Jump to content

Ауди А8 4.2 бензин


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Хвърлих око на тази колица - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details

Ще съм благодарен да споделите мнение! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е лоша, но има нещо, което ме съмнява: ако не ме лъже паметта версията 300 коня е с четиристепенен автоматик, а 310 к.с. е с петстепенна. Може и да не съм прав, но пък и няма добра снимка на скоростите.

Иначе от екстрите BOSE-то и печката са най-култовите. Особено ако ще я купуваш сега, направо ще се родиш зимата.

Позволявам си да пусна адреса на обявата като линк: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details

EDIT: Сега като се загледам по-внимателно, наистина е петстепенен автоматик. За мен това е ново, мислех че се слагат само на 310 к.с.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда много добре. :hilezh:

Аз случайно попаднах на тази оферта и колата наистина изглежда като бижу. Стига да можеш да и издържиш на разходите и ремонтите, изглежда на пръв поглед добър избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз случайно попаднах на тази оферта и колата наистина изглежда като бижу. Стига да можеш да и издържиш на разходите и ремонтите, изглежда на пръв поглед добър избор.

Е точно за такова мнеие питах,но ако може малко по-подробно :hilezh:

Ясно ми е че ще харчи 20 /100 :)

Ама кажете какви ремонти ме очакват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонти като за всяка кола. Едва ли ще сменяш двигател, скорости и съединител през 10 000км :)

Колата изглежда много добре :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама кажете какви ремонти ме очакват?

Нямам представа точно от цените, има колеги, които могат да ти ги кажат с точност, но така или иначе за конкретната кола не можеш да ги предвидиш с точност. За да я постегнеш, когато излязат евентуално скритите проблеми и за някой начални разходи е добре да се подготвиш с ~6000лв отгоре, така няма и да останеш неприятно изненадан. Незнам, какво си карал досега, но А8 е сложен автомобил, с много агрегати, съответно възможността нещо да дефектира е по-голяма, колкото и да е читав автомобила. Не забравяй и задължителните разходи за гуми, които ще ти стъпят към 1000лв. Надявам се, да се появи колега, който да даде по-точни цифри, бях дочул, че ремонта на автомата струва към 2000лв., свещите 8 на брой общо към 160лв., бубините мисля, че се въртяха около 200лв едната. Накратко, ако можеш да си позволиш да отделиш едни начални 14-15 хиляди лева, както и в последствие да поемеш 20/100 разход и да кажем, 2000-3000лв на всеки 15-20 хиляди километра за ремонти и консумативи, мисля, че няма да имаш проблем да притежаваш този хубав автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е питай bubsan колко струват оригинални накладки за D2

Е щом иска аз мога и за 3000 да му продам накладки. Айде стига глупости.

Нямам представа точно от цените, има колеги, които могат да ти ги кажат с точност, но така или иначе за конкретната кола не можеш да ги предвидиш с точност. За да я постегнеш, когато излязат евентуално скритите проблеми и за някой начални разходи е добре да се подготвиш с ~6000лв отгоре, така няма и да останеш неприятно изненадан. Незнам, какво си карал досега, но А8 е сложен автомобил, с много агрегати, съответно възможността нещо да дефектира е по-голяма, колкото и да е читав автомобила. Не забравяй и задължителните разходи за гуми, които ще ти стъпят към 1000лв. Надявам се, да се появи колега, който да даде по-точни цифри, бях дочул, че ремонта на автомата струва към 2000лв., свещите 8 на брой общо към 160лв., бубините мисля, че се въртяха около 200лв едната. Накратко, ако можеш да си позволиш да отделиш едни начални 14-15 хиляди лева, както и в последствие да поемеш 20/100 разход и да кажем, 2000-3000лв на всеки 15-20 хиляди километра за ремонти и консумативи, мисля, че няма да имаш проблем да притежаваш този хубав автомобил.

Той бентли ли ще поддържа или ауди, ебати. Още малко ще кажете да има 50 000 настрана за непредвидени ремонти. :):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз чух за 600 за афтърмаркет и 1000- 1200 за оригинални. Колата е тежка и си ги износва порядъчно бързо.

Колегата bubsan нека сподели информация от първа ръка, моята е от питане по магазините докато решавах искам ли Д2 и мога ли да я подържам както на мен ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам какви са пост-овете до тук,май ще се ориентирам към S500/S600 от същите години....

В момента карам Ауди С4,и не признавам друга марка коли,но ако има и 30% истина в това,което казвате,явно ще ми се наложи да направя компромис с марката.На моето Ауди тази години направих няколко скромни ремонта,и сметката мина 2000лв,така че явно сте прави,не знам :D

Надявам се и на мнение и от човек,притежавал такъв автомобил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става дума за двубутални апрати с 4 накладки цената е около 200лв, като по интернет се намират и по евтини маркови накладки. Има достатъчно донори за части. Ако разходът не те притеснява и поддържаш С4 не виждам с какво може да те изненада тази кола.

Едит: Сега видях, че може би имаш предвид Ц4, а не С4 (на кирилица)..... тогава (може би) разходът и първото обслужване ще те стреснат...

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става дума за двубутални апрати с 4 накладки цената е около 200лв, като по интернет се намират и по евтини маркови накладки. Има достатъчно донори за части. Ако разходът не те притеснява и поддържаш С4 не виждам с какво може да те изненада тази кола.

Едит: Сега видях, че може би имаш предвид Ц4, а не С4 (на кирилица)..... тогава (може би) разходът и първото обслужване ще те стреснат...

Да,карам 100 Ц4 АЦЕ мотор :D

Разхода изобщо не ме бърка,защото минавам около 3000-4000км на година(за сега),другото е със служебната :D

То и моята не харчи малко,под 15/100 не слиза в града :D

Просто искам да знам ако се хвана на хорото,какво ме чака като дефекти и като нормална подръжка :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари и като я гледам изглежда много истинска отнасяй я да не те изпревари някои :D

Друг е въпроса, че да държиш такава кола за 3-4 х км не е най-рентабилното решение .. знаеш ли що я продават защото в Швейцария тая кола се нуждае от безкомпромисна поддръжка а тва при 11-2 г кола почва да е дерт цените са убииствени в техните сервизи вероятно са и лепнали данък на 50% от стоиността и че е стара и така. Колкото и изпъната да седи винаги ще има нещо което да излезе като ремонт и проблем примерно автомата да може и само да смениш маслото за 400-500 кинта може и да се тотализира без симптоми за 6-7 х по мотора уж нищо ама само едни гарнитури да смениш и пак се цифра. Разхода сега не те бърка ама ако останеш без служебна кво правиме с тия 20 л Среден.

Премисли и ако ти е по възможностите скачай рядко добре изглежда за кола от БГ автокъща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам какви са пост-овете до тук,май ще се ориентирам към S500/S600 от същите години....

В момента карам Ауди С4,и не признавам друга марка коли,но ако има и 30% истина в това,което казвате,явно ще ми се наложи да направя компромис с марката.На моето Ауди тази години направих няколко скромни ремонта,и сметката мина 2000лв,така че явно сте прави,не знам :D

Надявам се и на мнение и от човек,притежавал такъв автомобил!

Излишно те наплашиха колегите.Имам две такива и накратко нещата седят така–накладки Паджит вършат перфектна работа и са 190лв.(не се лъжи да взимаш РЕМСА,скърцат),окачването цялата предница можеш да я вземеш за 320-330лв. немско от колеги във форума.В Швейцария максималната разрешена скорост е 110км.ч.за цялата страна и с редовна смяна на масло просто няма как да износиш този 8 цилиндров агрегат.Разхода ако ти е в добро състояние колата е 17на 100 градско и 11на 100 извънградско и то на ТЕЖЪК крак какъвто е моя.Неприятния момент при тази кола е че доказано на около 200000км чупят автомата и за там приготвяш 2000-2200лв.и си готов за още 200000км.Не сменявай марката,в този клас и за тези години А8 е върха на сладоледа.

Редактирано от uni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излишно те наплашиха колегите.Имам две такива и накратко нещата седят така–накладки Паджит вършат перфектна работа и са 190лв.(не се лъжи да взимаш РЕМСА,скърцат),окачването цялата предница можеш да я вземеш за 320-330лв. немско от колеги във форума.В Швейцария максималната разрешена скорост е 110км.ч.за цялата страна и с редовна смяна на масло просто няма как да износиш този 8 цилиндров агрегат.Разхода ако ти е в добро състояние колата е 17на 100 градско и 11на 100 извънградско и то на ТЕЖЪК крак какъвто е моя.Неприятния момент при тази кола е че доказано на около 200000км чупят автомата и за там приготвяш 2000-2200лв.и си готов за още 200000км.Не сменявай марката,в този клас и за тези години А8 е върха на сладоледа.

Благодаря колега,малко ме поуспокои ;)

Надявам се на още такива положителни мнения,че едвам се сдържам да не ида още утре и да я регистрирам на мое име :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Имам наблюдения върху едно AS8 и думите на Явор напълно се препокриват с моите впечатления.

Градският раход е 18/100 с напълно нормално за такъв тип кола каране, а извънградско дава 11/100 при 140-150 км./ч.

Интересното е, че ако се стремиш към икономично каране с 90-100 км./ч., не се получава - този мотор е роден за магистралата и най-добре се чувства в обороти.

Според мен, с цел отлагане във времето на някои разходи, трябва да се има предвид следното:

- състоянието на гумите, защото 18" отговарящи на такъв клас кола са около 1500 лева;

- състоянието на накладки и дискове;

- внимателно в движение да се послуша работата на автоматика - да няма нехарактерни шумове, да сменя с относително малко преритване предавките, адекватно да се държи при кик-даун.

Месечните разходи по такъв автомобил са горе-долу от такъв порядък:

- 120-150 лв. на месечна основа за данък, гражданска отговорност и каско (данък 400, ГО - 300-400, каско 700-800, зависи от застрахователната стойност);

- за гориво 40 лева на всеки изминати 100 км, ако приемем около 1500 км. месечно, около 600 лева;

- текуща поддръжка - трудно е да се кажа, но примерно нека да са по 200 лева месечно.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е питай bubsan колко струват оригинални накладки за D2

Не съм точна Бубсан, ама са 1400. И дисковете са по 300. Ама в Юнитрейд. ТRW и феродо са по около 130 - 140 предните, ако е с четири накладки на апарат.

Моята е с 4 степенна ск. кут. Малко след това стават 5 степенни и с по-туристически среден диф, който се заключва по друг начин.

Моята харчи градско около 15 - 16 а извънградско между 9 и 11 при скорости от 130 - 170. Петстепенната трябва да е по-икономична.

Ако нещо те интересува питай. Правил съм разни ремонти.

Редактирано от иванчо Боздуганов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм точна Бубсан, ама са 1400. И дисковете са по 300. Ама в Юнитрейд. ТRW и феродо са по около 130 - 140 предните, ако е с четири накладки на апарат.

Моята е с 4 степенна ск. кут. Малко след това стават 5 степенни и с по-туристически среден диф, който се заключва по друг начин.

Моята харчи градско около 15 - 16 а извънградско между 9 и 11 при скорости от 130 - 170. Петстепенната трябва да е по-икономична.

Ако нещо те интересува питай. Правил съм разни ремонти.

А като цена как ви се струва?

Не е ли малко ниска?

Тва определено ме притеснява!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък старите А8-мици струват колкото комплект зимни + комплект летни колела + четка за джанти.

Отвреме навреме някой хитрец пуска някое бубу за 8 евро с пиниза, че е много запазено. Като прочета как всички са със сменени ролки, ремъци и масла направо падам. Това в БГ е хилядарка и полвина, представям си в прогнилия запад колко е и как някой сменя всичко и я продава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък старите А8-мици струват колкото комплект зимни + комплект летни колела + четка за джанти.

Отвреме навреме някой хитрец пуска някое бубу за 8 евро с пиниза, че е много запазено. Като прочета как всички са със сменени ролки, ремъци и масла направо падам. Това в БГ е хилядарка и полвина, представям си в прогнилия запад колко е и как някой сменя всичко и я продава.

Колега,а имаш ли идея как стои въпроса с регистрацията,понеже е от Швейцария.

Човека ще и плати всичко на митницата,но след това трябва ли да се чака нещо,има ли период на проверка в Европол,такива неща...,че разни хора ми наговориха куп глупости.... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...