Speedy Публикувано 2 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 Да и аз съм го чувал от човек завършил ДВГ Ама това дали важи все още за Форд не зная, доста добре са по TUV последните 5-10 години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 2 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 ... тея механичните...Е затова го изхвърлих тоя инДЖекцион... ...нищо с "Ф" ФОРД ФИЯТ и всички ФРЕНСКИ Стига бе, Фиат са Ферари... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inch-hi Публикувано 2 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 Подценяват някой 16 повера, ама "много като тях вече плакаха" Тролейбусаджиите не се броят. И по темата, АСЕ е баси кенефа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 2 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 Е го първия влетел... Незнам за АЦЕ, аз такова не карам... Кви са пък тия тролейбусаджий!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 2 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 Inch-hi карал ли си ACE че си толкова сигурен,а относно Ферари добре че са те иначе Фият са живи Омрели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inch-hi Публикувано 2 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 Кви са пък тия тролейбусаджий!? Е тия дет им раздаваш носни кърпички кат се разсополивят след ластика с 16 вЕ пауата. Inch-hi карал ли си ACE че си толкова сигуренНикога, а ми е деЦката мечта............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 2 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 Ми бахти да се намери поне едно читаво седема примерно, да му метна и на него една кърпичка, ама не останаха тия моделЕ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 aми като не си карал млъкни и първо покарай че тогава прави изказвания аз не казвам че е супер двигателя ама........... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 ... недей така. АСЕ-то може да има много предимства ама сравнение с 1.8Т и АЕЛ е толкова спрЕл че няма на къде Абе АЕЛ-а някакъв критерий ли вие? Баси умрелия дизеляк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inch-hi Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Ми бахти да се намери поне едно читаво седема примерно, да му метна и на него една кърпичка, ама не останаха тия моделЕ... Кат за тебе мое и да намериме, идвай да припадаш. Абе АЕЛ-а някакъв критерий ли вие? Баси умрелия дизелякАми в тоя диапазон коне, AEL е с едни от най-добрите показатели, като динамика. AEL ако е умрял дизеляк, кво да кажеме за твоя скръбник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Да бе, върви си, ама точно когато ти трябва мощност - демек в оборотите - забива муцуната. Тръгваш да изпреварваш и вместо да дърпа зверски до край, почва да се чуди какво да прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inch-hi Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Да бе, върви си, ама точно когато ти трябва мощност - демек в оборотите - забива муцуната. Тръгваш да изпреварваш и вместо да дърпа зверски до край, почва да се чуди какво да прави.Ти колко AEL-a си карал и по-важното в кво състояние, защото точно AEL е един от най-високооборотните дизели, които съм карал, а съм покарвал бая печки. Кво забиване, като тва се реже и върви до 5+ Май го обърка с някоя PD. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Достатъчно, дори и чипосан здраво.Пак ти казвам - точно когато ти трябва да върви като изпреварваш - точно тогава забива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inch-hi Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Достатъчно, дори и чипосан здраво.Пак ти казвам - точно когато ти трябва да върви като изпреварваш - точно тогава забива Ми явно бъга е в твоя телевизор, щот тва лято минахме 1300 км с такава кола, и нито веднъж не съм изпитал остра нужда от обороти. А не е кат да не сме изпреварвали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Бъга е че ти не си карал нещо истинско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inch-hi Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Бъга е че ти не си карал нещо истинско Аз ли ве ЙовчЪ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 То на всяка ръчка като забравиш да смениш скорост се случва така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Toй спидито като слезе от зверската пестинидвайска всяка една кола му се струва бавна бе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Sorry, явно само аз съм свикнал една кола като я натиснеш да набира яко до момента в който мотора стигне прекъсвач... а не само в началото и после след 3200 да няма никой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 3 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Ето един цитат от форума на АЛФА РОМЕО ......NO COMENTThe Legend - ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT 164td - Мръсна курва е тва Алфата.Може да те изостави във всеки един момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 (Редактирано) Sorry, явно само аз съм свикнал една кола като я натиснеш да набира яко до момента в който мотора стигне прекъсвач... а не само в началото и после след 3200 да няма никойКолега те дизелаците не са като бензинката: в ниските нема никой(говоря за атмосферките), да върви във високите като луда и да се стига до прекъсвачи.При дизела винаги бега в ниските и средни - във високите вече ускорението много по слабо. Аз карам 1.9 за 2.5 не зная, но при 1.9 от 1500 до 3500 е хала и като се види кривата на въртящия момент и тази на конете става ясно - 97% от конете са налични до 3500 от там до 4000 останалите 3%. След 4000 - няма никакъв смисъл да я натискаш. Това е положението - дизела се кара по малко по друг начин от бенза Редактирано 3 Ноември 2010 от Speedy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Абе ясно но при TDS-а който карах не беше така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 (Редактирано) Възможно е, на BMW дизел не съм карал, само такива на ВАГ. Иначе качвал съм се в 320Д 150к.с. - няма такава ракета Ама то на TDS-а може би прекъсвача много късно се включва, затова масово ги прегряват Редактирано 3 Ноември 2010 от Speedy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Явно толкова сте карали АЕЛ.... мотора тръгва от 1800+ обороти и върви мъжката до 5100-200. Казвам го от личен опит , вече над 60к км... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Явно толкова сте карали АЕЛ.... мотора тръгва от 1800+ обороти и върви мъжката до 5100-200. Казвам го от личен опит , вече над 60к км...Ходи го обяснявай на бемве онърите... АЕЛ-чето си върви перфектно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts