lz1kka Публикувано 10 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2010 Колеги след една смяна на единия дебитомер с оригинален рециклиран и смяна на другия с неоригинален, закупен от иБей ми съобщиха, че отново 2-та дебитомера (разходомера) са за смяна. Посъветваха ме обезателно да си купя оригинални, но не рециклирани, а всички знаем каква е цената им. Та питам аз какви са вариантите за изход от ситуацията? Търся отговори на следните въпроси:1. Могат ли да се закупят от някъде читави рециклирани дебитомери с гаранция?2. Могат ли да се поръчат отвънка на по-ниска цена? Германия, Италия, Англия и пр...3. Могат ли да се намерят качествени дебитомери произведени от фирма различна от Бош на по-добра цена?4. Струва ли си да се търсят дебитомери втора употреба от морга?5. Дали нещата биха се оправили просто с едно почистване?Говорим за А8 3.3 ТДИ 2001 година.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 10 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2010 6. Смени си съветниците. Всички оригинални дебитомери, даже и аустауш имат гаранция 2 г. ( ДВЕ ГОДИНИ). Даже и да има проблем ще ти ги сменят гаранционно. Не знаем за проблема ти, но даже и да имаш проблем с дебитомерите, много малко е вероятно и ДВАТА НАВЕДНЪЖ да са дали фира. В Пловдив има сервиз на Порше , където срещу сумата 66 лв. ще преценят какъв е проблема, а ако се налага и разглобяване - макс. 100 лв. Освен това Ауди рециклира много части за по -старите модели, там и да искаш нова част - ще ти се изпрати пак рециклирана, но просто ...... няма да върнеш твоята си част Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 10 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2010 6. Смени си съветниците. Всички оригинални дебитомери, даже и аустауш имат гаранция 2 г. ( ДВЕ ГОДИНИ). Даже и да има проблем ще ти ги сменят гаранционно. Не знаем за проблема ти, но даже и да имаш проблем с дебитомерите, много малко е вероятно и ДВАТА НАВЕДНЪЖ да са дали фира. В Пловдив има сервиз на Порше , където срещу сумата 66 лв. ще преценят какъв е проблема, а ако се налага и разглобяване - макс. 100 лв. Освен това Ауди рециклира много части за по -старите модели, там и да искаш нова част - ще ти се изпрати пак рециклирана, но просто ...... няма да върнеш твоята си частТурбините, като ми се скапаха и май ги окъпаха и двата с масло. Може от там да е дошъл проблемът. А за дебитомерите пак казвам, че единият е от иБей и мисля, че няма гаранция, а другият ми го монтираха в някакъв сервиз уж рециклиран. От къде е зиман и кво е правен обаче не знам...Но мисля да послушам съвета за сервиза на Порше, макар и към тях да съм малко скептично настроен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 10 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2010 Диагностика в Порше е преминал около 6 или 7 курса. Така, че малко са въпросите на които не би могъл да ти отговори. После може да споделиш мнение, ще бъде полезно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 11 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 Диагностика в Порше е преминал около 6 или 7 курса. Така, че малко са въпросите на които не би могъл да ти отговори. После може да споделиш мнение, ще бъде полезноТака и ще направя, но сега изнамерих тука един мой стар дебитомер, който бе окъпан целия в масло от турбината преди време. Правя му много старателно почистване в момента, току виж има още живот в него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 11 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 Между другото, като си купуваш дебитомери от Порше БГ, си пази и носи оригиналните стари такива иначе цената ще бъде двойна. С почистване на този дебитомер едва ли ще постигнеш ефекта, който търсиш, ама пробвай все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 11 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 Ще го имам предвид, благодаря!Интересното е че дебитомерът, който изчистих е с номер: F 00C 2G2 047Отдолу има още един номер: 984 29 1 АНикъде в интернет не мога да намеря информация за такъв сензор, монтиран на А8 3.3.В сайта на бош пише, че трябва да е или с номер 0 281 002 435 или 0 986 284 006Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 11 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 Номера трябва да е 9 или 10 цифрен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 11 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 Всички номера, които си цитирал не са на оригинални резервни части и няма да бъдат взети от Порше, търси други номера или други дебитомери иначе цената в Порше БГ или дилърите му е двойна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 11 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 Понякога Ауди не щамповат първите 3 цифри, така че " 984 291 А" е възможен Ауди номер. Но трябва да се види по ЕТКА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 Не съм цар на ЕТКА-та, но мисля, че номера на дебитомерите за 3.3 ТДИ от тия години е 057 906 461 CИма и хиксов номер, т.е. с връщане на старите дебитомери (057 906 461 CX) и там цената изглежда напълно приемлива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 14 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 Днес имам записан час за диагностика в Порше България, цената е 40 лв. Казаха, че дебитомерите, които са на този модел ги дават, че се изкупуват за рециклиране, но те отказвали да приемат такива, понеже имали много главоболия после и рядко ги одобрявали от Бош... Ще пиша по-късно за резултатите от тестовете... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 Направи снимки на номерата на дебитомерите и ми я прати. Ако са оригинални и не ти ги вземат, аз ще се наема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 15 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 (Редактирано) Направи снимки на номерата на дебитомерите и ми я прати. Ако са оригинални и не ти ги вземат, аз ще се наемаБях на диагностика в Порше вчера, колегите изглеждаха свестни. Направиха цялостна диагностика на колата и потвърдиха информацията, че дебитомерите не са наред. Това, което ме озадачи бе фактът, че не можаха да ми кажат кой от двата не е наред, понеже програмата ги отчитала на едно, а не показвала стойностите им по отделно. С очите си съм виждал при предишната диагностика как единия дава с 50% по-ниски стойности, а в същото време не вярвам софтуера в Порше да не е добър. Та в общи линии не свърших много голяма работа. Сега възнамерявам да се направя на майстор и да си свърша работата сам. Мисля да проведа теста с изключването на дебитомерите от буксите за да тествам поведението на автомобила. До колкото бях чел в други теми, при изключване на буксата колата трябва да подобри вървенето си осезаемо, ако проблемът наистина е там. Така се надявам да установя дали да сменям ляв, десен или и двата... Ако успея да ги сваля ще пиша какви са и номерата им...EDIT: Сега се сещам, че едната от грешките, която беше излезнала на компютъра беше неработещ температурен датчик на дебитомер. Редактирано 15 Септември 2010 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 Пак иди и поискай стойностите на mvb.25 , канал 3 и 43- дебитомер 1 G704 - дебитомер 2 G 246Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 15 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 Пак иди и поискай стойностите на mvb.25 , канал 3 и 43- дебитомер 1 G704 - дебитомер 2 G 246УспехИзгубих 2 часа днеска да блея по разни сервизи на познати да ми хвърлят едно рамо при разкачането на буксите и евентуалното сваляне на дебитомерите. Е всички ми отказаха щото колата щяла да се напълни с грешки, да блокирала, да влезнела в авариен режим и накрая да я отвлекат извънземните... Всеки вика не се наемам щото ще стане беля, пък аз установих, че нямам нужните инструменти за да се докопам то тея пусти MAF сензори...Хич не ми е ходи пак по диагностици (освен ако не ме пратите при някой разбран съфорумец), но пък си направих труда да взема листчето от Порше България вчера, макар и в него да няма нищо съществено според мен. Ето го и него сканирано: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 (Редактирано) Колега ако си автомат и разкачиш дебитомера, с.к. ще ти влезе в сервизен режим и нищо няма да разбереш. Редактирано 15 Септември 2010 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 Грешката е за разлика в дебита между двата. Просто трябва да се види 25-ти канал. Аз ако бях щях да мина през Порше, убеден съм и пари няма да ти искат за такава дреболия. Дебитомерите са малко завряни, то и на 4,0 и 4,2 не са по -лесни, трудно ще намериш човек да разкача, а и мисля че пак няма нищо да разбереш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 15 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 (Редактирано) Грешката е за разлика в дебита между двата. Просто трябва да се види 25-ти канал. Аз ако бях щях да мина през Порше, убеден съм и пари няма да ти искат за такава дреболия. Дебитомерите са малко завряни, то и на 4,0 и 4,2 не са по -лесни, трудно ще намериш човек да разкача, а и мисля че пак няма нищо да разберешКолега този лист е точно от Порше.... Самата диагностика вчера я правих там и точно те казват, че било невъзможно да се проследят стойностите на двата дебитомера по отделно, което за мен е страхотна глупост. И както казах... Склонен съм да се пробвам още веднъж на диагностика, но да е някой наш човек от форума, с който със сигурност ще свършим работа.едит: Ще си купя накрая един ВАГ кабел за диагностика аз, ама лошо че ми се вижда доста трудно, макар и да съм достатъчно технически грамотен... Това в случай, че много се ядосам Редактирано 15 Септември 2010 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 3,3 е рядък мотор. Помоли ги да видят този канал . В друг канал има общото количество въздух, те са видели него. Ще отнеме малко време. Никой няма да ти откаже, убеден съм. Така прави всяка фирма, която държи на себе си. Даже и да видиш живи данни, трябва да може да ги анализираш. Убеден съм в качествата ти, но просто за диагностика се иска много опит и знания. Така и ще избегнеш повторно губене на време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 15 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 3,3 е рядък мотор. Помоли ги да видят този канал . В друг канал има общото количество въздух, те са видели него. Ще отнеме малко време. Никой няма да ти откаже, убеден съм. Така прави всяка фирма, която държи на себе си. Даже и да видиш живи данни, трябва да може да ги анализираш. Убеден съм в качествата ти, но просто за диагностика се иска много опит и знания. Така и ще избегнеш повторно губене на времеБлагодаря ти колега! Страхотни съвети, за което съм безкрайно благодарен. Утре ще видя какво ще измисля за този 25-ти канал.Там викаш да сравняваме стойности и после да ги изкоментираме тук във форума кво и що? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimo160 Публикувано 16 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2010 (Редактирано) Колега гледах преди малко че в ebay.de има дебитомери по 99.00 евро поразгледай и виж дали ти съвпадат номерата и хвани вземи два и си реши проблема не мъчи колата.При автомата със сигурност ако ги откачиш скоростите влизат в авариен режим,не се мъчи ако са на кофти място.И в ebay.co.uk виж и там има на добра цена. Редактирано 16 Септември 2010 от mimo160 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 16 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2010 Колега гледах преди малко че в ebay.de има дебитомери по 99.00 евро поразгледай и виж дали ти съвпадат номерата и хвани вземи два и си реши проблема не мъчи колата.При автомата със сигурност ако ги откачиш скоростите влизат в авариен режим,не се мъчи ако са на кофти място.И в ebay.co.uk виж и там има на добра цена.Единият от дебитомерите монтиран на колата в момента е точно такъв от ибей. Бях си го поръчал между другото преди време заради ниската цена. Точно дори за него си мисля, че ще излезне здрав накрая. Ако в крайна сметка се окаже, че и той не е читав, колегите в Англия от където всъшност го купих обещаха да го заменят. Все пак има 1 година гаранция. Номерът му съвпада, но не е на Бошовски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 (Редактирано) Колега какво направи с дебитомерите?Ще си позволя да драсна два реда в твоята тема да споделя за моя дебитомер, може и на теб да ти е от полза.Днес си купих нов дебитомер Пиербург и го монтирах, но ми направи впечатление, че като понастъпих колата и при пускане на газта всичко беше нормално, при 110км.ч. както обикновенно обротите си отиват на 700 и изведнъж се вдигнаха на 1500-600 и колата взе да намалява при коеот аз подадох газ и всичко се оправи. Тая вечер заминавам за провинцията и ще я тествам. Питането ми е каквоможе да става? досега със стария дебит. нямаше таквиз проблеми. Може ли да е прецакан. Редактирано 17 Септември 2010 от sladura_vkp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 " Пиербърг" , универсален, за Мерцедес? С 1,9 ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване