Jump to content

А6 xenon крушки


smiley

Recommended Posts

:hilezh:

Първо Здравейте на Всички :steinigung:

Имам въпросче, ако може някой да ми помогне, ще съм безкрайно благодарна :steinigung: И ми е спешно и важно, че след 3 седмици ще пътувам от Немско на към Българско :steinigung:

Audi A6 2.5 TDi `98г.

Изгоря ми крушката на ксенона на левия фар (между другото - същият този фар още като я купих, се поти като има големи температурни амплитуди или вали /12.2009/ ). Ходих на Сервиз и ми казаха, че 1 крушчица от Ауди ще ми излезе около 200 евро :steinigung: Което естествено няма да стане! Та затова ме посъветваха да си купя от ибея например за към 30 евро 2бр. Такааа - намерих ги в ибея , за по 30 евро има достатъчно,

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...e=STRK:MEWAX:IT

но не знам точно какъв е модела на крушките (и какъв цвят да си взема). Човекът в сервиза ми каза, че няма значение - е ясно е, че не е така и че има! И за да не трябва да ходя пак, пак да ми свали крушката, ако може някой да ми даде съвет или предложение! Другото въпросче е дали ако си купя 2бр и ми ги сменят и двете, ще сбъркам нещо?! Понеже все пак едната си свети, но се притеснявам, че ще са различни, ако сменя само едната.

Извинявам се предварително, ако съм била твърде некомпетентна или съм написала нещо нелепо :steinigung:

Прекрасен ден от мен и повече поводи за Усмивки :steinigung::rolleyes:

post-43890-1290934432.jpg

Редактирано от smiley
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

колега вземи си две китайки 5000к и ще заспи работата D2S китайките са читави, аз карах над 2 години с едни и нямах проблем, колкото до фара, явно има вода в него и се поти яко, свали го и го остави някъде на топло да изсъхне, след това проблем няма да имаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега вземи си две китайки 5000к и ще заспи работата D2S китайките са читави, аз карах над 2 години с едни и нямах проблем, колкото до фара, явно има вода в него и се поти яко, свали го и го остави някъде на топло да изсъхне, след това проблем няма да имаш

Много Благодаря за бързия отговор :rolleyes::rolleyes:

Весели Празници :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не те боли, че ще свалиш оригинална крушка – по-добре смени и двете. Ще светят с еднакъв цвят, а ако не смениш другата ще има разлика.

Търси цветна температура 4300К, това е най-яркото топло бяло. При 5000К (китайски) вече синее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не те боли, че ще свалиш оригинална крушка – по-добре смени и двете. Ще светят с еднакъв цвят, а ако не смениш другата ще има разлика.

Търси цветна температура 4300К, това е най-яркото топло бяло. При 5000К (китайски) вече синее.

Много Благодаря за съвета :steinigung: Уточнението за 4300К ще ми е от полза :rolleyes:

Много Весели и Усмихнати Празнични дни :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не те боли, че ще свалиш оригинална крушка – по-добре смени и двете. Ще светят с еднакъв цвят, а ако не смениш другата ще има разлика.

Търси цветна температура 4300К, това е най-яркото топло бяло. При 5000К (китайски) вече синее.

4300к жълтее, 5000к e чисто бяло, вече най-грубите ментаци синеят, за справка ---> google.bg

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колежке на късите или дългите е крушката .Така като гледам на изпотения фар е на дългите .Ако ксенона е оригинален ,на колата (фабричен) то модела на крушката е H7/4300K .Ако е на късите е H1/4300 това е от което имаш нужда като инфо. Ако си купуваш от ибеи вземи 5000К по добреще е ,това при условие ,че сменяш и 2те крушки УСПЕХ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колежке на късите или дългите е крушката .Така като гледам на изпотения фар е на дългите .Ако ксенона е оригинален ,на колата (фабричен) то модела на крушката е H7/4300K .Ако е на късите е H1/4300 това е от което имаш нужда като инфо. Ако си купуваш от ибеи вземи 5000К по добреще е ,това при условие ,че сменяш и 2те крушки УСПЕХ

Мноооооооооооооооого благодаря за съветите и особенно за бъъъъъъъъъъъързите отговори :hilezh:

От ибея има 4300К (wie Original - като оригиналните), след това е направо 6000К (heller und weisser wie Original - светли и бели като оригиналните) и т.н. ?! Не намерих 5000К ?! Не знам защо.. :hilezh: . Наистина не разбирам, но мисля да взема 6000К 2бр. (за тези 4300К от това, което ме посъветвахте и каквото попрочетох -> мисля че може би ще да са по-жълти, а не искам), пък дано всичко да е ОК. Важното е да работи и да е светло! :D

Мнооооооооого хубава и Усмихната вечер от Мен :):hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си 4300К, въобще не жълтеят. На старото Ауди А6 сменявах крушка, взех си 4300К за 40 лева и светеше перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мноооооооооооооооого благодаря за съветите и особенно за бъъъъъъъъъъъързите отговори :D

От ибея има 4300К (wie Original - като оригиналните), след това е направо 6000К (heller und weisser wie Original - светли и бели като оригиналните) и т.н. ?! Не намерих 5000К ?! Не знам защо.. :) . Наистина не разбирам, но мисля да взема 6000К 2бр. (за тези 4300К от това, което ме посъветвахте и каквото попрочетох -> мисля че може би ще да са по-жълти, а не искам), пък дано всичко да е ОК. Важното е да работи и да е светло! :D

Мнооооооооого хубава и Усмихната вечер от Мен :D:rolleyes:

АЗ съм със 6000К и леко синеят не проблем мисля ,че ще те дразни ,само на заснежен път УСПЕХ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4300 е бяло, след това започва да синее. Освен това при 4300 интензитетът е най-висок, т.е. осветява най-много. И ОСВЕН ТОВА при дъжд се вижда нещо, а при 6000 нищо не се вижда. Да ти подавам ли още „освен това“?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това при 4300 интензитетът е най-висок, т.е. осветява най-много.

А при 4100 как е? Щото моят е такъв. Фабричен. Оригинален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи, спри да четеш темата, щото колкото души се включат, толко ше са и мненията. :bia:

Ихаааа, благодаря на всички, които се включиха :):)

"Колкото повече - толкова повече!" :flower:

Вярно си е, че няма да е лесно да се вземе решение, но поне има информация :)

Като я свърша работата -> ще обадя как е, да се изкажа и аз, не само да питам ли питам :)

Мнооооооооооого Хубава и Усмихната седмица на всички :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LES%20-%20Kelvin%20Scale.jpg

незнам на кой какво му синее, те хората са си го написали 5000к -> Pure white - full spectrum

колкото се вижда на дъжд с 4300, толкова се вижда с 5000 и с 6000, 3 години съм карал със заводски ксенон на A6 C5 4300, след това 1 година на същият с 5000 и сега карам с 6000, няма абослютно никаква разлика, при чист, полиран фар, с чиста лупа

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Извинявам се, че задавам въпроса в темата на колежката, но да не отварям нова тема... Аз съм с А4 '02 с оригинален ксенон, като май съм с D1S и като гледам са доста по-скъпи (над 350 лв.). Има ли някакви алтернативи или само Филипс и Хела мога да купя.... Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,ако си оставаш в БГ слагаи каквито искаш,но ако се връщаш в Европа-максимум 4300к.Аз в Англиа с 6000к не можах да мина преглед.С 4300 няма проблеми-това е най-близо до заводските4100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при 4100 как е? Щото моят е такъв. Фабричен. Оригинален.

Перфектно е. Говорим за китайски афтърмаркет продукти, където няма 4100, а има 4300.

Доскучало ли ти е, че се заяждаш на дребно? :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектно е. Говорим за китайски афтърмаркет продукти, където няма 4100, а има 4300.

Доскучало ли ти е, че се заяждаш на дребно? :-)

Не се заяждам, а и не съм искал да прозвучи така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта ми беше да акцентирам върху това, че 5к синеят и не светят.

Въпреки обяснението по кутиите и картинките в нета, крушка с 4.3 или 4.1 дава коренно различно усещане.

Може и причините да са в качеството на продуктите, може би фабричен 5к ще свети сходно с 4.1/4.3...

Ще си позволя една картинка, илюстрираща горните писания:

filamentarc.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки обяснението по кутиите и картинките в нета, крушка с 4.3 или 4.1 дава коренно различно усещане.

това твое впечатление или го прочете някъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една жена ми каза, що?

А ти имаш ли някакво усещане защо фабрично не се вграждат високи температури?

Те че са прости производителите е ясно, но сигурно има и научно обяснение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това твое впечатление или го прочете някъде?

Мое, твое, негово .... има ли значение. Важното е че е вярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно аз имам проблем с очите или фаровете на моята кола са много специални, защото при мен разлика в светенето няма, нямам проблем с това да не виждам като е тъмно и вали дъжд или нещо от сорта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...