valeri_kondev Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Ако някой е имал проблем с ремъчната шайба на коляновия вал при Б4 1,9ТДИ 1Z нека сподели по какъв начин може да се реши проблема.Моята шайба играе леко и от един сервиз ми препоръчаха да отворят двигателя и да видят състоянието на коляновия вал, което на мен ми се струва доста излишно преувеличаване на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tiramisu Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 И аз така мисля че е преувеличено.Обикновенно това става когато е бил пренатегнат ремъка за дълго време.Или сменяй с нова шайба , или си карай така,стига да не те дразни и мисълта ти да е само там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Само дето нова шайба струва мама и тати! Има-нема 280 лв е свага! Ако си спомням правилно!Какво значи - играе! Челно, радиално? Това за коляновия вал е глупост! Шайбата е в предния му край - за какво да отварят мотора тогава, могат да замерят биене и отвън - само нея ще свалят - нещо те играят! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tiramisu Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Само дето нова шайба струва мама и тати! Има-нема 280 лв е свага! Ако си спомням правилно!Какво значи - играе! Челно, радиално? Това за коляновия вал е глупост! Шайбата е в предния му край - за какво да отварят мотора тогава, могат да замерят биене и отвън - само нея ще свалят - нещо те играят! По добре само мама и тати , от колкото ако им остави колата на тия(с коляновия вал) , там ще отиде цялата фамилия , барабар с лели , вуйчовци ...цялото родословно дърво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 (Редактирано) Баш така е! Аман от "майстори"-обирджии! Възползват се от незнанието та хората да направят 1 удар и после кой-откъде е!Ма хората не са се усетили да почнат да ги съдят мамка им! Колега - откъде си! Да я видим тая шайба къде "играе"! Че ме сърбят ръцете за такива измамници - цел мотор ще отварят, за нещо дето е отвън! Редактирано 25 Януари 2011 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valeri_kondev Публикувано 27 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 От Славянци съм, това е до Сунгурларе . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 като слушам как плюете майсторите, май не знаете за какво става въпрос.чест проблем на тия коли е изкривяването на челото на коляновия вал.следващата крачка е превъртане на зъбчатката,трошене на разпределителен вал,криви клапани,натрошени водачи...в случая не става въпрос за демпферната шайба, а за анренажната запчатка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tiramisu Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 (Редактирано) като слушам как плюете майсторите, май не знаете за какво става въпрос.чест проблем на тия коли е изкривяването на челото на коляновия вал.следващата крачка е превъртане на зъбчатката,трошене на разпределителен вал,криви клапани,натрошени водачи...в случая не става въпрос за демпферната шайба, а за анренажната запчатка.Изкривяване на челото казваш.Би ли споделил причините от които се получава.Често срещания от мен проблем е само смяна на шайбата.А майсторте ги плюя само когато се налага.В случая човека не казва-свалиха шайбата , замериха и т.н.Мразя хора които казват -разглабяй двигателя,без да са направили необходимите замервания. Редактирано 30 Януари 2011 от tiramisu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morskiq Публикувано 31 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2011 Изкривяване на челото казваш.Би ли споделил причините от които се получава.Често срещания от мен проблем е само смяна на шайбата.А майсторте ги плюя само когато се налага.В случая човека не казва-свалиха шайбата , замериха и т.н.Мразя хора които казват -разглабяй двигателя,без да са направили необходимите замервания.Здавей колега,аз имах сьщия проблем преди 4години челото на вала се изкривява от некадьрно обслужване на автомобилите по точно /VW AUDI/много "майстори" при смяна на ангренажен ремьк си спестяват развиването на 4-те болта които закрепват ремьчната шайба кьм ангренажната зьбчатка и развиват централния болт, пьлна грешка това се прави при ремонт на мотора, смяна на симеринг и т.н.По принцип може но болта се сменя с нов и се намазва сьс син или червен ЛОКТАЙД и се стяга с определени килограми.Челосването на вала е тежка операция в смисьл разфасоваш мотора /сваляш вала/ следва наваряване и челосване, в твоя случай може да имаш частично отлепяне на гумата в демферната шайба.В моя случай купих АУДИТО "обслужено" за което стария собственик нямаше вина,аз сьм монтьор и го установих в последствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longman Публикувано 1 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2011 Ако някой е имал проблем с ремъчната шайба на коляновия вал при Б4 1,9ТДИ 1Z нека сподели по какъв начин може да се реши проблема.Моята шайба играе леко и от един сервиз ми препоръчаха да отворят двигателя и да видят състоянието на коляновия вал, което на мен ми се струва доста излишно преувеличаване на проблема.Аз имах проблем с демпферната шайба,който се изразяваше в ужасно свирене в студено време при стартирането на мотора.След 4-5 минути спираше да свири.Когато е топло времето не се появява този проблем.Смених я с нова и сега в студовете си пали тихо и кротко...е,като за дизел де тихо и кротко.Не съм забелязал да играе.Посъветваха ме по следния начин да диагностицирам-да бележа двете шайби-демпфера и тази пред нея за хидравликата с маркер или тебешир,да запаля сутрин на студено,да поработи известно време и ако после белезите се разминават,значи шайбата приплъзва между металната и гумената част.После като загрее,гумата уплътнява и спира да свири.Иначе за цената-благодарение на КОКО100С4,взех SWAG за 170лв,но беше на невероятна промоция.Това е от мен за шайбата,ако може да съм полезен с още нещо-с удоволствие!Безаварийно на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Здравейте колеги, извинявам се че ползвам чужда тема, но имам проблем със същия двигател и затова реших да пиша тук.Днес отворих капака на ангренажния ремък и установих че ремъкът от външната страна е изпилен и не върви точно по средата на шайбите. При по обстоен преглед разбрах, че изпиляването се дължи на това че ремъкът върви във външния край на обтяжната ролка и водачите на същата ролка изяждат ремъка от външната страна.Поразхлабих ремъка, превъртях на ръка двигателя и го наместих така че да върви по средата на ангренажните шайби(на разпределителния вал и на помпата надолу не съм отварял), но като запалих ремъкът отново излезе напред.Моля дайте съвет къде да търся проблема - ремъкът е на 6 000 км. и вече е така изпилен, че се притеснявам да го карам така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Като начало сложи старата обтягаща ролка - приемам, че си я сменил и пазиш старата. пробвай дали пак ще излиза.Ако не е от нея - не знам, някой от другите агрегати не е съосен и избутва ремъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Ще пробвам утре сьс старата ролкаВьзможно ли е по някькьв начин да сьм изкривил оста на ролката и от там да няма сьосие? И ако е вьзможно вади ли се тази ос от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Сигурно е възможно, но по-скоро си я купил така. За колко пари беше и каква марка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Не си спомням цената на ролката но марката е ИНА ремъка е гейцКато смених ремъкът и ролките ходих при ифидик да ми понастрой помпата.Иво имаше доста работа в този момент и реших да го улесня, като сваля корите и капаците по двигатела и тогава забелязах, че е почнал да се изяжда ремъка.Помислих си че това ще се оправи като се понамести ама не...Ако сложа старата ролка и няма промяна къде да търся проблема?Поздрави на всички и хубав ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 много е вероятно да е от ролката.като я сваляш за смяна, виж помпата има ли луфт нагоре надоло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Ти пробвай, пък като не е от ролката тогава го мисли. Сега се надявай да е от нея, че е най-евтино и лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Смених ролката и ангренажа, сега ремька не вьрви по края на шайбите, но не можах да схвана какво се е скапало в ролката която извадихБлагодаря на всички, които писаха по моят вьпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Не е съосна с останалите чаркове - леко е под ъгъл - незабележимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanco1 Публикувано 17 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2011 Ако някой е имал проблем с ремъчната шайба на коляновия вал при Б4 1,9ТДИ 1Z нека сподели по какъв начин може да се реши проблема.Моята шайба играе леко и от един сервиз ми препоръчаха да отворят двигателя и да видят състоянието на коляновия вал, което на мен ми се струва доста излишно преувеличаване на проблема.моят съвет е да потърсиш шайба втора ръка,която да не мета, И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СВАЛИ ШАЙБАТА И ВИЖ ДАЛИ БОЛТА,КОЙТО МИНАВА ПРЕЗ ЗЪБНОТО КОЛЕЛО КОЕТО Е ЗАД ШАЙБАТА И СЕ НАВИВА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ Е ЗАТЕГНАТ,ЗАЩОТО АКО НЕ Е СТАВАТ ТРИСТА ПОРАЗИИ.АЗ ВЕЧЕ ЕДНА СЕДМИЦА НЕ МОГА ДА СЕ ОПРАВЯ С КОЛАТА ОТ ТОЗИ ПРОБЛЕМ.ШАЙБАТА МЯТА ИРАЗВИВА БОЛТА,В СЛЕДСТВИЕ НА КОЕТО ШПОНКАТА ЗАПОЧВА ДА ИГРАЕ И В ЕДИН ПРЕКРАСЕН МОМЕН СЕ ПРЕВЪРТА И ПРАВИ МАРМАЛАД В ДВИГАТЕЛЯ.АЗ ОТ ТОВА СМЕНЯХ КЛАПУНИ,МАСЛЕНИ ПОВДИГАЧИ,ГАРНИТУРИ И МНОГО ДР. РАБОТИ.МОЯТ СЪВЕТ Е ДА Я ОПРАВИШ ВЕДНАГА.АЗ ДО ТУК СЪМ С 450ЛВ. НА ЗАД ОТ ТОВА ПОДЦЕНЯВАНЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valeri_kondev Публикувано 17 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2011 Колата я оставих при един авер да я погледне и да даде диагноза.Преди да съм се прецакал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nane_b4 Публикувано 13 Март 2011 Доклад Share Публикувано 13 Март 2011 колеги моят проблем се изрази в това че колата започна да пали по трудно сутрин и започна даоста да гори сутрешно време като я запалех и започаваше едно пищене на ремака за около 5минути и спираше посе идентично като на колегите които са писали преди мен така мисалта ми колата вече съм я разглобил и незнам как да разбреа дали ми е искривен вала и дали е за челосване дали мога да разбера така както е разглобена или трябва да я зглобя и да видя дали мета и се чудя както ми пищеше ремака когато е студено дали трябва да сменя и демпфера или може и стария да сложа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване