Jump to content

Помощ при избор на турбина


Recommended Posts

колеги , мисля , че турбото на колицата си заминава .

карам а 4 - 1.8 турбо .. АЕБ код на мотора .

чудя се .. удачно ли е да сменя само турбината .

и ако сменя само турбината , каква по голяма да избера .

знам , че е по добре с нова и по голяма турбина да сменя и куп други неща ,

но за сега ще се огранича в това .

може ли ?

и ако може ..

ще има ли ефект .?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и ще има ефект. Колегата ЦЕЦО ако не го е продал, може да ти предложи К03-029 на доста добра цена, неговото си е на практика ново. За К04-015 май няма да стане само него да смениш, ако искаш максимума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

меткай се на к04 без да му мислиш... колега от vw форума продаваше, ако искаш мога да намеря темата ?

Редактирано от TurboKiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като искаш малко интервенции к04-015 плюс преден кулер и инжектори и си ти. Е и софт някой трябва да ти напише. А бе споко пак се надува сметката. :):rolleyes::)

Иначе имам дежа вю, не пуска ли вече такава тема :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами само, ако смениш турбината без други интервенции няма как да се изкара повече мощност.

Просто не става само така сменяш едно нещо и конете стават повече, или правиш нещата като хората или не се занимаваш, защото само ще изхарчиш пари и резултат няма да има никакъв.

А кулер е необходим дори и колата да е само с чип, съединителя също, ако е 4х4 и имаш софтуер сдава багажа и трябва да се мисли за нещо по-държаливо.

Накратко няма да стане така както я мислиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4х4 е и съединителя не издържа така както е , а е нов .

но това търпи отлагане във времето .. ще кара още .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен както ти написах, нещата не се правят така на парче по не и по мотора, вече ако става въпрос за окачване и спирачки, пребоядисване и т.н. може да се отлага във времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пускал съм нещо подобно :hilezh:

това което предлагаш е доста повече от смяна на турбина ..

Не бе аз нищо не предлагам, това е минимума от който трябва да почнеш. И ще видиш накрая, че не си заслужава толкова разправии за к04.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен абсолютно не си заслужава К04-015. Щом не ти се харчат пари за други неща, вземи си турбина, каквато ти написах в първия ми пост и си джиткай. По-добра е от стоковата 100%, и ако всичко друго по колата ти е наред, с хубав ремап ще си искараш 200+ коня на мотора. Относто съединителя - ако не му даваш много зор от място и стоковия става. Аз съм същия вариянт и досега 30к откакто съм го сменил още се държи.

Тва всичкото важи единствено при положение, че си сигурен какво искаш да постигнеш от колата. Аз примерно съм със същото К03-029 турбо и миналата година като го купих си мислех, че ще ми е ок така колата и тя наистина беше до скоро. В момента съжалявам, че изобщо го купих, а не я засилих повечко още тогава. Така че, Нико е прав, трябва да си изясниш какво точно искаш като краен резултат и когато имаш необходимите средства да действаш. Като се действа на парче, обикновенно се получава така, че има и излишно похарчени средства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jimi, сега какво би сложил за да я позасилиш още?

Като на ЦЕЦО турбото ли?

Според мен поне гт35, тамън ще му спуулва на прекъсвач. :flehan::flehan::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами или 28РС или като на Цецо, но като се знам май 3071 по-добре. Обмислям и 3076 по препоръка на един известен тунингист, но там ще стане голям филма принципно ми се струва. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали има някой от форума с правено 1,8Т с такова турбо?

Някъде четох, не се сещам къде обаче, че някои турбота от 28 серията на гарет на стават добре. Кои точно не са препоръчителни за тоз мотор? :flipoff:

Иначе за това 2871 така или иначе ще трябва да се сменят биелите. А пък като ги сменя, защо да не си избухна с нещо по-голямо, дори да трябва да прежаля едни 500 оборота по-късно тръгване примерно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

турбото за сега излиза , че е здраво ..

просто имам прекалено завишени очаквания за вървежа на колата .

ще изкара още .

качих двама трима колеги със същите коли ..

и на всеки от тях казва , че колата ми върви доста ..

и повече от нормално .. явно аз си мисля , че това 1.8 турбо трябва да върви на самолет .

а то май има още бая докъто литне :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джими, туй с изясняването на крайния резил е трудна работа, щото винаги се свиква на вървеж и ти се иска и още и още...Кво да ти кажа, не върви вече Алпината, липсва и нещо.......КОМПРЕСОР.......!А като го сложа, ще умалеее в един момент, угодия нема, щом на мотор 150 коня свикнах с вървежа и ми се струваше слаб..... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти си прав, и съм сигурен, че ще ми омръзне къвто и да е вървеж. Ама пак за известно време поне ще ми е кеф предполагам.

ПП. Са па си немА друга работа да го напишеш това, та пак да почвам да се двоумя. Тамън се бех настроил вече. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно аз си мисля , че това 1.8 турбо трябва да върви на самолет .

Автомобил, тежък ~1500кг, с мотор 1.8 и 150кс е доста далеч от определението "самолет".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако 1,8Т е самолет то 300коня кола трябва да е истински страх. Обаче 300коня плашат само в някакво купе играчка.

Просто тия модели дето пише РС не случайно са отделна серия :hilezh:

Колата върси достатъчно само ако поне малко те е страх да и даваш пълната газ...поне в определени ситуации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали има някой от форума с правено 1,8Т с такова турбо?

Някъде четох, не се сещам къде обаче, че някои турбота от 28 серията на гарет на стават добре. Кои точно не са препоръчителни за тоз мотор? :hilezh:

Иначе за това 2871 така или иначе ще трябва да се сменят биелите. А пък като ги сменя, защо да не си избухна с нещо по-голямо, дори да трябва да прежаля едни 500 оборота по-късно тръгване примерно?

До колкото знам 2876 не е подходяща за 1.8т.

И аз си мисля, постоянно за 3076 или BorgWarner Bullseye S256, precision 5457 + биелки и малко по-големи дюзи, но засега има други приоритетни неща за оправяне и вървежа ме устройва.

Попринцип читава лагерна турбина бих сложил само на ревизиран мотор с биели направен от до, защото лагерницата като я счупиш, трябва да взимаш цяла нова турбина или нова средна част, което си е +2000лв. и си е сериозна набутвация.

Досега в бг. май няма правено 1.8Т с турбина "BorgWarner Bullseye S200" серията, а отзивите са добри (поне така казват, обаче колко е вярно), тръгват като лагерни, само, че са без водно охлаждане и не са лагерни, рециклират се и използват технология с удължени лопатки :) бих експрериментирал с тава турбина към 1100-1200$ е цената зависи откъде се поръча.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако 1,8Т е самолет то 300коня кола трябва да е истински страх. Обаче 300коня плашат само в някакво купе играчка.

Абе гнила Лада Самара с вода стоповете за баласт на 75 коня с откачен изходящ колектор....те това е страх!

Кво да ти кажа, не върви вече Алпината, липсва и нещо.......КОМПРЕСОР.......!

Пожелавам ти Веирон(Да го караш, не да го поддържаш), тоя-Вълка за какво си го купи само да го къта, незнам. Ти ако имаш такова, ще има филмчета тип 1.8Т срещу Веирон, таз каруца срещу Веирон, оназ каруца срещу Веирон :hilezh:

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали има някой от форума с правено 1,8Т с такова турбо?

Някъде четох, не се сещам къде обаче, че някои турбота от 28 серията на гарет на стават добре. Кои точно не са препоръчителни за тоз мотор? :hilezh:

Иначе за това 2871 така или иначе ще трябва да се сменят биелите. А пък като ги сменя, защо да не си избухна с нещо по-голямо, дори да трябва да прежаля едни 500 оборота по-късно тръгване примерно?

За биели не е сигурно (АЕБ е със здрави биели), но едно разреждане ще е много добре.

2860рс съм чул, че сърджват на 1.8Т.

2871 може да е с по-голямо A/R от 3071 и с подходящи колектори ще даде по-добър резултат.

Горното не е от личен опит, а от гледане на таблици и карти и разговори със специалисти.

Досега в бг. май няма правено 1.8Т с турбина "BorgWarner Bullseye S200" серията, а отзивите са добри (поне така казват, обаче колко е вярно),

Друга непопулярна в България турбина е IHI. В Англия има китове за 1.8Т с добри отзиви: http://www.jbsautodesigns.co.uk/category/92/top-mount

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...