Jump to content

Новата А6-ца триумф в класа


Stelian Kirchev

Recommended Posts

Пиша тук защото това е конкурент на високия клас. Днес официално разкриха новата A6-ца, а аз имах предната 2005г. и я смених с Bmw. Смяната я направих поради ред причини, най-вече защото ми беше много пенсионерска с това Quattto. И след като излезе и последния претендент от този клас, можем да поразмишляваме на темата. Гледам прогреса в модела на Ауди, определено има добри черти. Интериора е на много високо ниво. Напълно в контекста на марката е и екстериора - линията, решетка, фарове. Но от към двигатели очаквах да изкарат дизелово около 300коня, но не - 3,0-литра TDI разполага с 204 или 245 конски сили..

front.jpg

От друга страна много приятели се ориентираха към MB, което ми е още по-пенсионерско. Новата е-класа с двигател E 350 CDI (231 конски сили), което e относително малко.

Новото BMW 535d e с мощност 220 кВт (300 к.с.) и 600 Нм отново няма конкуренция в класа си. Единственно странно е защо увеличават размерите на автомобилите, защото видимо новата 5-ца F10 е по-голяма и по-тежка от е60. Може би и новата 3-ка ще бъде с по-големи размери. Някак си с новата 5-ца F10 изгуби тази агресия, характерна за BMW. М пакета няма да е тази злоба като на предния, да те кара да мечтаеш. Изобщо избора ми на следващ автомобил в този клас ще бъде труден, въпреки че не мисля скоро да заменя любимата.

back.jpg

Ако модераторите мислят, че е реклама нека махнат линковете - няма никакво значение 5 клика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...... Смяната я направих поради ред причини, най-вече защото ми беше много пенсионерска с това Quattto.

какво му е пенсионерското на куатрото,май не си за този форум :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при 2.0 и 3.0 литровите дизели ауди може и да поизостават, обаче при големите май са без конкуренция - 4.2 и 6.0 TDI. Явно всеки се преценява какво може да продаде на клиентите си.

Вероятно по силен дизел ще има другата година (2012).

Quattro-то за едни е пенсионерско, но за други си е точно на място. Доскоро мой познат караше 525D с чип на BMW E60.

Първо той ме повози, а после аз. Знаеш ли какво стана? С БМВ-то при всеки по-рязък завой с подадена газ, задницата "заминава". Това хубаво, ама до дрифт не се стига, защото има ESP, което не може изцяло да се изключи. Колата тръгва да занася, esp-то одрязва газта, колата губи мощност в следтвие на това спира да занася и като се изправи ускорява отново. В това не видях никакъв кеф. Той също. След това се возихме в моето ауди и без да очаква на едно кръстовище врътнах рязко волана и взех един 90 градусов завой с газ поне с 50км/ч. Колата не мръдна, нито esp-то реагира. Трябва да ти кажа, че си беше по-голям кеф това странично ускорение и сцепление.

В крайна сметка пича си купи последната S-класа фейслифт с 400+ коня и 4x4 система. Нека му е зле. :hilezh:

Това са бизнес седани и е заложено много повече на сигурността отколкото на фъна. Така ще си бъде винаги.

Идва и зимата. Тогава куатрото оставя незабравими моменти на удоволствия. :hilezh:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Аве,не ти липисна да го рекламираш тоя сайт ? Днес колега беше пуснал тема по въпроса и ти дори имаш пост в нея...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Аве" това, че полагам някакви усилия за извличане на повече информация, е само в полза. Всеки може да посочи различен източник. Както казах недържа да има линкове.

Между другото новата А8-ца скрива топката в класа си, с много добър спринт за подобен кораб - 0-100 за 5.5 cекунди.

A8 4.2 TDI quattro (350Hp)

Среден разход на гориво

7.6 л/100км

Разход - извънградско

6.1 л/100км

Разход - градско

10.2 л/100км

А специално за този, който не иска да използва български сайтове

Ето линк към чужд сайт: http://www.piataauto.md/auto.php?l=1&m...89&auto=231 :respekt:

Може и в google - A8 4.2 TDI quattro (350Hp) и не се учудвай на първите 4-ри резултата на български.

Редактирано от Stelian Kirchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не смениш клуба по-добре вместо да пишеш тука за твойта 5-ца която въобще не ни интересува...

От АУДИ на BMW, хм... май си яхнал куц кон...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

QUATTRO е най-добрата система, не за пенсионери, а за силни хора със свободен дух.

X DRIVE е само за самочуствие на хора които си мислят че карат 4х4. :steinigung:

Check this my friend :

http://www.youtube.com/watch?v=pinF5hDqyQI

Say hello to

QUATTRO е най-добрата система, не за пенсионери, а за силни хора със свободен дух.

X DRIVE е за самочуствие на хора които си мислят че карат 4х4. :flipoff:

Check this my friend :

http://www.youtube.com/watch?v=pinF5hDqyQI

Say hello to X DRIVE...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последен съвет, ако търсиш повече кончета защо не се метнеш на RS6 ? Тогава няма да имаш конкуренция...

Check this :

Само не бъди такъв :

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук съм съгласен, че Quattro е системата за 4х4, никъде не съм казал че не е добро.

Но виж едно видео, което ме изненада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша тук защото това е конкурент на високия клас. Днес официално разкриха новата A6-ца, а аз имах предната 2005г. и я смених с Bmw. Смяната я направих поради ред причини, най-вече защото ми беше много пенсионерска с това Quattto. И след като излезе и последния претендент от този клас, можем да поразмишляваме на темата. Гледам прогреса в модела на Ауди, определено има добри черти. Интериора е на много високо ниво. Напълно в контекста на марката е и екстериора - линията, решетка, фарове. Но от към двигатели очаквах да изкарат дизелово около 300коня, но не - 3,0-литра TDI разполага с 204 или 245 конски сили..

front.jpg

От друга страна много приятели се ориентираха към MB, което ми е още по-пенсионерско. Новата е-класа с двигател E 350 CDI (231 конски сили), което e относително малко.

Новото BMW 535d e с мощност 220 кВт (300 к.с.) и 600 Нм отново няма конкуренция в класа си. Единственно странно е защо увеличават размерите на автомобилите, защото видимо новата 5-ца F10 е по-голяма и по-тежка от е60. Може би и новата 3-ка ще бъде с по-големи размери. Някак си с новата 5-ца F10 изгуби тази агресия, характерна за BMW. М пакета няма да е тази злоба като на предния, да те кара да мечтаеш. Изобщо избора ми на следващ автомобил в този клас ще бъде труден, въпреки че не мисля скоро да заменя любимата.

back.jpg

Ако модераторите мислят, че е реклама нека махнат линковете - няма никакво значение 5 клика.

Дизайнът на Audi-то е правен под ръководството на Валтер Дe Силва, дизайнерът който последните 12 години харесвам най-много. Още от Алфа 156 - като излезе по списанията тогава получих сърцебиене. После Фердинанд Пийх даде мило и драго да го вземе във VAG.

Наистина, най-добрият дизайнер за мен в последните години. Няма как да не е най-изпипана А6-цата. Но ми е малко безлична на фона на другите нови аудита.

По отношение на двигателите - според мен критерият не е точно кой ще направи най-много конски сили от единица обем. Мерцедес не се вълнуват от това, те си правят моторите с друга философия, а дали са пенсионерски или не - това е сложен въпрос.

При БМВ нещата също почнаха да излизат от тази философия - както каза Мартинича в една друга тема - бензинките 523, 528 - все са с 3.0 литра кубатура...

Кои мотори са най-добрите? Аз залагам на редовите с повече от 4 цилиндъра. За съжаление Ауди нямат такъв, което пък не значи че моторите им са лоши, просто се поддържат по-скъпо - въпрос на финансово решение.

Следва конфигурацита - маси, предаване и т.н. където при БМВ нещата са най-балансирани по традиция. Интериора е почти като при Аудито... Външния вид на баварката е по-агресивен, но и малко недодялан в сравнение с Аудито. При мерцедеса дизайнът не е просто трагичен, а този път са се самонадминали - трагикомичен е станал, което си е трудна задача :lol:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е при нулево съпротивление каквото в реални условия никога не може да се случи, чист трик от страна на BMW

които използваха няколко подобни клипове за да търсят кусури на конкурента си, но за хората които са запознати и разбират

поне малко е ясно че QUATTRO-то печели винаги и на сняг и лед е най-добро :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от X-drive ли е по-добро? Или може би от 4matic?

Според мен си зависи за какво иде реч, щото това са търговски имена :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах възможност да разгледам детайлно новата 5ца на бмв и съм на мнение,че рядко се среща такава грозна кола,особено гледана в профил.

Както се казва едно е на снимки,едно е на живо.

Тая кошница беше с 17" и седяха все едно А6 с 15"

Прилича ми все едно малкия е сдъвкал 3 пъти дъвка,изплюл я е и после е повърнал ритуално върху нея.

Мерца ,ако е с АМГ пакет ми допада най-много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето просто за това иде реч, че BMW и MB не могат да се включат по никакъв начин в такива зимни преживявания :

Ето просто за това иде реч, че BMW и MB не могат да се включат по никакъв начин в такива зимни преживявания :

Не говоря за SUV обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я вижте тая Х5 как се пързаля по пътя и задните колела при нулево съпротивление също не зацепват,

любимият ми момент е когато АУДИ-то изкопава безпроблемно покрай нея :

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За клипчета не знам, обаче мога да кажа като ползвател на куатро система от близо 5 години, че ако колата не легне по корем, няма никакви други драми. Успява да се задвижи винаги. Това по клиповете са инсценирани случки с цел злепоставяне на марката.

Истинските тестове сами знаете, че не са върху рампи, колесари и т.н. Просто тръгваш на път и се радваш на системат. Точно така фукционира - с усмивка на лицето :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от двете разбира се,

Буахахахааа.... и как го разбра? От youtube ли??

Ако приемем че Ауди са едни от пионерите в тези системи, как мислиш че БМВ и Мерцедес биха се решили да направят xDrive и 4matic и те да са лоши, а в същото време да крадат клиенти на Ауди Куатро?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да внесем малко факти, относно продажбите в този клас:

Audi: 0,9 Mio. sold Jan- Nov 2010 | 11 different models

BMW Group: 1.16 Mio. sold Jan- Nov 2010 | 15 different models

Mercedes: 1.05 Mio. sold Jan - Nov 2010 | 16 different models

Което е оправдано, той като AUDI продаваха модел на 2 години.

Защо не смениш клуба по-добре вместо да пишеш тука за твойта 5-ца която въобще не ни интересува...

От АУДИ на BMW, хм... май си яхнал куц кон...

Какво пиша за моята петица, дори не си разбрал каква е.

Редактирано от Stelian Kirchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дизайн най ми харесва предницата на мерцедеса - просто брутална е , като задница БМВ-то е много добро , много красиви стопове, аудито е също доста добре, цялосто балансирано но и някакси предвидимо , нищо ново същото като всяко друго ауди...

А относно предаването - само задно ! Куатрото не е за пенсионери , то направо е за жени. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...