Jump to content

АСЕ-изгасна


aqwsxz

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Волю не волю и аз се сблъсках днес с този проблем ( изгасна по време на движение с 100 км.) Започнах от тока - ток от бобината да те убие.Отидох на ижекциона(разпределителя) -бензин отива но до него, към дюзите - не.Някой имал ли е проблем от това естество и как го е решил?Благодаря.

Редактирано от aqwsxz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.Има тема " Механичен инжекцион за Ауди А6 - двигател ACE",която е до твоята,погледни там,същите симптоми + решение на проблема.......

А и из форума има доста изписано за тези двигатели и техните проблеми.

Успех!

Да,сега видях ,че си писал в тази тема

Редактирано от KM5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,изчетох темата и разликата е че ториво отива до "разпределителя",но към дюзите не ще.Това с тези налягания ме плаши в предвид че отива на помпа.Защото тръбичката за излишното при контакт започва да тече гориво от нея. Мислено се надявам макар и малко невороятно да е филтър.Просто ако има някой на когото му звучи познато да даде едно рамо .Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да извадиш една от дюзите и завърти на стартер.Ако дюзата пръска,значи че имаш налягане от помпата.Може да е блокирал някой от регулаторите на налягане.Изключи електромагнитния(вдясно от главата на инжекциона) и пробвай дали ще запалиш.Ако е блокирал другият(буренцето-отляво на инжекциона)в крайно отворено положение,то бензина ще се връща към резервоара през маркуча за излишното гориво и няма да отива към дюзите.Това ще го видиш като извадиш дюза и пробваш да запалиш-ако пръска,значи не е .

Ако не е инжекциона,можа да е и датчик на Хол,но пък ако е той,колата щеше да пали след известно време на покой......гадая само.Може и комутатор,бобина,капачка на делкото,изваден главен кабел(абсурдно звучи,но ми се е случвало с другата ми кола).Може да ти дава искра сега,но ако е намокрила свещите,пак няма да запали.

Провери ги тези неща и пиши....

Започни с чисти свещи,да не те объркват!

Редактирано от KM5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж си датчика на хол. Аз имах такъв проблем преди една седмица - бензин има до главата на инж. на горе към дюзите нъцки. Датчика беше със счупена букса и кабелите бяха дали фира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема е в тока,ако беше бензина , първо щеше да попрекъсва, тъй като няма равномерно налягане на горивото.Но щом изведнъж е казала цък,намирисва ми на холов датчик.Виж дали имаш ток по свещите и както каза колегата извади едната дюза и върти на контакт,ако не пръска,значи и там може да има някакъв проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.Какво направих-изключих електромагнитния (в дясно на инж.),ток до него ходи,но от порядака на 5-6 волта,не посмях да му подам 12в.Пробвах да запаля - не ще,свързах го - същото.Изключих "буренцето"- ток ходи7-8 волта.Стойностите са ориентировъчни защото уреда е стрелкови.Тук обаче рискувах и му подадох 12 волта след което се чу как прецъква.Опитах да извадя първата дюза,но не успях.Просто,когато понечих да я развия то и тръбичката започва да се усуква и предположих че ще си отворя по голяма бела,затова лашнах болта за нея на самата глава на инж.Пробвах отново за да видя дали ще протече от там но уви не ще.Единственото което ми направи впечатление е,че снощи като отварях,лашках и прочие не даваше никакъв намек че ще пали а сега просто аха да запали ама не.Припалва една такава,но само толкова.Извадихих кабела за дадчика на Хол,но ефектът бе че не ще и да припалва(прекашля).Това е то.Не бих се тормозил много,но различни по вид обстоятелства ме карат да викам неволята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги,ще започна от подмана първо на филтъра и т.н.,за което естествето ще допълвам до какво е довела самата смяна.За сега това е.Успехи за всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-Искра може да имаш, но дали е реално това което трябва да е? Трябва да е силна, нещо което лично аз познавам трудно.

-Не съм чул, но датчик на разпределителния вал?

Като цяло колата може да я повалят няколко неща в движение:

-комутатор

-бобина

-бензинова помпа

-датчик на хол, и на разпределителния вал- но те пък как е така изведнъж да дадат проблем? Какво да им е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АСЕ и AAD нямат датчик на коляновия вал - само ел. инжекциона (ABK примерно) има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитах да извадя първата дюза,но не успях.Просто,когато понечих да я развия то и тръбичката започва да се усуква и

Дюзата не се развива,маха се една пластинка,която я държи и дърпаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик на колянов вал няма да. Аз говоря за датчик на разпределителния вал. Този който е върху централния кабел от бобината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.Явно ще трябва да се мине през доктор.Опитах се доколкото мога,но има нужда от намеса на по висша технология.При замерване на бобината има отклонение на стойностите с това където пише в букварите а и пркуплонга за "хола" също,затова реших да я водя на по компетентни по въпроса.Само дето избора не е голям.

Когато сагата приключи ще допълня с подробности.Живи и здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи много просто упражнение. Вземи една най-обикновена пробна лампа фабрична от магазина за 2лв. Изключи запалването и извади буксата на датчика на хол. Накарай някой да даде на контакт. На едно от 3-те пинчета трябва да дойдат 12волта!!! Ако ги няма е го проблема. После закачи датчика на хол, направи така че да можеш да мериш с пробната лампа всяка една жица. Когато колата върти на стартер само на един от пиновете светлината на лампата трябва да примигва с честотата на въртене на мотора. Ако това всичко до тука се случва значи всичко за СЕГА е ОК. Следващото което трябва да се види е следното. Огледай внимателно бобината. Намери двете места в който се подава захранване на самата бобина. На едното пинче трябва да имаш + след контактен ключ. На другото при стартер отново трябва да примигва лампата когато въртим на стартер. Нямам много време да проверя дали замерването трябва да се прави спрямо маса. Аз съм почти убеден че мерих импулсите като бях закачил пробната лампа на + са на акумулатора.

В заключение. Ако имаш захранванията както съм описал, и импулс от датчик на хол. Импулси към бобината от комутатора значи трябва да има искра на свещите. Това значи че проблема за мене отива към горивната уредба. Вземи си старт спрей и виж дали с него ще запали. Ако да значи запалването ти е 6 и проблема е в горивото. Ако е в горивото задължително мерене на налягане.

ПП - Не чак толкова сложно, но с гледане не става. При диагностициране и проверка на каквото и да било трябва така да се прави че по всички фактори да сме убедени че е така. Когато търсим проблем трябва да сме сигурни във всичко което проверяваме на 1000%. Иначе нищо не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега

Имах същия проблем лятото...

Няма да описвам пак цялата история, но проблема с токовете се реши със смяна на чукчето!

Освен това смених и главата на инжекциона, като впоследствие се оказа че със лееека настройка на дебитомера май щеше да ми се размине тая смяна... но нейсе...

Та моя съвет - първо огледай токовете - има ли искра на свещите (хубава, ярка искра)...

Ако има проблем с токовете - сменяй дистрибуторна капачка, чукче бобина и чак накрая - датчик на хол..

Към предния пост...

Ако с тока всичко е наред и въпреки това не пали може да пробваш да врътнеш малко винтчето за настройка на голямата клапа на дебитомера - трябва ти дълъг шестостен 3 или тънка отверка - и засичай колко завърташ за да можеш да възстановиш позицията...

Това което пиша е на база личния ми опит да подкарам колата с "подръчни" средства, след като няколко майстори се предадоха...

Не претендирам, че работи на 100%, просто при мен помогна и оттогава нямам проблеми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tака е, посипвам си главата с пепел, правилния термин е палец....

Както казах, не претендирам да съм спец в областта, просто се боря с наличната техника...

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здавейте на всички и честита победа на тези от вас които симпатизират на Retbul.Аз специално съм за "кончето-Алонсо".Но да се похваля естествено то си личи и от начина по който започвам.Запали и задържа този път.Смених горивния и направих абсолютната профилактика на ситемата до инжекциона.Нямате си на представа с какъв бензин съм карал до момента.Мътилка.Неискам да злепоставям,но последните 3-4 години 90% от зареждането на гориво става в бензиностанцийте на Lukoil,та си направете извод как ни прекарват.Вътре в резервоара намерих останки от някакво вещество което на допир се разпада.Как и по какъв начин е вътре незнам.Важното е,че сагата приключи.Длъжен съм да добавя ,че докато я пробвах изгасна още един път и то точно като преминавах крътовище но това нямам идея защо се получи.Все пак съм навит и ще я мина през диагносика.При ровенето естествено си набелязох някои неща,като това че между клема 1 и 15 на бобината ми дава залика 2ом. Трябва да е 6-8 а аз докарвам едва 4.Другото което ми направи впечатление е,че при изваждането на куплонгите на елмагнитния на инжекора и този за положението на дроселовата промяна в работата на двигателя нямаше.Дали е от значение...сигурно.

Благодаря на всички пожелавам ви приятни и безаварийни моменти с вашите "половинки" (колите).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за напред не и се плаши толкова. Няма не може, докато го има Емо в Нови Искър :hilezh: .

ПП - Това дето мериш е първата(възбудителната) част на бобината нали? Ако ДА то аз бих премерил първо и на друга кола с АЦЕ. Не бих бързал да купувам, не че е много скъпа де. Просто щом сега колата работи значи проблем там не може да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...