Jump to content

Проблем с л-сондата може би???


Recommended Posts

Карам В3 91г 2.0 16V...На градско ми дава 16-17/100 поне на извънградско 8/100.Дали ламбда сондата се е прецакала...?Освен това има люлеене леко на оборотите на празен ход а понякога падат от 1000 на 300 и пак се връщат.Как мога да я замеря с мултицет и какви трябва да са и изходните напрежения при нирмална работа?Ще се радвам мн ако някой успее да помогне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв е мотора?

оопс... видях ....

напрежение на ламбдата от 0,67 до 1,05 V ако не се лъжа.

А защо просто не отидеш на диагностика? Не е толкова скъпо и ще ти проверят всичко по електрониката.

Не искам да ти казвам колко много може да са причините за нестабилните ниски обороти. От най-елементарни до стресиращо тежки.. по-добре е да не се правят догатки. Отиди на диагностика.

Редактирано от Satriani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега разхода, който ти дава, ако е на газ е абсолютно нормален! За оборотите вече си за диагностика, както ти казва колегата Satriani.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе разхода е на бензин не на газ...а за диагностиката...чипа на мотора е сменян (аз съм с мотор 6А а чипа е за9А) и не се чете от компа.Ходих в Юнитрейд и там не можаха да разчетат ламбда сондата,а за оборотите казаха че наи-вероятно е от стъпковото моторче и от ламбда сондата,ама това моторче струва 600кинта и въобще нема да го сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моторче мога да ти намеря за доста по-малко пари ( 2-ра употреба разбира се )...

отиди под моста Чавдар. Там ще ти измерят ламбдата.

Редактирано от Satriani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпково моторче ново е 200 лв. - Бош в Ауто +, а ламбда сонда 160лв., на същото място с 2 год. гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги нова година с нов проблем.Получава се следното когато колата вече е загряла и ми светва жълтия датчик на таблото не знам точно какво е вече и аз от 5 човека чувам 8 обозначения на тоя датчик :))) та както и да е светва и оборотите от 950 падат на 800 някаде и колата започва да накъсва не работи добре чух всевазможни присъди от преебан емулатор понеже сам на газ тва дето лъжело компа че е на бензин минах през ламбда сонда и преебан компютар кажете ако някои е имал тоя проблем и се е справил да знам кво да правя или при кои да отида някои маистор да ми го оправи,че вече ми писна. :bia: Забравих да кажа че колата е 90-ка 2,3

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ланбда сонда - 99.99%. Отиди на елкон да ти я видят, не е скъпо. Трудно можеш да замериш сондата с обикновен уред. Ще замериш напреженията, но трудно ще прецениш доколко са стабилни с обикновен мултицет.

Редактирано от Cocteau
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа и аз моята история с ламбда сондата.Нямах никакви оплаквания от работата на АВК-то ми освен леко завишения разход на бензин но го отдавах на студеното време.Направих си диагностика и компютъра показа че не ми работи ламбдата. Показанията на екрана му бяха 0,0.Майсторчето взе един цифров мултицет и замери показанията на извода на ламбдата-там показваше 1.00 до 1.2волта.Каза ми че най вероятно показанията се губят по пътя до ECU-то.Лоша връзка или нещо от рода. Та чакам да се постопли малко и ще го свалям това ECU да видя какво има вътре ;) Те пък неможаха да го сложат на по достъпно място ами чак зад жабката.Ще пиша за резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше нещо подобно,варират оборотите,когато подам газ потъва предницата,разход към 15-16л.

Отидох на доягностика струваше ми 30лв. намериха ми проблема че е в бавната реакция на сондата,купих си нова Бош 160лв. и сега всичко е ОК,харчи ми градско околу 10-11л. извън 8л.и си върви много леко.

Отиди да ти направат една диягностика и си реши проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега препоръчай някой сервиз каде да ми направят диагностика.че по повечето нямали чек за толкова стари коли :rolleyes: .Се едно сме в Монако и тука сме само милионери и караме коли след 2005-та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате тоя лайнян механичен инжекцион никой майстор не иска да си застреля цял ден ръчкане и накрая кур - пак същите проблеми. пък и пари да ти иска и ти да не си доволен. Е затова не ги барат. Гърбави са механичните от към настройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен не ми трябва да ми настройват инжекцията а да ми закачат компа колега :blink: а 4е тая инжекция е далечна за нашите гаражни "майсторчета" и тва го има.Хората са ги измислили още в древността "КНИГИ" му се казва и се четат но няма кои да чете :rolleyes: Но както и да е мерси все пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kypo и аз това ти казвам - механична инжекция - пеце на колата - мнооооого малко данни.

То моята електронна инжекциа има само 3 канала работещи.

така че не е до диагностик дето нямал бил разбираш ли софтуер. Имаш си същите K и L шини.

Инаш си същите протоколи.

Просто не им се занимава с механична и затова те отсвирват с тоя довод. Колегите с подобен двигател да кажат къде идат за диагностики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно колега,ми колегите да кажат каде да отида да замериме "Операта" :rolleyes: (имаше такива телевизори навремето) да го оправям тоя проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Васето можеш да си запазиш ден и час,обаче ако не ти се чака ето ти тел.0898429369 Иван се казва момчето и си свърши перфектно работата,аз останах много доволен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за помоща но да споделя кво се получи при "съвестния" Иван.

Записах си час при вапросния "майстор" отидох и му казах какав ми е проблема с простата молба да ми направи ДИАГНОСТИКА подчертавам диагностика какво сдухва компа на колата,че да ми светка жълтата лампа на таблото.Тоя прие колата и ми каза да си ходя и че щял да ми се обади като е готов.Парвото странно нещо защото сам ходил с приятели по диагностики за техните коли и диагностика се прави за 20 мин и ти я правят пред теб,но реших,че при мойта кола е по сложно и повече време е нужно.Оставих си колата в 9 сутринта с мисълта,че до максимум 12 ще е готова,но не би тоя ми се обади в 3 със загрижен тон,че колата ми имала доста проблеми,но тои ги бил пооправил и най-вече проблема бил в някакав клапан с,доста неразбираеми думи мънкайки ми каза,че вапросния клапан които бил от BMW, бе-ем-ве го каза около 5 пъти явно за по-голяма тежест струва между 120 и 150 лева така и не разбрах кое определя точната цена аз естествено му казах да не прави никакви нововаведения по колата и че не искам никави клапани от никакви беемвета по колата си и дали наи-накрая на колата ми и е направена ДИАГНОСТИКАТА но не,каза ми да доида след два часа че му трябвало да демонтира клапана от BMW(явно е бесен фен на марката) отивам да си взема най-накрая колата тоя от вратата ме почва колко много проблеми имало по колата и как видиш ли клапана от BMW щял да оправи всичко.Аз почнах да загрявам по едно време какав е тоя прословут клапан казано на по прост език(стъпково моторче) при което аз бях като гръмнат колата ми си има вапросното стъпково моторче но от 80-ка понеже оригиналното се беше преебало и е сменено явно тоя тапак не е рзбрал че това е стъпков мотор.Aз го попитах и все пак какво е карало да сдухва копма че да ми свети датчика и кво се оказа СТЪПКОВИЯ МОТОР понеже видиш ли липсвал и компа го търсел и като не го намерел и сдухвал.Само,че но тоя не му беше ясна една подробност,че колата е с този не-стъпков мотор от три години и половина а жълтия датчик започна да ми присветква от три месеца как три години компа го разпознаваше като стъпков мотор и изведнаж е решил че няма такав мотор.Значи не е това проблема като му го казах това тоя започна да мънка нещо от сорта че моя стъпков мотор не бил пускал въздух и не знам си кво накрая и тои не знаеше кви да ги говори накрая ми каза че го е махнал по лесно да се била настойвала колата на място и някакви подобни глупости с две думи махнал ми е стъпковия мотор и ми е сложил кранче в резултат на което колата при палене на +10 градуса на вън трябва да я подгряваш 10 минути на място преди да тръгнеш сиреч няма смукач.Другото което се получава е като от примерно три хиляди оборота като изключиш от скорост и колата гасне или пада до 100 оборота сиреч няма ниски обороти.Това е положението със стъпковия мотор другото което уж беше ремонтирал и направил дебитомера,не знам от какъв зор е решил да барника там явно малко му са се видели поразиите дето е направил сас стъпковия та и там е решил да поосере уж ми беше изправил мембраната защото колата е гърмяла на газ и мембраната наистина се е кривила но ми я бяха изправили едни момчета на преса идеално не знам какво е изправял нещастника днес като погледнах мембраната е крива закривена в двата края а защо си гледах мембраната днес,защото недоносчето не ми беше нахлузило добре маншона на деботомера и колата смучеше въздух и глъхнеше тва е едното,другото е тотален отказ колата да запали на бензин а в движение прехвърляне от газ на бензин резултата е плачевен прекъсване придърпване пълна трагедия имайте в предвид че колата преди тоя да рови дебитомера работеше перфектно на бензин.Болта за регулацията на дебитомера липсва забравил е да го сложи и още две три по незначителни болтчета.Това до вчера,днес колата тотално сбръчка жълтата лампа започна да примигва се едно е лампата на аварийките и колата започна да гасне на място и да гърми на газ нещо което не е правила от 3 години.Та каква е равносметката от "ремонта" на вапросния Иван: 1-во никаква диагностика накрая и той не знаеше защо ми свети лампата 2-ро липса на стъпков мотор и липса на смукач 3-то тотално разбазикан дебитомер и тотално не работене на бензин и 4-то най-важно три дена след "ремонта" на тоя мърляч колата не е в движение и цялото това удоволствие ми струваше 30 лева.Майната им на тия 30 кирливи лева вапроса е че сигурно е нанесал щети по колата за поне 300 ако не и повече.SLO не ме разбирай грешно на теб сам ти благодарен че се опита да ми помогнеш просто тоя боклук е тотален мърляч и не искам някои друг да поеме по моя път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...