Jump to content

Проблем ли е? И на какво се дължи?


MAPTO7007

Recommended Posts

Аз си зареждам само на ЕКО 100 и винаги си го харесва ADR-a.Миналата седмица тръгвам от Бургас за Варна и си викам ще заредя на Еко след Ахелой.Да ама няма ток на бензиностанцията.Какво да правя тръгнах ама намях достатъчно бензин да стигна до Варна. В Обзор заредих от Лукойл.Сложих 95 и тръгнах.Установих че при извън градско не се усеща толкова голяма разлика между двата бензина.Като взезнах във Варна обаче веднага се усети разликата .Особено в ниските обороти и на пуснат климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 131
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...

Ами интересното е че преди време не ми го е правила този проблем когато съм карал със 100 октана на ОМВ напоследък от 2-3 месеца е това ... и немога да разбера л.сондите ли нещо се смрангясват или кво става бъкан ли е с много добавки ... нямам обяснение.

С Екстра Форс 96 сякаш си не върви както трябва и двигателя е по-шумен докато с по-високо октановия бензин е малко по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с горивата е малко като хомеопатичните лекарства....всичко е въпрос на внушение :nixweiss:! Почти съм сигурен, че ако друг ти зарежда гориво, трудно ще усетиш някаква разлика...като с пиенье е малко. Аз от 20г. пия водка...пък не намирам особена разлика все още между финландия и савой...примерно де :D!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си сигурно ... закачиха я на ВАГ-КОМ по-късно като ми пратят инфото ще постна тука за да видите грешките но както предполагах почти всеки път са 3 на брой и то еднакви.

п.п Интересното е че ... след като изтрихме грешките ... се качих и тръгнах и реших да я "изрежа" да видя има ли промяна и оп кво стана започна да се дави да притриса да няма мощност всякаш бензин не и стига ... след 10 мин форсиране на празен ход и на скорост тръгна осезаемо по-добре но пак има някакви колебания между оборотите.

В понеделник ще сменя и Горивния филтър (не е сменян до сега откакто съм я взел) понеже малко се забави за да видя дали ще има промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мартине още ли не си сменил горивния, нещо се моташ май а..?

Имам един на FIAAM не се навива ако ти върши работа , да ти го метна по Еконт .

Само трябва да го открия къде е , последно в колата беше .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мартине още ли не си сменил горивния, нещо се моташ май а..?

Имам един на FIAAM не се навива ако ти върши работа , да ти го метна по Еконт .

Само трябва да го открия къде е , последно в колата беше .

Забави ми се малко поръчката но:

В понеделник се надявам да е сменен вече.

инфо по темата:

Оказа се,че моя е с навиващия се накрайник.

Днес ми опънаха нервите из авточастите с техните смотани каталози и прочие.

Марки като ЕТЛ - Филтрон - Фиам и Клийн филтър а може да има и други не смятам да слагам на колата.

Ще сложа отново на дългогодишно изпитаната марка МАНН.

Дано не си сложил на твойта машина на Фиам,че днес като прочетох на един такъв пишеше Made In ISRAEL направо :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги и грешките от диагностиката с ВАГ-КОМ

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 906 018 R

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002

Software Coding: 11701

Work Shop Code: WSC 06435

Additional Info: ... AUZ7Z0Y1442881

3 Faults Found:

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 35-10 - - - Intermittent

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-00 - -

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

Мисля, че тука е ключа от палатката. Виж в ЕЛСА как се проверява подгрева и виж дали всичко е в норми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това какво ще рече ...

Според мен има два варианта:

1.Пренасищане от добавките на двата бензина и октановото число и за момент ламбда сондата отчита богата смес.

2.Самата ламбда нещо се смрангясва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми според мен самата ламбда нещо се сговнясва. Ако грешката за подгрева й е истинска а не породена от нещо друго то вероятно в момента когато ламбдата започне да работи тя не е загряла достатъчно(300С мисля беше ама не съм сигурен) и от това не показва вярно. След това ламдата не може да разбере точно каква е сместа и веднъж подава сигнал за твърде бедна смес а друг път за твърде богата. Странното е това, че се случва само със 100 октанов бенз :flipoff: Добавките не виждам какво толкова могат да повлияят.

Може да пробваш един друг номер. Да изчакаш мотора да загрее с изключена ламбда и да я пуснеш ръчно. На 99-ти канал като дадеш Basic Settings изключва ламбдата а после като се върнеш на Meas. Blocks я включва отново. Ще видиш там в 4-то поле ще изпише нещо като L-control OFF. Та запали и веднага я изключи а после като позагрее малко мотора я пусни отново и виж дали пак ще набие грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ... първо утре ще сменя горивния филтър след което ще покарам да видиме има ли промяна и ще тествам пак с 100 октана ако нищо не се промени (дай боже да се) ще пробвам и варианта описан от теб.

п.п Непременно като сваля горивния филтър ще направя снимки на това което ще изтече от него :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не си сложил на твойта машина на Фиам,че днес като прочетох на един такъв пишеше Made In ISRAEL направо :huh:

Моя ми го смениха в сервиза който посещавам и въобще не знам какъв е но и малко ме вълнува нали карам на тръц :huh: то на бенз съм минал 10 000 км. Но вече съм заложил на MAHLE и MANN. Първите ги предпочитам , щото на МАНН има ментета. :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите ги предпочитам , щото на МАНН има ментета. :hilezh:

Ако си запознат по-какво се познават моля те да споделиш щото днес се отказах от един МАНН производство

Made in South Africa не съм виждал такова производство до момента на МАНН ползвал съм само Германия-Австрия в 1-рядък случай и Испания ... ама това Африка и пр. не ми вдъхна доверие макар,че беше в кутия на МАНН и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инфо по темата:

Днес смених горивния филтър и по късно ще изчистя грешките от двигателя и ще сипя Карера 100 да видим дали ще има промяна.

Ето снимки на стария филтър който си личи,че не е сменян май откакто е купена колата. (или последно 2007 като гледам датата на него)

Марката е Кнехт има и оригинален номер. (който отговаря за автомобила ми)

Колко па черно да изтече кгххгхгхгхгххх ...

knecht2.jpg

knecht1.jpg

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още инфо по-темата и молба за помощ!!!

Оказа се,че не филтъра май е проблем а и аз незнам какво.

Днес изтрихме тези грешки от по-горе дето излязоха.

Тръгнахме да направим един пробен кръг ...

Колата няма никакъв вървеж - абсолютно - при теста и напъване тресе от 3000-4000 тресе - дави се не набира - лампата на чека примигва няколко пъти -

Спряхме закачихме я излязоха съвсем 2-на брой нови грешки които до сега не са се появявали никога.

А именно Никакво запалване в 3-ти цилиндър!!! нямам обяснение защо така!!!

Изтрихме я и при нов тест - отново никакъв вървеж - на моменти леко на моменти същото придръпване и притрисане но този път грешки не излязоха.

Моля за съвети предложения и някаква помощ относно създалата се ситуация. :rolleyes::hilezh:

п.п На моменти колата не се чува как работи на празен ход.

На моменти се чува и съвсем по друг начин работи.

Ето и един клип на празен ход как работи мотора ---> 1.8T Engine

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположения:

1. Набутал си някаква гняс в горивопровода като си сменял филтъра(малко вероятно)

2. Прегънал си една от тръбичките(най-вероятно)

3. Филтъра е менте...

4. Медните шайби са по-дебели или си сложил някъде 2 една върху друга и не може да минава бенз.

5. Не е затегнат добре някой от горивопроводите и тече(сигурно си погледал ама все пак...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположения:

1. Набутал си някаква гняс в горивопровода като си сменял филтъра(малко вероятно)

2. Прегънал си една от тръбичките(най-вероятно)

3. Филтъра е менте...

4. Медните шайби са по-дебели или си сложил някъде 2 една върху друга и не може да минава бенз.

5. Не е затегнат добре някой от горивопроводите и тече(сигурно си погледал ама все пак...)

Невъзможно първото.

Не съм ги прегънал няма как да се прегънат а и то и преди смяната пак си набиваше грешки о-горните дето съм написал.

Филтъра е МАНН и със сигурност е по-добре от сваления.

Медните шайби ги сложих едната отгоре-другата отдолу след като болта премине през маркуча така и бяха мисля.

Стегнал съм идеално няма течове няма сълзене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задната тръбичка може да се прегъне като вкарваш филтъра в леглото му. Нали проблема който описваш сега с прекъсване и невървеж се е появил след смяната на филтъра? Този невървеж и давене най-вероятно са от недостиг на бензин ако се е появил след смяна на филтъра. Или аз не схващам нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невървежа го имаше и преди това ...

Грешките за ламбда-та и бедна/богата смес също ги имаше преди смяната.

След смяната е това което описвам от днес.

Просто незнам какав ще да е проблема ... пък и тази грешка която до момента не се беше появявала никога за 3-ти цилиндър и неговото запалване ... незнам.

Освен се включи някой компетентен майстор който има необходимите уреди и да тръгвам към Софето за диагностика-тестове и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма проблем ... ама въпроса е къде да потърся помощ за отстраняването на проблема и колата да си стане както си беше преди време като я взех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...