Jump to content

Сравнение на двиг. АУДИ-АСЕ и АЛФА РОМЕО- 144 к.с. TS


Recommended Posts

Възможно е, на BMW дизел не съм карал, само такива на ВАГ. Иначе качвал съм се в 320Д 150к.с. - няма такава ракета :respekt:

Ама то на TDS-а може би прекъсвача много късно се включва, затова масово ги прегряват :flipoff:

Абе не знам кви са тия легенди, имам познати с ТДС-и от години и нямат проблеми. Ако се кара и поддържа грамотно няма проблем :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много сме се отклонили от темата.

Конкретно за АЦЕ. Мотора е много масов, не знам кой друг двигател е монтиран в такъв диапазон от време? Като бройки в БГ май е най-масовия мотор на Ауди. Това го прави сериозен претендент в графа проблеми, и е реалното обяснение за присъствието му по-често. Конкретно за двигателя и механичната му част. Понеже е 16 клапанов харченето на масло по-силно изразено. За един и същи пробег е нормално при него харча на масло да е 2 пъти по-голям заради факта че има 2 пъти повече гумички на клапаните(от другите 4-ри цилиндрови). И какво за механиката на мотора това е реален проблем, но за друг да сте чули? Сега не ми обяснявайте за веригата на валовете защото ще изровя и цена. А съм убеден че даже няма смисъл да я коментираме. Сега да кажа и за механичния инжекцион. Е какво му е толкова страшното? Един потенциометър, инж.глава, и 4 дюзи. Има си вариации за реглаж, и при правилна настройка малко хора са запознати колко е готин. Реално притеснителните неща в АЦЕ-то са някой спряни от производство части. Но проблема според мен не е сериозен все още защото втора употреба има всичко. Като цяло двигателя си има всички предпоставки да си е ДВИГАТЕЛ. Защо го подценяват някой не ми го събира акъла. А ако някой го е карал и не му е харесал е друго. Но тука буквално се пишат глупости който не са верни. Аз си купих такъв двигател. Как го купих, отидох запалих колата, от форума прочетох че загрее ли трябва да почне да си показва рогата. Загря колата, мотора спеше. Седнах да я карам. Газ до ламарината в първия момент на 1-ва и 2-ра не очаквах да се ускори така бързо и не видях, но просто лекотата с която се обръща оборотомера направо ме срази. Така покарах колата и вече бях влюбен в нея. Колата ми от преди това се продава в момента, да си призная съм много подготвен какво да очаквам от един автомобил. Но точно АЦЕ-то ме изненада. Работя като диагностик, автомонтьор и съм карал много кофтори. За да направя този си избор определено допринесе и това че не се притеснявам от евентуален проблем.

ПП - Не разполагам с време за да извадя тука всички теми който намеря за проблеми при АЦЕ. Е ако тия проблеми са се с неща който има всеки друг бензинов мотор? Примерно бенз.помпа, и запалителна уредба? Последните теми за АЦЕ са точно с такива проблеми, е тогава защо да са по-различни?

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб колега.Аз откакто имам колата с този мотор кой знае какви драми не съм видял.Кто я купих смених стандартните консумативи.Имах заделени пари и смених всички датчици после и дюзите,защото колата беше седяла една година без да се кара и сега се радвам на съвсен прилично работещ за годините си мотор.Искам да подчертая,че нямам газ и не е имала.Може би и това е причина мотора да е в добро състояние.На 1000км. ми харчи около 100-150гр. масло,но както ти каза това е в рамките на допустимото в предвид на повечето клапани.Какво повече да искам от него?Ако нещо се повреди,ще го ремонтирам.Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм съгласен с теб. Но както казваш ако се счупи ще се прави!!!

Е защо тогава пи**а му ле***а ми изкарват колеги че новите недоклатени ДВИГАТЕЛИ не се чупят??? Напоследък в раздела 100/А6 АЕЛ-а има доста доволно присъствие. А сега като се почнат проблемите с не палене не ми се мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моторът не е лош, но и състоянието в което се намира също е определящо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Състоянието е определящо за всеки агрегат (мотор).

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аце не чак толкоз лош , той не е лош просто не търпи газ и харчи повечко като му се дава газ не върви в ниски обороти , като всеки винтилов двигател иска обороти , едиснтвеното гадно нещо е малко е шумен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не питаш колегата Цанчо колко точно е спрело АЦЕ то срещу 1.8т

Аз бях там и видях,дори имаше видеоклип някъде

Ти колко AEL-a си карал и по-важното в кво състояние, защото точно AEL е един от най-високооборотните дизели,

Брейййййййй незнаех , че има бързооборотни дизели, особено от 90-те години но миналия век :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж те колеги аз не съм специалиста по двигатели, но 2.0 16 клапана мотор с 10,5:1 степен на сгъстяване няма как да е муден ако правилно си правя заключения за себе си. Понеже спорите за динамиката невярващите нека си потърсят АЦЕ-та да се повозят или да ги покарат пък да видим. Проблемите с газта ще ги видим, както е тръгнало на бенз. не се издържа....то и на вода да е пак може да ни е скъпо като нямаме пари.

ПП - Нали колегите с 1.8т за момент не са се объркали че имат нещо общо с 2.2т??? Защото това 1.8т взе да става по-бързо от 2.2т на приказки май, май..... Пък за 90-ка с АЦЕ и 1,8т го има клипа и аз съм го гледал. До този момент си виках ще си сложа 1.8т на моята кола и готово, след като гледах клипа си викам а така де :hilezh::) Сега какво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре стига сте оплювали АЦЕ-то,на колега от форума и от Ямболския клуб всичко на всичко му е гърмело 2 пъти за незнам си колко хилди километра.

Така,че мноо зависи човек как си подържа колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе айде нема нужда аце да има хубав старт ся считаво 1.8т не може да се сравнява , аз съм карал ауди 80 б3 с аце мотор и си бегаше ама в обороти , иначе ако не си към трите хиляди все едно си карам 1.8 90 коня така усетих тогава аз , обаче след 3 работата става сериозна поне на купето на б3 и искам да кажа че колата която карах беше от германия , даже с чужд бензин беше

Редактирано от stangata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе айде нема нужда аце да има хубав старт ся считаво 1.8т не може да се сравнява...

Тук нещо не те разбрах...?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те повечрто коли като ги гонош си похарчват доволно.

И да добавя от скромния си опит за АЦЕ-то:ако искаш да бега не трябва да го сваляш под 2500об.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здеравей колега, ще ти дам доста компетентно мнение за Алфата защото карам такава и в момента.Някъде прочетох че конете са и само на книжка и но за това оставам без коментар.По принцип 1.8 при 156 е мотора който се развърта най-бързо и ако му свикнеш ще бъдеш доволен.Един вид за да върви трябва да я караш във високи обороти.Видях един експерт беше написал че е има няма 1000кг. което е смешно.Колата тежи 1340кг и има страхотна возия.С висока скорот е адски стабилна и поведението и е перфектно.Много доволен останах след слагането на ГИ.10-11/100км. разход какъвто не ми е давала дори и на бензин.

Сега малко минуси:

-тромава е в ниските обороти

-предницата и е слаба

-много много трудно ще намериш читава такава (колата е много капризна към всичко: с А95 умира тотално, свещите са и 300лв. с другите пак умира, дебитомера е 500лв. с репликите не върви грам, носачите само оригинални иначе ги разскърцва за 2-3000км.)

Малко факти (ще помоля без излишни коментари, не си го смуча от под ноктите):

-с мой приятел с Голф 4 ГТИ 150к.с. сме се пускали доста пъти и го бия но със малко (колата му е много читава)

- понеже сме във форум на Ауди: 1,8 без турбо не е никаква конкуренция от страна на вървеж, 1,8т ако е без чип може и да го дръпнеш ако е с чип ще те размаже.

Малко хора са потдържали алфата както трябва и за това има негативизми.Горе съм описал как трябва да се потдържа за да бъде кола.Ако някой голфаджия си мисли че ще продаде перникчанката и ще кара алфа на същите пари естествени ще остане недоволен.

Ако взимаш такава кола я вземи от човек, някой запалянко който нае как да се отнася с колата.Ще ти иска повече пари но ще караш иснинска алфа а не подобие каквито са 90% по нашите улици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично Алфата е калпава кола.Колкото и да и хвалите спортните двигатели,елактрониката и куца яко.

За да спънеш 1.8 Т с такава Алфа,трябва да я поддържаш с по 3 кинта на година.А колко от тези Алфи са такива.Да наливаш такива пари в стара италианка си е мазохизъм.

Не че не съм обмислял такава покупка и не съм се интересувал.Безмислена е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това според мен се отнася за всички автомобили не само за Алфата.

Аз като собственик на АЦЕ се старая(даже и успявам)да си поддържам колата в добро техническо състояние и приличен външен вид.

Това съм го правил с всяка кола,която съм имал.За мен лоши коли няма,има лоши стопани.Дали от финансова гледна точка или от немарливост,но си е така. :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата започва да изгубва смисъл, но ако вас ви мързи аз ще снимам в книжката на колата какво пише....там черно на бяло са ги борили и са написали. Има си за разход, ускорение и тъй на татък....ама сига некой ще се изкаже как са си бъркали в носовете когато са я писали книгата.

Айде сега некой требва да зачеше 2.6 колко са хубави и колко вървят, и най-вече неземното ускорение :hilezh::D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време преди да купя бабата исках да си взема нещо по-новичко. Имах мерак за Ауди, обаче масовките бяха между 91-93-та година на Б4 и почнах да се оглеждам в Алфите. Много се бях навил на Алфа 156 с 1.9JTD мотор. Попрочетох малко, докоснах се до такава и моментално се разколебах. Постоях си по авто-страниците и си намерих б4 95-та. Алфата с 1 предница и ремонти по нея щеше да ми навакса абсолютно всичко, което съм пипал по моята до сега а колко ли още неща можеше да изкочат на мамината скърцаща пластмасова Алфица не ми се мисли. Таа, Алфата е автомобил с жесток екстериор, има страхотна стойка и визия, обаче до там. Ми че то комби версията на 156 (което е едно и от малкото комбита които грабват окото) има по-малко багажно пространство от седан версията, мястото за краката отзад е плачевно! За моторите, сякаш си мисля, че Алфата ще напука АЦЕ-то, обаче тия 8 свещи.... не, мерси :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност няма значение реално коя ще бие. И двете коли са на едни и същи пари, което значи че въпреки повечето си години Аудито трябва да е в пъти по-кола от алфата :)

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При сборен критерии (динамика-разход-поддръжка-достъпност на части) алфата губи. А кой кого ще напука-това ли е най важното? Не всички гледат от състезателна гледна точка на личния автомобил. А красотата и "италианския дизайн" ако бяха определящи, всички щяха да карат италиански бангии :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно пък дизайна никак не ми харесва. Вътре с тези дълги скоростни лостове (като точилки), тези кръгли изпъкнали неща по таблото, като скоростомери, обортомери и т.н. Алфата и особено интериора, е последната кола, която може да ме впечатли с изящество. Тя даже ме отблъсква, камо ли да я нарека с хубав дизайн. Лично мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...