Shuker Публикувано 7 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 Карам В3 91г 2.0 16V...На градско ми дава 16-17/100 поне на извънградско 8/100.Дали ламбда сондата се е прецакала...?Освен това има люлеене леко на оборотите на празен ход а понякога падат от 1000 на 300 и пак се връщат.Как мога да я замеря с мултицет и какви трябва да са и изходните напрежения при нирмална работа?Ще се радвам мн ако някой успее да помогне! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 7 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 (Редактирано) какъв е мотора?оопс... видях ....напрежение на ламбдата от 0,67 до 1,05 V ако не се лъжа. А защо просто не отидеш на диагностика? Не е толкова скъпо и ще ти проверят всичко по електрониката.Не искам да ти казвам колко много може да са причините за нестабилните ниски обороти. От най-елементарни до стресиращо тежки.. по-добре е да не се правят догатки. Отиди на диагностика. Редактирано 7 Януари 2006 от Satriani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 7 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2006 Колега разхода, който ти дава, ако е на газ е абсолютно нормален! За оборотите вече си за диагностика, както ти казва колегата Satriani. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 8 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2006 Как нормален бре, С4 куатро на газ харчи 18... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shuker Публикувано 8 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2006 А бе разхода е на бензин не на газ...а за диагностиката...чипа на мотора е сменян (аз съм с мотор 6А а чипа е за9А) и не се чете от компа.Ходих в Юнитрейд и там не можаха да разчетат ламбда сондата,а за оборотите казаха че наи-вероятно е от стъпковото моторче и от ламбда сондата,ама това моторче струва 600кинта и въобще нема да го сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 8 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2006 (Редактирано) моторче мога да ти намеря за доста по-малко пари ( 2-ра употреба разбира се )...отиди под моста Чавдар. Там ще ти измерят ламбдата. Редактирано 8 Януари 2006 от Satriani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 10 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2006 Стъпково моторче ново е 200 лв. - Бош в Ауто +, а ламбда сонда 160лв., на същото място с 2 год. гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 10 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2006 (Редактирано) Здравеите колеги нова година с нов проблем.Получава се следното когато колата вече е загряла и ми светва жълтия датчик на таблото не знам точно какво е вече и аз от 5 човека чувам 8 обозначения на тоя датчик )) та както и да е светва и оборотите от 950 падат на 800 някаде и колата започва да накъсва не работи добре чух всевазможни присъди от преебан емулатор понеже сам на газ тва дето лъжело компа че е на бензин минах през ламбда сонда и преебан компютар кажете ако някои е имал тоя проблем и се е справил да знам кво да правя или при кои да отида някои маистор да ми го оправи,че вече ми писна. Забравих да кажа че колата е 90-ка 2,3 Редактирано 10 Януари 2006 от KYPO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 брато4ки абе и аз имам такав проблем Б4 2,3 4ерни свещи,люлеене на оборотите от 300 до 1100 разход 20 на сто механи4ен многото4ков инжекцион Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 (Редактирано) Ланбда сонда - 99.99%. Отиди на елкон да ти я видят, не е скъпо. Трудно можеш да замериш сондата с обикновен уред. Ще замериш напреженията, но трудно ще прецениш доколко са стабилни с обикновен мултицет. Редактирано 13 Февруари 2006 от Cocteau Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niky_ecc Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 Да ви кажа и аз моята история с ламбда сондата.Нямах никакви оплаквания от работата на АВК-то ми освен леко завишения разход на бензин но го отдавах на студеното време.Направих си диагностика и компютъра показа че не ми работи ламбдата. Показанията на екрана му бяха 0,0.Майсторчето взе един цифров мултицет и замери показанията на извода на ламбдата-там показваше 1.00 до 1.2волта.Каза ми че най вероятно показанията се губят по пътя до ECU-то.Лоша връзка или нещо от рода. Та чакам да се постопли малко и ще го свалям това ECU да видя какво има вътре Те пък неможаха да го сложат на по достъпно място ами чак зад жабката.Ще пиша за резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 При мен имаше нещо подобно,варират оборотите,когато подам газ потъва предницата,разход към 15-16л. Отидох на доягностика струваше ми 30лв. намериха ми проблема че е в бавната реакция на сондата,купих си нова Бош 160лв. и сега всичко е ОК,харчи ми градско околу 10-11л. извън 8л.и си върви много леко.Отиди да ти направат една диягностика и си реши проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Колега препоръчай някой сервиз каде да ми направят диагностика.че по повечето нямали чек за толкова стари коли .Се едно сме в Монако и тука сме само милионери и караме коли след 2005-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 бате тоя лайнян механичен инжекцион никой майстор не иска да си застреля цял ден ръчкане и накрая кур - пак същите проблеми. пък и пари да ти иска и ти да не си доволен. Е затова не ги барат. Гърбави са механичните от към настройка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Мен не ми трябва да ми настройват инжекцията а да ми закачат компа колега а 4е тая инжекция е далечна за нашите гаражни "майсторчета" и тва го има.Хората са ги измислили още в древността "КНИГИ" му се казва и се четат но няма кои да чете Но както и да е мерси все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Kypo и аз това ти казвам - механична инжекция - пеце на колата - мнооооого малко данни.То моята електронна инжекциа има само 3 канала работещи.така че не е до диагностик дето нямал бил разбираш ли софтуер. Имаш си същите K и L шини.Инаш си същите протоколи.Просто не им се занимава с механична и затова те отсвирват с тоя довод. Колегите с подобен двигател да кажат къде идат за диагностики. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 19 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2006 Ясно колега,ми колегите да кажат каде да отида да замериме "Операта" (имаше такива телевизори навремето) да го оправям тоя проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 20 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2006 При Васето можеш да си запазиш ден и час,обаче ако не ти се чака ето ти тел.0898429369 Иван се казва момчето и си свърши перфектно работата,аз останах много доволен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 24 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2006 Мерси колега за помоща но да споделя кво се получи при "съвестния" Иван.Записах си час при вапросния "майстор" отидох и му казах какав ми е проблема с простата молба да ми направи ДИАГНОСТИКА подчертавам диагностика какво сдухва компа на колата,че да ми светка жълтата лампа на таблото.Тоя прие колата и ми каза да си ходя и че щял да ми се обади като е готов.Парвото странно нещо защото сам ходил с приятели по диагностики за техните коли и диагностика се прави за 20 мин и ти я правят пред теб,но реших,че при мойта кола е по сложно и повече време е нужно.Оставих си колата в 9 сутринта с мисълта,че до максимум 12 ще е готова,но не би тоя ми се обади в 3 със загрижен тон,че колата ми имала доста проблеми,но тои ги бил пооправил и най-вече проблема бил в някакав клапан с,доста неразбираеми думи мънкайки ми каза,че вапросния клапан които бил от BMW, бе-ем-ве го каза около 5 пъти явно за по-голяма тежест струва между 120 и 150 лева така и не разбрах кое определя точната цена аз естествено му казах да не прави никакви нововаведения по колата и че не искам никави клапани от никакви беемвета по колата си и дали наи-накрая на колата ми и е направена ДИАГНОСТИКАТА но не,каза ми да доида след два часа че му трябвало да демонтира клапана от BMW(явно е бесен фен на марката) отивам да си взема най-накрая колата тоя от вратата ме почва колко много проблеми имало по колата и как видиш ли клапана от BMW щял да оправи всичко.Аз почнах да загрявам по едно време какав е тоя прословут клапан казано на по прост език(стъпково моторче) при което аз бях като гръмнат колата ми си има вапросното стъпково моторче но от 80-ка понеже оригиналното се беше преебало и е сменено явно тоя тапак не е рзбрал че това е стъпков мотор.Aз го попитах и все пак какво е карало да сдухва копма че да ми свети датчика и кво се оказа СТЪПКОВИЯ МОТОР понеже видиш ли липсвал и компа го търсел и като не го намерел и сдухвал.Само,че но тоя не му беше ясна една подробност,че колата е с този не-стъпков мотор от три години и половина а жълтия датчик започна да ми присветква от три месеца как три години компа го разпознаваше като стъпков мотор и изведнаж е решил че няма такав мотор.Значи не е това проблема като му го казах това тоя започна да мънка нещо от сорта че моя стъпков мотор не бил пускал въздух и не знам си кво накрая и тои не знаеше кви да ги говори накрая ми каза че го е махнал по лесно да се била настойвала колата на място и някакви подобни глупости с две думи махнал ми е стъпковия мотор и ми е сложил кранче в резултат на което колата при палене на +10 градуса на вън трябва да я подгряваш 10 минути на място преди да тръгнеш сиреч няма смукач.Другото което се получава е като от примерно три хиляди оборота като изключиш от скорост и колата гасне или пада до 100 оборота сиреч няма ниски обороти.Това е положението със стъпковия мотор другото което уж беше ремонтирал и направил дебитомера,не знам от какъв зор е решил да барника там явно малко му са се видели поразиите дето е направил сас стъпковия та и там е решил да поосере уж ми беше изправил мембраната защото колата е гърмяла на газ и мембраната наистина се е кривила но ми я бяха изправили едни момчета на преса идеално не знам какво е изправял нещастника днес като погледнах мембраната е крива закривена в двата края а защо си гледах мембраната днес,защото недоносчето не ми беше нахлузило добре маншона на деботомера и колата смучеше въздух и глъхнеше тва е едното,другото е тотален отказ колата да запали на бензин а в движение прехвърляне от газ на бензин резултата е плачевен прекъсване придърпване пълна трагедия имайте в предвид че колата преди тоя да рови дебитомера работеше перфектно на бензин.Болта за регулацията на дебитомера липсва забравил е да го сложи и още две три по незначителни болтчета.Това до вчера,днес колата тотално сбръчка жълтата лампа започна да примигва се едно е лампата на аварийките и колата започна да гасне на място и да гърми на газ нещо което не е правила от 3 години.Та каква е равносметката от "ремонта" на вапросния Иван: 1-во никаква диагностика накрая и той не знаеше защо ми свети лампата 2-ро липса на стъпков мотор и липса на смукач 3-то тотално разбазикан дебитомер и тотално не работене на бензин и 4-то най-важно три дена след "ремонта" на тоя мърляч колата не е в движение и цялото това удоволствие ми струваше 30 лева.Майната им на тия 30 кирливи лева вапроса е че сигурно е нанесал щети по колата за поне 300 ако не и повече.SLO не ме разбирай грешно на теб сам ти благодарен че се опита да ми помогнеш просто тоя боклук е тотален мърляч и не искам някои друг да поеме по моя път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 25 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2006 (Редактирано) тц тц тц тцтц на тоя трепането му е малко! Редактирано 25 Февруари 2006 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts