Jump to content

Как се сваля волан?


ithilieth

Recommended Posts

Леко навъъъъъъътре с двата палеца, после леко на ляяяяяяяяяяяяво,гледай да не си на контакт,че да не подскочиш,както аз се бъзиках с един приятел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стандартния четирилъчев на А6 Ц4 как се сваля?

..............А за А6 волана само се дърпа яко цялата бибитка

Колега, като незнаеш нещо недей да пишеш глупости :hilezh: Това да не ти е 80-ка. Ще подведш някой така, че да си съсипе волана.

На А6 (без значение дали е три или 4-лъчев) се сваля първо аербега, като първо се развиват с шестогран (Мисля че беше 6) двете болчета. Бърка се отзадната страна на волана. Има два отвора - отляво и отдясно. Трябва да се уцелят, че са малко навътре. След това се оделя буксата на аербега, и чак тогава се маха централната гайка.

Ако не се лъжа 4-лъчевите бяха с шестогран-5 а 3-лъчевите с шестогран-6. Не помня точно но имаше разлика в размера на двете крепежни болтчета при двата волана.

Не е лошо да драснеш с един маркер като махнеш гайката, така, че да не се чудиш после как да го сложиш право.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не си създавайте излишни главоболия. Воланите на A6/S6 C4 (3/4 лъча) се свалят по следният начин:

1. Развийте и махнете '-' (минус-овата) клема на акумулатора, за да не трупате грешки на airbag-а. Не Ви съветвам да рискувате и да действате без да сте разкачили клемата;

2. С помощта на малка рапидна отверка развийте 2-та винта, разположени отдолу, който стягат пластмасовото капаче зад волана. Свалете капачето, за да се открият 2-та куплунга - единият (1 wire) е за клаксона, а вторият (2 wires) е за airbag-а. Вадят се внимателно (имат си легла) и се отделят (мъжките от женските куплунзи). Внимавайте да не счупите щипките/ушите им при демонтажа;

3. С помощта на Torx T30 се развиват болтовете (2 бр.) в задната част на Air Bag-а, като при трилъчевите волани те се достигат по-лесно, защото са по-близо до отвора, а при четирилъчевите са по-надълбоко разположени и се достигат по-трудно с ключа. Използвайте по-дълъг накрайник или направо отверка T30;

4. Внимателно се сваля airbag-а, като преди това се разкача куплунгът (2 pins), разположен на гърба му;

5. С помощта на накрайник/камък 24 mm и удължител развивате гайката, която стяга волана към кормилния прът и волана може да бъде свален.

Както Ви каза Иво, е удачно, след като развиете гайката, да си маркирате положението на волана или да го установите в нулева позиция и след това да го извадите от пръта.

Воланът на 100/S4 C4 с 3 спици (made in italy) е описано по-горе как се сваля. Посоката за сваляне на капачката му е обратно на часовниковата стрелка, като при завъртане леко се притиска и се завърта на около 30 градуса, за да може да се свали.

Редактирано от Dicho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не си създавайте излишни главоболия. Воланите на A6/S6 C4 (3/4 лъча) се свалят по следният начин:

Волана на снимката няма airbag-а и мисля че за него става дума в темата, не за някакви електроники и грешки в компютъра.Аз съм със същия волан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...