Jump to content

А3 2.0 ТДИ 2005г. тресене/проблеми при палене


roussinov

Recommended Posts

1.Запалване:

а. При студен двигател пали с притрисане и леко затруднено.

б. При леко топъл двигател пали перфектно.

в. При топъл двигател (над 60 градуса) пали след значително по-дълго въртене.

Тези неща не се променят при различна външна температура, влага и т.н.

Сменени са подгревните свещи, 2 от тях не работеха, нищо не се промени.

Диагностика в Супер Дизел: "Просто стартерът врътва по-бавно, отиди някъде да го прегледат по-подробно"

2. Работа на двигателя и вървеж:

а.При температура до 90 градуса всичко е нормално.

б.При 90 градуса: на място двигателят тресе купето равномерно и се чува потракване-прекъсване, също така ако е запалена лампа в купето премигва в синхрон с прекъсването. При тръгване има много по-малка мощност, карането с по-ниски обороти е по-трудно. Колкото по-дълго се кара колата след като е загряла толкова повече изглежда че се влошават нещата.

Диагностика в Супер Дизел: "Според нас е дюзата на първия цилиндър, да направим реглаж, ако не се оправи трябва да се смени" След реглажа всичко се оправи, но оправянето се дължеше на изстиването на двигателя. След като загря до 90 градуса отново същата работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са ти проверили всички параметри на датчици и т.н, и няма нищо нередно, освен дюзи, може и да е механичен проблема.

Имаше нещо за някаква еднопосочна зъбчатка(фрайлайф) на алтернатора, може да не е в ред или пък нещо закачено на ремъците да задържа - примерно компресор, алтернатор, хидравлична помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти погледнат ГНП-то

На помпа-дюза мотор?!

Отиди при някой с ВАГ-КОМ да я закачи и да види дюзите как са!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти погледнат ГНП-то

Колега, това е помпа-дюза, ти кое имаш на предвид под ГНП, тандем помпата ли или тази в резервоара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, грешка, тандем помпата да погледне, на старото Ауди имах подобни симптоми и като я смених се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Тресенето на място го има при почти всички 2.0тди. оправя се с малко игра на центровката (синхронизацята) поне при повечето де.

Скоро гледах при вентоман кола с оправено тресене и човека беше доволен, мисля че ше ти свърши работа.

Студен старт- в тия студове мойто ПД също малко се мъчи. Като тествам с немска нафтта няма проблеми. Та ако пали с малко претрисане не му мисли.

Топлото палене (при 90 градуса) - Проблема е софтуерен и е сходен с проблема с топлия старт при 1.9тди 110 коня (особено изразен при голф 4) Оправя се се малка корекция в софтуера.

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70

надявам се съм бил полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Провери си налягането в горивната система на диагностиката могат да го видат, трябва да е 250Бара при празен ход и 1000 при пълен форсаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си налягането в горивната система на диагностиката могат да го видат, трябва да е 250Бара при празен ход и 1000 при пълен форсаж.

Това е при CR моторите,колегата не е писал кода на мотора но гледаики годината съм сигурен че е помпа-дюза!Закачи я на ВагКом и кажи каво пише в графите на 13ти канал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

1.Запалване:

а. При студен двигател пали с притрисане и леко затруднено.

б. При леко топъл двигател пали перфектно.

в. При топъл двигател (над 60 градуса) пали след значително по-дълго въртене.

Тези неща не се променят при различна външна температура, влага и т.н.

Сменени са подгревните свещи, 2 от тях не работеха, нищо не се промени.

Диагностика в Супер Дизел: "Просто стартерът врътва по-бавно, отиди някъде да го прегледат по-подробно"

2. Работа на двигателя и вървеж:

а.При температура до 90 градуса всичко е нормално.

б.При 90 градуса: на място двигателят тресе купето равномерно и се чува потракване-прекъсване, също така ако е запалена лампа в купето премигва в синхрон с прекъсването. При тръгване има много по-малка мощност, карането с по-ниски обороти е по-трудно. Колкото по-дълго се кара колата след като е загряла толкова повече изглежда че се влошават нещата.

Диагностика в Супер Дизел: "Според нас е дюзата на първия цилиндър, да направим реглаж, ако не се оправи трябва да се смени" След реглажа всичко се оправи, но оправянето се дължеше на изстиването на двигателя. След като загря до 90 градуса отново същата работа.

Колега , мини през някой които има VAG-COM да го цъкне че е автоматик и няма да имаш проблеми.Става за 1-2 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

единственото засега което показва като ненормално е впръскване на повече гориво от дюзата на първи цилиндър, така че търся дюза и като я сменя ще видиме това ли е бил проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най вероятно само ще си имаш още една здрава дюза.мисля,че колата има съвкупност от проблеми.до тук разбрах , че имаш за смяна маховик,стартер,имаш софтуерния проблем за топлото палене и още нещо за да не върви като е гореща.

за мен не е дюза!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Намерих човек който се справи с проблема, имаше парчета силикон в двигателя от което дюзите се бъзикаха, също и проблем с тока в едната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, пали от четвърт оборот при всякакви условия, изключение прави топлото запалване, което доколкото разбрах дори с ъпдейтите не може напълно да се оправи, но да речем че при топъл двигател пали от 2 врътки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...