mitsubishi galant Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 (Редактирано) Понеже тези дни ъпгрейтвах музиката в А6 и свалях корите на вратите , реших да се заема с премахването на гадния фурнир подобие на махагон...Тези от корите ги свалих лесно...Преборих се с малката до еърбега, тази от шофьорската страна също след разглобяване на нишата под волана...но тази върху самия еърбег няма махане. Извинявам се на колегите , които притесних днес по тел. с молба за помощ, но проблема остана. Достъпа до тази лайсна е невъзможен поради част от еърбега , която я закрива...Някой да има идея как се маха ? Втория ми въпрос е ... да ги заменя с карбонови такива или да ги боядисам черни "piano black" като на A4 ? Редактирано 14 Септември 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pvalev Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 Твърдо за "piano black"!Карбона и той е демоде вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 Махането става след като демонтираш AirBag-а за да можеш да имаш достъп защото дори да успееш да я свалиш после няма как да я монтираш.Ето малко варианти тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 15 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 (Редактирано) Ето какво ме вдъхнови и как изглежда "piano black" в интериора на Ц4...Разликата е , че при мен салона е кожено черно рекаро с черни кожени кори на вратите...http://audibg.com/forum/index.php?s=&s...t&p=1094343 Редактирано 15 Септември 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 17 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 Махането става след като демонтираш AirBag-а за да можеш да имаш достъп защото дори да успееш да я свалиш после няма как да я монтираш.Може ли да помогнеш малко с махането на тоя еърбег, ако си го правил ? Отвил съм две гайки 13 , но не помръдва...Някой ако може да помогне със схема на захващането ще е добре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 Не съм го правил защото моята Ц4-ка няма, но когато търсех информация за разглобяването попаднах на статия за А6 С4 и там беше показано така.Ще потърся снимките и ако ги открия ще ги сложа за да се ориентираш кое как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 19 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2010 Купих си карбонови лайсни от колега от форума, но остава въпроса с еърбега... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 19 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2010 Не можах да го открия, тази вечер ще поровя пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 19 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2010 Ще ми е от полза, аз сега свалям една ЕТКА за да видя там какво става въпрос... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 19 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2010 Не е необходимо да се демонтира аербега. Правил съм го това упражнение. Писах ти на ЛС как става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 21 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Е при мен е необходимо, понеже има една метална пластина, която е от предния до задния край на таблото и е нещо като капак на еърбега...разстоянието от нея до таблото от вътре е 5мм и тя възпрепятства достъпа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 29 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 Накрая се справих , Благодаря на колегата Todir за схемите, които ми прати... Тук е описано как...http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...p;#entry1331879 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 30 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 Ся няма ли да покажеш как е с новия интериор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 30 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 Не разбрах сваля ли се жабката на Ц4? При мен само на ляв завой с висока скорост изтропва нещо в това табло. А после видях че и точно с еър бега там имам проблем. Дали не е комплексно? Да се разкачил нещо, знам ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 1 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2010 (Редактирано) Ся няма ли да покажеш как е с новия интериор. Супер е ! Всеки път като влезна в колата и се ухилвам до ушите...Все едно смених автомобила . Освен лайсните по вратите , смених и тези около управлението на климатроника и пепелника с черни. Така че вече почти всичко е както трябва. Ще снимам тези дни и ще ги кача ...само чакам един два аксесоара... Следва от тук насетне процедура по претапициране на тавана и гредите с черени... Не разбрах сваля ли се жабката на Ц4? При мен само на ляв завой с висока скорост изтропва нещо в това табло. А после видях че и точно с еър бега там имам проблем. Дали не е комплексно? Да се разкачил нещо, знам ли?Сваля се разбира се , описал съм всичко в другата тема виж линка. Има и схеми кое как е закрепено. Редактирано 1 Октомври 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 1 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2010 Следва от тук насетне процедура по претапициране на тавана и гредите с черени... Това и аз съм го планирал за на пролет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hym Публикувано 5 Март 2011 Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 Да се включа и аз. Моите махагонови лайсни ги боядисах в цвета на колата. Така ме посъветва бояджията. Според мен стои много добре. Само трябва да си намериш номера на цвета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 7 Март 2011 Доклад Share Публикувано 7 Март 2011 (Редактирано) колеги,дайте съвет с какво да запълня дупките от махагоновите лайстни по корите,купих преди време кожен салон,но самите кори бяха без лайстни и имат само дупки,та се чудя по какъв начин да ги запълня.Колата ми е серийно без махагон.Извинявам се на колегата,че използвам неговата тема за моя въпрос.п.с.колега,ти старите махагонови лайстни продаваш ли ги? Редактирано 7 Март 2011 от stanis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване