Jump to content

Сравнение на двиг. АУДИ-АСЕ и АЛФА РОМЕО- 144 к.с. TS


Recommended Posts

Да и аз съм го чувал от човек завършил ДВГ :hilezh:

Ама това дали важи все още за Форд не зная, доста добре са по TUV последните 5-10 години :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

... тея механичните...

Е затова го изхвърлих тоя инДЖекцион... :hilezh:

...нищо с "Ф" ФОРД ФИЯТ и всички ФРЕНСКИ :hilezh:

Стига бе, Фиат са Ферари... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Inch-hi карал ли си ACE че си толкова сигурен,а относно Ферари добре че са те иначе Фият са живи Омрели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви са пък тия тролейбусаджий!? :dance:

Е тия дет им раздаваш носни кърпички кат се разсополивят след ластика с 16 вЕ пауата. :steinigung:

Inch-hi карал ли си ACE че си толкова сигурен

Никога, а ми е деЦката мечта.............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми бахти да се намери поне едно читаво седема примерно, да му метна и на него една кърпичка, ама не останаха тия моделЕ... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aми като не си карал млъкни и първо покарай че тогава прави изказвания аз не казвам че е супер двигателя ама...........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... недей така. АСЕ-то може да има много предимства ама сравнение с 1.8Т и АЕЛ е толкова спрЕл че няма на къде :steinigung:

Абе АЕЛ-а някакъв критерий ли вие? Баси умрелия дизеляк

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми бахти да се намери поне едно читаво седема примерно, да му метна и на него една кърпичка, ама не останаха тия моделЕ... :)

Кат за тебе мое и да намериме, идвай да припадаш. :steinigung:

Абе АЕЛ-а някакъв критерий ли вие? Баси умрелия дизеляк

Ами в тоя диапазон коне, AEL е с едни от най-добрите показатели, като динамика. AEL ако е умрял дизеляк, кво да кажеме за твоя скръбник? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, върви си, ама точно когато ти трябва мощност - демек в оборотите - забива муцуната.

Тръгваш да изпреварваш и вместо да дърпа зверски до край, почва да се чуди какво да прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, върви си, ама точно когато ти трябва мощност - демек в оборотите - забива муцуната.

Тръгваш да изпреварваш и вместо да дърпа зверски до край, почва да се чуди какво да прави.

Ти колко AEL-a си карал и по-важното в кво състояние, защото точно AEL е един от най-високооборотните дизели, които съм карал, а съм покарвал бая печки. Кво забиване, като тва се реже и върви до 5+ Май го обърка с някоя PD. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно, дори и чипосан здраво.

Пак ти казвам - точно когато ти трябва да върви като изпреварваш - точно тогава забива :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно, дори и чипосан здраво.

Пак ти казвам - точно когато ти трябва да върви като изпреварваш - точно тогава забива :)

Ми явно бъга е в твоя телевизор, щот тва лято минахме 1300 км с такава кола, и нито веднъж не съм изпитал остра нужда от обороти. :) А не е кат да не сме изпреварвали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry, явно само аз съм свикнал една кола като я натиснеш да набира яко до момента в който мотора стигне прекъсвач... а не само в началото и после след 3200 да няма никой :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един цитат от форума на АЛФА РОМЕО :hilezh: ......NO COMENT

The Legend - ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT

164td - Мръсна курва е тва Алфата.Може да те изостави във всеки един момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry, явно само аз съм свикнал една кола като я натиснеш да набира яко до момента в който мотора стигне прекъсвач... а не само в началото и после след 3200 да няма никой

Колега те дизелаците не са като бензинката: в ниските нема никой(говоря за атмосферките), да върви във високите като луда и да се стига до прекъсвачи.

При дизела винаги бега в ниските и средни - във високите вече ускорението много по слабо. Аз карам 1.9 за 2.5 не зная, но при 1.9 от 1500 до 3500 е хала и като се види кривата на въртящия момент и тази на конете става ясно - 97% от конете са налични до 3500 от там до 4000 останалите 3%. След 4000 - няма никакъв смисъл да я натискаш. Това е положението - дизела се кара по малко по друг начин от бенза :hilezh:

Редактирано от Speedy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, на BMW дизел не съм карал, само такива на ВАГ. Иначе качвал съм се в 320Д 150к.с. - няма такава ракета :hilezh:

Ама то на TDS-а може би прекъсвача много късно се включва, затова масово ги прегряват :)

Редактирано от Speedy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно толкова сте карали АЕЛ.... мотора тръгва от 1800+ обороти и върви мъжката до 5100-200. Казвам го от личен опит , вече над 60к км...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно толкова сте карали АЕЛ.... мотора тръгва от 1800+ обороти и върви мъжката до 5100-200. Казвам го от личен опит , вече над 60к км...

Ходи го обяснявай на бемве онърите... :P:lol::unsure: АЕЛ-чето си върви перфектно! :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...