатор. По-късно ще проверя.

Отделно мисля, че AWT е с по-евтиния дебитомер 230лв в Порше без връщане на стария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AWT мисля, че няма комутатор. По-късно ще проверя.

Отделно мисля, че AWT е с по-евтиния дебитомер 230лв в Порше без връщане на стария.

Гледах в ЕТКА пише,че има връщане и с връщането е там някъде.

Но ще е хубаво преди това да взема от друг за проба да видя дали ще е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто откачи дебитомера и пробвай без него. Ако няма промяна или е по-добре го сменяй. А можеш да пробваш и него да почистиш със спрей за дебитомери без да пипаш с ръка или парцал пластинките. Става и със спрея за карбуратори, но е много важно да не оставя следи след като се изпари. 80г/с е ужасно малко, нищо чудно, че колата не върви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто откачи дебитомера и пробвай без него. Ако няма промяна или е по-добре го сменяй. А можеш да пробваш и него да почистиш със спрей за дебитомери без да пипаш с ръка или парцал пластинките. Става и със спрея за карбуратори, но е много важно да не оставя следи след като се изпари. 80г/с е ужасно малко, нищо чудно, че колата не върви...

Ами значи като го откача от буксата няма ли да стане по зле? (да изгасне колата например)

Или в смисъл да загуби и всякакъв вървеж?

Иначе какъв шпрей ми препоръчваш за чистене? (изключвам този на Вюрт щото съдържал Коресилин и не било полезно уж)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да гасне, минава в сервизен режим и взима предварително зададени стойности. Принципно ако ти е наред дебитомера като го откачиш е нормално да върви по-малко колата. Спрейове продават специално за почистване на дебитомери. Аз не съм ползвал специален де. Моя преди време го почистих със спрей за карбуратори на valvoline. Нямаше проблем, но и ефект не знам дали имаше. (не си направих труда да засека показания преди и след)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно значи ... ще видя да предприема някакви такива методи.

А относно подмятането за това,че турбото трябва да се чисти?

Или примерно може ли да има пропуски някъде по някой маркуч и кои маркучи да прегледам да няма скъсан,спукан.

Макар,че както казах днес след като изчистих дросела осезаемо колата тръгна по-добре и никакви грешки не наби ... мисля при следващите дни да сложа на Еко този път 100-октана и да тествам с него какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега последно AJL или AWT ти е двигателя ?

Говорихме за AJl досега. При AWT няма комутатор, а има транзисторни ключове в бобините. При него си горят бобините. Има си тема у братския форум за това.

За дебитомера пробвай с разкачен. Ако върви по добре значи не работи. Ако е по зле значи отчита.

Ясно значи ... ще видя да предприема някакви такива методи.

А относно подмятането за това,че турбото трябва да се чисти?

Или примерно може ли да има пропуски някъде по някой маркуч и кои маркучи да прегледам да няма скъсан,спукан.

Макар,че както казах днес след като изчистих дросела осезаемо колата тръгна по-добре и никакви грешки не наби ... мисля при следващите дни да сложа на Еко този път 100-октана и да тествам с него какво ще стане.

Нямам какво да си чистиш на турбото. Нито си с дизел, нито с променлива геометрия. А някъде дали имаш дупка пак е описано в темата която Нико ми я пусна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...