Jump to content

Препоръка за икономичен малък градски автомобил


Recommended Posts

Какъв да е чист дизел имах в предвид напред. Например фелиция 1.9д или голф 3.... "Бензин" и "икономия" не могат да стоят в едно изречение с "градско", освен ако няма много голямо отрицание :lol: Тоя бенз с 6.5 градско във Варна трябва да е 0.3 и да се бута за да го направи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Моите критерии са да е бензинов и да е до 2700 лева /толкова мога да отделя/. Харесват ми Фолксваген Лупо/Сеат Ароса и Хюндай Атос засега.

Ще се наложи да си харесаш нещо по-евтино :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари колега ,най-изгодно според мен е Опел Корса 98-99г с бензинов мотор.Адски некапризна и смешна поддръжка.Жена ми се учи на такава и я кара 3 години все едно е чужда :flehan: ,като накрая смених два шарнира за по 12 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 годишна корса - тва е пълен гроб!

Едно време държеше класацията за най-небезопасната кола в Европа, а и май още имат проблеми с ръждата... Фиестата май е доста по-добра. A и форд Ка е супер здрав, както каза колегата...

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E 12 годишната Фиеста да не е по малък гроб,не го хвърляйте във филми човека с тия Фордове. :flehan: Голф 3 също не е лош вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вземе човека да си купи един скутер за тези пари за града, че даже и парички ще му останат, а като вали ще си ползва голямата кола!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за варелче става Рено Туинго - много функционален малък автомобил. Бензинови, с 2 мотора 1,4 " Ц" мотор, стара , много стара, но безпроблемна технология. Регулируеми клапани. С верижка. Върви много. Втория мотор го замени през 1998 година D7F 1,2 напълно безпроблемен. С ремък. През 2000 год. излезе негова модификация D4F, 16 клапана , на една ос, с регулируеми клапани. Преди 2 години мислех да си купя такова чудо, цената му ( 2000 год.) беше между 2 и 3 хиляди лв. Всички модели са безпроблемни. Тези с климатик при включването му се усеща спад в тягата, нормално е. Неудобството му са 2 врати, няма модел с 4, но в замяна са огромни. Кутиите са ръчни и по-рядко роботизирани. От 1994 - 2000 г. робота натиска съединитела, а ти сменяш скоростите, около 2000 год. излезе нов робот - предшественик на DSG, робота включва скоростите, лоста е като на автоматична кутия, кутията си е чиста механична. Подобно на Ауди А2, по- скоро А2 е подобно на Туинго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай Хюндая Атос - един от много сполучливите модели на компанията, а и цените на оригиналните части, са по ниски от на Аудито - алтернативните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details Здрав, евтин малък икономичен. :gut:VW GOLF 3 Редактирано от iordan0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не го хвърляйте във филми човека с тия Фордове

Колега ако взема да ти разправям в къв филм са видях с тва аЛди...а познай що не съм си продал Фокуса? няма и да го продам! по-скоро аЛдито си заминава ако трябва да избирам от двете...няма майтап! просто е пъти по-здрав и надежден от А3 и с много по-добро пътно поведение е возия!

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вземе човека да си купи един скутер за тези пари за града, че даже и парички ще му останат, а като вали ще си ползва голямата кола!

А във Варна да караш скутер си е игра със смърта. Отелно ,че дядо ми,баща ми и чичо ми са катастрофирали с мотопеди, не искам да продължавам традицията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не го хвърляйте във филми човека с тия Фордове

Колега ако взема да ти разправям в къв филм са видях с тва аЛди...а познай що не съм си продал Фокуса? няма и да го продам! по-скоро аЛдито си заминава ако трябва да избирам от двете...няма майтап! просто е пъти по-здрав и надежден от А3 и с много по-добро пътно поведение е возия!

Естествено че форда е по-здрав. Не че няма недомислици, но колите на форд като цяло са направени да издържат без особени пари по поддръжката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно:respekt:

Аз не щях и да чуя за Форд до преди 2 години и половина, именно заради някакви такива приказки, че Форд не било кола:hilezh: Сега имаме 2 в къщи:bia:

Приятелката ми кара една Фиеста 1998 година, почти от 3 години. Никакви ама никакви ядове, смяна на накладки, филтри и масло:bia: Пък нека да се трошат.

Препоръчвам горещо Фиестата - много приятна, безпроблемна, непретенциозна и евтина количка, на всичкото отгоре се намират често с еърбези (2+), климатик и хидравлика. Возията - доста комфортна за толкова малка кола. Много добре поема неравностите по пътя. Сравнение с Корса 1998 година не може и да има - нито по возия, нито по комфорт, нито как се кара. Като избирахме колата и покарах почти 100-на екземпляра от всякакви малолитражни колички, произведени в диапазона 1994-1998.

Бих препоръчал и Нисан Микра, пъргава, икономична, здрава. Това е другата количка, която ми направи положително впечатление сред мъниците от тези години.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...