Jump to content

Мнение за (C4) S6 1995-1997


Recommended Posts

Може да има предимство за каране с 200 в рамките на 30-40мин, но това в България не е възможно, т.е. остава си само по-високия му разход и тоталната невъзможност за (разумен) ъпгрейд.

Единственото му предимство е по-голям ресурс, заради по-малкото натоварване в коляно-мотовилковата група. Иначе и с душегуб човек може да кара с 200 и то без драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Единственото му предимство е по-голям ресурс, заради по-малкото натоварване в коляно-мотовилковата група. Иначе и с душегуб човек може да кара с 200 и то без драми.

И тва не е вярно. Отговори си сам, колко основни лагера има редовия петак и колко V8, колко бутала съответно се падат на тия основни лагери, при единия и при другия? Стига с тия басни за големия ресурс на големия мотор. Тва са пълни тъпотии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук може много да се поспори, понеже липсва принудително пълнене и от там степента на сгъстяване е по -ниска. Като цяло се кара в по-ниски обороти, но пък не е толкова преизчислен за по-големи натоварвания като петака...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тва не е вярно. Отговори си сам, колко основни лагера има редовия петак и колко V8, колко бутала съответно се падат на тия основни лагери, при единия и при другия? Стига с тия басни за големия ресурс на големия мотор. Тва са пълни тъпотии.

Така е, веднага го доказвам с едно тико 800 кубика на 1.5 млн без да е отварян мотора :)

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е къв е ве баце? Не знам за кой мотор конкретно говориш, а и не ми дреме, ама гледам нещо кубатурата я споменаваш, та да те светна, да не пишеш глупости за бъдеще, "строкър" може да се направи дори и от NM. Даже в момента се прави един. Ти изобщо наясно ли си как се прави строкър, щот го обясняваш, се едно е неква извънземна технология, която е позната на 5 човека по целия свят.

За този мотор говоря;

http://www.uniflexmotorsport.com/projects.html

Струва ми се пак си пушил силна трева. Къде видя в поста ми думата "СТОКЪР" Никъде не до тук не съм описвал СТОКЪР КОЛЯНОВ ВАЛ , който е с ход 92,8мм използван в проекта на Унифлекс.

Или може би имаш в предвид писателя Брам Стокър, вярно е че ми е от любимите писатели но темата е за друго.

Капитанго, баце, спри се че ставаш смешен!Първо Къро ти каза за строкъра, второ какво значи мотора няма нищо общо с 2,2Т?Кви са тия глупости!Ти как очакваш да е 1000+++ коня и всичко да е сток!Има сменени неща, ама като цяло основата е тая!Освен всичко това са радикални проекти, а за къде по нормалните 500-600 коня почти нищо не ти траа да смениш!Да не говорим че за да напомпиш 4.2то до подобни коне, не знам ще остане ли и от него нещо стоково, ако изобщо може да стане толкова(1000+)!Хората искат да кажат че 2.2то е с много повече потенциал за сравнително евтини ъпгрейди, което в нашата идиотска реалност си е адски плюс!Аз много харесвам гоелмите атмосферните мотори и имам такъв, обаче за да го засиля дори и минимално, траа натикам толкоз пари в него че не е истина!А това дето съм го копирал от твойто мнение, просто нема общо с реалността!Казвам ти го щото съм говорил с хора които са много на ти в тоя вид тунинг и щом на предложената ми смешна цена(за вида услуга и качеството което ще получа) не си правя мойта кола, траа ти е ясно за какъв имагинерен ефект говорим....

Я си сложете очилата и четете по-внимателно преди да ми коментирате поста.

Писал съм, че 4,2 става 530-550кс със сток карантиите като се ползва готов кит(монтирането, на който не отнема повече от 8 часа според МотоДайни) и съм изброил 3 производители на такива комплекти. Нужно ли е да давам препратки? Мисля всички сте чували за Гугъл. На сайтовете има подробни графики от динотестовете със суперчарджър какво може този мотор. Според теб разликата от 290кс до 550кс е минимално засилване?

Никъде не съм писал, че за битурбо 1К кс проект си остава със сток карантиите. Много ясно че при такъв проект ще се сменят почти всички части.

Май си нямате работа и само чешете клавиатурите.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С други думи 4.2 ако искаш да го направиш мотор трябва да хвърлиш толкова пали за колкото ще вземиш два направени 2.2 Т

Съгласен съм. Това никога не съм го оспорвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този мотор говоря;

http://www.uniflexmotorsport.com/projects.html

Струва ми се пак си пушил силна трева. Къде видя в поста ми думата "СТОКЪР" Никъде не до тук не съм описвал СТОКЪР КОЛЯНОВ ВАЛ , който е с ход 92,8мм използван в проекта на Унифлекс.

Или може би имаш в предвид писателя Брам Стокър, вярно е че ми е от любимите писатели но темата е за друго.

Батка, пак пишеш тъпни без да мислиш.

Ако прочетеш малко преди да пишеш ще видиш, че там става въпрос за за 5 цилиндров 2,6 мотор.

Кой петак е 2.6 сток? А зачитайки останалите ти бози, си ми ясен, че тая материя ти е много неясна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой петак е 2.6 сток ве шматка? А зачитайки останалите ти бози, си ми ясен, че тая материя ти е много неясна.

Ето този петак е 2,6 и никой не еказвал че е сток:

http://www.uniflexmotorsport.com/projects.html

ето и още:

http://www.eurospecsport.com/products/engines/5c-2v.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето този петак е 2,6

Бухахахах точно тоя петак които си показал е строкър ве ...... на теб верно нещата са ти мнооооооого неясни

СТОКЪР КОЛЯНОВ ВАЛ , който е с ход 92,8мм използван в проекта на Унифлекс.

Я дай пак капацитет най голям :steinigung:

Кован строкър колянов вал 95.5 се използва в проекта на Банакиев.То си пише ве ... ма чукча писател не читател :steinigung:

П.С Мале предстааам си ако решиш да си засилваш колата един ден кво ще бъде.Буаххахахахахахах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бухахахах точно тоя петак които си показал е строкър ве ...... на теб верно нещата са ти мнооооооого неясни

Я дай пак капацитет най голям :steinigung:

Кован строкър колянов вал 95.5 се използва в проекта на Банакиев.То си пише ве ... ма чукча писател не читател :steinigung:

П.С Мале предстааам си ако решиш да си засилваш колата един ден кво ще бъде.Буаххахахахахахах

Пич ти правиш ли разлика между СТОК и СТОКЪР.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич ти правиш ли разлика между СТОК и СТОКЪР.

Добре ве ти тъп ли си ми кажи.Дай да обобщиме малко

КУРО ти казА,че дори и блок от 2.0 20v мое се напраи 2.5.Това се праи с строкър колянов вал на 95.5 къстъм бутала и биели.

ВЪпросния блок ползван от Банакиев не е такъв а е от 2.5 дизел... и пак е строкър а не сток.

Капацитет най голем с празна глава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....КУРО ти казА,че дори и блок от 2.0 20v мое се напраи 2.5.Това се праи с строкър колянов вал на 95.5 къстъм бутала и биели.

ВЪпросния блок ползван от Банакиев не е такъв а е от 2.5 дизел... и пак е строкър а не сток.....

И това какво общо има с писаното до тук и най вече с темата? Или просто си пишеш.

Ако съм объркал нещо което съм написал, то цитирай го точно и ме поправи аргументирано.

Видях, че съм сбъркал хода на стокъра използван от Унифлекс, но това няма нищо общо с тази тема.

Ако искаш да ме обиждаш, както ти така и останалите устатници във форума, го направи като се видим някъде.

Присъщо на мижатурките е да се правят на велики зад клавиатурите.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това какво общо има с писаното до тук и най вече с темата?

Ко стана ся... немаш кво да добавиш повече по темата?Предлагам ти да натиснеш бутончето нередност и да ме докладваш понеже се усмелих да те опровергая :hilezh:

Ти си безнадежден... поече с теб няма се занимавам

Това при кой мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маме ако ползваш вал 92.8 няма нужда от къстъм биели.

И тва на кви коне? Щот, строкър се ползва за мноо коне, а при тия мноо в комбинация с дебилщини от сорта на 9К+ оборота кво се случва с тая сток биела? Идея бегла? А като смениш буталата и решиш да си с по-джикс чела, и пак не става стоковицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук пак се почнаха безсмислиците и свободните съчинения.

Ето ви сметка за строкър NM

ход на вал от NM - 77.4 mm

ход на вал от ААТ - 95.5mm

95.5 - 77.4 = 18.1mm по-голям ход

смятаме обема на един цилиндър с бутало 82mm

4.1 х 4.1 х 3.14 х 1.81 = 95.537954 cc по-голям обем за един цилиндър

95.537954 х 5 = 477.68977 cc общо увеличен обем

П.П вала с къстъм биели не бие в блока, щот и такива митове се носеха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве ясно,че говориме за 5-ци ма исках да уточниш за кой точно че те са около 25=30 модела :hilezh:

Не виждам смисъл да експериментираш с вал 92.8 при положение,че биг блока е разработен повече от успешно :hilezh:

За някои хора 400 коня са самолет... за други колата тепърва почва да дава признаци на вървеж :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де ма има една условност при теб/мен като набухаш 82.5 или 83мм бутала ти остават има нема 5мм стена между цилиндрите и става доста тегавиняк....

Та лично според мен ако един ден стигна до тая фаза,то ще бъде както казваш ти брутализма на банакиев с 2.5 блок и колянов вал от ААТ или АЕЛ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм :steinigung: с 5-така е по-лесно да постигнеш нещо, но по трудно се намираат читави стоковици ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм :hilezh: с 5-така е по-лесно да постигнеш нещо, но по трудно се намираат читави стоковици :flipoff:

Има читави стоковици брато... на съответната цена обаче :hilezh:

Да не мислиш,че читав 8-мак по лесно се намира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами мисля, че се намира и по-лесно и по-евтино при това :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Ебаси яката тема - що не съм я видял по рано...

Отдавна няма 92.8мм вал от къде да се купи...

Едни хАмериканци се мъчат да правят billet crank нооо незнам какво става ......

Иначе доста "знаещи" има тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...