Jump to content

И аз мисля за джипка


Recommended Posts

nissan xtrail 2008 знам какво е , атмосферен бензин , харчи много и едвам набира, но катери като луд - сняг, кал...всичко и то с зимните нормални гуми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко японско не става за чеп за зеле даже,ако ти трябва джип за возене си вземи Tuareg.

Вермахта мачка,знам го от личен опит!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоят джип е Нисан Терано 2.7ТДИ. Поносимо тегло за асвалт, здрава ходова част, висок, приятен разход и вървеж.

Лично аз бих погледнал и Паджеро бензин 3.0 (май всички такива са със суперселект) или Гранд Чероки 4.0 с газ. Возията на този клас джипове вече е твърде далеч от лек автомобил и движението по магистрала и завои с такива шлепове си е мъчение.

Не забравяй, че на подобна цена може да се вземе и А6-ца куатро, която дори леко повдигната ще е по-стабилна, комфортна, икономична, вървяща..... или някое субару.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко японско не става за чеп за зеле даже,ако ти трябва джип за возене си вземи Tuareg.

Вермахта мачка,знам го от личен опит!

Добре казано , остава само да посочиш някоя обява за Тоарег на цена 13 000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз препоръчвам Хонда ЦРВ. Тя е с нщо като халдекс. Включва втория мост само при нужда. Няма особено голям клиренс, но е достатъчен за въпросния "лек офроуд". Вярно, че са бензинови, но пък ги водят икономични. И най-вече са здрави и безпроблемни.

За ежедневно каране препоръчително е или постоянно зацепено 4х4 или такова, което се включва автоматично. Иначе ти се налага да мислиш постоянно кой е идеалния момент за 4х4 и да си с пръстче заредено на бутона/лоста. Вярно че парт-таймовете са по-офроудъри, но и фул-таймът си се справя, освен ако не си решил да правиш издевателства. Ето защо мене все повече ме влече към някое по-проходимо куатро.

Успех в избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз мисля че който не го е страх от поддръжката, най-удачно е да се насочи към Олроуд /поне аз бих направил така/.

Тераното не е лош автомобил, но не е приятен за ежедневно шофиране в града и по асфалтови пътища. Една Фронтера е къде по-удачен избор. Да не говориме че този мотор /2,7 ТДИ/ не е от най- вървежните , но за сметка на това си похарчва доволно.

Забравихме обаче за Субару Аутбег и Форестър които някои хора направо обожествяват и то с голямо основание! При тях имаме достатъчен просвет ,здрава механика, добро поведение на асфалт и извън него, опозитни боксерни мотори и симетрично 4х4. Трябва да споменем и една слабост /може би единствената/ при бензиновия двигател 2,5. Има свойството да му протичат гарнитурите на главите на около 200 000 км. Ремонта излиза около 1000лв. и после нямаш грижи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз мисля че който не го е страх от поддръжката, най-удачно е да се насочи към Олроуд /поне аз бих направил така/.

Не става въпрос за "страх от поддръжка", а за разум. Дали има смисъл на кола за 15000лв (средна цена на гробниците) да се набият още X000 лв за РЕМОНТ (не за тунинг) на окачване. И това периодично, ако се ползва за "лек офроуд".

Другото, с което изостават А6/Олроуд е дългата предница, която закача на всяка по-висока бабуна или леко изкачване. Едно Ауди 90 2.3Куатро с твърд блокаж е много по-проходимо от всеки Олроуд (които често са и автомати с не особено здрава кутия).

Фронтерата съм съгласен, че е по-подходяща за пътя, но изостава (в заводски вид) от Тераното. Наблюденията са ми върху Фронтера А. А и дизеловите двигатели, монтирани на опел (независимо на кой прозиводител са) ме плашат.

Може би Фронтера Б с 2.2 бензин и газ е добро решение за път с лек офроуд, но не познавам никой с такава. Да не забравяме, че и дълга Витара е в този клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти пречи грозноватия екстериор и интериор и малкия багажник, Форестъра е чудесен автомобил. Не знам колко излиза обслужването на тази кола ,но едва ли е повече от това на А4 с 1.8Т. Според мен Аутбека е по-красив, широк и удобен за дълги пътувания!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OUTBACK-ът е и по-скъп.

Аз търся нещо сравнително читаво, дето мога да си го купя с една заплата.

Колкото до малкия багажник... В сравнение с Мондео Комби колко е по-малък?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледах рав4 дългата база, единственото малко ме дразни багажника, нисък и по малък от на а4ката

вчера, сутринта в снега, с екстрейла в бояна изорах всички малки улички

аз пак казвам олроуда ми е мечта, но един читав олроуд 2003-2004 година е към 20к, аз такъв бюджет нямам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента има обяви за OUTBACK след 99г. започващи от 6500 лв. Форестъра който си посочил е на същата цена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам линка. Мобилето имаха някакъв по-особен начин за посочване на линк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двойката мотор GDI е по-добър от 1.8 без да е нещо кой знае какво. Лаком е и трудно се газифицира, а бутилката ще изяде и без това смешния багажник. Вътре е доста спартанско, тясно и гризничко, но за сметка на това е добро за извън пътя. Типичен представител на Японската школа, но според мен доста демодиран за времето си и предимно градски -дамски автомобил. Мисля че обсъжданите по-рано модели до един го превъзхождат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го погледнах по препоръка този вчера.

Предимствата му са блокаж на среден диференциал и автоматичен на задния.

Субаруто не знам с какви е? Дали не са 3 отворени? Изобщо, каква му е 4х4 системата? А този боксер някой в България разбира ли го?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=21290530130052070

дизелак, 6 извънградско

6 скорости, блокаж

имам достъп до по-новия модел и се държи много прилично

някой има ли инфо за тези

аз си скачам от джип на джип

дори и мл230 ми предложиха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=21290530130052070

дизелак, 6 извънградско

6 скорости, блокаж

имам достъп до по-новия модел и се държи много прилично

някой има ли инфо за тези

аз си скачам от джип на джип

дори и мл230 ми предложиха

Аз също харесвам тези Нисани и за хора които не ги ползват непрекъснато за оффроуд са чудесен избор. Стават за града и за шофиране на дълго и то при съвсем приемлив разход на гориви. Единствено не ми харесва таблото, изглежда като някаква китайска играчка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в този ценови клас Гранд Чероки-то и Рейнджа са най-луксозните машини. Един WJ 2000-2002 на прилична цена, вкарваш го в сервиз и също за прилични пари го правиш чисто нов и той ти се отблагодарява с луксозна и спокойна еклсплоатация. Дизела не е толкова демоничен колкото го описват, просто майсторите са калпави и трудно се намират такива които я разбират тази кола, но все пак ги има.

IMGP1318.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...