Jump to content

Температурен датчик


AV

Recommended Posts

Абе не се филмирай толкова бе човек :hilezh:

Гаранция тия датчици имат точност +-5C не им се вързвай толкова. Охладителната система си има фейл сейв в лицето на ел перката на климата. Щом не се включва всичко е ток и жица :hilezh: Няма начин охладителната система да закипи на 100С освен ако няма пробив някъде и губи херметичност. Гаранция ти давам от собствен опит и на 120 не кипи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди малко имах работа с колата и закачих ваг-кома понеже ми стана интересно.

Резултата е 94.5 - 97.5С по ваг-ком а на 49-ти канал показва между 99-103. За мен работата е ясна - никаква вяра на климата освен ако нямаш датчик за 51-ви канал!

В движение температурата не мърда от 94.5С а климата показва 99-100, на място се качва до 97.5С а климата 103. Това са температурите независимо колко мъчих колата да загрее повече. Всъщност с това виско колкото повече газ даваш толкова повече изстива.

Резултата е абсолютно същия като преди 2 години лятото когато гледах за последно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пак на 49-ти канал не иска да загрява повече от 82C и на място започва да изстива,разхода ми е повишен това ТЕРМОСТАТ ли ще рече ?

Миналата година го сменях..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Колата е А3, 1.9ТДИ, 2001 година, фейслифт. На 51 канал на климатроника никога не съм виждал по висока температура от 75 градуса, а на 49 канал на климатроника си достига 85-95 градуса и варира около тези температури. Сменени са температурен датчик и термостат от порше. Като я закача на ваг-ком температурата варира от 85 до 95 градуса в зависимост от натоварването. По табло си кове 90 градуса. Парно си има доволно поне според мен. Сега когато е по-студено, при градско каране с включено парно загрява малко по-бавно което е нормално за дизел поне според мен. Притеснява ме само тоя 51 канал и тази температура от 75 градуса. На какво се дължи това според вас колеги. Някакъв проблем ли имам или нещата са нормални? Предварително благодаря. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултата е 94.5 - 97.5С по ваг-ком а на 49-ти канал показва между 99-103. За мен работата е ясна - никаква вяра на климата освен ако нямаш датчик за 51-ви канал!

В движение температурата не мърда от 94.5С а климата показва 99-100, на място се качва до 97.5С а климата 103. Това са температурите независимо колко мъчих колата да загрее повече. Всъщност с това виско колкото повече газ даваш толкова повече изстива.

Е да,при теб има разминаване между клима 49 и ваг-ком,но при мен и в движение и на място са еднакви!!!Само ваг-кома мааалко по-бързо и сръчно сменя градусите и половинките им,докато климата след 5 секунди го гони нагоре и надолу...Разлики от 1 градус само!Така че,как да не вярвам на мойта клима?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..

Това е идеално :) А Ваг-а откъде взима температурата? От някакъв друг датчик предполагам.

При 120 градуса не пукна ли главата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно има един датчик за температурата, но е двоен, тоест 2 датчика в един корпус и не знам дали компа и климата ползват един и същ сигнал.

Колкото за прегряването, слава богу случката беше с ладата ми и нямаше последствия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно има един датчик за температурата, но е двоен, тоест 2 датчика в един корпус и не знам дали компа и климата ползват един и същ сигнал.

аз питах скоро,ма в грешен раздел :)

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92957 :)

Един майстор-диагностик вика"от един датчик-единствения!"

Друг диагностик вика,че ваг-а зима направо директно от компа на колата,а климата показва...как се изрази...средно претеглена стойност...май некво такова...но са мноого близки!

Некой със сигурност да го обясни?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам как тия коли станаха на по 15 години и в един сервиз не съм отишъл и да попадна на някой който е напълно наясно с нещата.

Днес ми дойде термометъра и мерих подред. Та .. значи:

- На таблото показваше 90, а на климатроника точно 100.

- С термометъра температурата на металната тръба за горния кръг беше 91градуса, На долния кръг 60. При надупено парно докрай десния маркуч на парното беше 87 градуса, левия 70, а парното духаше на 80градуса.

Така че официално спирам да ръчкам по климатроника. Тия 100 не знам от къде ги взима, но не са верни поне за мен :)

Ти термостата нали го беше сменявал? Кажи после дали има разлика ама не ми се вярва. Само ни правят на луди.

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших стриктно да наблюдавам показанията за температура на 49-ти канал..

Резултатът беше минимум 84 - максимум 87 градуса извънградско с пуснат климатроник и минимум 85- максимум 87 градско пак с пуснат климатроник,колкото и да я натискам повече от 86-87 не качва.

И в тоя случай се чудя да го сменям или да не го сменям термостата,какво ще кажете вие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро гледах един оригинален темостат на АФН,италианка беше,и на него пишеше 84 градуса... така,че има вариант и да ти е за 84 градуса,но е малко вероятно,по принцип трябва да отваря на 87 градуса...

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е Behr не е оригинален,смених го пролетта.

Значи моя термостат амен амен да отвори и пада на 85-86 градуса така си ги обяснявам аз.

Може ли да ми прави такъв проблем и от антифриза,че не съм го сменял никога.

Редактирано от RhythmiX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hellix-така погледнато,показанията на инфраред термометъра ти са...успокоителни!Но това само на надупено на макс парно ли става меренето?Що не го изключиш и на място(когато по принцип най се загрява колата,поради липса на насрещен въздух и поради "естественото"въртене на водна помпа и виско,без подаване на газ,без вдигане на обороти!),да мериш?Дай да се видиме,когато и където ти е удобно, и аз да мерна мойта навсякъде,където мога да доближа термометъра на колко беше там...от 1-2,5см разстояние най-точно мери май,според модела на термометъра...?Бих замерил на фланеца при темп.датчик,дето трябва да е най-горещо...Малкия"шотландец"(или кифла с мармалад)ще е от мен :lol:

RhythmiX-не бих пипал квото и да е,щото си мнооого близо до идеалния вариант(87-92),а и си бил пуснал климатроника(снежинката имаше ли я?) и ел.перката поохлажда и тя допълнително-нормално! :hilezh:

Редактирано от ninkopinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така значи днес смених термостата и антифриза и в момента градско температурата варира между 87-90 с пуснат климатроник.

На място с пуснат климатроник не пада под 87-88,по-често 88 градуса.

Мисля,че вече това е нормално.

Всички тези градуси при околна температура 4 градуса и нормално каране.

Редактирано от RhythmiX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебати драмата за 2 градуса разлика :hilezh:

Да но заради тия 2 градуса се оказа,че колата харчи здраво. :hilezh:

P.S Колко литра антифриз поема AFN ?

Че днеска,като източихме стария антифриз и долях 3 литра концетрат,след като запалих и тръгнах и излапа всичкия антифриз от казанчето след това сложих 2 литра дестилирана вода,но в казанчето се вижда,че има само вода. :hilezh:

Къде се е изпарил шибания антифриз ? :hilezh:

Редактирано от RhythmiX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в атмосферата каде :hilezh::flehan: :flehan: колега ама нали трябва да ти отвори голямия краг и да почне да циркулира тогава ще се омеши :hilezh:

Редактирано от Pagu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RhythmiX единствено може да имаш положителен ефект ако колата ти загрява по-бързо с новия термостат. Тия 2-3 градуса са нищо и са в рамките на грешката при термостатите. Ако само тия 2 градуса са ефекта от смяната на термостата това си е чисто плацебо :( Нали знаеш колко по-добре работи мотора след автомивка :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Колата е А3, 1.9ТДИ, 2001 година, фейслифт. На 51 канал на климатроника никога не съм виждал по висока температура от 75 градуса, а на 49 канал на климатроника си достига 85-95 градуса и варира около тези температури. Сменени са температурен датчик и термостат от порше. Като я закача на ваг-ком температурата варира от 85 до 95 градуса в зависимост от натоварването. По табло си кове 90 градуса. Парно си има доволно поне според мен. Сега когато е по-студено, при градско каране с включено парно загрява малко по-бавно което е нормално за дизел поне според мен. Притеснява ме само тоя 51 канал и тази температура от 75 градуса. На какво се дължи това според вас колеги. Някакъв проблем ли имам или нещата са нормални? Предварително благодаря. Поздрави.

Някой може ли да каже нещо повече относно питането ми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е наред щом по ваг-ком е наред :hilezh: Не я гледай тази клима. Още повече, че при теб е новата клима с малкия дисплей и каналите не отговарят на тези от списъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3, 1.9ТДИ, 2001 година, фейслифт. На 51 канал на климатроника 75 градуса, а на 49 канал на климатроника си достига 85-95 градуса и варира около тези температури. Сменени са температурен датчик и термостат от порше. .. на ваг-ком от 85 до 95 градуса в зависимост от натоварването. По табло си кове 90 градуса. Парно си има доволно . Притеснява ме само тоя 51 канал и тази температура от 75 градуса. На какво се дължи това според вас колеги.

С един датчик ли си на фланеца?Като при нас с b5-ците?Ако-да,значи не гледай тоя ебан 51,не върши работа,ама никаква(това се установи по форумно-експериментален път),щото той все си показва 90,докато ваг-кома(който е НАЙ-ТОЧНОТО измерване,логично...) и 49к.(поне ПРИ МЕН,но не и при Todir :)...а, сега де? :) )имат "претенции" да показват истината !

Е,да,при теб 51к. е 75гр.,не знам защо :) ...Деева и каналите, и климатр.,и ваг-ком и термостати,и датчици,и радиатори,и парно,и запушвания,и отваряния/неотваряния,и виско,и промивки,и водни магистрали,и....пуууу :hilezh: ...Това не за теб колега:bia: ,а за неяснотата защо при всеки е различно :angry: и никой тук,даже и майсторите,не знае и сме еееебати омагьосания кръг,офффф.... :)

И все пак,аз съм най-горещ и по ваг и по 49 :wall:а е още зима...А лятото?

А ти не се коси-най-вероятно(85-95)всичко при теб е нормално :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...