Jump to content

Що няма голямо предлагане на А4 Б6 по автокъщите?


Recommended Posts

Кефа цена няма.Щом си решил да си купиш сега,не го отлагай.

Звънкай на телефона на обявата,виж сервизната книжка,направи един преглед в Порше примерно и я взимай.Такива коли рядко изпадат.Случая с моята е същия и съм адски доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 180
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Защо няма голямо предлагане на А4 В6 !?

Единственото ми обяснение е в този линк. Задал съм в търсачката 1.8Т с 4х4 (като моята) и целия диапазон на производство. Виж цените. Средна цена по груби сметки над 10 000 евро. Не взимам предвид кабриолетите, защото по принцип са по-скъпи.

За мен това е отговора - държат цена. Неизгодни за внос поради силно ограничения кръг потенциални клиенти, които биха дали 20 000 лв за А4-ка на 7~8 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо няма голямо предлагане на А4 В6 !?

Единственото ми обяснение е в този линк. Задал съм в търсачката 1.8Т с 4х4 (като моята) и целия диапазон на производство. Виж цените. Средна цена по груби сметки над 10 000 евро. Не взимам предвид кабриолетите, защото по принцип са по-скъпи.

За мен това е отговора - държат цена. Неизгодни за внос поради силно ограничения кръг потенциални клиенти, които биха дали 20 000 лв за А4-ка на 7~8 години.

Точно !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно !!!

Кво излиза сега толкова писане за нищо??? Аз съм си дал отговора в подзаглавието - "Значи ли, че търсенето е малко..."

:hilezh:

И колко трябва да чакаме за да живне търсенето и нашите автокъщи да започнат да внасят повече такива коли?

Редактирано от NikiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво излиза сега толкова писане за нищо??? Аз съм си дал отговора в подзаглавието - "Значи ли, че търсенето е малко..."

:hilezh:

Е поне вече си сигурен ;),но решил ли си скачай смело.А с тази бежавата няма да сгрешиш ако скокнеш.Тя е на колега от форума ,като той е единствен собственик.

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Аз съм си дал отговора в подзаглавието - "Значи ли, че търсенето е малко..."

:hilezh:

И колко трябва да чакаме за да живне търсенето и нашите автокъщи да започнат да внасят повече такива коли?

Ами според мен е никакво търсенето ;) Българинът винаги е най-хитрия и ако нещо, в Германия, Швейцария или някъде там, струва 10 к евро, то ние тук даваме за него не повече от 10 к лева.

Според мен не се надявай на кой знае какъв внос на такива коли. Някой каза, че след 10-тата година ще им паднат цените. Да, ще паднат, но когато В6 2003 г е на 10 години през 2013 вече ще има В9. Това за мен е кофти политиката на Ауди, от гледна точка на потребителя, да пускат нови модели на 4 години.

Когато през май 2008 г., колата ми беше на 5 години, а вече имаше В8. Ясно ми беше, че дори не взимам предпоследния модел (В7). В същото време нямаше как кола, за която първият собственик е платил над 30 000 евро да ми я даде за за по-малко от 12 000 евро.

Ако не те притеснява, че разни познати ще те сочат с пръст и обявят за балък, че си дал толкова много пари за В6 най-добре си харесай кола по обява в Германия. Говори с автокъщата да ти я запазят и отиди да я вземеш.

Еднопосочен самолетен билет до немско може да се намери вече и под 100 евро, а за по-малко от 300 евро ще си я докараш на ход до Бг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво Б6 е 20 000 лв. Аналогична шкода октавия на 0 км е 35 000 лв. Ако разсрочиш тия 15 000 за 5 години се получават грубо по 250 лв на месец. След 5 години аудито ще струва 5000 лв, а шкодата 15 000 лв.

След още 5 и двете ще са под 2000 лв :)

Лично аз съм на мнение че ако ще се купува Шкода, най-добре да е RS ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще са под 2000 лв :)

Това да не е циганско синя пестин и двайска , предала богу дух в Сицилия, реанимирана в Пазарджиско село и купена от старозагорски балъчор. :rolleyes:

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ве, не е абсурдно след като даваш заплатата си за колата си, която е 14-15 годишна, но много капризна :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е на място това клише. И независимо дали имаш по сметака 20к или 2 милиона, пак си важи. Що?

Като си купиш готин компютър пък и не толкова готин се набутваш веднага, като си купиш кола се набутваш веднага, като си купиш тв се набутваш веднага, дай тогава да не купуваме и да живееме като от преди 20 години, като си купиш кола от 2002-2004 ще си поне само с около 6-9 години назад с материала, а на въпроса кога ще ги стигнем няма смисъл да говорим. Не ми пука че ще се дават толкова пари за едно ауди на 7 или 8 години, не защото съм фен на марката не робувам на такива нещо, просто защото кефа цена няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо и няма на колата, правиш обслужване - 1000 лв, купуваш гуми 700 лв, каско 800 лв, регистрация, данък и ГО - 500 лв, евентуално валове 3000 лв, подкачваща помпа 500 лв, умна дюза 400 лв, почистване колектори 100 лв, съединител с маховик 1500 лв, турбина 1000 лв. В лекия случай колата ще излезе 15-16 к., в тежкия 20-21 к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каското много ни дерат в България

Някаква представа за цените на каското по Европа примерно имаш ли??? Щото да ти кажа честно, никак не ни дерат тука. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо и няма на колата, правиш обслужване - 1000 лв, купуваш гуми 700 лв, каско 800 лв, регистрация, данък и ГО - 500 лв, евентуално валове 3000 лв, подкачваща помпа 500 лв, умна дюза 400 лв, почистване колектори 100 лв, съединител с маховик 1500 лв, турбина 1000 лв. В лекия случай колата ще излезе 15-16 к., в тежкия 20-21 к.

Как бързо раздаде "бонусите" не е истина :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво Б6 е 20 000 лв. Аналогична шкода октавия на 0 км е 35 000 лв. Ако разсрочиш тия 15 000 за 5 години се получават грубо по 250 лв на месец. След 5 години аудито ще струва 5000 лв, а шкодата 15 000 лв.

За да струва едно Б6 20К аналогичната Октавия ще е поне 40К. Повярвай ми обаче, Октавията за няколко години ще се изравни с Аудито по цена или ще е маалко по-скъпа. Б6-ците не случайно държат ниво на пазара, а Октавиите са трудно продаваеми. Друг е въпроса, че Октавията е с по-дървеното окачване и дори с високи гуми на 15-ки джанти вози драстично по-зле от Б6, интериорът е по-зле и от на Голф и въобще това е кола от съвсем друг клас. Фактът, че ще е нова изобщо не гарантира по-малко висене по сервизи. Разликата е само, че през първите 2 години ще ти я правят безплатно и то това само в случаите, в които ти признаят проблема, а не го отричат, както правят обикновено. Гаранционното обслужване в БГ е само повод за късане на нерви. Полза може да усетиш само ако се наложи да сменят цял двигател, скорости или ГНП. За по-евтини ремонти абсолютно няма далавера от гаранцията. Плащаш с 15К по-скъпо отколкото за кола на 2 г. без гаранция и ако колата е сравнително безпроблемна от това печелиш няколко ремонта за по 300-500 лв. и бруталното набутване от задължителната смяна на консумативи при кожодерите. Think about it! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как бързо раздаде "бонусите" не е истина :dance:

Сега ще дойде Слобо с на Станко спринта бегуната и ще каже, че това не е възможно. Пропуснах и задни амортисьори на куатрото с палавата цена от 500 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евентуално валове 3000 лв,

Задължително валове... С всяка смяна на маслото :dance:

Как смело цитираш цени, ще каже човек, че наистина някога си докосвал такава кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фактът, че ще е нова изобщо не гарантира по-малко висене по сервизи.

Бе бая познати и приятели търкалят нови фабии и октавии и освен за масло и филтри не са посещавали сервиз. На някои им изтече и гаранцията и пак си нямат проблеми.

А шанса кола на 0 км да влиза в сервиз е много по-малък от кола на 200 000:) И то една група, VAG:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...