Jump to content

Що няма голямо предлагане на А4 Б6 по автокъщите?


Recommended Posts

Здравейте, отдавна не съм писал във форума, но от обикаляне по автокъщи ми се наби в очите че:

- първо няма читави а4-ки б6

- второ ако има изобщо а4 то тя ще е дизел

- трето ако има а4 то тя ще е комби, то вярно, че аудитата са най - красивите комбита

Въпросите са ми:

Това на кризата ли се дължи както вика бат Бойко?

Търсене ли няма?

И най логичното за мен е, че все още няма достатъчно евтини а4 б6 за нашите джамбази и за това е такова положението.

Чувам че хората имат пари за кола но я търсят по половин година време?

Ще ви помоля за мнение, просто ми е интересно, благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 180
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да, наистина на фона на заливащите ни купища с Б5-ци, Б6-ците са голяма рядкост. Няма ги много по обявите или ако се появи някоя то тя или е гроб или ако не е, заминава веднага. Забелязал съм я тая тенденция и не мога да си я обясня. :respekt:

А причината повечето да са дизел и да са комби е, че това се търси. А и е нормално, защото комбито на Б6 е може би най-красивото за Ауди, изглежда младежко и спортно, а дизела е супер-мега успешен и съответно търсен.

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кобитата няма спор, но за дизелите нещата не стоят толкова безпорно, макар че ако заобиколим 2.5 и не търсим толкова спортен характер проблема се решава с едно чипнато 1.9тди, е мечтата ми е 3.0 но явно се почака известно време, а бензинките че си харчат спор няма, но пък имаше едно доста добро изследване че ако човек кара повече от 22 хил км на година едва тогава се изравяняват разподите между бензин и дизел, не казвам че това е чистата истина, но има логика. Все пак кои са факторите да няма толкова а4 б6, това са коли на по 8 години?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента са на 9 години.

Догодина първите бройки ще правят 10. Тогава ще плъзнат по автокъщите. Забелязал съм, че всеки модел като направи точно 10 години и изведнъж масово на запад започват да ги разпродават, както и започва сериозен срив в цената на модела. Другата година по това време пак ще си говорим:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента са на 9 години.

Догодина първите бройки ще правят 10. Тогава ще плъзнат по автокъщите. Забелязал съм, че всеки модел като направи точно 10 години и изведнъж масово на запад започват да ги разпродават, както и започва сериозен срив в цената на модела. Другата година по това време пак ще си говорим:)

Като се замисля колега си доста прав, прави ми впечатление, че в момента са пуснати а6 с5 99 година, 2000та година, точно коли на по 10-11 годинки, което като стратегия ми допада доста, явно догодина темата ми ще бъде а4 б6 плюсове и минуси на колата или колеги дайте мнение за това а4 по конкретна обява :) Не че не е пълно с такива теми. Междудругото колега с колко очакваш да падне цената?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами с доста сигурно:) Ама с колко - пазара и времето ще покажат....има автотърговци във форума, те могат да споделят мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако знаете от кога търся А3 8Р 2003 - 2005 година и няма или като има пълни гробници, даже не мога да изкажа възмущението си от родните вносители на употребявани не коли, а ГРОБНИЦИ (ИТАЛИЯНСКИ БАНГИИ СДУХАНИ), последните две дето ги гледах наскоро направо трагедия!!! Едни и същи обяви за А3 вече стоят по 6 месеца до 1 година стигат някои и цените им рязко надолу! При А4 е същото абсолютно има хубави обаче с ПАРИ, но и с познати в Германия да те водят по адреси! Кола първа ръка с фактури за ремонти изрядни документи и сервизни книжки с комплект летни и зимни гуми винаги са на цени А3 8Р или А4 Б6 8000 евро нагоре като 8000 евро са на по 200 000 минимум километри!!! НО са първи собственик с доказана история и много фактури, а не като тука та обеждават в автокъщите, че били на 145 000 километра ти показва сервизна книжка, която за първата година са навъртяни 50 000 километра и незнайно как за другите години се по 15 000 хахахаххаха!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- първо няма читави а4-ки б6

- второ ако има изобщо а4 то тя ще е дизел

- трето ако има а4 то тя ще е комби, то вярно, че аудитата са най - красивите комбита

щото точно тези са на много км, вземат се евтино там и се предлагат евтино тук

нали трябва да е пазарна цената, както би ти обяснил всеки вмирисан клошар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

audiceco е напълно прав.Колкото и да падат хубавите коли си държат цена,а това ,че нашите джамбази вкарват гробници за да държат тънки цени няма нищо общо с действителността,защото в момента на Запад цените на старите коли скочиха заради по слабото предлагане .А българина се подлъгва с тънките цени и се започва тъжния филм на изненадите :) .Миналата година докато търсех Б6-ца в Германия изпадаха хубави за по 7400-7700евро, а в момента такава от първи собственик на около 200-240х.км няма под 8000-8500евра.

А принципно комбитата и дизелите са по евтини ,защото са по масови коли.

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колеги, благодаря за ясните мнения. Наистина има леко вдигане на цените в германия, явно сега не е момента за купуването на читава а4 б6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма клиенти за хубави Б6-ца, защото те си купуват чисто нова шкода октавия с минимално доплащане.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво Б6 е 20 000 лв. Аналогична шкода октавия на 0 км е 35 000 лв. Ако разсрочиш тия 15 000 за 5 години се получават грубо по 250 лв на месец. След 5 години аудито ще струва 5000 лв, а шкодата 15 000 лв.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма клиенти за хубави Б6-ца, защото те си купуват чисто нова шкода октавия с минимално доплащане.

Моя случай е такъв, но през далечната 2006 година и сега вече 4 години се радвам на Октавия 2.0 TDI 140 к.с. Елеганс взета на 8 километра от Еуратек!!!

ЛЮБИМИТЕ МИ ДУМИ В НАШЕНСКОТО МОБИЛЕ :)

УНИКАЛНА; КОЛА ЗА РАЗБИРАЧИ ; ПЕРФЕКТНА ; КОЛА ЗА ЦЕНИТЕЛИ ; УНИКАТ ; РЕАЛНИ КИЛОМЕТРИ ; ВСИЧКИ ЕКСТРИ ЗА МОДЕЛА; ПОРЪЧКОВА ; ЕДИНСТВЕН СОБСТВЕНИК БАБА ИЛИ ДЯДО 1927,1937 набор :)

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

минимално доплащане.
Ако разсрочиш тия 15 000 за 5 години се получават грубо по 250 лв на месец. След 5 години аудито ще струва 5000 лв, а шкодата 15 000 лв.

Много интересно "минимално доплащане" от 15 000 лв. и още по-интересен безлихвен лизинг имаш в сметката :respekt: Иначе е така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УНИКАЛНА; КОЛА ЗА РАЗБИРАЧИ ; ПЕРФЕКТНА ; КОЛА ЗА ЦЕНИТЕЛИ ; УНИКАТ ; РЕАЛНИ КИЛОМЕТРИ ; ВСИЧКИ ЕКСТРИ ЗА МОДЕЛА; ПОРЪЧКОВА ; ЕДИНСТВЕН СОБСТВЕНИК БАБА ИЛИ ДЯДО 1927,1937 набор :)

:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно "минимално доплащане" от 15 000 лв.

След 5 години наистина ще е минимално с оглед на разходите, които ще акумулира едно 10 годишно ауди (смяна на турбина, съединител, носачи, валове и т.н.) и разликата в цената при продажба на 5 годишна шкода и 13 годишно ауди.

ПП: За лизинга съм написал "грубо".

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 5 години наистина ще е минимално с оглед на разходите, които ще акумулира едно 10 годишно ауди (смяна на турбина, съединител, носачи, валове и т.н.) и разликата в цената при продажба на 5 годишна шкода и 13 годишно ауди.

ПП: За лизинга съм написал "грубо".

Абе, без да се обиждаш, ама си личи, че не си купувал кола на лизинг. Отстрани изглежда много лесно, но си е свързано с много разходи, които иначе можеш да ги заобиколиш или най-малкото намалиш - застраховки при посочен от лизингодателя застраховател /вкл. през посочен от него брокер/, обслужване в официалните сервизи, и не на последно място доста сериозно оскъпяване. Тази "груба" сметка ще дойде много по-различна.

Не ме разбирай погрешно, аз съм най-големият привърженик на схемата "нова кола", но просто финансовата разлика между най-запазената В6 и новата базова Шкода е, как да кажа, фрапираща на финала :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

финансовата разлика между най-запазената В6 и новата базова Шкода е, как да кажа, фрапираща на финала :respekt:

Това лесно ще се компенсира след петата година, когато тръгнеш да продаваш шкодичката и Б6-цата. Ако не вярваш виж колко струва една октавия от 2006 г. и едно А4 от 1998 г. да не говорим, че при един средностатистическии преход от 10 - 20 х.км. шкодата ще я караш 10+ години, а аудито отдавна ще е в моргата.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това лесно ще се компенсира след петата година

Пак говориш само на теория. на практика ситуацията, за съжаление, е различна. Купилият кола от магазина губи едни 50 % от цената й през първите 2 години. Колкото по-скъпа е колата, толкова по-страшна е загубата в ПАРИ, не в проценти.

Пример:

През 2007 -2008 година с баща ми си купихме коли - той нова, аз стара. Ето горе - долу как върви сметката /не твърдя, че е особено коректна, но горе долу идеята е такава:

Той: Опел Зафира, от магазина. Ако нямаше отстъпките, които аз имам в Опел и Интерлийз, колата с това ниво на оборудване и изчислен лизинга /само оскъпяването, разбира се, без сервизи и застраховки/ щеше да дойде на цена около 42-43 000 лв. Колата сега е на 3 години. Напрарих си труда да погледна цените на втората употреба, ако сега тръгне да я продава, 20 000 лв. ще е УНИКАЛНО успешна цена. Реално непостижима, ама да приемем. Загуба = 22 000+ лв.

Аз: Няма какво да ти обяснявам. Ако сега подаря моята кола, пак ще съм с по-малка загуба :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А отчитаме ли факта, че въпреки загубата на пари има много други плюсове - караш чисто нова кола (всичко и работи, кара се леко, всички педали са меки и колата реагира моментално на натискането им), шанса нещо да се прецака е нищожен, можеш да разчиташ на нея, ходенето и разправиите по сервизи са минимизирани и много, много други.

Първите няколко години поне само наливаш гориво и караш.

А сметката със относително сложна кола на 200 000+ от премиум сегмента пак не е ясно къде ще излезе за 5 години ако въртиш сериозно километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...