Jump to content

Слабо парно 1.8 S


Recommended Posts

Моля ви, кажете ако знаете какъв е проблема. имам Ауди 80, 1.8 S. Парното ми е много слабо работи сигурно на 50%. Изтичаше ми много антифриз и се изпотяваха стъклата и смених гарнитура на главата и термостата. Сега не изтича антифриз нито капка, парното е по-силно, но определено в колата не става горещо. Почва да духа топло чак като загрее на 90 градуса и то не много силно, а в колата мирише на изгорели газове. Трябва ли да си разглобявам таблото и да си сменям радиаторчето и ще започне ли да скърца и да трака таблото като го сглобят след ремонта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

WELCOME!!!

Радиатора е за смяна или клапите са заминали ако не си правил досега тази процедура досега.И при двата случая трябва да разглобиш таблото.

Много зависи от човека който ще ти прави тази процедура щипките са много важни.Не се бой няма да тропа :)

Виж търсачката доста неща ще излязат за парното темата е дъвкана мноого

Редактирано от vlado
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10х, сигурно ще си сменя радиатора тогава. Можете ли да ми кажете някой добър сервиз в София защото съм от Варна и не ги знам тук? :)

(Малко извън темата) Мога ли да си сложа 15" джанти на B3 и колко високи и широки трябва да са гумите? Имам един приятел който си сложи 15 на Голф 3 от Опел, ама не паснаха добре и той ги изпилява за да станат и сега като мине през някоя неравност или като вози 4 човека и се опират в калниците и стържат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме си тема спецялно за "клубни" майстори! Разгледай внимателно и съм убеден, че ще намериш всичко, което те интересува. Единият се казва Мишо, а другия Жоро.

Относно 15ки - имахме преди не толкова много време ако не се лъжа тема точно на тази тема. Разгледай, а аз ще се опитам да ти помогна... Някой друг колега също може да се включи ако прояви желание.

А принципно останалото оставям на ТЕБ и твоя нов добър приятел - клубната ТЪРСАЧКА! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото съм компетентен джанти 15-ки ще станат без абсолюттно никакъф проблем.а разммера мисля че 205/55 ще е перфектен или 205/50

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ваското 1 тая есен тамън изкара следдипломна специализация по смяна на радиаторче за парното на В3 - това също е един от клубните майстори и в тая част е много добър - 2-3 Аудита на клуба минаха с този проблем при него! :)

Обаче му е много натоварена програмата и не можеш да се доредиш от мераклии при него! :rotcol: Ма му драсни едно лично съобщение, ако си решил да идваш в София да го ремонтираш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10х, сигурно ще си сменя радиатора тогава. Можете ли да ми кажете някой добър сервиз в София защото съм от Варна и не ги знам тук?    :unsure: 

Аз имах същия проблем и да ти кажа първо реших да промия радиаторчето за парното, преди дас е налага да правя всичкото това разглобяване и да ти кажа парното стана идеално, Та ако все пак искаш пробвай го. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалят се двата маркуча, дето влизат в купето - единият вкарва, а другият извежда затопленият антифриз от радиаторчето. В единия мундщук се вкарва вода под налягане. При тая операция от другия мундщук при мене започна да цвърка мръсно оранжева течност. Ама да цвърка все едно със спринцовка пръскаш... Полека лека, обаче струята се избистри и зае цялото "фи" на мундщука... Маркучите обратно и.... сахара в купето! Ако искате мога да снимам кои точно са двата маркуча! Само ми казаха, че е рискована операцията, щото можело да се спука радиаторчето ако е много яко налягането на водата... Ама си струва да опиташ преди да почнеш разглобяването в купето... Успех!

Редактирано от Depp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалят се двата маркуча, дето влизат в купето - единият вкарва, а другият извежда затопленият антифриз от радиаторчето. В единия мундщук се вкарва вода под налягане. При тая операция от другия мундщук при мене започна да цвърка мръсно оранжева течност. Ама да цвърка все едно със спринцовка пръскаш... Полека лека, обаче струята се избистри и зае цялото "фи" на мундщука... Маркучите обратно и.... сахара в купето! Ако искате мога да снимам кои точно са двата маркуча! Само ми казаха, че е рискована операцията, щото можело да се спука радиаторчето ако е много яко налягането на водата... Ама си струва да опиташ преди да почнеш разглобяването в купето... Успех!

това е процедурата.Освен ако не тече радиатора на парното.Отпушването е гарантирано.Изпитано е от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да .Да и аз съм за промивка на радиаторчето.

Онзи ден преди големите студове го правих и аз на моята Б 3

И процедурата е точно тази както я описа колегата.

И пиши какво си направил за да знаем все пак и ние.

Да трупаме опит дет се вика. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Засега се отказах да си сменям радиаторчето, защото зимата мина, а лятото мисля да продам колата да си взема нещо по-ново примерно А3. Този майстор, който ми смени гарнитурата, каза че маркуча който влиза във радиаторчето няма клапа за обезвъздушаване и влиза въздух в системата и затова ми е слабо парното. Каза, че ако искам мога да го занеса на гумаджия да ми направи някаква клапа. Нещо не ми се вярва да е от там проблема. Същия този майстор като ми сменя гарнитурата и антифриза явно е забравил да ми затегне маркуча под казанчето с антифриз освен това пластинката с болтчето за затягане беше сложена наобратно и като пътувах от Варна за София, на магистралата ми се откачи и ми изтече целият антифриз, загря ми до 120 градуса колата, добре че стана точно до лукойл Девня и си купих нов антифриз - 5 литра погълна, и си затегнах маркуча и болтчето, и си продължих. Нямах отвертка и използвах стотинка за да го завия. Голяма мизерия писна ми от такива майстори... :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...