Jump to content

RE: ГИ на 2.2 turbo AAN


Recommended Posts

Обмислям го този въпрос усилено.

Не съм привърженик на Газовите уредби,но...

от 3 месеца и малко от как купих Ес-ката съм и навъртял нема и 2К км,от които 90% извън градско(то добре,че ходих на море с нея) ,за София ,обаче ми идва дебело,под 14/100 трудно и то без резки тръгвания,щото ако борда ми показва,че ми остава гориво за 120 км. с две резки тръгвания на 2 светофара,почва да ми показва 80 км

Да обясня за да не каже някой-Що си купуваш такава кола като нямаш пари да и сипваш?,не съм социално слаб(имам три коли),просто не намирам мотив(освен кефа) да джиткам с нея по София,като със Сиерката ми е наполовина разхода.Чул съм,че на ААN, ГИ-много му пасва,метален колектор,компютър,инжекцион -направо заспива,само трябва да се направи двойно захранване с газ,прави се с двоен щуцер от бутилката или с две бутилки.Другата чуденка ми е ,дали да не бодна метанов ГИ(бил много скъп) та съвсем да намаля разходите.Да караш 230 коня с 10 лв на 100 км.звучи много примамливо.

Чудех се как 3 дни от как съм пуснал темата ,никой нищо не пише, докато днес на феста в Банско Емо (emsi_audi) не ме открехна,че при пускането на темата съм избрал по грешка опция "без право на отговор" ,явно докато съм пускал анкетата.Не е било нарочно.Сори.

Анкета няма да пускам -резултатите са красноречиви-без метан!!!

Та сега кой какво е имал да споделя,моля...

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Хайде пусни някоя друга снимка и сподели как е колицата, че освен онази тема, в която продължават да гласуват, друго не знаем какво се случва с теб и новата придобивка... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Колега до къде го докара с метановия инжекцион за 2.2 Т, защо се отказа? Аз карам от 8 години на метан и нямам оплаквания. Основния проблем са бутилките и първоначалната инвестиция за уредбата. Но при 1/3 по малък разход в лв/км това се компенсира. Пример: за кола като нашите за изминаването на 100 000 км са необходими приблизително 30 000 лв за бензин, а на метан около 10 000 + цената на метановата инсталация, която и 5 хиляди да е пак 15 000 остават а това са си 15 хил :zustimm: и колата не е в гаража. За някой колеги не са проблем тези 15к, но за мен са с огромно значение.

Сподели опит, че и аз съм намислил такава миграция :birthday:) а се оказва, че не намирам в София кой да монтира подобно нещо. Верояно има, но не го намирам!!!!

ПП. Колеги, помагайте и вие, кой би успял да се справи с монтажа и насройката на метанов газов инжекцион за 2.2 Т ААN!!!!!

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой не се престраши само ще си поставяте въпроси и няма да си карате колите. То и другия вариант не е толкова хубав като знам какви олигофрени слагат газови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е въпроса до престрашаване. Половината които познaвам с AAN отдавна са с ГИ. И мен ме вълнува повече този въпрос.

Примерно Фобос1 удачен вариант ли е за този мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм на газ само ABT-то и съм много лаик в ГИ-тата.

Четох тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=100283 и извода, който си направих е че Фобос е по-добре от ниските класове на BRC и бигаз.

Дай поне конкретни предложения и модели за брц/бигаз и най-важното къде, че после да не плачем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам нищо лошо да се бръмчи с 2.2Т на газ... ;)

Аз също познавам много такива, че и засилени даже, както каза и ithilieth ;)

Проблеми-нулеви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тука намерих един монтаж на JTG ICOM, казват 5-то поколение ГИ:

http://turbo-quattro...p?t=2088&page=5

По расходу: первая заправка показала 28л на 100км, но очень много на холостых работала, и режим эксплуотации был "тапок в пол".

Вторая заправка показала 20,5 на 100км, бортовик при этом показывал 19,1 режим обычный, эсочный. Короче пока что расход как на бензе, а в итоге экономия в 2 раза.

Колко ти е разхода на бензин ?

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моето скромно мнение, е че все още течната фаза не е приложима за БГ условията! Причините да мисля така са няколко, на първо място високата цена на уредбата спрямо другите ГИ, на второ място за момента единствено на едно място се предлага монтаж на такива, на трето място, но не на последно прословутата помпа, която се намира в бутилката заминава прекалено бързо от нашата "хубава газ", а цената и е колкото висок клас обикновен ГИ!!! Следя стартирал отскоро проект на мой приятел газаджия, който се е заел с нещо наистина добро - Голф 2, раздут до около 300 коня и захранен с ГИ течна фаза, но не такава, която се предлага на БГ пазара ;) Поръчал си е частите от Холандия, като всичко ще му излезе около 450 лева! Тук е момента да спомена, че това са компонентите за ГИ без компютъра :) За него идеята е да бъде направен чрез Мегаскуирт! Тези от Вас, които са запознати с тази играчка са наясно, колко богати възможности за настройка дава, но едновременно с това колко сложно е всичко да се настрой :D Та ако стане проектчето ще бъде супер, защото имаш течна фаза за около 600 лева! Идеята е да се покаже какво може мощен автомобил на пропан-бутан и едновременно с това да се тества течната фаза как ще се държи и колко ще изкара системата без дефекти в БГ условия с нашата "чиста" газ! Ако системата се окаже надеждна следващата ми кола може да се окаже именно с ГИ течна фаза :D

Сега към колегата като компютър ФОБОСА предлага по-богати настройки от БРЦ-то и Бигаз! Лично съм ги ровил и трите софтуера и са ми обяснявали предимствата на всеки от тях! Чуват се добри отзиви за изпарителите Меджик, с който напоследък са окомплектовани някой от Фобосите! Предлагат поддържане на голяма мощност, което в комбинация с бързите инжектори Райл прави уредбата подходяща за твоя случай! Ако ли пък не смятам, че два изпарителя Томасето Арктик биха се справили с мощността и задължително 8 мм. тръба от бутилката до двигателя :hilezh: Не е чак толкова голяма мощността от 230 коня, че да не може да се захрани с ГИ и да се търсят варианти за течна фаза, която е безумно скъпа и съмнително надеждна все още! Това е моето скромно мнение, с което не ангажирам никой ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Газифицирането на този мотор е елементарно.

За пропан-бутан гарантирам, че няма изненади, предполагам и на метан няма да има проблеми.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам на бензин и разхода ми в града е 20-30/100км!не знам защо отзад мирише зверски на бензин ,сменил съм всичко!или ще е продавам или ще слагам и аз газ!под 20 който може да го свали тоя мотор в града-браво!ще се радвам някой с газово да пише по сериозно по темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам на бензин и разхода ми в града е 20-30/100км!не знам защо отзад мирише зверски на бензин ,сменил съм всичко!или ще е продавам или ще слагам и аз газ!под 20 който може да го свали тоя мотор в града-браво!ще се радвам някой с газово да пише по сериозно по темата!

Колега, при внимателно каране не превишавам 15, макс 16 литра на 100 дори и в задръстване. Виж ако показваме, какво може този мотор, 20-30 е нормално :bia:, но при леко и плавно каране разхода ти ми се вижда прекалено висок. Да не се правим на разбирач, виж нещо друго да няма по мотора или горивната система (щом мирише на бензин) или сложи противотежест на крака :motz:)) аз така правя :hilezh:) ..слагам си касовите бележки от бензиностанцията и те ми балансират крака :bia:))

Поздрави!

Лек и безавариен на всички! ;)

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам на бензин и разхода ми в града е 20-30/100км!не знам защо отзад мирише зверски на бензин ,сменил съм всичко!или ще е продавам или ще слагам и аз газ!под 20 който може да го свали тоя мотор в града-браво!ще се радвам някой с газово да пише по сериозно по темата!

Определено разходът е висок. Аз съм с 2.7 битурбо allroad и дори зимата в най-студените дни, на къси отсечки (по около 2 км сутрин и вечер) повече от 20л/100км бензин не харчи. От една година съм на газ и съм доволен. Зимата - 18-20л/100км, а лятото 16-18л/100км (това е градско).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече сериозно се замислям за газова. От 4 месеца съм в криза и 50лв на 100км ми идват много.

По темата, искам да се обърна с въпроси към хората с този мотор и които вече имат газова.

От това което съм чел по форума, за момента съм се насочил към Фобос.

Към колегата "Audi V6", можеш ли да дадеш повече светлина по въпроса. Казваш, че е лесно за газифициране, в което не се съмнявам. Но ще бъде полезно за всички ако споделиш твоите лични наблюдения. Ако не греша никнейма, стува ми се че ти си с два изпарителя, или бъркам?

Ще съм признателен ако се въздържите от коментари от типа, "за кво си го купил след като не можеш да сипваш бензин" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още ли се помайвате за газифицирането. Няма нищо сложно в тоя мотор. Турбо мотор като турбо мотор трябва да се съобразят някои неща при монтажа и готово. Да не е совалка баси. Само не се опитвайте да минете тънко с евтина уредба. Повтарям се ама иначе после ще чета колко е гадна газта и как не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. ..Не е чак толкова голяма мощността от 230 коня, че да не може да се захрани с ГИ и да се търсят варианти за течна фаза, която е безумно скъпа и съмнително надеждна .....

Доколкото съм запознат,проблема не е в 230-те или повече коня, а в турбото ,в смисъл след като сложиш ГИ ,да продължиш да караш турбо кола и освен да не ти създава проблеми да си върви както и с А-98

....и 50лв на 100км ми идват много....

Разваля кефа нали.....Познавам човека който цитираш... :hilezh:

В интерес на истината два пъти това лято ходя до морето и средния разход ми е твърдо 10.1( по борд и двата пъти,натоварен на макс., и горе долу спазване на ограниченията,с кратковременни отколонения до към 200 ама за много кратко,просто вместо да спирам за по кафе си произвеждам малко адреналин :hilezh:

Да не кажа,че като ходих до Гърция през Май след нанадолнището на ГКПП Илинден ,средния разход падна до 6.2 :hilezh: ,а с горивото в резервоара можех да мина 2000 км :hilezh:(повече уреда не отчиташе) ,ама това не се брои,щото по обратния път нещата се компесират.

Всичко това ,обаче не ме е отказало от идеята да и бодана една БиГаз-ка :zustimm: ,Въпреки че като питам много ми я хвалят някаква "Романо",коята е с около 500 лв по тънкана. И ще стане 10лв=100км с 200коня(айде и от мен един цитат :hilezh: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Към колегата "Audi V6", можеш ли да дадеш повече светлина по въпроса. Казваш, че е лесно за газифициране, в което не се съмнявам. Но ще бъде полезно за всички ако споделиш твоите лични наблюдения. Ако не греша никнейма, стува ми се че ти си с два изпарителя, или бъркам?

...

Да, с 2 изпарителя съм. Колата я купих от Италия с ГИ БРЦ, една тръбичка миниатюрна 6 мм от бутилката до изпарителите, 2 броя. Беше автоматик, и си я хранеше във всички режими на 230 коня.

После се смениха малко железа, конете се посъбраха повече, и се наложи преправка на газовата.

Честно казано, нямам никакви впечатления от Фобос, само от БРЦ и Бигас. Бих ви препоръчал Бигас, по възможност с бутилка с 2 сонди (рано или късно конете се размножават), с 2 тръби 8 мм, 2 изпарителя и 2 маркуча, които да влизат от 2-та края на рейката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...