SpeedyMan Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Възможно е, на BMW дизел не съм карал, само такива на ВАГ. Иначе качвал съм се в 320Д 150к.с. - няма такава ракета Ама то на TDS-а може би прекъсвача много късно се включва, затова масово ги прегряват Абе не знам кви са тия легенди, имам познати с ТДС-и от години и нямат проблеми. Ако се кара и поддържа грамотно няма проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 (Редактирано) Много сме се отклонили от темата. Конкретно за АЦЕ. Мотора е много масов, не знам кой друг двигател е монтиран в такъв диапазон от време? Като бройки в БГ май е най-масовия мотор на Ауди. Това го прави сериозен претендент в графа проблеми, и е реалното обяснение за присъствието му по-често. Конкретно за двигателя и механичната му част. Понеже е 16 клапанов харченето на масло по-силно изразено. За един и същи пробег е нормално при него харча на масло да е 2 пъти по-голям заради факта че има 2 пъти повече гумички на клапаните(от другите 4-ри цилиндрови). И какво за механиката на мотора това е реален проблем, но за друг да сте чули? Сега не ми обяснявайте за веригата на валовете защото ще изровя и цена. А съм убеден че даже няма смисъл да я коментираме. Сега да кажа и за механичния инжекцион. Е какво му е толкова страшното? Един потенциометър, инж.глава, и 4 дюзи. Има си вариации за реглаж, и при правилна настройка малко хора са запознати колко е готин. Реално притеснителните неща в АЦЕ-то са някой спряни от производство части. Но проблема според мен не е сериозен все още защото втора употреба има всичко. Като цяло двигателя си има всички предпоставки да си е ДВИГАТЕЛ. Защо го подценяват някой не ми го събира акъла. А ако някой го е карал и не му е харесал е друго. Но тука буквално се пишат глупости който не са верни. Аз си купих такъв двигател. Как го купих, отидох запалих колата, от форума прочетох че загрее ли трябва да почне да си показва рогата. Загря колата, мотора спеше. Седнах да я карам. Газ до ламарината в първия момент на 1-ва и 2-ра не очаквах да се ускори така бързо и не видях, но просто лекотата с която се обръща оборотомера направо ме срази. Така покарах колата и вече бях влюбен в нея. Колата ми от преди това се продава в момента, да си призная съм много подготвен какво да очаквам от един автомобил. Но точно АЦЕ-то ме изненада. Работя като диагностик, автомонтьор и съм карал много кофтори. За да направя този си избор определено допринесе и това че не се притеснявам от евентуален проблем.ПП - Не разполагам с време за да извадя тука всички теми който намеря за проблеми при АЦЕ. Е ако тия проблеми са се с неща който има всеки друг бензинов мотор? Примерно бенз.помпа, и запалителна уредба? Последните теми за АЦЕ са точно с такива проблеми, е тогава защо да са по-различни? Редактирано 3 Ноември 2010 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Съгласен съм с теб колега.Аз откакто имам колата с този мотор кой знае какви драми не съм видял.Кто я купих смених стандартните консумативи.Имах заделени пари и смених всички датчици после и дюзите,защото колата беше седяла една година без да се кара и сега се радвам на съвсен прилично работещ за годините си мотор.Искам да подчертая,че нямам газ и не е имала.Може би и това е причина мотора да е в добро състояние.На 1000км. ми харчи около 100-150гр. масло,но както ти каза това е в рамките на допустимото в предвид на повечето клапани.Какво повече да искам от него?Ако нещо се повреди,ще го ремонтирам.Това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Аз също съм съгласен с теб. Но както казваш ако се счупи ще се прави!!!Е защо тогава пи**а му ле***а ми изкарват колеги че новите недоклатени ДВИГАТЕЛИ не се чупят??? Напоследък в раздела 100/А6 АЕЛ-а има доста доволно присъствие. А сега като се почнат проблемите с не палене не ми се мисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 4 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 Интерсно, защо ли и мечока си взе ACE ?!?Той поне не е от неразбиращите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 4 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 Ами моторът не е лош, но и състоянието в което се намира също е определящо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 4 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 (Редактирано) Състоянието е определящо за всеки агрегат (мотор). Редактирано 4 Ноември 2010 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 4 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 аце не чак толкоз лош , той не е лош просто не търпи газ и харчи повечко като му се дава газ не върви в ниски обороти , като всеки винтилов двигател иска обороти , едиснтвеното гадно нещо е малко е шумен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 Що не питаш колегата Цанчо колко точно е спрело АЦЕ то срещу 1.8тАз бях там и видях,дори имаше видеоклип някъдеТи колко AEL-a си карал и по-важното в кво състояние, защото точно AEL е един от най-високооборотните дизели,Брейййййййй незнаех , че има бързооборотни дизели, особено от 90-те години но миналия век Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 5 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 Виж те колеги аз не съм специалиста по двигатели, но 2.0 16 клапана мотор с 10,5:1 степен на сгъстяване няма как да е муден ако правилно си правя заключения за себе си. Понеже спорите за динамиката невярващите нека си потърсят АЦЕ-та да се повозят или да ги покарат пък да видим. Проблемите с газта ще ги видим, както е тръгнало на бенз. не се издържа....то и на вода да е пак може да ни е скъпо като нямаме пари.ПП - Нали колегите с 1.8т за момент не са се объркали че имат нещо общо с 2.2т??? Защото това 1.8т взе да става по-бързо от 2.2т на приказки май, май..... Пък за 90-ка с АЦЕ и 1,8т го има клипа и аз съм го гледал. До този момент си виках ще си сложа 1.8т на моята кола и готово, след като гледах клипа си викам а така де Сега какво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sacheto Публикувано 5 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 Аре стига сте оплювали АЦЕ-то,на колега от форума и от Ямболския клуб всичко на всичко му е гърмело 2 пъти за незнам си колко хилди километра.Така,че мноо зависи човек как си подържа колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 5 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 (Редактирано) бе айде нема нужда аце да има хубав старт ся считаво 1.8т не може да се сравнява , аз съм карал ауди 80 б3 с аце мотор и си бегаше ама в обороти , иначе ако не си към трите хиляди все едно си карам 1.8 90 коня така усетих тогава аз , обаче след 3 работата става сериозна поне на купето на б3 и искам да кажа че колата която карах беше от германия , даже с чужд бензин беше Редактирано 5 Ноември 2010 от stangata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 6 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 бе айде нема нужда аце да има хубав старт ся считаво 1.8т не може да се сравнява...Тук нещо не те разбрах...?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 6 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 исках да кажа че в старта според мене е куц аце по нагоре се усеща мощ в него , но тогава става апетитен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 Ами те повечрто коли като ги гонош си похарчват доволно.И да добавя от скромния си опит за АЦЕ-то:ако искаш да бега не трябва да го сваляш под 2500об. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JACCOMOO Публикувано 19 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2011 Здеравей колега, ще ти дам доста компетентно мнение за Алфата защото карам такава и в момента.Някъде прочетох че конете са и само на книжка и но за това оставам без коментар.По принцип 1.8 при 156 е мотора който се развърта най-бързо и ако му свикнеш ще бъдеш доволен.Един вид за да върви трябва да я караш във високи обороти.Видях един експерт беше написал че е има няма 1000кг. което е смешно.Колата тежи 1340кг и има страхотна возия.С висока скорот е адски стабилна и поведението и е перфектно.Много доволен останах след слагането на ГИ.10-11/100км. разход какъвто не ми е давала дори и на бензин.Сега малко минуси:-тромава е в ниските обороти-предницата и е слаба-много много трудно ще намериш читава такава (колата е много капризна към всичко: с А95 умира тотално, свещите са и 300лв. с другите пак умира, дебитомера е 500лв. с репликите не върви грам, носачите само оригинални иначе ги разскърцва за 2-3000км.)Малко факти (ще помоля без излишни коментари, не си го смуча от под ноктите):-с мой приятел с Голф 4 ГТИ 150к.с. сме се пускали доста пъти и го бия но със малко (колата му е много читава)- понеже сме във форум на Ауди: 1,8 без турбо не е никаква конкуренция от страна на вървеж, 1,8т ако е без чип може и да го дръпнеш ако е с чип ще те размаже.Малко хора са потдържали алфата както трябва и за това има негативизми.Горе съм описал как трябва да се потдържа за да бъде кола.Ако някой голфаджия си мисли че ще продаде перникчанката и ще кара алфа на същите пари естествени ще остане недоволен.Ако взимаш такава кола я вземи от човек, някой запалянко който нае как да се отнася с колата.Ще ти иска повече пари но ще караш иснинска алфа а не подобие каквито са 90% по нашите улици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 19 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2011 За мен лично Алфата е калпава кола.Колкото и да и хвалите спортните двигатели,елактрониката и куца яко.За да спънеш 1.8 Т с такава Алфа,трябва да я поддържаш с по 3 кинта на година.А колко от тези Алфи са такива.Да наливаш такива пари в стара италианка си е мазохизъм.Не че не съм обмислял такава покупка и не съм се интересувал.Безмислена е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2011 Това според мен се отнася за всички автомобили не само за Алфата.Аз като собственик на АЦЕ се старая(даже и успявам)да си поддържам колата в добро техническо състояние и приличен външен вид.Това съм го правил с всяка кола,която съм имал.За мен лоши коли няма,има лоши стопани.Дали от финансова гледна точка или от немарливост,но си е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 19 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2011 Темата започва да изгубва смисъл, но ако вас ви мързи аз ще снимам в книжката на колата какво пише....там черно на бяло са ги борили и са написали. Има си за разход, ускорение и тъй на татък....ама сига некой ще се изкаже как са си бъркали в носовете когато са я писали книгата.Айде сега некой требва да зачеше 2.6 колко са хубави и колко вървят, и най-вече неземното ускорение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 19 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2011 Едно време преди да купя бабата исках да си взема нещо по-новичко. Имах мерак за Ауди, обаче масовките бяха между 91-93-та година на Б4 и почнах да се оглеждам в Алфите. Много се бях навил на Алфа 156 с 1.9JTD мотор. Попрочетох малко, докоснах се до такава и моментално се разколебах. Постоях си по авто-страниците и си намерих б4 95-та. Алфата с 1 предница и ремонти по нея щеше да ми навакса абсолютно всичко, което съм пипал по моята до сега а колко ли още неща можеше да изкочат на мамината скърцаща пластмасова Алфица не ми се мисли. Таа, Алфата е автомобил с жесток екстериор, има страхотна стойка и визия, обаче до там. Ми че то комби версията на 156 (което е едно и от малкото комбита които грабват окото) има по-малко багажно пространство от седан версията, мястото за краката отзад е плачевно! За моторите, сякаш си мисля, че Алфата ще напука АЦЕ-то, обаче тия 8 свещи.... не, мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snoopy Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 То не 1.8TS 144к.с. , а 1.6TS 120к.с. ще напука ACE-то.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 То не 1.8TS 144к.с. , а 1.6TS 120к.с. ще напука ACE-то....Ах тези безсмъртни Алфи,газят наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 (Редактирано) Всъщност няма значение реално коя ще бие. И двете коли са на едни и същи пари, което значи че въпреки повечето си години Аудито трябва да е в пъти по-кола от алфата Редактирано 20 Януари 2011 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 При сборен критерии (динамика-разход-поддръжка-достъпност на части) алфата губи. А кой кого ще напука-това ли е най важното? Не всички гледат от състезателна гледна точка на личния автомобил. А красотата и "италианския дизайн" ако бяха определящи, всички щяха да карат италиански бангии . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4kraga Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 Точно пък дизайна никак не ми харесва. Вътре с тези дълги скоростни лостове (като точилки), тези кръгли изпъкнали неща по таблото, като скоростомери, обортомери и т.н. Алфата и особено интериора, е последната кола, която може да ме впечатли с изящество. Тя даже ме отблъсква, камо ли да я нарека с хубав дизайн. Лично мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts