Kissman Публикувано 14 Август 2010 Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 Здравейте колеги,моята работа малко прилича на оная приказка дето Настрадин Ходжа набил детето си преди да го прати за вода и то като попитало защо го е набил отговора бил-защото по пътя може да счупиш стомната за вода.....Питането ми е дали са надеждни автоматичните скорости тип мултитроник (колата ми е А4,Б6,2002) понеже се притеснявам че при евентуален ремонт ме наплашиха че може да излезе от порядъка на 2-3 до около 5000 лв....не виждам как да намеря толкова пари просто...Какви са най-честите евентуални проблеми,мога ли да ги избегна и какво да внимавам да не правя...Предполагам че и и за маслото ще кажете да се сменя редовно.....на колко километра е препоръчително? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Август 2010 Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 Ами може и повече да дадеш, а може и по малко. Зависи как я е поддържал предния собственик. Последно каквото съм виждал написано във форума обслужване на кутията в Порше е около 3000 лева. Някои им ги обслужват на други места - разни Мишо, Жоро, Пешо и т. н. Там сигурно ще е по евтинко ама и със съмнителен резултат. Ти си избираш. Ама си я обслужи да не трябва после доста по големи суми да се набиваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 15 Август 2010 Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 (Редактирано) Маслото на мултироник се сменя през 60000км. Така поне пише в книжката ми. При всички положения, ако искаш нещо да направиш за кутията, то първо минава през смяна на масло, филтър и там каквото друго има. За цена нямам представа колко струва.Обслужване на титроник е 700лв (в официален сервиз), но това е друга автоматична кутия. Редактирано 15 Август 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristaki Публикувано 15 Август 2010 Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 Mnogo Ako pyk pitash i v google, shte namerish potvarjdenie na dumite mi... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 15 Август 2010 Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 Не знам точно колко струва обслужването на мулти-то, но определено не бих го направил в Порше. Ония "пичове" и представа си нямат от Ауди, както вече многократно се убедих. За радост, когато дойде този момент при мен вече ще съм извън гаранция и с бодра крачка ще се запътя към Мишо. На автора на темата му препоръчвам същото. Нека отиде просто да се запознае с Мишо, да си поговорят и всичко ще му се изясни. Няма смисъл да се пита тук. Малко са разбирачите от мултитроник във форума, да не кажа че такива даже няма. Единствено самия Мишо, но той май вече не влиза тук и затова най-добре е да се отиде до него и направ да хвърли един поглед на кутията, да обясни правилата за ползване и поддръжка и изобщо да си хване човек един абонамент там, защото аз друг вариант в БГ не виждам.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2010 Ако бях Настрадин Ходжа щях да продам вече колата, за не се счупи кутията (стомната). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 1 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2010 Ако бях Настрадин Ходжа щях да продам вече колата, за не се счупи кутията (стомната).това беше добре казано но нямам нужда точно сега от такъв тип хумор.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 1 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2010 (Редактирано) Колега,моята Б6-ца беше мултитроник.Като взех колата трябваше да подавам повече газ ,за да тръгне на Директна ,отидох да ми я ремонтират и казаха ,че са за смяна маслоразпределителят и веригата.Смениха ми ги срещу скромната сума от 3200лв и след два месеца се почна ходене по мъките с едно зверско блъскане при потегляне(още около 1500лв за смяна на масло(3 пъти), филтър и адаптации),докато накрая смених мултито с ръчни скорости и сега нямам ядове.Думите на Мишо за мултито бяха , че 2.5 ТДИ е смърт за мултитроника заради големия въртящ момент и ,че в България на мултитроник качествен ремонт струва 9000лв,другото е просто закърпване на положението.И вече си знам: автомат - куатро ,типтроник ,за да нямаш толкова ядове. Редактирано 1 Септември 2010 от ivoair Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 1 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2010 Бахти и безсмислените разходи за кола.....1500-3000 лв....и то за профилактики Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване