bohgoo Публикувано 8 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 А да сте чували за HEAVY DUTY COOLING SISTEM na AUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskoto Публикувано 8 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 Колега VBI, този датчик отгоре или по по-гадния начин отдолу със сваляне на корите се сваля по-лесно "А да сте чували за HEAVY DUTY COOLING SISTEM na AUDI" - за това не, но човек се учи докато е жив Пояснения за в бъдеще все ще има на кой да са полезни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 Отгоре ще ти пречи маркуча на радиатора.Аз лично го сменях отдолу,на канал е колата.Така виждам точно какво правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 8 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 Отгоре съм го сменял няколко пъти без никакъв проблем. Не виждам смисъл да се сваля кората за това, та и канал да търсиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 Отгоре съм го сменял няколко пъти без никакъв проблем. Не виждам смисъл да се сваля кората за това, та и канал да търсиш.Споделих как съм го сменял аз.А колегата както си реши така да го сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskoto Публикувано 9 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Мерси и на двамата. Ще взема да се прибера днес по-рано от работа и да се попомъча отгоре. Ако не се лъжа четох по форума някъде, че е някъде долу в ляво май. Ориентировъчна цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Отгоре се сменя без проблеми, но трябва да е студен двигателя. На канал е най-лесно разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Стягането е най тънкия момент,радиатора е пластмаса,мнооого внимателската,като го развиваш ще ти се стори че не е затегнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskoto Публикувано 10 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 Мерси за отговорите. В събота ще го посменя въпросния датчик и ще пиша за резултата. Стискайте палци да е той Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskoto Публикувано 14 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 Здравейте колеги,Обещах да пиша след ремонта. Сменихме датчика на радиатора(стария беше производство 10.1992г - оригиналния). оказа се, че уреда на таблото дава допустимата(както четох някъде из форума) 5-6% грешка. Обяснено: по спецификация на датчика включва 1ва степен на перките на 95 и изключва на 84градуса(показания на таблото съответно 101-102 и 90градуса); 2ра степен вкючва на 102 и изключва на 97гр(още не се е включвала), т.е. бих имал проблем, ако на таблото температурата започва да отминава 110гр. Дано това бъде полезно на други колеги имащи подобен проблем.П.С. Датчика се сменя без проблем и от горе както писаха колегите, като се застане срещу колата-долу в дясно.Забравих: Датчик Феби 27лв и 10 лв труд - включва се и смяна на маркуч отвеждащ маслените пари от картера(цена оригинален 110лв за 30см Г - образен маркуч ), като при мен беше от един кашон и отрязан нужната дължина Общо 37лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2010 (Редактирано) Екстра, важното е, че сега е ОК и не си забравил да пишеш за резултата, както често правят колеги от форума след като са оправили проблема, а преди това са питали, питали ... Все пак трябва да си сигурен, че тези 101-102С които ти показва таблото отговарят на 95-97С градуса на двигателя. Ако можеш размени си с някой колега т-датчика за уреда на таблото за да си сигурен. Редактирано 14 Ноември 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Вальо,няма смисъл според мен да върти датчици от друга кола.Аз преди да сменя датчика за температура,защото се развали и показваше каквото си иска,вентилаторите пак си включваха на 97-98гр. по табло.Сега с новия датчик пак е така.Реших,че проблема е в датчика на радиатора.С течение на времето той е остарял и са му се променили температурните стойности,при които включва.Смених го с нов на "БЕР" и вентилаторите пак се включват по същия начин както беше и със стария.Просто докато температурата в радиатора стане 95гр. и вентилаторите се включат,горе на главата е с 2-3гр.повече.Като сложим и процента грешка на прибора на таблото мисля,че нещата са напълно нормални.Говорим за първа скорост на вентилаторите.Аз втора още не съм я чувал да се включва,но и температурата ми не е минавала 98гр. лятото.Включвал съм втора скорост принудително,за да съм сигурен,че работи.Ако се включи сама няма начин да не се разбере.Така фучат вентилаторите,че имаш чувството,че ще ти отворят капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване