mshbul Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 Здравейте,отскоро имам следния дребен проблем. Дясната пръскалка на предното стъкло започна да пръска много слабо.Днес реших за сложа скоби на маркуча, защото мислех, че изпуска от там, но установих, че всъщност изпуска някъде отгоре на гуменото.Някой да знае дали може да се оправи или трябва да търся ново. Даже нямам представа какво представлява, а не смея да го разглобя, защото може да го разваля и въобще да спре да пръска.Колата А6 С4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 Почисти дюзичката с жичка от многожилен проводник. Мушни я вътре няколко пъти и ще се отпуши. И при мен така става от време на време заради препарата, който ползвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Аз за целта ползвам нишка от стоманено 6 мм. въженце-даже си я нося постоянно в жабката.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 аз използвам игла!или ги накисвам в препарат за разяждане на котлен камък(домакински) успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 (Редактирано) Ако е без подгряване и я потрошиш, ще ти подаря една Редактирано 14 Октомври 2010 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LDS Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Колега внимавай да не счупиш иглата и част от нея да остане вътре. Това направих аз и едвам я измъкнах после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Айде и аз ще кажа как я отпушвам - отскубвам всеки път по един "косъм от" телената четка. Хващам го с малките клещи и ръчкането започва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Това действа, но ако се добави и демонтиране на маркуча придружено със обдухване със компресор, нещата стават перфектни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Калгон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Калгон Няма да ни трябва ако разреждаме течностите с дестилат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Ние ще правим течност с дестилирана вода. Купихме машина за тая работа.Както и да е, по темата. Благодаря за съветите.Но проблемът е малко по-друг, аз така отпушвах няколко пъти, но се оказа, че отдолу някъде изпуска течност и тече на кората и затова предполагам, че не пръска добре. Но не изпуска от маркуча, а отдолу виждам нещо гумено, в което е вкаран маркуча. Някъде над гуменото тече - вътре в празното пространство на предни капак.Моите май са с подгряване, което ме съмнява да работи - така си мисля, защото има кабел, който влиза в капака и не е за лампа, защото такава няма.Та въпросът е някой знае ли откъде може да изпуска течност и как се разглобява, за да не го счупя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Това дали ще помогне:http://www.neoriginal.ru/cat/audi/part/u/0...86/subgrp/14172 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Я се обади уикенда или другата седмица да се видим и да решим проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 Доколкото виждам на схемата това гуменото се надява на пръскалката. Сигурно там пропуска. И аз допусках, че е така и ги натиках едно към друго, но ефект няма. Дали не се е сцепила гумата?Като имам повече време може да го разглобя да видя какво може да е проблема.Имам няколко пътувания и тогава ще се занимавам. Благодаря за помощта.Иво, ти спомена, че имаш някаква пръскалка - има ли гума към нея(долната част, където влиза маркуча)? Прати ми ако е удобно телефона си да ти се обадя да го видя какво представлява. Тъй като засега работи не е спешно да го оправям. А и като знам, че в казанчето ми е още течността от миналата зима смятай колко го ползвам. А иначе много мразя да ми е мръсно стъклото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lady1 Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 вади се гуменото брат.Аз 2-3 пъти го оправах и то си продължава Май се е поопекло от жегата на 5-ако Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliyan_ Публикувано 18 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2010 Да не би да имаш повредено клапанче за течността. При мен от едно такова ту пръскат, ту - не. Само идея! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Какво е пък това клапанче?Къде е и за какво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliyan_ Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Клапанчето е да задържа водата да не се връща в казанчето. Трябва да е някъде на маркуча преди пръскалките. Пропуска вода само в едната посока. При мен е едно за двете пръскалки. Виждал съм в магазините и двойни. Когато се беше повредило, едната пръскалка почти не пръскаше, а другата - горе-долу. За твоята не съм сигурен какво е изпълнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Ц4 имат фабрично по едно. Аз си сложих второ, ново е точно 5 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2011 Има развитие.Днес беше по-топло и имах време и реших да свалям пръскалката. Голям зор беше, но успях. Сега като знам как е захваната за другия път ще е по-лесно.Моите са с подгряване. Първо се опитвах да я отпушвам, но полза нямаше. Оказа се, че частта за подгряването се вади и има тръбичка метална за течността. При мен е изгнила и се е разделиа на 2 части и вътре много ръждиви остатъци и съответно не пръска, защото тръбичката запушена от ръждивите остатъци.Залапих вадещата се част да не се вади с надеждата 2-те парчета тръбичка като са едно срещу друго да работи нормално. Не съм я пробвал още. Но и да стане ще е временно, защото там пак ще стане ръжда и ще се запуши.Някой да си е купувал пръскалка - откъде, колко, със или без подгряване ми е все едно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2011 Аз на моите им оправях подгряването преди няколко седмици (още ги тествам), че се беше развалило и доста добре ги огледах, даже направих и снимки как съм ги възстановил. Щом при теб е заминала металната част можеш да си решиш проблема като мушнеш една тръбичка директно в отвора за дюзите горе. Естествено така ще загубиш отоплението, но поне ще ти работи пръскалката. После не слагай долната част, а направо в тръбичката мушни гумения маншон от стъкломиещото. Трябва само да прецениш колко да е дълга тръбичката за да излиза наравно и да влиза добре гумения маншон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2011 Според мен не можеше да стане. Аз залеших частта, която се вади, за да не изпуска течност. Тръбичките трябва да се долепили и да върши работа. Но предпочитам да си намеря читава.Днес гледах пръскалка, сигурно ще стане, но е с по-малка площ отгоре и тръбичката не стърчи толкова и ще е трудно да я сложа. Ще търся втора употреба. Но дали има още здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2011 За тръбичка можеш да ползваш парче/секция от телескопична антена - няма да гние и има всякакви размери. Вкарваш я плътно в дупката и я режеш така, че да стърчи достатъчно и да влезе в маншона. Вотра употреба не се знае в какво състояние е, а нови не знам колко струват . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2011 За тръбичка можеш да ползваш парче/секция от телескопична антена - няма да гние и има всякакви размери. Вкарваш я плътно в дупката и я режеш така, че да стърчи достатъчно и да влезе в маншона. Вотра употреба не се знае в какво състояние е, а нови не знам колко струват .Не разбирам какво точно имаш в предвид. Така както е при мен няма как да се сложи тръбичка. Абе има, ама ще е много тънка - около 1мм.Както и да е купис си втора употреба за 15лв с подгряване и работи засега. Изглеждаха добре кабелите, дано изкара. Сега новата(стара) пръска доста по-силно от моята, която не съм сменял, дали и тя вече е тръгнала.Малко информация - за 4лв се предлагат нови пръскалки без подгряване за Ауди 80 и 100. Те са малко по-малки и на А6 не стават. На А4 са като на А6, явно към 1994-95 са ги сменили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2011 Като имам време ще пусна снимките и ще разбереш за какво става въпрос. Просто идеята е да махнеш металното и в отвора към дюзите да мушнеш директно тръбичка в която да влиза директно маншона от стъкломиещото БЕЗ да се ползва задната част от пръскалките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване