ithilieth Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Привет колеги, Някой знае ли как се сваля показания на снимката волан, така че да не го пре..ба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro2.0 Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Кръгчето където е знака и бибитката се зажърта и излиза , след това камък 24 с удължител . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ithilieth Публикувано 27 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Мерси Обратно на часовниковата стрелка ли се завърта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 А стандартния четирилъчев на А6 Ц4 как се сваля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro2.0 Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 На някоя от посоките не се сещам сега на коя .А за А6 волана само се дърпа яко цялата бибитка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Не забравяй да завъртиш в права позиция волана преди да го свалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Леко навъъъъъъътре с двата палеца, после леко на ляяяяяяяяяяяяво,гледай да не си на контакт,че да не подскочиш,както аз се бъзиках с един приятел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ithilieth Публикувано 28 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Благодаря на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 (Редактирано) А стандартния четирилъчев на А6 Ц4 как се сваля?..............А за А6 волана само се дърпа яко цялата бибиткаКолега, като незнаеш нещо недей да пишеш глупости Това да не ти е 80-ка. Ще подведш някой така, че да си съсипе волана.На А6 (без значение дали е три или 4-лъчев) се сваля първо аербега, като първо се развиват с шестогран (Мисля че беше 6) двете болчета. Бърка се отзадната страна на волана. Има два отвора - отляво и отдясно. Трябва да се уцелят, че са малко навътре. След това се оделя буксата на аербега, и чак тогава се маха централната гайка.Ако не се лъжа 4-лъчевите бяха с шестогран-5 а 3-лъчевите с шестогран-6. Не помня точно но имаше разлика в размера на двете крепежни болтчета при двата волана.Не е лошо да драснеш с един маркер като махнеш гайката, така, че да не се чудиш после как да го сложиш право. Редактирано 28 Януари 2011 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dicho Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 (Редактирано) Колеги, не си създавайте излишни главоболия. Воланите на A6/S6 C4 (3/4 лъча) се свалят по следният начин:1. Развийте и махнете '-' (минус-овата) клема на акумулатора, за да не трупате грешки на airbag-а. Не Ви съветвам да рискувате и да действате без да сте разкачили клемата;2. С помощта на малка рапидна отверка развийте 2-та винта, разположени отдолу, който стягат пластмасовото капаче зад волана. Свалете капачето, за да се открият 2-та куплунга - единият (1 wire) е за клаксона, а вторият (2 wires) е за airbag-а. Вадят се внимателно (имат си легла) и се отделят (мъжките от женските куплунзи). Внимавайте да не счупите щипките/ушите им при демонтажа;3. С помощта на Torx T30 се развиват болтовете (2 бр.) в задната част на Air Bag-а, като при трилъчевите волани те се достигат по-лесно, защото са по-близо до отвора, а при четирилъчевите са по-надълбоко разположени и се достигат по-трудно с ключа. Използвайте по-дълъг накрайник или направо отверка T30;4. Внимателно се сваля airbag-а, като преди това се разкача куплунгът (2 pins), разположен на гърба му;5. С помощта на накрайник/камък 24 mm и удължител развивате гайката, която стяга волана към кормилния прът и волана може да бъде свален.Както Ви каза Иво, е удачно, след като развиете гайката, да си маркирате положението на волана или да го установите в нулева позиция и след това да го извадите от пръта.Воланът на 100/S4 C4 с 3 спици (made in italy) е описано по-горе как се сваля. Посоката за сваляне на капачката му е обратно на часовниковата стрелка, като при завъртане леко се притиска и се завърта на около 30 градуса, за да може да се свали. Редактирано 28 Януари 2011 от Dicho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Колеги, не си създавайте излишни главоболия. Воланите на A6/S6 C4 (3/4 лъча) се свалят по следният начин:Волана на снимката няма airbag-а и мисля че за него става дума в темата, не за някакви електроники и грешки в компютъра.Аз съм със същия волан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване