roussinov Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 1.Запалване: а. При студен двигател пали с притрисане и леко затруднено. б. При леко топъл двигател пали перфектно. в. При топъл двигател (над 60 градуса) пали след значително по-дълго въртене. Тези неща не се променят при различна външна температура, влага и т.н. Сменени са подгревните свещи, 2 от тях не работеха, нищо не се промени. Диагностика в Супер Дизел: "Просто стартерът врътва по-бавно, отиди някъде да го прегледат по-подробно" 2. Работа на двигателя и вървеж: а.При температура до 90 градуса всичко е нормално. б.При 90 градуса: на място двигателят тресе купето равномерно и се чува потракване-прекъсване, също така ако е запалена лампа в купето премигва в синхрон с прекъсването. При тръгване има много по-малка мощност, карането с по-ниски обороти е по-трудно. Колкото по-дълго се кара колата след като е загряла толкова повече изглежда че се влошават нещата. Диагностика в Супер Дизел: "Според нас е дюзата на първия цилиндър, да направим реглаж, ако не се оправи трябва да се смени" След реглажа всичко се оправи, но оправянето се дължеше на изстиването на двигателя. След като загря до 90 градуса отново същата работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2010 Ако са ти проверили всички параметри на датчици и т.н, и няма нищо нередно, освен дюзи, може и да е механичен проблема.Имаше нещо за някаква еднопосочна зъбчатка(фрайлайф) на алтернатора, може да не е в ред или пък нещо закачено на ремъците да задържа - примерно компресор, алтернатор, хидравлична помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 27 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2010 Да ти погледнат ГНП-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 27 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2010 Да ти погледнат ГНП-то На помпа-дюза мотор?! Отиди при някой с ВАГ-КОМ да я закачи и да види дюзите как са! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 27 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2010 Да ти погледнат ГНП-тоКолега, това е помпа-дюза, ти кое имаш на предвид под ГНП, тандем помпата ли или тази в резервоара... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 27 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2010 Да, грешка, тандем помпата да погледне, на старото Ауди имах подобни симптоми и като я смених се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чавдар Илиев Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 Не съм съвсем сигурен,но 2.0 тди не е ли комън рейл??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brezel Публикувано 4 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2011 Тресенето на място го има при почти всички 2.0тди. оправя се с малко игра на центровката (синхронизацята) поне при повечето де.Скоро гледах при вентоман кола с оправено тресене и човека беше доволен, мисля че ше ти свърши работа.Студен старт- в тия студове мойто ПД също малко се мъчи. Като тествам с немска нафтта няма проблеми. Та ако пали с малко претрисане не му мисли.Топлото палене (при 90 градуса) - Проблема е софтуерен и е сходен с проблема с топлия старт при 1.9тди 110 коня (особено изразен при голф 4) Оправя се се малка корекция в софтуера.http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70надявам се съм бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 Не съм съвсем сигурен,но 2.0 тди не е ли комън рейл???В случая е помпа-дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludiq Публикувано 16 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2011 Провери си налягането в горивната система на диагностиката могат да го видат, трябва да е 250Бара при празен ход и 1000 при пълен форсаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 17 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2011 Провери си налягането в горивната система на диагностиката могат да го видат, трябва да е 250Бара при празен ход и 1000 при пълен форсаж. Това е при CR моторите,колегата не е писал кода на мотора но гледаики годината съм сигурен че е помпа-дюза!Закачи я на ВагКом и кажи каво пише в графите на 13ти канал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tiramisu Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 1.Запалване: а. При студен двигател пали с притрисане и леко затруднено. б. При леко топъл двигател пали перфектно. в. При топъл двигател (над 60 градуса) пали след значително по-дълго въртене. Тези неща не се променят при различна външна температура, влага и т.н. Сменени са подгревните свещи, 2 от тях не работеха, нищо не се промени. Диагностика в Супер Дизел: "Просто стартерът врътва по-бавно, отиди някъде да го прегледат по-подробно" 2. Работа на двигателя и вървеж: а.При температура до 90 градуса всичко е нормално. б.При 90 градуса: на място двигателят тресе купето равномерно и се чува потракване-прекъсване, също така ако е запалена лампа в купето премигва в синхрон с прекъсването. При тръгване има много по-малка мощност, карането с по-ниски обороти е по-трудно. Колкото по-дълго се кара колата след като е загряла толкова повече изглежда че се влошават нещата. Диагностика в Супер Дизел: "Според нас е дюзата на първия цилиндър, да направим реглаж, ако не се оправи трябва да се смени" След реглажа всичко се оправи, но оправянето се дължеше на изстиването на двигателя. След като загря до 90 градуса отново същата работа.Колега , мини през някой които има VAG-COM да го цъкне че е автоматик и няма да имаш проблеми.Става за 1-2 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roussinov Публикувано 6 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 единственото засега което показва като ненормално е впръскване на повече гориво от дюзата на първи цилиндър, така че търся дюза и като я сменя ще видиме това ли е бил проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 най вероятно само ще си имаш още една здрава дюза.мисля,че колата има съвкупност от проблеми.до тук разбрах , че имаш за смяна маховик,стартер,имаш софтуерния проблем за топлото палене и още нещо за да не върви като е гореща.за мен не е дюза! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roussinov Публикувано 7 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 кое е по-добре, да имам още една дюза или да имам още един маховик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roussinov Публикувано 19 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2011 Намерих човек който се справи с проблема, имаше парчета силикон в двигателя от което дюзите се бъзикаха, също и проблем с тока в едната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 да разбираме ли че аудито вече пали на четвърт оборот при всякакви условия, без претрисане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roussinov Публикувано 24 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2011 Да, пали от четвърт оборот при всякакви условия, изключение прави топлото запалване, което доколкото разбрах дори с ъпдейтите не може напълно да се оправи, но да речем че при топъл двигател пали от 2 врътки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване