A3_Ambition Публикувано 15 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 И днес като карах или свикнах, или се е оправило понеже вече не ми прави впечатление да спира по-зле, даже яко си кове. Та още веднъж да попитам - спирачната течност ако намалява като ниво в казанчето от какво може да се получава?Става въпрос за бавно намаляване - в продължение на година-две. Само от накладките ли става така и после като се сменят с нови нали се връща нивото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 Нормално е с износването на накладките да пада нивото на спирачната течност - цилиндърчетата застават по-отворени. За това не се долива течност на MAX при износени накладки, щото като ги смениш, ше отиде над MAX.Нормално е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 Това е като се качиш на нова кола и лети не се спира,като я покараш малко и свикаваш ,та така е и със спирането.Не съм порше ,ама никой не си е тръгнал с по-лошо спиране отколкото като е дошъл.След като си направил сравнението че колата спира по зле,значи е по зле ,няма как да се оправи след ден -2 или 3 каране при положение че не са докосвани накладките,всичко е улегнало към дисковете,накладките и дисковете са се темперирали и преди да ти сменят течността колата е спирала като чук..Как точно въздуха ако има такъв ще излезе сам ? Просто свикваш ,кракът ти се адаптира към новото усилие и отново спираш като преди.Ох просто не ми се пише.По скоро изпозвайте принципа ако едно нещо работи добре не го пипайте,тук е България не Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 (Редактирано) ...няма как да се оправи след ден -2 или 3 каране...Така твърдя и аз, след ден-два едва ли, но ако въздуха е малко, след дълго каране излиза нагоре. Редактирано 15 Януари 2011 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doco78 Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 (Редактирано) При система с АВS при смяна на накладки, никога не се връща спирачна течност в казанчето.Винаги се изпуска спирачната течност през отвора за обезвъздушаване връщат се цилиндърчетата и се долива винаги нова течност. Редактирано 15 Януари 2011 от doco78 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 Едва ли ти е 40 милилитра течността. По-скоро е 0.6 литра. Тая цена е да пише нещо на фактурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 Това 0,04 е част от разфасовката на течността, която имат в сервиза(примерно от туба 10литра - 400милилитра и за това е 0,04. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2011 Обикновенно количеството сп .течност е 1 л.при смяна и тремонт на апарати ако течноста е бистра и апаратите чисти отвътре ,няма отлагания и сиатемата е чиста отиват около 0.200 л за двата апарата.АКО има смяна на сп течност,измуквам със спринцовка течноста в казанчето до колкото може по ниско, наливам новата и на най далечното колело източвам около 400 гр,по близкото 300 гр, и така намалявам докато събера 1 л.Новата течност е коренно различна от старата и няма как да се сбърка.Ако няма зор оставям течноста да се източва гравитично ,по бавно е но пак става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 16 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2011 Моите впечатленияса :И при мен след смяна на течността, започна да спира не толкова рязко.Обезвъдушиха я 2 пъти - по-добре е, но не е както беше.В друг сервиз откриха, че имаме задържане на спирачните буталца и т.н. и т.н. - и това пооправихме със спец грес и така...сега е добре, приемливо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 17 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2011 Ако няма зор оставям течноста да се източва гравитично ,по бавно е но пак става.Така за колко време става горе-долу и едновременно ли отваряш всички пробки?И друго да те питам, ако течността е бистра, но все пак искам да си я сменя (пише на 2 год.), как да позная, че е дошла новата течност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2011 Трудна работа щом течноста е бистра,опитай по количество, въпреки че е относително.Използвам принципа описан по горе.Не се вталявай толкова,някои неща са малко относителни.За да почне да корозира метала му трябва и кислород,а такъв няма,единствено течноста в казанчето изложена на влага от атмосверата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 17 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2011 Да де, то нали заради това, че спирачната течност абсорбира доста влага. Предишния път я сменявах в Порше, но честно казано не съм сигурен какво са правили там и дали изобщо нещо са правили (освен операцията на касата), та следващия път ще си го направя сам, за това те питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Моите впечатленияса :И при мен след смяна на течността, започна да спира не толкова рязко.При мен е така откакто имам колата (над година). Спират всички колела, не потъва педала, ABS-a се задейства, но не спира така рязко както примерно Б4-ката, която дори няма ABS. На скоро карах един голф 4 110-ка и се изумих как коват спирачките рязко с леко натискане, то не че това е приятно де, но се чудя моята защо спира с повече натискане! Течността е бистра, даже доста според мен, не съм я сменявал аз...така дойде колата.На накладките пише VW/AUDI и имат още доста живот.Къде може да е проблема според вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Течността е бистра, даже доста според мен, не съм я сменявал аз...така дойде колата.Бистра в казанчето, а надолу идея нямаш как изглежда.иди я сменяй, на всеки две години се точи, независимо от вида и с просто око, силно хигроскопична е, също е и агресивна към метала в тръбопроводите.По сервизите имат уред с който мерят вискозитета в казанчето и преценяват да ли е за смяна, никога не съм се съобразявал с тия уредчета, на две години течността навън, нова и пей сърце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 а защо на Б4-ката, като не е сменяна бог знае от кога спира супер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 (Редактирано) щото е по лека и последния, който я е правил я е направил добре.Спирам да пиша в тази тема,само добавям че нищо не е толкова просто колкото изглежда.Никой на когото съм му сменил течноста не е спирал по лошо,напротив,има над 15 страници тема по въпросите със спирането. Редактирано 14 Август 2011 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 мерси аз мисля, че е по-тежка даже! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 14 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 щото е по лека и последния, който я е правил я е направил добре.Спирам да пиша в тази тема,само добавям че нищо не е толкова просто колкото изглежда.Никой на когото съм му сменил течноста не е спирал по лошо,напротив,има над 15 страници тема по въпросите със спирането.Чакай малко, да не би ти да бачкаш в Порше случайно? Така пишеш все едно се защитаваш понеже си обвинен лично, че си си свършил работата немърливо.Иначе да, оказа се, че заради сменената спирачна течност от Порше започна да дава грешка и в АБС-а понеже не било добре обезвъздушено. Отидох при един колега съфорумник и то пусна тест-симулация на АБС и каза, че това от не добро обезвъздушаване се получавало, после на всяко колело пробва по 2 пъти дали бачка и там обезвъздуши каквото можа - сега да чукам на дърво хем АБС вече не свети постоянно, хем педалът ми стана отново по-твърд както си беше преди. Действително не го бяха направили добре - представям си ако нещо друго бях правил при тях дето е по-важно какви мизерии щеше да има след това. Иначе по въпроса на колегата - ами то много неща могат да карат без да се сменят - примерно аз още не съм сменил ремък и ролка на алтернатора, а всичко си е на 6, но така шансът да стане нещо когато най-малко очакваш е много по-голям, отколкото ако знаеш, че си го сменил и то с нещо читаво разбира се. Та може и да бачка ок, но си е риск да караш така дълго време - спирачките са най-важните общо взето, а смяната на течността с работата е едва 50 кинта. Да караш Ауди и да не го направиш е според мен...неразумно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Август 2011 Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 имам в предвид че в горните си постове съм написал как се прави,не съм Порше,тогава когато се учех,Порше имаше други имена,Юнитрейд,после Сеат Ауди,събирах на консулт спецовете, специализирали в германия с моите проблеми,гладах и крадях образно казано всичко което говореха,правеха и четяха в тясно специализираната им литература.Успех при решаването на спирачните проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване