омегаджията Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 Тойота РАВ, Нисан Екс-Трайл, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 21 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 nissan xtrail 2008 знам какво е , атмосферен бензин , харчи много и едвам набира, но катери като луд - сняг, кал...всичко и то с зимните нормални гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 23 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 Всичко японско не става за чеп за зеле даже,ако ти трябва джип за возене си вземи Tuareg.Вермахта мачка,знам го от личен опит! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 Твоят джип е Нисан Терано 2.7ТДИ. Поносимо тегло за асвалт, здрава ходова част, висок, приятен разход и вървеж.Лично аз бих погледнал и Паджеро бензин 3.0 (май всички такива са със суперселект) или Гранд Чероки 4.0 с газ. Возията на този клас джипове вече е твърде далеч от лек автомобил и движението по магистрала и завои с такива шлепове си е мъчение.Не забравяй, че на подобна цена може да се вземе и А6-ца куатро, която дори леко повдигната ще е по-стабилна, комфортна, икономична, вървяща..... или някое субару. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 23 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 Всичко японско не става за чеп за зеле даже,ако ти трябва джип за возене си вземи Tuareg.Вермахта мачка,знам го от личен опит! Добре казано , остава само да посочиш някоя обява за Тоарег на цена 13 000 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 23 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 Лично аз препоръчвам Хонда ЦРВ. Тя е с нщо като халдекс. Включва втория мост само при нужда. Няма особено голям клиренс, но е достатъчен за въпросния "лек офроуд". Вярно, че са бензинови, но пък ги водят икономични. И най-вече са здрави и безпроблемни. За ежедневно каране препоръчително е или постоянно зацепено 4х4 или такова, което се включва автоматично. Иначе ти се налага да мислиш постоянно кой е идеалния момент за 4х4 и да си с пръстче заредено на бутона/лоста. Вярно че парт-таймовете са по-офроудъри, но и фул-таймът си се справя, освен ако не си решил да правиш издевателства. Ето защо мене все повече ме влече към някое по-проходимо куатро.Успех в избора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 23 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 Лично аз мисля че който не го е страх от поддръжката, най-удачно е да се насочи към Олроуд /поне аз бих направил така/. Тераното не е лош автомобил, но не е приятен за ежедневно шофиране в града и по асфалтови пътища. Една Фронтера е къде по-удачен избор. Да не говориме че този мотор /2,7 ТДИ/ не е от най- вървежните , но за сметка на това си похарчва доволно. Забравихме обаче за Субару Аутбег и Форестър които някои хора направо обожествяват и то с голямо основание! При тях имаме достатъчен просвет ,здрава механика, добро поведение на асфалт и извън него, опозитни боксерни мотори и симетрично 4х4. Трябва да споменем и една слабост /може би единствената/ при бензиновия двигател 2,5. Има свойството да му протичат гарнитурите на главите на около 200 000 км. Ремонта излиза около 1000лв. и после нямаш грижи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 Лично аз мисля че който не го е страх от поддръжката, най-удачно е да се насочи към Олроуд /поне аз бих направил така/. Не става въпрос за "страх от поддръжка", а за разум. Дали има смисъл на кола за 15000лв (средна цена на гробниците) да се набият още X000 лв за РЕМОНТ (не за тунинг) на окачване. И това периодично, ако се ползва за "лек офроуд". Другото, с което изостават А6/Олроуд е дългата предница, която закача на всяка по-висока бабуна или леко изкачване. Едно Ауди 90 2.3Куатро с твърд блокаж е много по-проходимо от всеки Олроуд (които често са и автомати с не особено здрава кутия).Фронтерата съм съгласен, че е по-подходяща за пътя, но изостава (в заводски вид) от Тераното. Наблюденията са ми върху Фронтера А. А и дизеловите двигатели, монтирани на опел (независимо на кой прозиводител са) ме плашат.Може би Фронтера Б с 2.2 бензин и газ е добро решение за път с лек офроуд, но не познавам никой с такава. Да не забравяме, че и дълга Витара е в този клас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 За това някой нещо... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 Ако не ти пречи грозноватия екстериор и интериор и малкия багажник, Форестъра е чудесен автомобил. Не знам колко излиза обслужването на тази кола ,но едва ли е повече от това на А4 с 1.8Т. Според мен Аутбека е по-красив, широк и удобен за дълги пътувания! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 OUTBACK-ът е и по-скъп.Аз търся нещо сравнително читаво, дето мога да си го купя с една заплата.Колкото до малкия багажник... В сравнение с Мондео Комби колко е по-малък? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 24 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 гледах рав4 дългата база, единственото малко ме дразни багажника, нисък и по малък от на а4катавчера, сутринта в снега, с екстрейла в бояна изорах всички малки уличкиаз пак казвам олроуда ми е мечта, но един читав олроуд 2003-2004 година е към 20к, аз такъв бюджет нямам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 В момента има обяви за OUTBACK след 99г. започващи от 6500 лв. Форестъра който си посочил е на същата цена! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 29 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=2129173не е дизел, но прилича на точно това което искам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Не виждам линка. Мобилето имаха някакъв по-особен начин за посочване на линк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 29 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=21291731881292444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=21291731881292444 Ако тоя джип е на толкова километра лично ще направя челна стойка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Двойката мотор GDI е по-добър от 1.8 без да е нещо кой знае какво. Лаком е и трудно се газифицира, а бутилката ще изяде и без това смешния багажник. Вътре е доста спартанско, тясно и гризничко, но за сметка на това е добро за извън пътя. Типичен представител на Японската школа, но според мен доста демодиран за времето си и предимно градски -дамски автомобил. Мисля че обсъжданите по-рано модели до един го превъзхождат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 И аз го погледнах по препоръка този вчера.Предимствата му са блокаж на среден диференциал и автоматичен на задния.Субаруто не знам с какви е? Дали не са 3 отворени? Изобщо, каква му е 4х4 системата? А този боксер някой в България разбира ли го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 30 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=21290530130052070дизелак, 6 извънградско6 скорости, блокажимам достъп до по-новия модел и се държи много приличнонякой има ли инфо за тезиаз си скачам от джип на джип дори и мл230 ми предложиха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=21290530130052070дизелак, 6 извънградско6 скорости, блокажимам достъп до по-новия модел и се държи много приличнонякой има ли инфо за тезиаз си скачам от джип на джип дори и мл230 ми предложиха Аз също харесвам тези Нисани и за хора които не ги ползват непрекъснато за оффроуд са чудесен избор. Стават за града и за шофиране на дълго и то при съвсем приемлив разход на гориви. Единствено не ми харесва таблото, изглежда като някаква китайска играчка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 http://www.cars.bg/u277928 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliev Публикувано 1 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2011 в този ценови клас Гранд Чероки-то и Рейнджа са най-луксозните машини. Един WJ 2000-2002 на прилична цена, вкарваш го в сервиз и също за прилични пари го правиш чисто нов и той ти се отблагодарява с луксозна и спокойна еклсплоатация. Дизела не е толкова демоничен колкото го описват, просто майсторите са калпави и трудно се намират такива които я разбират тази кола, но все пак ги има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 3 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2011 огромен е...днес си засякох разходаполовин резервоар - 240км само градско12,5...аз си търся нещо 8-9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 3 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2011 В тоя студ да не мислиш че само ти гориш 13/100 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване